ik ben ook gestopt met de dexa bij May (zelf besloten, tis troep, wel een risico maar ik moet zeggen t gaat zoveel beter, ze is energieker etcquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Mijn arme hondjes hebben niet eens entingen of ontworming , helemaal no drugs![]()
Ow jawel, Bil en Sjon krijgen elke dag 2 biergisttabletten
Heul welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je niet voor de ruggeprik gaan want dan heb je die niet nodig.
Nee, alle goeie da's zitten in Belsjquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben ook gestopt met de dexa bij May (zelf besloten, tis troep, wel een risico maar ik moet zeggen t gaat zoveel beter, ze is energieker etcsowieso een wonder dat ze toentertijd zo is opgeknapt, maar wss ziek geworden door de enting dus entingen krijgen ze hier ook niet meer
which reminds me, dierenarts in Maastricht, tips of afraders?
Natuurlijk mag datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Muis006 het volgende:
Ohja, Rewimo, mag ik je adres? Voor de AHplaatjes van Christan
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
Q, ik sleur Lot geheel nu tegen haar zin in mee naar de brievenbus
ok die eerste zin volg ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, alle goeie da's zitten in Belsj
Over die op het Oranjeplein ken ik mensen die er lyrisch over zijn en mensen die haar haten.
Verhey of zo is dat.
Als ze de canule laten zitten voor de pijnbestrijding heb je heul niks extra nodig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heul wel
Want die spuit krijg ik pas na de operatie in mijn reet gejast
De vorige keer dat ik er 1 kreeg heb ik echt lopen trippen als een varken
Ik zal het even zeggen tegen zequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze de canule laten zitten voor de pijnbestrijding heb je heul niks extra nodig.
Afbakbroodjes met zelfgemaakte eiersalade.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
kan iemand mij aub vertellen wtf we moeten eten vanaaf? En ik wil iets simpels!
Ravioli met champignonsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
is simpelerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afbakbroodjes met zelfgemaaktegekochte eiersalade.
Jezus fuck wat een werk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afbakbroodjes met zelfgemaakte eiersalade.
Als je echt op je morfine gesteld bent ruk je die canule er stiekem zelf uit na de OK.quote:
Wij eten rode kool, hamburgers en roast potatoesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
10 minuten. Lui verrukuh! Naar de winkel kost meer tijd, zeker voor jou met je poot.quote:
Muizelll!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij eten rode kool, hamburgers en roast potatoes
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Catjeeezelfgemaakte eiersalade is lekkerrrr!
![]()
Zelfgekocht is vies
Eiersalade (met dank aan cat 22quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
Met kerrie en flink wat uitjes he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Eiersalade (met dank aan cat 22)
oh fuck, die moet ik nog even gaan maken de eireren zijn al uren koud dus hóppa.
Q, is op de bus
mensen gebruiken t ook als verlichting bij kanker, misselijkheid van chemo, dr bloedwaarde veranderde niet dus DA zei gewoon doorgaan, toen ben ik langzaam heel erg gaan minderen en de vorige keer was dr bloedwaarde wel normaal ipv te laag, nu weet ik de waarde niet maar wel dat t supergoed met dr gaat, ze is zooo nieuwsgierig en actieverquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn met rossi ook gestopt met de dexamethason en daar werd hij een heel stuk actiever van.
Dexamethason is volgens mij idd behoorlijke troep
Joh, ik geef gewoon aan dat die zooi eruit moet, en dat ik een spuit wilquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je echt op je morfine gesteld bent ruk je die canule er stiekem zelf uit na de OK.Wel even opletten dat er geen heldere vloeistof uit het gaatje blijft lopen, ruggemerg wordt niet gelukkig van een laag vloeistofpeil.
Ja, wat de neuk denk je nou? Dat ik zelf naar de fucking winkel ga? MM komt er LANGSquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
10 minuten. Lui verrukuh! Naar de winkel kost meer tijd, zeker voor jou met je poot.
Fuck, bitch!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Eiersalade.
Ik maak denk ik pitahamburgertjes of zo vanaaf.
Pitabroodjes in de broodrooster, hamburgertjes of taartaartjes bakken in het pannetje.
Uienringen bakken.
En ik doe dr dan salade bij
Heul veul gesnipperde uitjes, kerrie, bieslook, gesnipperde augurken, mayo, mosterd, versgemalen peper en voor de kleur fijngehakte zoete paprikaquote:
thnxquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Eiersalade (met dank aan cat 22)
oh fuck, die moet ik nog even gaan maken de eireren zijn al uren koud dus hóppa.
Q, is op de bus
En jij je vanavond maar afvragen waarom die Sjon weer zo gestressed en opstandig isquote:
Als iemand dat moet kunnen regelen dan ben jij het.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, ik geef gewoon aan dat die zooi eruit moet, en dat ik een spuit wil
Komt goed joh. Zo niet bestel ik pizza's voor het hele ziekenhuis
Lui verrukuh.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wat de neuk denk je nou? Dat ik zelf naar de fucking winkel ga? MM komt er LANGS
#goedgeregeld
Wauw! Die kun je gewoon als salade eten, bij die van mij moet er echt een broodje onder. Ik doe er alleen mayo, beetje koffiemelk, uitje, kerrie, zout en wat bieslook in.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Heul veul gesnipperde uitjes, kerrie, bieslook, gesnipperde augurken, mayo, mosterd, versgemalen peper en voor de kleur fijngehakte zoete paprika![]()
(ik doe namelijk heel veel met kleur...)
Auw.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
Goffer......
loopt de keuken in om die eiersalade te gaan frunnikken, ligt er een bot van HHH dus knakt weer die verdomde voet om (over zo'n stom bot ja). Doet me goffers zeer, mijn mascara hangt op mijn rug![]()
En kon na 4 maanden eindelijk weer zonder pijn lopen.
Heb nu echt de sokken in
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, dat wordt op één poot eiersalade maken dus.
Over saledes gesproken, jullie zouden mijn koude schotel eens moeten proevenFamilierecept, al van mijn overgrootvader. Maar traditiegetrouw maak ik die soms nog steeds (aangezien we maar met z'n tweetjes zijn en het 2 dagen werk is zijn de buren er ook heel blij mee
)
Maar jonge, die is mjam!
Ter illustratie:
[ link | afbeelding ]
Gewoon wat je lekker vindt johquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck, bitch!
Dat is een goeie!
Quaterpounders erin en dan in je pitabroodje!
Wat voor salade?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon wat je lekker vindt joh![]()
Heeft MM zn groente
Aiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
en natuurlijk ligt het rekverband bóven. En wat het je dan aan zo'n klotehond, die gaat dat niet even pakken![]()
En geen ijsblokjes in de vriezer dus zit nu met een pak kaassoufflees op mijn poot
Hij is zeker niet kledderig, wel enorm vullend zal ik maar zeggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Kouwe schotel lust ik ook al niet echt, ik hou niet van kleddersalades
's morgens niet..Uhm.. tussen 12.30 en 13.15 dan vanaf ong. 13.45 tot 15.15 en na 15.45quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan goed tegen eet plaatjes ed
@vamp tot hoelaat ben je ma thuis?
Hoef zeker niet te vragen of iemand nog een kaassoufflee lust zekerquote:
Mijn kut en anus doen pijn,krijg ik daar ook een kusje op?quote:
Ik in ieder geval niet. Bah kaas.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Hoef zeker niet te vragen of iemand nog een kaassoufflee lust zeker
Laat Baloe maar los op je haring- en mestkarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn kut en anus doen pijn,krijg ik daar ook een kusje op?
Oh-oh houdt niet van kledderige dingen, zegt ze toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn kut en anus doen pijn,krijg ik daar ook een kusje op?
Normaal gesproken wel maar nu even nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoef zeker niet te vragen of iemand nog een kaassoufflee lust zeker
geloof mij, er zit me een mega partij liefde in! Mijn opa was mijn alles en die heeft mij zijn geheimen toevertrouwd vwb die koude schotelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:31 schreef Cat22 het volgende:
Koude schotel is nooit echt favoriet geweest bij mij. Ligt ook heel erg aan het recept. De fabrieksemmers zijnmaar een schotel die met liefde gemaakt is wil ik altijd wel proberen.
Die is druk met MM zijn penis momenteelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat Baloe maar los op je haring- en mestkar
Hebben ze handige dingen voor uitgevonden! Stoelen noemen ze diequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:35 schreef Lottekoekkie het volgende:
(als de poot meedoet, dat dan weer wel natuurlijk)
Hé non, hoe gaat hel allemaal met kleintje?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef ferrari_rood het volgende:
@vamp als je er niet bent zet ik het wel voor de deur. Ik ga denk ik rond 12:00 naar huis toe.
Als je het di weer buiten zet dan haal ik het rond 10:30 weer op.
excuse me, zat half tussen jullie en een dinnetje in, dus kluts weer vanalles door elkaar.quote:
Nog een half uurtje!quote:
quote:
ja zeg, geen wonder dat ik de heisa door elkaar haalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
echt hé !
NoK is oma geworden![]()
NoN niet
Daar heeft iemand hier vast wel een pilletje voorquote:
Hoi!quote:
Nou goeie genade, wat een apotheekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar heeft iemand hier vast wel een pilletje voor
Het wordt al een mooi buikjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanmorgen jankte er hier een kat heel erg. Dus ik mijn bed uit was het Zorro.
Die zat voor de voordeur oog in oog met een andere kat. Onze vent laat duidelijk weten wat zijn terratorium is.
En voor de liefhebbers ik heb een buikenfoto geplaatst.
Haai Greys!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou goeie genade, wat een apotheek
Is het trouwens - even puur uit nieuwsgierigheid - niet strafbaar om medicijnen die normaal op recept zijn aan elkaar te geven? Volgens mij wel, namelijk
Maar voor dat vetgedrukte gedeelte is die openbare ruilbeurs hier dan ook niet echt handig, right?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:23 schreef asfalthooligan het volgende:
zolang er geen naam op staat en jij niet zegt van wie je ze hebt is er niks aan de hand
En wat AH zegt gaat meer over de kans dat iemand erachter komt, en niks over de strafbaarheid.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar voor dat vetgedrukte gedeelte is die openbare ruilbeurs hier dan ook niet echt handig, right?
Ah, ik vroeg het me af.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haai Greys!![]()
Als particulier is er niks aant handje, zolang je er geen geld voor vraagt. Als professional kun je wel voor de tuchtrechter komen.
Of het zo verstandig is om gekregen medicijnen te slikken (zeker als het een andere soort is als de arts heeft voorgeschreven) da's een ander verhaal.
Nope. Het is -niet slim- zeggen ze omdat iedere persoon weer anders is (quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou goeie genade, wat een apotheek
Is het trouwens - even puur uit nieuwsgierigheid - niet strafbaar om medicijnen die normaal op recept zijn aan elkaar te geven? Volgens mij wel, namelijk
Nou ja, diazepam en diclo zijn diclo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haai Greys!![]()
Als particulier is er niks aant handje, zolang je er geen geld voor vraagt. Als professional kun je wel voor de tuchtrechter komen.
Of het zo verstandig is om gekregen medicijnen te slikken (zeker als het een andere soort is als de arts heeft voorgeschreven) da's een ander verhaal.
Dat weet ik eigenlijk niet. Maar dat kan best, als hij dat uit hoofde van zijn beroep doet. En aangezien hij daarvoor niet is opgeleid zou het best strafbaar kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg het me af.
En valt een gewone leraar op een basisschool dan bv ook onder een 'professional'?
Want ik las diverse artikelen dat een leraar dus strafbaar is als hij een medicijn geeft aan een kind met hoofdpijn bv dat niet gewoon een paracetamolletje is.
Ben ik tot op zekere hoogte met je eens. Als je medicijnen met een andere merknaam maar met dezelfde stof ruilt zal dat waarschijnlijk niet zo'n kwaad kunnen,.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, diazepam en diclo zijn diclo.
Dus dat ben ik niet helemaal met je eens. Kijk als oh-oh diclo moet en ze gaat mijn tramadol slikken, al la
Ja, je bedoelt bijvoorbeeld prednison en prednisolon ofquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben ik tot op zekere hoogte met je eens. Als je medicijnen met een andere merknaam maar met dezelfde stof ruilt zal dat waarschijnlijk niet zo'n kwaad kunnen,.
Maar ook daar kan verschil in zitten... je zult maar net allergisch zijn voor een hulpstofje wat bij je 'eigen' merk A niet erin zit en bij het gekregen merk B wel. Daar is een paar jaar geleden (en nu nog steeds) een hele ophef over geweest, omdat verzekeraars nu het goedkoopste merk vergoeden, ook al doen sommige patiënten het beter op een ander (duurder) merk, met dezelfde stof erin.
Oh ik ook hoor, maar ik was er nieuwsgierig naar of het strafbaar is of niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik ga er van uit dat de meiden en heren hier zélf wel weten wat ze wel of niet mogen slikken en dat ook de verstuurders van bepaalde pillen ook wel een grens trekken.
Tuurlijk is daar een reden voor, maar even vanuit mijn eigen perspectief gezien, heb ik bijvoorbeeld 4 diazepam gekregen. Ik heb echt enorm vaak last van mijn rug, mijn nek, ect. Nou neem ik zelden daar iets voor... maar soms is het echt te heftig en neem ik wel iets.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
Enne... zo zwartwit als ik het hier neerzet zo kijk ik er niet tegenaan hoor.![]()
Ruil maar een end weg. Zolang de ontvanger maar goed checkt dat hetgeen opgestuurd is ook echt hetzelfde is als wat hij/zij slikt dan is het eigen keuze dat te gebruiken.
Het is zonde als medicatie ongebruikt over de datum gaat. Zolang je maar niet ongemerkt een pijnstiller, slaapmiddel of ander medicijn veel te lang blijft gebruiken. Er is een reden dat veel mensen - zeker bij acute klachten- maar voor een beperkte tijd medicijnen voorgeschreven krijgen.
Dan zijn we het eens.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, je bedoelt bijvoorbeeld prednison en prednisolon of
Imuran en azithioprine (ik noem maar ff wat).
Maar ik heb het echt puur over Diclofenac en Diclofenac.
Kijk ik heb zelf hier Diazepam 3 stuks van 5 mg liggen. Ik heb van oh-oh 10 MG gekregen.
Enkel de MG is hoger. Voor de rest zijn in principe de stoffen, naam, ect hetzelfde.
Dus dat kan niet zoveel kwaad. Maar ik ben het met je eens hoor. Want ik slikte altijd microgynon 30 (de pil) en de apotheek had in ene een goedkoper merk met "dezelfde stoffen" en ik kreeg er jeuk van
Dus Ik denk wel dat we het wat dat betreft eens zijn, alleen ik bedoelde dus eigenlijk exact dezelfde medicatie met misschien enkel een MG verschil.
Lottekoekje heeft me ibu 600 MG opgestuurd. Jaren gehad, maar ik krijg ze niet meer (op recept ken je ze enkel krijgen) omdat ik crohn heb. En dan blijkt ibu niet goed te zijn.
Maar soms, heel soms (en ik heb mijn laatste opgemaakt toen ik zo ziek was) heb ik die zooi toch echt "nodig" 1 pilletje is dan voldoende. Want dan werkt paracetamol niet, en dan is het of kiezen voor 1 ibu 600 die prima werkt, of kiezen voor tramadol waar ik bijwerkingen van heb waar je niet vrolijk van wordt.
Snap?
Da moek ook hebben!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:38 schreef asfalthooligan het volgende:
De medicijnen van mij zijn tegen het roken ,maar ik rook alleen maar meer sigaren.
Klopt ook weer niet + word niet dronken dus goed oppassen met drank
Het heet wellburtin.
Dit is voor mij gewoon tegen depressie en adhd
En ik eet minder er door
Absoluut! Daarom MOET en dat ben je jezelf maar ook de verstuurder imho (want een foutje is zo gemaakt) verplicht om GOED te kijken of het hetzelfde aantal MG is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens.![]()
Maar dat is dus het gevaar van ruilen: als je ongemerkt ibu 600 mg krijgt terwijl je altijd 300 mg slikte. Dan kun je hele rare avonturen beleven als je hetzelfde aantal tabletten door blijft slikken.
Ik krijg van mijn internist altijd een shitload aan prednison voorgeschreven. Moet ik het bv 4 weken slikken, krijg ik mee voor 12 weken. De laatste keer zei ik dat tegen de HA (want ze waren nog 3 maanden geldig) en toen zei zij : breng maar hier, geef ik het wel aan een patient want weggooien is zonde.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
Toen mijn moeder overleed bracht ik een partij aan medicatie naar de apotheek. Muw hydrocobalmine omdat ik die ampullen zelf al 20 jaar voorgeschreven krijg en vond het zonde die te laten vernietigen aangezien ik ze zelf ook broodnodig heb. Toen ik een jaar laten die zelfde ampullen op recept weer kwam halen waren ze bij de apotheek heel scherp, ze mistten mijn halfjaarlijkse recept. maar aangezien het om hetzelfde spul ging en ze mijn moeders'historie kenden was er niets aan de hand. maar ze controlleerden het wel.
Volgens mij zei lottekoekie het al: doe er de bijsluiter bij. Vind ik een hele goede. Dan kan de ontvanger zelf nog checken welke dosering het is en hoeveel hij/zij max mag nemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb tegen oh-oh duidelijk gezegd hoeveel ze er max mag hebben.
Ik neem aan dat iedereen wel nadenkt hoeveel je inneemt want zelfs als je iets op recept krijgt kun je zelf een overdosis nemen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:45 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
Nah vampie toch je bent toch een mooie vrouw om te zien![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zei lottekoekie het al: doe er de bijsluiter bij. Vind ik een hele goede. Dan kan de ontvanger zelf nog checken welke dosering het is en hoeveel hij/zij max mag nemen.
Zou ik anyway even online opzoeken als die niet meegestuurd wordt en als het een medicijn is dat je nog niet eerder -of heel lang geleden- gebruikt hebt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:47 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij zei lottekoekie het al: doe er de bijsluiter bij. Vind ik een hele goede. Dan kan de ontvanger zelf nog checken welke dosering het is en hoeveel hij/zij max mag nemen.
Zulke dingen moet je niet willen ontvangen. Of willen versturen, for that matter. Beginnen met medicatie die je nog nooit hebt gebruikt via het particuliere circuit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik anyway even online opzoeken als die niet meegestuurd wordt en als het een medicijn is dat je nog niet eerder -of heel lang geleden- gebruikt hebt.
Dat is idd het domste wat je kan doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je niet willen ontvangen. Of willen versturen, for that matter. Beginnen met medicatie die je nog nooit hebt gebruikt via het particuliere circuit.
Dat is inderdaad ook heel dubbel en raar soms.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:52 schreef Qwea het volgende:
En ik weet overigens niet meer wie het zei, maar iemand zei :
"Medicatie op recept krijg je niet zomaar"
Nou, ja, het was donders makkelijk om voor mij morfine op recept te krijgen. Zo makkelijk zelfs dat ik zelf zoiets had van "whut?"
Dus het is helaas niet altijd zo. Nu zal dat misschien ook te maken hebben met mijn crohn, ongetwijfeld. Maar de voorlichting liet even te wensen over
Gadverdamme ja!quote:
Je schijnt dingen nog steeds makkelijk via online 'artsen' te kunnen bestellen, dat komt eigenlijk op hetzelfde neer maar is alleen een stuk duurder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:52 schreef Cat22 het volgende:
Zulke dingen moet je niet willen ontvangen. Of willen versturen, for that matter. Beginnen met medicatie die je nog nooit hebt gebruikt via het particuliere circuit.
En dat is gewoon hartstikke dom. Als iets mogelijk is, dan wil dat nog niet zeggen dat het goed voor je is. Maja, als iemand zijn lijf daarmee wil verpesten, dan moet hij dat maar lekker zelf weten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:57 schreef APK het volgende:
[..]
Je schijnt dingen nog steeds makkelijk via online 'artsen' te kunnen bestellen, dat komt eigenlijk op hetzelfde neer maar is alleen een stuk duurder.
Zo is datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:58 schreef Cat22 het volgende:
En dat is gewoon hartstikke dom. Als iets mogelijk is, dan wil dat nog niet zeggen dat het goed voor je is. Maja, als iemand zijn lijf daarmee wil verpesten, dan moet hij dat maar lekker zelf weten.
Lief dat je het vraagtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:30 schreef indaha het volgende:
Hallo![]()
Het wordt al echt een buikje f-r![]()
Oognip hoe is het met je vader
Nog niet heel dik nee maar het is wel te zienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:42 schreef ferrari_rood het volgende:
vroeger slikte ik stediril. Op een gegeven moment kreeg ik microgynon want dat was hetzelfde. Ik kreeg van micgogynon meer hoofdpijn dan vaqn de stediril gebruiksaanwijzingen nagekeken en idd de werkzamestof is hetzelfde maar de hulpstoffen niet.
Ik merkte het ook aan de ibuprofen op het ene merk reageer ik beter dan op het andere.
En mijn moeder had het met haar antimisselijkheidsmedicatie ook. Als ze de pillen kreeg welke voorgeschreven waren hoefde ze niet te spugen. Bij haar eigen apotheek kreeg ze een andere naam mee en daarvan moest ze wel spugen. Ze kwam er pas bij een na laatste kuur achter dus het kan niet psychisch zijn bij haar.
@oognip en vamp zo dik is mijn buik toch nog niet?
Hoezo?quote:
Neem er eerst zelf maar eentje om te testenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |