quote:Op maandag 6 februari 2012 21:31 schreef schaal_9 het volgende:
Ik ben helaas alleenstaande en voor mij is het gewoon een dag zoals alle andere
Ik stuurde mijn vriend altijd een kaart met valentijn hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja gut..zelf een beetje initiatief tonen is zeker uit den boze?
Maar...je...hebt..nu...geen...vriend.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:38 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik stuurde mijn vriend altijd een kaart met valentijn hoor![]()
Doe es normaal johquote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar...je...hebt..nu...geen...vriend.
En dus ga je als als een etalagepop zitten wachten. Goed hoor.
Nee ff serieus. Heb je zelf niemand op het oog? Stuur je die toch gewoon zelf een kaart?quote:
Tsjee, zijn we al aangekomen in het tijdperk van valentijnsmailtjes? Ik ben meer van de kaartjes en rozen, maar misschien moet ik me dan maar aanpassen...quote:
Relatie is net over en niemand op het oog. Misschien volgend jaarquote:Op maandag 6 februari 2012 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee ff serieus. Heb je zelf niemand op het oog? Stuur je die toch gewoon zelf een kaart?
Of is dat nog steeds geen normaal idee?
Oh, dus ik zou niet eens meer zijn dan een ordinaire rebound... nou ja, boze wraak-op-je-ex-seks schijnt wel goed te zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef La_Vita het volgende:
Relatie is net over en niemand op het oog. Misschien volgend jaar
Ik dacht al..je bent een dief van je eigen pik als je jezelf reboundseks ontzegt.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:49 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, dus ik zou niet eens meer zijn dan een ordinaire rebound... nou ja, boze wraak-op-je-ex-seks schijnt wel goed te zijn.
Kijk even naar de datum van de OP.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:57 schreef Chavez_ het volgende:
TS: Valentijn valt op een dinsdag, niet maandag. En dat is het precies voor me. Een dinsdag, niet meer of minder.
Nou, dit jaar zal het storm lopen, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:44 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Toch maar eventjes op 13 februari m'n brievenbus leeg maken, zodat er genoeg plek is.
Je weet maar nooit.
Het is natuurlijk een commerciële dag, maar toch hoop je stiekem op een brief/brieven.
Heb er nog nooit eentje gehad.
Jaren geleden had ik wel een rode Valentijnsenvelop in m'n brievenbus.
Leek net echt, dus snel open maken.
Was het een geintje van de personeelsvereniging van m'n werk.
Ik hou van geintjes, maar op dat moment kon ik er niet om lachen.
En jij je maar afvragen waarom je alleen bent..quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef lovelife1990 het volgende:
Maandag Valentijn, echt heel leuk voor alle verliefde stelletjes! Maar ik ben helemaal alleen, hoe moet ik deze dag overleven, zonder me rot en alleen te voelen?
Je naam lijkt me wel handig...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:52 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat kan je het beste op een kaartje zetten bij een meid die je leuk vindt?
Ik vind je lief! Date?
?
Ditquote:Op maandag 6 februari 2012 21:15 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Toen ik nog een relatie had kreeg ik ook niets, dus voor mij is er niet veel anders![]()
Misschien nu EINDELIJK die kaart van mn stille aanbidder
As if...![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht al..je bent een dief van je eigen pik als je jezelf reboundseks ontzegt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:59 schreef Harajuku. het volgende:
Dit![]()
Ik kan er echt niet mee zitten om niets op Valentijnsdag te krijgen en alleen te zijn
Geef jezelf een leuke valentijn als je valentijn belangerijk vindt. Leuke dingen doen, iets kopen wat je al graag wilde hebben, goed voor jezelf zorgen, lekker eten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef lovelife1990 het volgende:
Maandag Valentijn, echt heel leuk voor alle verliefde stelletjes! Maar ik ben helemaal alleen, hoe moet ik deze dag overleven, zonder me rot en alleen te voelen?
Een leuke valentijns date misschien? (ik val op half-bloedjes ;p)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |