wut hij was afgelopen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij verneukt best veel goede platen he
Ja, wie is de volgende?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij verneukt best veel goede platen he
Draakje - de non-stop verzoekjesbak van koelkast.quote:
Dat klinkt niet heel erg interessantquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Draakje - de non-stop verzoekjesbak van koelkast.
quote:
Neen. Maar je dacht toch niet dat je al van me af was?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel erg interessant
Goeien jingles en liedjes die je zelf aan kunt vragen.. maar geen dj van vlees en bloed aanwezigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel erg interessant
Helemaalniet. Merel, DV en BHZ zijn per definitie uitgesloten. Nee, jij en Myr behoren tot mijn FOK!Harem! Hoewel ik betwijfel of Myr dat zelf ook weet...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat zeg je vast ook tegen myr en merel en dv en bh zakje
ik hou niet van delenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Helemaalniet. Merel, DV en BHZ zijn per definitie uitgesloten. Nee, jij en Myr behoren tot mijn FOK!Harem! Hoewel ik betwijfel of Myr dat zelf ook weet...
wat is dat zo? is dat zo je bent een sukkel? of is dat zo ik ga niet slapen?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
na dit liedje ga ik naar bed verhuizen.. daarna ga ik denk ik wel doorluisterenmorgen geen toets dus geen reden om wakker op school te zijn
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke.. afsluiten.. naar bed... en opstarten...
tozooooo![]()
![]()
![]()
"Nee, ik doe echt niet aan spammen en postopkrik hoor" 6 posts achterelkaar...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |