spamslet..en heb er nog nooit een note voor gekregen.. dus zo erg doe ik het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
"Nee, ik doe echt niet aan spammen en postopkrik hoor" 6 posts achterelkaar...
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
spamslet..en heb er nog nooit een note voor gekregen.. dus zo erg doe ik het nou ook weer niet
quote:geregistreerd op: zondag 26 december 2010 @ 22:48
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 10433 (gemiddeld 226 per dag)
Ik weet het..Ik ben ook een spamsletquote:
Ik ga er een topic over openen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik weet het..Ik ben ook een spamsleten dat vind ik niet erg.
Maarrrr heb er nog geen note voor gehad.. dus ben nog braaf...en overdag is het met inhoud... tenminste bijna altijd
doe dat ... maaruh ging jij niet slapen?quote:
hij is er toch vanaf?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:56 schreef Zokunen het volgende:
Gaat hawkje er nog van af of niet anders ga ik zo pitten
ga jij draaien dan na hem? of wil je de verzoekmasjien zo graag?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:56 schreef Zokunen het volgende:
Gaat hawkje er nog van af of niet anders ga ik zo pitten
(ik wacht nog even op een bevestiging)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
ik disconnect over 30 seconden, jij mag dan!
uhmmm moet ik verzoekjes doen? ben zo crappie in titels en artiesten.. draai gewoon iets wat ik leuk vindquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:01 schreef Zokunen het volgende:
Verzoekjens mogen ook hoor, maar had hier zelf wel ff zin in
Over De Muur - Klein Orkestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:01 schreef Zokunen het volgende:
Verzoekjens mogen ook hoor, maar had hier zelf wel ff zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |