hij heeft trouwens wel meer mooie nrsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Draai ff Daniel Lohues - Hier kom ik weg
Als er nou staphorst stond...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ragboer.. die tt is echt not done![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ragboer.. die tt is echt not done![]()
![]()
Ik heb het zien gebeuren in Staphorst, dat er een kerel was die zijn wijf sloeg met zo'n ijzeren bijbelhouderquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als ie 't nou over staophorst had...
of urkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als er nou staphorst stond...
nee serieus.. ik ben nu echt boos op jequote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee serieus.. ik ben nu echt boos op je
kon echt niet .... ik ben te lief om dat te laten staanquote:
QFTquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sterf..
aan een pijnlijke ziekte die je bij je pikkie begint.. langzaam van binnenuit de boel wegvreet.. verspreid over een periode van 4 weken
crap.. ik dacht edit het.. ben te lief.. quote jij hemquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
crap.. ik dacht edit het.. ben te lief.. quote jij hem![]()
Gezellig. Maar je mag ook iets over Utreg zeggen. I don't give a fuck. Omdat Utregquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sterf..
aan een pijnlijke ziekte die je bij je pikkie begint.. langzaam van binnenuit de boel wegvreet.. verspreid over een periode van 4 weken
zo ben ik niet.. daar ben ik te lief voor en ik heb niks tegen utrecht.. alleen tegen jouquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gezellig. Maar je mag ook iets over Utreg zeggen. I don't give a fuck. Omdat Utreg
volgend topic noem je toch kutragboer ofzo. Boeit me niks. Omdat ik baasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo ben ik niet.. daar ben ik te lief voor en ik heb niks tegen utrecht.. alleen tegen jou
en waarom niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nederlandstalig verzoek ga ik overigens niet draaien.
tuurlijk schat in jouw wereld wel.. ga maar gauw naar je bedje toequote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
volgend topic noem je toch kutragboer ofzo. Boeit me niks. Omdat ik baas
ik ken mensen die mensen kennenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:23 schreef Ragboer het volgende:
Je hebt m verandert Knetter je hebt veel invloed.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:25 schreef remlof het volgende:
Draaien "ik heb stiekem met je gedanst"
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:26 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha wat is deze dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
dacht al.. ben ik nou zo moe of? maar webhawk is dus zo moequote:
Wat zei ik? ik zei half 3 hé?quote:
Nee. Maar jij mag wel wat bedenken of voorlezenquote:
en meisjes dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ook nog even proberen te slapen!
Tot snel broeders!
Gelukkig. Deed ik het stiekem genoeg!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
stiekem met je gedanst
![]()
![]()
![]()
ik heb met niemand stiekem gedanst
jij hebt niet met me gedanst.. dan had ik het wel gewetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Gelukkig. Deed ik het stiekem genoeg!
hij verneukt best veel goede platen hequote:
wut hij was afgelopen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij verneukt best veel goede platen he
Ja, wie is de volgende?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij verneukt best veel goede platen he
Draakje - de non-stop verzoekjesbak van koelkast.quote:
Dat klinkt niet heel erg interessantquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Draakje - de non-stop verzoekjesbak van koelkast.
quote:
Neen. Maar je dacht toch niet dat je al van me af was?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel erg interessant
Goeien jingles en liedjes die je zelf aan kunt vragen.. maar geen dj van vlees en bloed aanwezigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel erg interessant
Helemaalniet. Merel, DV en BHZ zijn per definitie uitgesloten. Nee, jij en Myr behoren tot mijn FOK!Harem! Hoewel ik betwijfel of Myr dat zelf ook weet...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat zeg je vast ook tegen myr en merel en dv en bh zakje
ik hou niet van delenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Helemaalniet. Merel, DV en BHZ zijn per definitie uitgesloten. Nee, jij en Myr behoren tot mijn FOK!Harem! Hoewel ik betwijfel of Myr dat zelf ook weet...
wat is dat zo? is dat zo je bent een sukkel? of is dat zo ik ga niet slapen?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
na dit liedje ga ik naar bed verhuizen.. daarna ga ik denk ik wel doorluisterenmorgen geen toets dus geen reden om wakker op school te zijn
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke.. afsluiten.. naar bed... en opstarten...
tozooooo![]()
![]()
![]()
"Nee, ik doe echt niet aan spammen en postopkrik hoor" 6 posts achterelkaar...quote:
spamslet..en heb er nog nooit een note voor gekregen.. dus zo erg doe ik het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
"Nee, ik doe echt niet aan spammen en postopkrik hoor" 6 posts achterelkaar...
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
spamslet..en heb er nog nooit een note voor gekregen.. dus zo erg doe ik het nou ook weer niet
quote:geregistreerd op: zondag 26 december 2010 @ 22:48
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 10433 (gemiddeld 226 per dag)
Ik weet het..Ik ben ook een spamsletquote:
Ik ga er een topic over openen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik weet het..Ik ben ook een spamsleten dat vind ik niet erg.
Maarrrr heb er nog geen note voor gehad.. dus ben nog braaf...en overdag is het met inhoud... tenminste bijna altijd
doe dat ... maaruh ging jij niet slapen?quote:
hij is er toch vanaf?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:56 schreef Zokunen het volgende:
Gaat hawkje er nog van af of niet anders ga ik zo pitten
ga jij draaien dan na hem? of wil je de verzoekmasjien zo graag?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:56 schreef Zokunen het volgende:
Gaat hawkje er nog van af of niet anders ga ik zo pitten
(ik wacht nog even op een bevestiging)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
ik disconnect over 30 seconden, jij mag dan!
uhmmm moet ik verzoekjes doen? ben zo crappie in titels en artiesten.. draai gewoon iets wat ik leuk vindquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:01 schreef Zokunen het volgende:
Verzoekjens mogen ook hoor, maar had hier zelf wel ff zin in
Over De Muur - Klein Orkestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:01 schreef Zokunen het volgende:
Verzoekjens mogen ook hoor, maar had hier zelf wel ff zin in
doe een verzoekje!!!! je voorgaande waren ook leukquote:
ik vind heul veul mooi.. wacht ik ga op die lijst van pierenjan kijken okquote:
Hmm die heb ik niet, ik doe de bom!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:08 schreef remlof het volgende:
Mag ik Belle Helene van Doe Maar ook nog horen?
Ook goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hmm die heb ik niet, ik doe de bom!
Maar Paul de Leeuw welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
je klinkt niet barre vrolijk zokunen
Ik zou eigenlijk stil moeten zijn nuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
je klinkt niet barre vrolijk zokunen
ik vraag me af hoe je klinkt als je vrolijk bentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk stil moeten zijn nu
Maar ach, dit houdt je bezig
Dat klinkt niet goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Klopt het dat ik het pls.bestand niet kan downloaden en in Firefox last krijg van een te kleine buffer?
uhmm ik kan het wh vragenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Klopt het dat ik het pls.bestand niet kan downloaden en in Firefox last krijg van een te kleine buffer?
Daar heb je pillen voor hè Bolkiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Danku.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:16 schreef Zokunen het volgende:
http://94.23.19.48:8000/listen.pls is de directe url
ga je ook goeien verzoekjens doen?quote:
Die heb ik zo te zien nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:20 schreef remlof het volgende:
Zou je "Jurk - Zou zo graag" kunnen draaien?
Ja maar Bolkie moet je niet serieus nemenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
2 blauwe mensen in het topic![]()
Gevlucht voor Passiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar is die andere blauwe nou heen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat draaien jullie, alleen Nederlandstalig?
Heideroosjes - Val maar dood!
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Boudewijn de Groot - Als de rook om je hoofd is verdwenen
daniel loheus of is het nou lohuesquote:
quote:
Heb je "Poing - Rotterdam Termination Source"?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:35 schreef Zokunen het volgende:
Gabberen heb ik niet, mag schizo ook?
Dan zoek ik wel even wat anders.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:35 schreef Zokunen het volgende:
Gabberen heb ik niet, mag schizo ook?
Te vaak gehoord maar niet als mp3 helaasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je "Poing - Rotterdam Termination Squad"?
Tot ik echt moet pissen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zokunen tot hoelaat draai je?
kun je dat niet doen terwijl er een plaatje draait?quote:
je ging toch baggeren? merk er nog weinig vanquote:
dankje. .lus geen bierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:40 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof geeft Knetterkrankjorum een biertje
Ja, dat imago roep ik nu wel op. Maar ik vraag slechts wat jeugdsentiment aan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:42 schreef remlof het volgende:
Omg, je bent niet alleen rechts maar ook nog een kaalkoppie
moet het nederlands blijven?quote:
die welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nick Cave & Kylie Minogue - Where the wild roses grow
Nenaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ah, weer echte muziek.Sorry voor het aanvragen van de herrie
Hierna komt jouw verzoekquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 05:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
je zei mijn naam
![]()
![]()
donders instant orgasm
je post te weinig.. waren net alweer teveul van mij achter elkaarquote:
Komt er aan, maar wel een ongebruikelijk nummer.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 05:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Komt er aan, maar wel een ongebruikelijk nummer.
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op vrijdag 11 februari 2011 05:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga slapen, bedankt voor de live-DJ muziek.
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 05:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga slapen, bedankt voor de live-DJ muziek.
donequote:Op vrijdag 11 februari 2011 05:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zokunen wil jij even 10 keer in fobo refreshen?
oke..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 05:17 schreef Zokunen het volgende:
Beach boys wordt ook een ander nummer
Je mag anders verzoekenquote:
Ik heb blind gegoktquote:
vond? of vind?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 05:28 schreef Zokunen het volgende:
Ik vond echt alles goed, behalve rnb en echte neger shit.
waar valt dit onder dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 05:30 schreef Zokunen het volgende:
Ik heet de meeste rnb en rap, al zijn sommige acts wel cool :S
De zeldzame toffe shitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 05:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar valt dit onder dan?
hoelaat begint die dan? wil je zo graag stoppen?quote:
Wil zo wel een keer pittenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 05:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoelaat begint die dan? wil je zo graag stoppen?
Ik wil een uurtje pittenquote:
je hebt mijn naam nog niet gekreundquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |