ik ben ook gestopt met de dexa bij May (zelf besloten, tis troep, wel een risico maar ik moet zeggen t gaat zoveel beter, ze is energieker etcquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Mijn arme hondjes hebben niet eens entingen of ontworming , helemaal no drugs![]()
Ow jawel, Bil en Sjon krijgen elke dag 2 biergisttabletten
Heul welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je niet voor de ruggeprik gaan want dan heb je die niet nodig.
Nee, alle goeie da's zitten in Belsjquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben ook gestopt met de dexa bij May (zelf besloten, tis troep, wel een risico maar ik moet zeggen t gaat zoveel beter, ze is energieker etcsowieso een wonder dat ze toentertijd zo is opgeknapt, maar wss ziek geworden door de enting dus entingen krijgen ze hier ook niet meer
which reminds me, dierenarts in Maastricht, tips of afraders?
Natuurlijk mag datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Muis006 het volgende:
Ohja, Rewimo, mag ik je adres? Voor de AHplaatjes van Christan
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
Q, ik sleur Lot geheel nu tegen haar zin in mee naar de brievenbus
ok die eerste zin volg ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, alle goeie da's zitten in Belsj
Over die op het Oranjeplein ken ik mensen die er lyrisch over zijn en mensen die haar haten.
Verhey of zo is dat.
Als ze de canule laten zitten voor de pijnbestrijding heb je heul niks extra nodig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heul wel
Want die spuit krijg ik pas na de operatie in mijn reet gejast
De vorige keer dat ik er 1 kreeg heb ik echt lopen trippen als een varken
Ik zal het even zeggen tegen zequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze de canule laten zitten voor de pijnbestrijding heb je heul niks extra nodig.
Afbakbroodjes met zelfgemaakte eiersalade.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
kan iemand mij aub vertellen wtf we moeten eten vanaaf? En ik wil iets simpels!
Ravioli met champignonsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
is simpelerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afbakbroodjes met zelfgemaaktegekochte eiersalade.
Jezus fuck wat een werk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afbakbroodjes met zelfgemaakte eiersalade.
Als je echt op je morfine gesteld bent ruk je die canule er stiekem zelf uit na de OK.quote:
Wij eten rode kool, hamburgers en roast potatoesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
10 minuten. Lui verrukuh! Naar de winkel kost meer tijd, zeker voor jou met je poot.quote:
Muizelll!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij eten rode kool, hamburgers en roast potatoes
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Catjeeezelfgemaakte eiersalade is lekkerrrr!
![]()
Zelfgekocht is vies
Eiersalade (met dank aan cat 22quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
Met kerrie en flink wat uitjes he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Eiersalade (met dank aan cat 22)
oh fuck, die moet ik nog even gaan maken de eireren zijn al uren koud dus hóppa.
Q, is op de bus
mensen gebruiken t ook als verlichting bij kanker, misselijkheid van chemo, dr bloedwaarde veranderde niet dus DA zei gewoon doorgaan, toen ben ik langzaam heel erg gaan minderen en de vorige keer was dr bloedwaarde wel normaal ipv te laag, nu weet ik de waarde niet maar wel dat t supergoed met dr gaat, ze is zooo nieuwsgierig en actieverquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn met rossi ook gestopt met de dexamethason en daar werd hij een heel stuk actiever van.
Dexamethason is volgens mij idd behoorlijke troep
Joh, ik geef gewoon aan dat die zooi eruit moet, en dat ik een spuit wilquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je echt op je morfine gesteld bent ruk je die canule er stiekem zelf uit na de OK.Wel even opletten dat er geen heldere vloeistof uit het gaatje blijft lopen, ruggemerg wordt niet gelukkig van een laag vloeistofpeil.
Ja, wat de neuk denk je nou? Dat ik zelf naar de fucking winkel ga? MM komt er LANGSquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
10 minuten. Lui verrukuh! Naar de winkel kost meer tijd, zeker voor jou met je poot.
Fuck, bitch!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Eiersalade.
Ik maak denk ik pitahamburgertjes of zo vanaaf.
Pitabroodjes in de broodrooster, hamburgertjes of taartaartjes bakken in het pannetje.
Uienringen bakken.
En ik doe dr dan salade bij
Heul veul gesnipperde uitjes, kerrie, bieslook, gesnipperde augurken, mayo, mosterd, versgemalen peper en voor de kleur fijngehakte zoete paprikaquote:
thnxquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Eiersalade (met dank aan cat 22)
oh fuck, die moet ik nog even gaan maken de eireren zijn al uren koud dus hóppa.
Q, is op de bus
En jij je vanavond maar afvragen waarom die Sjon weer zo gestressed en opstandig isquote:
Als iemand dat moet kunnen regelen dan ben jij het.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, ik geef gewoon aan dat die zooi eruit moet, en dat ik een spuit wil
Komt goed joh. Zo niet bestel ik pizza's voor het hele ziekenhuis
Lui verrukuh.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wat de neuk denk je nou? Dat ik zelf naar de fucking winkel ga? MM komt er LANGS
#goedgeregeld
Wauw! Die kun je gewoon als salade eten, bij die van mij moet er echt een broodje onder. Ik doe er alleen mayo, beetje koffiemelk, uitje, kerrie, zout en wat bieslook in.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Heul veul gesnipperde uitjes, kerrie, bieslook, gesnipperde augurken, mayo, mosterd, versgemalen peper en voor de kleur fijngehakte zoete paprika![]()
(ik doe namelijk heel veel met kleur...)
Auw.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
Goffer......
loopt de keuken in om die eiersalade te gaan frunnikken, ligt er een bot van HHH dus knakt weer die verdomde voet om (over zo'n stom bot ja). Doet me goffers zeer, mijn mascara hangt op mijn rug![]()
En kon na 4 maanden eindelijk weer zonder pijn lopen.
Heb nu echt de sokken in
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, dat wordt op één poot eiersalade maken dus.
Over saledes gesproken, jullie zouden mijn koude schotel eens moeten proevenFamilierecept, al van mijn overgrootvader. Maar traditiegetrouw maak ik die soms nog steeds (aangezien we maar met z'n tweetjes zijn en het 2 dagen werk is zijn de buren er ook heel blij mee
)
Maar jonge, die is mjam!
Ter illustratie:
[ link | afbeelding ]
Gewoon wat je lekker vindt johquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck, bitch!
Dat is een goeie!
Quaterpounders erin en dan in je pitabroodje!
Wat voor salade?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon wat je lekker vindt joh![]()
Heeft MM zn groente
Aiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
en natuurlijk ligt het rekverband bóven. En wat het je dan aan zo'n klotehond, die gaat dat niet even pakken![]()
En geen ijsblokjes in de vriezer dus zit nu met een pak kaassoufflees op mijn poot
Hij is zeker niet kledderig, wel enorm vullend zal ik maar zeggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Kouwe schotel lust ik ook al niet echt, ik hou niet van kleddersalades
's morgens niet..Uhm.. tussen 12.30 en 13.15 dan vanaf ong. 13.45 tot 15.15 en na 15.45quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan goed tegen eet plaatjes ed
@vamp tot hoelaat ben je ma thuis?
Hoef zeker niet te vragen of iemand nog een kaassoufflee lust zekerquote:
Mijn kut en anus doen pijn,krijg ik daar ook een kusje op?quote:
Ik in ieder geval niet. Bah kaas.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Hoef zeker niet te vragen of iemand nog een kaassoufflee lust zeker
Laat Baloe maar los op je haring- en mestkarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn kut en anus doen pijn,krijg ik daar ook een kusje op?
Oh-oh houdt niet van kledderige dingen, zegt ze toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn kut en anus doen pijn,krijg ik daar ook een kusje op?
Normaal gesproken wel maar nu even nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoef zeker niet te vragen of iemand nog een kaassoufflee lust zeker
geloof mij, er zit me een mega partij liefde in! Mijn opa was mijn alles en die heeft mij zijn geheimen toevertrouwd vwb die koude schotelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:31 schreef Cat22 het volgende:
Koude schotel is nooit echt favoriet geweest bij mij. Ligt ook heel erg aan het recept. De fabrieksemmers zijnmaar een schotel die met liefde gemaakt is wil ik altijd wel proberen.
Die is druk met MM zijn penis momenteelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat Baloe maar los op je haring- en mestkar
Hebben ze handige dingen voor uitgevonden! Stoelen noemen ze diequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:35 schreef Lottekoekkie het volgende:
(als de poot meedoet, dat dan weer wel natuurlijk)
Hé non, hoe gaat hel allemaal met kleintje?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef ferrari_rood het volgende:
@vamp als je er niet bent zet ik het wel voor de deur. Ik ga denk ik rond 12:00 naar huis toe.
Als je het di weer buiten zet dan haal ik het rond 10:30 weer op.
excuse me, zat half tussen jullie en een dinnetje in, dus kluts weer vanalles door elkaar.quote:
Nog een half uurtje!quote:
quote:
ja zeg, geen wonder dat ik de heisa door elkaar haalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
echt hé !
NoK is oma geworden![]()
NoN niet
Daar heeft iemand hier vast wel een pilletje voorquote:
Hoi!quote:
Nou goeie genade, wat een apotheekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar heeft iemand hier vast wel een pilletje voor
Het wordt al een mooi buikjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanmorgen jankte er hier een kat heel erg. Dus ik mijn bed uit was het Zorro.
Die zat voor de voordeur oog in oog met een andere kat. Onze vent laat duidelijk weten wat zijn terratorium is.
En voor de liefhebbers ik heb een buikenfoto geplaatst.
Haai Greys!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou goeie genade, wat een apotheek
Is het trouwens - even puur uit nieuwsgierigheid - niet strafbaar om medicijnen die normaal op recept zijn aan elkaar te geven? Volgens mij wel, namelijk
Maar voor dat vetgedrukte gedeelte is die openbare ruilbeurs hier dan ook niet echt handig, right?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:23 schreef asfalthooligan het volgende:
zolang er geen naam op staat en jij niet zegt van wie je ze hebt is er niks aan de hand
En wat AH zegt gaat meer over de kans dat iemand erachter komt, en niks over de strafbaarheid.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar voor dat vetgedrukte gedeelte is die openbare ruilbeurs hier dan ook niet echt handig, right?
Ah, ik vroeg het me af.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haai Greys!![]()
Als particulier is er niks aant handje, zolang je er geen geld voor vraagt. Als professional kun je wel voor de tuchtrechter komen.
Of het zo verstandig is om gekregen medicijnen te slikken (zeker als het een andere soort is als de arts heeft voorgeschreven) da's een ander verhaal.
Nope. Het is -niet slim- zeggen ze omdat iedere persoon weer anders is (quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou goeie genade, wat een apotheek
Is het trouwens - even puur uit nieuwsgierigheid - niet strafbaar om medicijnen die normaal op recept zijn aan elkaar te geven? Volgens mij wel, namelijk
Nou ja, diazepam en diclo zijn diclo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haai Greys!![]()
Als particulier is er niks aant handje, zolang je er geen geld voor vraagt. Als professional kun je wel voor de tuchtrechter komen.
Of het zo verstandig is om gekregen medicijnen te slikken (zeker als het een andere soort is als de arts heeft voorgeschreven) da's een ander verhaal.
Dat weet ik eigenlijk niet. Maar dat kan best, als hij dat uit hoofde van zijn beroep doet. En aangezien hij daarvoor niet is opgeleid zou het best strafbaar kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg het me af.
En valt een gewone leraar op een basisschool dan bv ook onder een 'professional'?
Want ik las diverse artikelen dat een leraar dus strafbaar is als hij een medicijn geeft aan een kind met hoofdpijn bv dat niet gewoon een paracetamolletje is.
Ben ik tot op zekere hoogte met je eens. Als je medicijnen met een andere merknaam maar met dezelfde stof ruilt zal dat waarschijnlijk niet zo'n kwaad kunnen,.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, diazepam en diclo zijn diclo.
Dus dat ben ik niet helemaal met je eens. Kijk als oh-oh diclo moet en ze gaat mijn tramadol slikken, al la
Ja, je bedoelt bijvoorbeeld prednison en prednisolon ofquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben ik tot op zekere hoogte met je eens. Als je medicijnen met een andere merknaam maar met dezelfde stof ruilt zal dat waarschijnlijk niet zo'n kwaad kunnen,.
Maar ook daar kan verschil in zitten... je zult maar net allergisch zijn voor een hulpstofje wat bij je 'eigen' merk A niet erin zit en bij het gekregen merk B wel. Daar is een paar jaar geleden (en nu nog steeds) een hele ophef over geweest, omdat verzekeraars nu het goedkoopste merk vergoeden, ook al doen sommige patiënten het beter op een ander (duurder) merk, met dezelfde stof erin.
Oh ik ook hoor, maar ik was er nieuwsgierig naar of het strafbaar is of niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik ga er van uit dat de meiden en heren hier zélf wel weten wat ze wel of niet mogen slikken en dat ook de verstuurders van bepaalde pillen ook wel een grens trekken.
Tuurlijk is daar een reden voor, maar even vanuit mijn eigen perspectief gezien, heb ik bijvoorbeeld 4 diazepam gekregen. Ik heb echt enorm vaak last van mijn rug, mijn nek, ect. Nou neem ik zelden daar iets voor... maar soms is het echt te heftig en neem ik wel iets.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
Enne... zo zwartwit als ik het hier neerzet zo kijk ik er niet tegenaan hoor.![]()
Ruil maar een end weg. Zolang de ontvanger maar goed checkt dat hetgeen opgestuurd is ook echt hetzelfde is als wat hij/zij slikt dan is het eigen keuze dat te gebruiken.
Het is zonde als medicatie ongebruikt over de datum gaat. Zolang je maar niet ongemerkt een pijnstiller, slaapmiddel of ander medicijn veel te lang blijft gebruiken. Er is een reden dat veel mensen - zeker bij acute klachten- maar voor een beperkte tijd medicijnen voorgeschreven krijgen.
Dan zijn we het eens.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, je bedoelt bijvoorbeeld prednison en prednisolon of
Imuran en azithioprine (ik noem maar ff wat).
Maar ik heb het echt puur over Diclofenac en Diclofenac.
Kijk ik heb zelf hier Diazepam 3 stuks van 5 mg liggen. Ik heb van oh-oh 10 MG gekregen.
Enkel de MG is hoger. Voor de rest zijn in principe de stoffen, naam, ect hetzelfde.
Dus dat kan niet zoveel kwaad. Maar ik ben het met je eens hoor. Want ik slikte altijd microgynon 30 (de pil) en de apotheek had in ene een goedkoper merk met "dezelfde stoffen" en ik kreeg er jeuk van
Dus Ik denk wel dat we het wat dat betreft eens zijn, alleen ik bedoelde dus eigenlijk exact dezelfde medicatie met misschien enkel een MG verschil.
Lottekoekje heeft me ibu 600 MG opgestuurd. Jaren gehad, maar ik krijg ze niet meer (op recept ken je ze enkel krijgen) omdat ik crohn heb. En dan blijkt ibu niet goed te zijn.
Maar soms, heel soms (en ik heb mijn laatste opgemaakt toen ik zo ziek was) heb ik die zooi toch echt "nodig" 1 pilletje is dan voldoende. Want dan werkt paracetamol niet, en dan is het of kiezen voor 1 ibu 600 die prima werkt, of kiezen voor tramadol waar ik bijwerkingen van heb waar je niet vrolijk van wordt.
Snap?
Da moek ook hebben!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:38 schreef asfalthooligan het volgende:
De medicijnen van mij zijn tegen het roken ,maar ik rook alleen maar meer sigaren.
Klopt ook weer niet + word niet dronken dus goed oppassen met drank
Het heet wellburtin.
Dit is voor mij gewoon tegen depressie en adhd
En ik eet minder er door
Absoluut! Daarom MOET en dat ben je jezelf maar ook de verstuurder imho (want een foutje is zo gemaakt) verplicht om GOED te kijken of het hetzelfde aantal MG is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens.![]()
Maar dat is dus het gevaar van ruilen: als je ongemerkt ibu 600 mg krijgt terwijl je altijd 300 mg slikte. Dan kun je hele rare avonturen beleven als je hetzelfde aantal tabletten door blijft slikken.
Ik krijg van mijn internist altijd een shitload aan prednison voorgeschreven. Moet ik het bv 4 weken slikken, krijg ik mee voor 12 weken. De laatste keer zei ik dat tegen de HA (want ze waren nog 3 maanden geldig) en toen zei zij : breng maar hier, geef ik het wel aan een patient want weggooien is zonde.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
Toen mijn moeder overleed bracht ik een partij aan medicatie naar de apotheek. Muw hydrocobalmine omdat ik die ampullen zelf al 20 jaar voorgeschreven krijg en vond het zonde die te laten vernietigen aangezien ik ze zelf ook broodnodig heb. Toen ik een jaar laten die zelfde ampullen op recept weer kwam halen waren ze bij de apotheek heel scherp, ze mistten mijn halfjaarlijkse recept. maar aangezien het om hetzelfde spul ging en ze mijn moeders'historie kenden was er niets aan de hand. maar ze controlleerden het wel.
Volgens mij zei lottekoekie het al: doe er de bijsluiter bij. Vind ik een hele goede. Dan kan de ontvanger zelf nog checken welke dosering het is en hoeveel hij/zij max mag nemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb tegen oh-oh duidelijk gezegd hoeveel ze er max mag hebben.
Ik neem aan dat iedereen wel nadenkt hoeveel je inneemt want zelfs als je iets op recept krijgt kun je zelf een overdosis nemen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:45 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
Nah vampie toch je bent toch een mooie vrouw om te zien![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zei lottekoekie het al: doe er de bijsluiter bij. Vind ik een hele goede. Dan kan de ontvanger zelf nog checken welke dosering het is en hoeveel hij/zij max mag nemen.
Zou ik anyway even online opzoeken als die niet meegestuurd wordt en als het een medicijn is dat je nog niet eerder -of heel lang geleden- gebruikt hebt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:47 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij zei lottekoekie het al: doe er de bijsluiter bij. Vind ik een hele goede. Dan kan de ontvanger zelf nog checken welke dosering het is en hoeveel hij/zij max mag nemen.
Zulke dingen moet je niet willen ontvangen. Of willen versturen, for that matter. Beginnen met medicatie die je nog nooit hebt gebruikt via het particuliere circuit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik anyway even online opzoeken als die niet meegestuurd wordt en als het een medicijn is dat je nog niet eerder -of heel lang geleden- gebruikt hebt.
Dat is idd het domste wat je kan doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je niet willen ontvangen. Of willen versturen, for that matter. Beginnen met medicatie die je nog nooit hebt gebruikt via het particuliere circuit.
Dat is inderdaad ook heel dubbel en raar soms.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:52 schreef Qwea het volgende:
En ik weet overigens niet meer wie het zei, maar iemand zei :
"Medicatie op recept krijg je niet zomaar"
Nou, ja, het was donders makkelijk om voor mij morfine op recept te krijgen. Zo makkelijk zelfs dat ik zelf zoiets had van "whut?"
Dus het is helaas niet altijd zo. Nu zal dat misschien ook te maken hebben met mijn crohn, ongetwijfeld. Maar de voorlichting liet even te wensen over
Gadverdamme ja!quote:
Je schijnt dingen nog steeds makkelijk via online 'artsen' te kunnen bestellen, dat komt eigenlijk op hetzelfde neer maar is alleen een stuk duurder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:52 schreef Cat22 het volgende:
Zulke dingen moet je niet willen ontvangen. Of willen versturen, for that matter. Beginnen met medicatie die je nog nooit hebt gebruikt via het particuliere circuit.
En dat is gewoon hartstikke dom. Als iets mogelijk is, dan wil dat nog niet zeggen dat het goed voor je is. Maja, als iemand zijn lijf daarmee wil verpesten, dan moet hij dat maar lekker zelf weten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:57 schreef APK het volgende:
[..]
Je schijnt dingen nog steeds makkelijk via online 'artsen' te kunnen bestellen, dat komt eigenlijk op hetzelfde neer maar is alleen een stuk duurder.
Zo is datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:58 schreef Cat22 het volgende:
En dat is gewoon hartstikke dom. Als iets mogelijk is, dan wil dat nog niet zeggen dat het goed voor je is. Maja, als iemand zijn lijf daarmee wil verpesten, dan moet hij dat maar lekker zelf weten.
Lief dat je het vraagtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:30 schreef indaha het volgende:
Hallo![]()
Het wordt al echt een buikje f-r![]()
Oognip hoe is het met je vader
Nog niet heel dik nee maar het is wel te zienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:42 schreef ferrari_rood het volgende:
vroeger slikte ik stediril. Op een gegeven moment kreeg ik microgynon want dat was hetzelfde. Ik kreeg van micgogynon meer hoofdpijn dan vaqn de stediril gebruiksaanwijzingen nagekeken en idd de werkzamestof is hetzelfde maar de hulpstoffen niet.
Ik merkte het ook aan de ibuprofen op het ene merk reageer ik beter dan op het andere.
En mijn moeder had het met haar antimisselijkheidsmedicatie ook. Als ze de pillen kreeg welke voorgeschreven waren hoefde ze niet te spugen. Bij haar eigen apotheek kreeg ze een andere naam mee en daarvan moest ze wel spugen. Ze kwam er pas bij een na laatste kuur achter dus het kan niet psychisch zijn bij haar.
@oognip en vamp zo dik is mijn buik toch nog niet?
Hoezo?quote:
Neem er eerst zelf maar eentje om te testenquote:
Da'sklote! Reminds me.. eens over de alimentatie gaan praten!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:56 schreef asfalthooligan het volgende:
JEZUS CHRISTUS
Werd net gebeld door me advocaat de alimentatie zaak is aangehouden en word nu pas op 22 maart
Zou eerst december zijn toen deze week en nu weer een maand later gvd
Dat geloof ik,is hij nog terug naar de dokter geweestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:05 schreef Oognip het volgende:
Indaha, mijn vader heeft nu weer verhoging (37,9) en wordt er behoorlijk chagrijnig van
Nee omdat hij dus 2 dagen koortsvrij was. Hij gaat kijken hoe het weekend gaat. Als het maandag nog zo is gaat ie weer naar de dokter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat geloof ik,is hij nog terug naar de dokter geweest
Ja, nou precies. Dat is dus wat ik bedoelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook heel dubbel en raar soms.
Ik vergeet nooit meer dat ik op Schiphol stond, net voordat ik op vakantie naar New York ging. Broer was de dag van tevoren getrouwd, dus ik kwam recht van het hotel. Die avond begon mijn oog al pijn te doen, de volgende ochtend was het helemaal ellende. Ik wist precies wat er aan de hand was en wat ik nodig had. Met dat verhaal naar de arts op Schiphol gegaan en hoppa: 10 minuten later de juiste (mijn merk) oogdruppels. Zonder ook maar iets van onderzoek. Idioot eigenlijk, maar ik was er op dat moment blij mee.
Inderdaad mee oppassen hoor!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:11 schreef Oognip het volgende:
Over medicijnen gesproken... Ik ben me vandaag behoorlijk rot geschrokken.
Ik mag geen medicijnen aan mensen geven, echt helemaal niks nog. Maar er was een vrouwtje dat vandaag zei dat ze net zo goed met haar rolstoel de trap af kon rijden, want ze had al niks meer en nu moest ze ook nog verhuizen naar een andere kamer.
Even later zei ze tegen mij dat ze pillen in haar jas had zitten en of ik die haar wilde geven. Ik dacht: zal wel goed zijn dus ik gaf ze, maar later dacht ik: Shit straks gaat ze dood of zo en ik had die medicijnen nooit mogen geven dus dan heb ik mooi een probleem
Ik ben maar gauw weer terug gegaan en heb gezegd dat ze ze niet mocht nemen, maar ben er behoorlijk van geschrokken... Zoiets simpels als een medicijn aangeven gaat echt automatisch maar als je dat niet mag heb je een behoorlijk probleem.
psstquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:10 schreef asfalthooligan het volgende:
Ben er al bijna 6 jaar mee bezig
Maar je weet het net als mubarak geef ik niet toe en heb me troeven wel klaar
Nou, dat is dus een mooie. Ik gebruikte (van de arts gehad) oxycodon... en heb nu dus oxycontin mee gehad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:57 schreef indaha het volgende:
Mijn man gebruikt al jaren oxicontin en nu wilde de apotheek hem ineens oxicondon meegeven want dat was hetzelfde.
Ik zei als de dokter oxicontin op het recept schrijft bedoelt hij geen oxicondon.
Het lijkt wel veel op elkaar maar oxicontin zit allleen maar het pure spul in en bij oxicondon zitten er nog ander hulpstoffen bij en de oxicontin werkt langer door.
Maar bij de apotheek proberen ze elke keer die goedkopere medicijnen aan je te slijten als je niet oppast, maar de meeste mensen geloven wat de apotheek zegt.
Ik weet op zich wel wat ze standaard slikken van het ziekenhuis uit en waarom ze dat slikken. Toch mag ik niks geven. Zelfs niet aanreiken als ze er niet bij kunnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad mee oppassen hoor!![]()
Zolang je het vanuit je stage niet mag of niet weet wat ze mag slikken, niet doen! Zeker in het ziekenhuis hebben ze een aftekensysteem wat je dan kunt raadplegen, dan weet je zeker dat ze de medicijnen mag hebben.
Waarvoor dankquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:14 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik snap je Oognip maar mensen kunnen soms zo onschuldig manipulatief zijn/lijken....
Ik ben ook niet heiliger dan de paus en heb Q ook wat opgestuurd maar feitelijk is de enige juiste conclusie: niet knoeien met chemische zooi.
En nou echt foetsie
![]()
Als het goed is zou je van de oxicontin geen last moeten hebben aangezien daar geen hulpstoffen in zitten. Maar let wel op de werking want oxicontin mag je maar 2x per dag,aangezien die 12 uur werkt en de oxicondon maar 6 uur dacht ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dat is dus een mooie. Ik gebruikte (van de arts gehad) oxycodon... en heb nu dus oxycontin mee gehad.
Ik heb het nog niet hoeven te gebruiken die oxycontin. Maar ik weet wel, dat als ik er 1 moet gebruiken en het bevalt niet, ik zo bij de arts aan de foon hang voor een nieuw recept oxycodon.
En mijn internist schrijft altijd nexium voor... geeft de apotheek omeprazol mee. Kan ik ook tegen hoor, maar ik heb mijn internist toch maar even "ALLEEN NEXIUM" op het blaadje laten zetten. Nexium = nexium en geen goedkope troep.
2x daags 1 capsule staat erop iddquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Als het goed is zou je van de oxicontin geen last moeten hebben aangezien daar geen hulpstoffen in zitten. Maar let wel op de werking want oxicontin mag je maar 2x per dag,aangezien die 12 uur werkt en de oxicondon maar 6 uur dacht iken ja mijn man heeft ook atijd nexium en niet die andere rommel (
zijn woorden)
Ibu heb ik ook nog wel voor jequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef Qwea het volgende:
Lottekoekje heeft me ibu 600 MG opgestuurd. Jaren gehad, maar ik krijg ze niet meer (op recept ken je ze enkel krijgen) omdat ik crohn heb. En dan blijkt ibu niet goed te zijn.
Nog een dealer!quote:
Ja we kunnen dit beter het narcoforum noemenquote:
Ssstttttt..!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:
Als je vanavond nog gaat kun je meevieren daarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef Barbaaf het volgende:
Vakansieeeee
Ik denk dat ik maar naar Egypte ga![]()
Maar eerst naar huis
tweedequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:52 schreef indaha het volgende:
[..]
ha Ynske eerste zelfstandige week achter de rug
Drank is ook niet goed voor mequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het is toch niet goed voor haar?
O gaat het al zo snel die weken, maar fijn dat je weekend hebt kun je lekker creatief ontspannenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
tweede
gaat al een stuk makkelijker maar echt, mn kop moet toch meer actie hebben overdag
heb tot half 3 vannacht liggen nadenken over creatieve processen
Cool, en dan op dat plein als Europeaan een beetje met je schoenen gaan staan zwaaienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:56 schreef Barbaaf het volgende:
Vakansieeeee
Ik denk dat ik maar naar Egypte ga![]()
Schildpaddensoepquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:04 schreef asfalthooligan het volgende:
macaronie in de microwave hursky bursky bur
En than y make turtle soeup hursky bursky bur
Zelfgemaakte eiersalade rouleert.quote:
ja die is goedquote:
echt lekker jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:01 schreef indaha het volgende:
[..]
O gaat het al zo snel die weken, maar fijn dat je weekend hebt kun je lekker creatief ontspannen
Als zij ze niet had aangegeven had die vrouw ze zelf wel uit haar jaszak gepakt toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad mee oppassen hoor!![]()
Zolang je het vanuit je stage niet mag of niet weet wat ze mag slikken, niet doen! Zeker in het ziekenhuis hebben ze een aftekensysteem wat je dan kunt raadplegen, dan weet je zeker dat ze de medicijnen mag hebben.
Maar dan was die vrouw ervoor verantwoordelijk geweest en niet Oognip. Gewoon op zeker spelen en het niet doen, zeker als het vanuit de stage nog niet mag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Als zij ze niet had aangegeven had die vrouw ze zelf wel uit haar jaszak gepakt toch?
Maar idd, je kunt dan beter niet helpen aangeven volgens mij.
daar heb ik dus echt heel veel last van gehad bij de tabletten die ik sliktequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben ik tot op zekere hoogte met je eens. Als je medicijnen met een andere merknaam maar met dezelfde stof ruilt zal dat waarschijnlijk niet zo'n kwaad kunnen,.
Maar ook daar kan verschil in zitten... je zult maar net allergisch zijn voor een hulpstofje wat bij je 'eigen' merk A niet erin zit en bij het gekregen merk B wel. Daar is een paar jaar geleden (en nu nog steeds) een hele ophef over geweest, omdat verzekeraars nu het goedkoopste merk vergoeden, ook al doen sommige patiënten het beter op een ander (duurder) merk, met dezelfde stof erin.
lekker goedkoop, als jouw Eigen Risico nog niet verbruikt is, heb jij wel betaald voor die medicatiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg van mijn internist altijd een shitload aan prednison voorgeschreven. Moet ik het bv 4 weken slikken, krijg ik mee voor 12 weken. De laatste keer zei ik dat tegen de HA (want ze waren nog 3 maanden geldig) en toen zei zij : breng maar hier, geef ik het wel aan een patient want weggooien is zonde.
Idem dito overigens met nexium.
Ik vind het ook zo zonde dat artsen zoveel voorschrijven. Wtf moet ik met 12 weken aan troep als ik 4 weken moet slikken?
wat gebruik je? Champix? via Stivoro of via de Huisarts?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Bij die zooi die ik heb zat ook rare bijwerkingen aan
Ben er 2 dagen letterlijk stoned van geweest en 3 dagen er na suf
Na weken erg moe ben ik er eindelijk weer wat beter van,maar nog wel moe
Wel 1 a 2 x in de maand migraine bij gekregen
minder eetluust
en trillende handen.
Ook zijn er bepaalde dingen die ik amper nog lust + geuren zijn buij mij sterker geworden.
echt rotzooi dus
Inderdaad. Het mag trouwens wel van stage maar niet van school. Geen medicijnen geven, wel sondes inbrengenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan was die vrouw ervoor verantwoordelijk geweest en niet Oognip. Gewoon op zeker spelen en het niet doen, zeker als het vanuit de stage nog niet mag.
Zijn ze mooi op tijd voor de afterparty in Egypte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:22 schreef Greys het volgende:
Ah, misschien kunnen mijn ouders dan toch nog via Egypte vliegen qua tussenlanding volgende weekZe hadden net gister ofzo bericht gekregen dat ze nu een tussenlanding kregen in eh... Cyprus geloof ik.
Dat klinkt inderdaadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inderdaad. Het mag trouwens wel van stage maar niet van school. Geen medicijnen geven, wel sondes inbrengen
Ja? en? Of ik pleur het in de vuilnisemmer, of ik help iemand anders ermee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker goedkoop, als jouw Eigen Risico nog niet verbruikt is, heb jij wel betaald voor die medicatie
voor jou scheelt t misschien niet, maar er zijn genoeg mensen die dat geld liever niet/niet kunnen uitgeven voor medicatie die ze toch niet gebruiken, dus ben van mening dat er dan kleinere hoeveelheden gegeven moeten worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja? en? Of ik pleur het in de vuilnisemmer, of ik help iemand anders ermee.
Je punt?
En mijn eigen risico is op 1 januari al gelijk naar de kloten
Dolfijn je te zien!quote:
Enenenenen? Wat zei steigermeisje?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
gisteren gebeld door steigermeisje, of ik wilde komen poolen met wat mensen
zijn we met zijn vieren wezen poolen, en de andere twee vroegen dus waarom we nog niets hadden
Noh. Je kunt het toch gewoon samen proberen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze is bang dat we te veel op elkaar lijken
dat zeiden zij ook alquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Noh. Je kunt het toch gewoon samen proberen?
Anyways, ik ben nu off.
Wat zei je...Nee hoor ik heb een piemol en jij niet?Kijk maar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das juist beter, dat zijn de betere relaties schijntquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
so it seemsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Als je zo afwacht blijf je maagd zwabber![]()
das een goeie voor de volgende keerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat zei je...Nee hoor ik heb een piemol en jij niet?Kijk maar?
mij hoef je niet te overtuigenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das juist beter, dat zijn de betere relaties schijnt![]()
Goedenavond
Pfffff, ik zou als ik jou was die foto's op cd pleuren en in de bus gooien en er dan geen woorden meer aan vuil makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
pffff jezus fuck, dat hele foto gelul stopt nog steeds niet. MM en ik reageren niet meer, gaat nu de vader van dat mens MM (notabene MM!) telkens bellen.
De klere.
en dan met een resolutie van 20x20 pixelsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pfffff, ik zou als ik jou was die foto's op cd pleuren en in de bus gooien en er dan geen woorden meer aan vuil maken
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dan met een resolutie van 20x20 pixels
He gatver zeg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb echt iets gemist met die foto's kun je een samenvatting geven Q?
Vanmiddag had ik het even heel zwaar er kwam bloed bij het spugen. Nu weet ik dat dat niet heel veel kwaad kan maar ik schrik er toch telkens van.
Spaghetti viel ook niet zo lekker straks nog maar een bakje vla oid proberen. Zo kom ik natuurlijk niet zo snel boven mijn start gewicht.
Nee, echt niet. Geen denken aan. Echt niet gewoon.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pfffff, ik zou als ik jou was die foto's op cd pleuren en in de bus gooien en er dan geen woorden meer aan vuil maken
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dan met een resolutie van 20x20 pixels
ik zou ze een rekening gevenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"vrienden" (ik dacht echt dat het goeie vrienden waren) die over de zeik gaan om een www van Mike op hyves met bijbehorende reacties. Zwijgen ons vervolgens dood, steken een mes in onze rug, laten prive smsjes aan derden over die derden lezen, hitsen andere mensen tegen ons op om niet meer met ons te spreken cq om te gaan, komen van de week bij Mike op hyves (inbox) of ze even de trouwfoto's die ik heb geschoten in augustus op hun bruiloft mogen hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb echt iets gemist met die foto's kun je een samenvatting geven Q?
Vanmiddag had ik het even heel zwaar er kwam bloed bij het spugen. Nu weet ik dat dat niet heel veel kwaad kan maar ik schrik er toch telkens van.
Spaghetti viel ook niet zo lekker straks nog maar een bakje vla oid proberen. Zo kom ik natuurlijk niet zo snel boven mijn start gewicht.
Ik weet niet zo goed meer waar die foto's van zijn, maar was jij de enige die foto's maakte of zijn er door meer mensen foto's gemaakt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Geen denken aan. Echt niet gewoon.
Ik ga serieus en dat meen ik echt, nog liever dood. Eerst een mes in onze rug steken en de dialoog niet aan willen gaan en ons doodzwijgen en andere mensen tegen ons ophitsen en dan foto's willen.
Nee, no fucking way in hell. Echt niet gewoon.
Wat is nou een beetje een prijs wat je voor pics vraagt dan? Ik zit het namelijk wel te overwegenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou ze een rekening geven
als die betaald is kunnen ze de fotos krijgen
Van hun bruiloft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed meer waar die foto's van zijn, maar was jij de enige die foto's maakte of zijn er door meer mensen foto's gemaakt?
Ok dus het is niet zo dat ze nu geen foto's van hun bruiloft hebben omdat jij ze niet wilt geven? Was jij als enige foto's aan het maken van het aankleden van hem? In dat geval zou ik me denk ik niet prettig voelen als ik ze die foto's niet zou geven. Dan was ik de enige die foto's had van zo'n voor hun belangrijke dag en dan zou ik ze denk ik geven ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van hun bruiloft.
Ik als amateur omdat ik het leuk vond om te kijken wat ik kon met mijn nieuwe camera en nog een amateur maar die een stuk beter is dan ik!
Dus 2 mensen. Geen profi.
Ik heb hem toen gevolgd 's ochtends bij het aankleden enzo ook.
Nieuwe buikenfoto?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
He gatver zeg.
Maar je buikje is wel echt heel cute
als ze die niet hebben pleur je toch gewoon ui op een kaaspizza?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh Qwea, ik had nog een hele belangrijke mededeling voor je!!!!!!!!!
DE SUPER DE BOER HEEFT HIER WEER KAAS UI PIZZA'S!!!
Ze hadden ze hier ook heel de tijd niet, dus ga het snel checken, mss bij jou nu ook weer.
Ik heb er een meegenomen![]()
Ik baal wel dat ze nog steeds geen meloenthee hebben, al weken niet.
Nu moet ik het doen met mangothee, maar meloenthee vind ik lekkerder
Ze zijn zooooooooooo lekker, das echt niet hetzelfdequote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ze die niet hebben pleur je toch gewoon ui op een kaaspizza?
Mooi iddquote:
Ik snap ook niet dat ze niet inziet dat ze het aan zichzelf te danken heeft, en dat het beter is voor haar kind zoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
De wereld is soms idd wel erg gemeen. Alleen sommige hebben het aan zichzelf te danken maar zien dat niet.
quote:Maar ik vraag mij ook weleens af wat ik toch gedaan moet hebben om zo gestraft te worden.
Waarom zie je dit als gestraft worden? Je hebt gewoon vette pech (en heel veel gelukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
De wereld is soms idd wel erg gemeen. Alleen sommige hebben het aan zichzelf te danken maar zien dat niet.
Maar ik vraag mij ook weleens af wat ik toch gedaan moet hebben om zo gestraft te worden.
Doe ff normaal zeg!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Je krijgt wat je verdient zeggen ze toch altijd.
Dan krijg jij de allermooiste baby, dat heb je wel verdiend na zo'n zwangerschapquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Je krijgt wat je verdient zeggen ze toch altijd.
Dat je maar net als mn zus die beeb dr zo uit kan kuchen zonder hechtingenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef ferrari_rood het volgende:
En een bevalling van 2min ofzo zonder ingrepen ed.
Dat wordt je van hieruit gegund hoor,na zo'n moeilijke zwangerschap heb je weleen gemakkelijke bevalling verdiendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef ferrari_rood het volgende:
En een bevalling van 2min ofzo zonder ingrepen ed.
Das schrikken, maar is hij nu wel weer goed wakkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:20 schreef Oognip het volgende:
Pfff mijn vriend en ik zijn ons zonet echt wild geschrokken!
Muis (kat) lag al de hele tijd op mijn schoot te slapen en te schokken. Dat schokken doet hij wel vaker als hij diep in slaap is maar toen ik naar hem keek zag ik dat ie z'n bekkie open had dus ik probeerde hem wakker te schudden en mooi niet dat ie wakker werdWe dachten echt WTF!? En waren beide licht in paniek en maar schudden en maar schudden, maar hij bleef slapend. Ik dacht dat ie dood ging of zo. Toen mijn vriend nog een paar keer aan zijn poten trok, schrok Muis gelukkig wakker maar de schrik zit er goed in!
Oh dat heeft Chico zo vaak, die krijg je niet wakker als ie diep ligt te dromen, dan rent ie en piept ie en blaft ie en vaak met zijn ogen wagenwijd openquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:20 schreef Oognip het volgende:
Pfff mijn vriend en ik zijn ons zonet echt wild geschrokken!
Muis (kat) lag al de hele tijd op mijn schoot te slapen en te schokken. Dat schokken doet hij wel vaker als hij diep in slaap is maar toen ik naar hem keek zag ik dat ie z'n bekkie open had dus ik probeerde hem wakker te schudden en mooi niet dat ie wakker werdWe dachten echt WTF!? En waren beide licht in paniek en maar schudden en maar schudden, maar hij bleef slapend. Ik dacht dat ie dood ging of zo. Toen mijn vriend nog een paar keer aan zijn poten trok, schrok Muis gelukkig wakker maar de schrik zit er goed in!
Muis heeft dat ook wel is, dan is hij helemaal slap maar nog wel redelijk wakker te krijgen maar dit keer niet. Teringquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat heeft Chico zo vaak, die krijg je niet wakker als ie diep ligt te dromen, dan rent ie en piept ie en blaft ie en vaak met zijn ogen wagenwijd open![]()
Zn bijnaam was ook al heel snel comapatiënt
Chico zou daar in Egypte op dat volle plein nog vol in droomslaap vallenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Muis heeft dat ook wel is, dan is hij helemaal slap maar nog wel redelijk wakker te krijgen maar dit keer niet. TeringWe hebben hem toen hij wakker was een hoop snoepjes gegeven als dank dat ie er nog is
Wat valt daaraan te accepteren dan? Ziek is ziek toch? Heeft ie echt geen controle overquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder had laatst tegen mijn vader gezegd ik denk dat f_r wel tot het einde ziek blijft. Ik weet niet of er wel een 2e komt daar. Hallo de 1e moet nog komen
En verder tegen mijn vader jij had dat van mij nooit geaccepteerd als ik ziek was.
Mijn vaders reactie je ziet mij echt als een boeman he.
Ergens heeft ze denk ik wel gelijk mijn vader vindt het maar moeilijk te accepteren als iemand ziek is.
Ja heel apart voor een auditiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef oh-oh het volgende:
OMG kijkt dr iemand X-Factor?
Geweldig dat Bollywood liedje![]()
![]()
Oeps, vergeten. Ga ik nu opzettenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef oh-oh het volgende:
OMG kijkt dr iemand X-Factor?
Geweldig dat Bollywood liedje![]()
![]()
Whut!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef tombolafan het volgende:
Zo, hier zijn een stel ouders van mn oppaskindjse minder vrolijk; die dachten dat ze morgen op vakantie zouden gaan maar ze hadden vandaag moeten vliegen
Oooooooooh dat is kutquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:56 schreef tombolafan het volgende:
Zo, hier zijn een stel ouders van mn oppaskindjse minder vrolijk; die dachten dat ze morgen op vakantie zouden gaan maar ze hadden vandaag moeten vliegen
Oh, das wel lekker als je net op tijd bent, maar als je ruim te laat bent is het iets minderquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooooh dat is kut![]()
Wij hadden dat toen mn broertje en ik terug zouden vliegen van Bali.
Mn vader ging 's morgens vroeg bellen om de vlucht van de volgende dag nog es te bevestigen, kwam ie aangerend, inpakken jongens, jullie vliegen over anderhalf uur![]()
Wij lagen in het zwembad te chillen![]()
Wat een stress was dat![]()
Maar we waren wel nog op tijd, net
Gaan ze nog wel op vakantie dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Oh en ik haat dit, zit ik op te passen in een huis waarin alles op is omdat ze 2 weken op vakantie gaanNiks te snaaien
Ja, nu zondagochtendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaan ze nog wel op vakantie dan?
Ik vind dat dus echt dom he! Wie vergist zich nou in dag voor z'n vakantiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nu zondagochtendDus ik de kinderen getroost dat ze alleen een nacht missen
Overal in agenda's enzo stond morgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt dom he! Wie vergist zich nou in dag voor z'n vakantie
Klein detailquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Overal in agenda's enzo stond morgenBehalve op de tickets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |