Prettig weekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:56 schreef Ripley het volgende:
Ik ga lekker koken voor mijn lief. Fijn weekend
Een hele chinese helemaal voor jezelfquote:
Ik lust geen bami/mie meerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga maar eens eten bij restaurant Le Papa vandaag![]()
Roerbak Mie met heul veul kip!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik lust geen bami/mie meerDas echt jammer, ik vind het echt verrukkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kun je me echt blij mee maken
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Die geur alleen al...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das echt jammer, ik vind het echt verrukkelijk
Daar kun je me echt blij mee maken
Bami/Mie doe je mij ook geen plezier mee. Noodles wel weerquote:
Bacon!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb rostirondjes met bacon en ui in de oven geduwd, heel culinair
want?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:19 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben niet los vertrouwd in de supermarkt
daar kan ik me niet over uitlaten, want dan krijg ik Yuki weer op m'n dakquote:
Vertel maar, ik hou dr wel tegenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar kan ik me niet over uitlaten, want dan krijg ik Yuki weer op m'n dak
milka daim en nougat met caramelquote:
Weer Fudge gehaald?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar kan ik me niet over uitlaten, want dan krijg ik Yuki weer op m'n dak
Aah, die mag je houdenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
milka daim en nougat met caramel![]()
![]()
dat durf ik niet meer zonder ook Yuki wat te kunnen gevenquote:
Milka Daim.. Doe eens inleveren!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
milka daim en nougat met caramel![]()
![]()
*hand tegen jofu's voorhoofd plant*quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Milka Daim.. Doe eens inleveren!
Kom op, bang voor MissB kan ik nog in komen, maar yuki?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat durf ik niet meer zonder ook Yuki wat te kunnen geven
MIquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*hand tegen jofu's voorhoofd plant*
come and get it
Nee sorry, heb 't te druk met etenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*hand tegen jofu's voorhoofd plant*
come and get it
Ik zie joe al op de grond liggen jofu er bovenopzittend die chocodinges opetenquote:
Joe VS J-K, not gonna happenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie joe al op de grond liggen jofu er bovenopzittend die chocodinges opeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |