Knetterkrankjorumquote:geregistreerd op: zondag 3 december 2000 @ 05:14
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 419130 (gemiddeld 113 per dag)
Ze maakt louter inhoudelijke kwaliteitsposts à la Nitrouz.quote:geregistreerd op: zondag 26 december 2010 @ 22:48
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 10661 (gemiddeld 229 per dag)
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
na dit liedje ga ik naar bed verhuizen.. daarna ga ik denk ik wel doorluisterenmorgen geen toets dus geen reden om wakker op school te zijn
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke.. afsluiten.. naar bed... en opstarten...
tozooooo![]()
![]()
![]()
quote:
En dat zonder enen note. Restecp.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 05:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je post te weinig.. waren net alweer teveul van mij achter elkaar
Voor de fappers en autisten, hier is haar fobo: Fotoboek van User (Ze is de dame met bril)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sterf..
aan een pijnlijke ziekte die je bij je pikkie begint.. langzaam van binnenuit de boel wegvreet.. verspreid over een periode van 4 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knetterkrankjorum
Adoreer haar in dit topique.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pff.. sinds 2000 al die gozer. Bizar!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:32 schreef Beach het volgende:
Dit houdt ze niet zo lang als Tong vol.
Maar omdat Knetter komt ze ermee weg.quote:
Haha, cheveux picantesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:35 schreef tho_Omas het volgende:
ONZdikke anarchisten
cheveux picantes
Slet vind ze geen probleem maar hoer gaat haar te ver.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wou 'spamslet' posten. Maar dat zal ik dan wel niet doen.
Gezien onderstaande zal Knetter daar wel geen tijd voor hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:09 schreef mc-Piel het volgende:
Verkapt ragboer-probeert-kkj-te-hosselen-topique!..
Maar omdat het me boy ragboer is en KKJ ook wel baasch is.
één hyvesrespect voor dezeng topique!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef Shispeed het volgende:
Een snelle calculatie leert ons het volgende:
Met de huidige cijfers qua aantal posts en postsnelheid zal Knetterkrankjorum over 3522 dagen tong80 hebben ingehaald. Dat komt neer op 4 oktober 2020 (schrikkeldagen meegeteld). Beide users hebben dan zo'n 817.000 posts geplaatst.
de conclusie van dit verhaaltje: Tong80 is en blijft de absolute koploper qua posts
Goed voornemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik ga niet in dit topic posten.
Ik denk het wel. Ik ben al goed op weg!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:44 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Goed voornemen.
Denk je dat het gaat lukken?
over je eigen topic zeggen..quote:
Veel eerder, want tong80 sterf al in 2012 aan ... (gelieve in te vullen)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:46 schreef Beregd het volgende:
Even uitgerekend, per 2 oktober 2020 zal knetterkrankjorum tong80 ingehaald hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |