Cc moet d'r familie niet alleen smaak bijbrengen, ook stijl, cultuur en wat basisbegrippen Nederlands...quote:
Daar ben ik mee gestopt sinds mijn neefje me irritante ging noemen. Maar soms floept er wel eens een me uit, als iemand weer eens iets niet bij heeft ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef Leandra het volgende:
Cc moet d'r familie niet alleen smaak bijbrengen, ook stijl, cultuur en wat basisbegrippen Nederlands...
OMG!!! Ze koopt nu al spijkerbroekjes, welke maat? En je breit er vast een Ajaxtruitje bij neem ik aan en rooie sokjes??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef Toverheks het volgende:
geslaagd voor een ieniemienie spijkerbroekje
OMG!@!! OMG!!1! OMG!11!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
OMG!!! Ze koopt nu al spijkerbroekjes, welke maat? En je breit er vast een Ajaxtruitje bij neem ik aan en rooie sokjes??
Je zou je desktop natuurlijk sowieso niet vervangen voor een iPhone, iPad of iShit natuurlijk... heb je niets aan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit op een pc van 8 jaar oud, draai Windows XP, IE staat nog op 6.0 geloof ik.
Als het werkt, ga ik het niet vervangen met nieuwe shit.
Oh... nou snap ik het, voor de babyquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef Toverheks het volgende:
geslaagd voor een ieniemienie spijkerbroekje
En met accespoint voor je iPod kan je het zwaardere drukwerk begeleiden met je favoriete shitty soundtrack!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef Leandra het volgende:
Hoewel die iShit met telefoon- en internetfunctie wel interessant zou kunnen zijn als je een moeilijke stoelgang hebt.
Denk het wel, die gasten kopen toch blind, dus omzetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Las ik nou trouwens dat er nu al een iPhone 5 aan zit te komen?
Aaaah, ik dacht dat ze van die strakke hotpants had gekocht voor een geyle date met Sir Remselof.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... nou snap ik het, voor de baby
Ik zit op een bank van een goed jaar oud, niks mis meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit op een pc van 8 jaar oud, draai Windows XP, IE staat nog op 6.0 geloof ik.
Als het werkt, ga ik het niet vervangen met nieuwe shit.
maatje 50 en inderdaad het AJAX truitje is bijna af, gewoon ff voor de gein ( al denk ik een jongen) maar al is het een meid, ze wordt met een AJAX hart geborenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
OMG!!! Ze koopt nu al spijkerbroekjes, welke maat? En je breit er vast een Ajaxtruitje bij neem ik aan en rooie sokjes??
Ja, ik dacht ook van "heeft die Heks nou zo'n klein maatje?"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaaah, ik dacht dat ze van die strakke hotpants had gekocht voor een geyle date met Sir Remselof.
Of als het ene zwaarder weegt als het andere.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt sinds mijn neefje me irritante ging noemen. Maar soms floept er wel eens een me uit, als iemand weer eens iets niet bij heeft ...
We zitten hier gewoon een heel design-concept voor Apple te ontwerpen hè...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En met accespoint voor je iPod kan je het zwaardere drukwerk begeleiden met je favoriete shitty soundtrack!
nee daar heb ik al zo een leuk lingerie setje voor aangeschaftquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaaah, ik dacht dat ze van die strakke hotpants had gekocht voor een geyle date met Sir Remselof.
Nicht, met je gevoelige kontje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit op een bank van een goed jaar oud, niks mis mee
Weet je zijn maten al dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee daar heb ik al zo een leuk lingerie setje voor aangeschaft
Ik verkoop mijn ziel onmiddelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
We zitten hier gewoon een heel design-concept voor Apple te ontwerpen hè...
Maatje 50??? En in dat ieniemienie maatje hebben ze tegenwoordig spijkerbroekjes? Arm kindjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maatje 50 en inderdaad het AJAX truitje is bijna af, gewoon ff voor de gein ( al denk ik een jongen) maar al is het een meid, ze wordt met een AJAX hart geborenen anders zorg ik daar wel voor, maar komt allemaal goed want de papa zit altijd bij AJAX
Ja damn, heb ik m'n kind naar je genoemd, ga jij je naam precies zo wijzigen dat die ian er niet meer inzitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn ziel onmiddelijk.
*namechanged to iNick
Tof! Ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga morgen voor een andere auto kijken
Ohja, kut, da's niet handig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja damn, heb ik m'n kind naar je genoemd, ga jij je naam precies zo wijzigen dat die ian er niet meer inzit
Zou leuk zijn, dan kunnen we met zijn 3-enquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tof! Ik ookLaysa ga je ook morgen?
Want de winterbanden bevallen niet meer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga morgen voor een andere auto kijken
Vergeet Dementor niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, dan kunnen we met zijn 3-en
is gewoon een geintje hoor Spuit, maar inderdaad je loopt te kwijlen tussen al die leuke dingen maar ik ben van de ruschjes en strikjes veel roze enzo en mijn meid dus niet, meer van het stoere en casual, dus koop alleen bruikbare dingen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maatje 50??? En in dat ieniemienie maatje hebben ze tegenwoordig spijkerbroekjes? Arm kindjeMaar ach Heksie, geniet jij maar lekker van het a.s. opoeschap hoor! Zoveel leuks te krijgen tegenwoordig!
Die gaat waarschijnlijk niet naar hetzelfde soort showroom.quote:
Handdoeken, kop en schotel enzoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is gewoon een geintje hoor Spuit, maar inderdaad je loopt te kwijlen tussen al die leuke dingen maar ik ben van de ruschjes en strikjes veel roze enzo en mijn meid dus niet, meer van het stoere en casual, dus koop alleen bruikbare dingen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tof! Ik ookLaysa ga je ook morgen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Kanaal 14 van het UPC kastje heeft SST erop gezet, dus kom maar op ik ben er klaar voor
Zoonlief, die oudste, weet me soms ook enorm te tergen door plat Veluws te praten terwijl we niet op de Veluwe zijn... of überhaupt for that matter, want thuis wordt ABN gesproken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt sinds mijn neefje me irritante ging noemen. Maar soms floept er wel eens een me uit, als iemand weer eens iets niet bij heeft ...
Die gaat niet auto's kijken als een soort... "burger".quote:
Dat valt vast wel mee. Ook Dementor gaat voor degelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk niet naar hetzelfde soort showroom.
Wacht even, jouw kind begint met 3 weken te praten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoonlief, die oudste, weet me soms ook enorm te tergen door plat Veluws te praten terwijl we niet op de Veluwe zijn... of überhaupt for that matter, want thuis wordt ABN gesproken.
Dat hij met z'n vrienden plat praat maakt me niet uit, maar elders maakt me dat wel uit.
De jongste gaat al goed trouwens, er hangt een fotoschilderij van Audrey Hepburn aan de muur (al jaren) en zijn box staat er precies onder, als ik hem na een voeding over m'n schouder leg om een boertje te laten dan kijkt hij ook richting Audrey....
Nou begon hij al vrij snel naar haar te glimlachen, en nu hij zijn stem aan het ontdekken is hoorde ik hem gisteravond zelfs "orrie" zeggen![]()
In jouw ogen de Cc van de auto's dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die gaat niet auto's kijken als een soort... "burger".
Die laat autodealers in auto's voor zijn huis langs rijden en kiest dan vanuit zijn comfortabele stoel voor niet-paupers een mooi luxe bolide uit.
Ik heb een Ibiza en die wil ik inruilen voor een nieuw model Ibiza.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ga je inruilen? Enig idee al wat 't wordt? Iets speciaals op het oog?
luierdoeken, washandjes en nog veel en veel meer heb al hele grote tas vol, witte sokjes echt de gekste dingen maar ben gestopt hoor met kopen, 150 euro is genoeg weer volgende maand,loopt echt op, heb wel pampers gekocht voor hele kleine billetjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Handdoeken, kop en schotel enzo
Nee. Niet eens een beetje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
In jouw ogen de Cc van de auto's dus
quote:
Een degelijke leasebak is ook helemaal niets mis mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat valt vast wel mee. Ook Dementor gaat voor degelijk.
Daar zou jij zeker ook wel zin in hebben?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een degelijke leasebak is ook helemaal niets mis mee.
Hij is al bijna 2½ maand.... en ja, het is een beetje vroeg, maar what the heck, het klonk alsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht even, jouw kind begint met 3 weken te praten?
Lekker handig ook, een Hummert in A'damquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef Toverheks het volgende:
ik wil ook wel naar een auto voor jullie kijken hoor, wat wordt het, graag wel een foto meesturen van welk merk en welke kleur, anders kom ik toch echt met 3 Hummers thuis
Ach, hij heeft zijn naam mee, hè.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is al bijna 2½ maand.... en ja, het is een beetje vroeg, maar what the heck, het klonk als
Je gaat ze nog nodig hebben, kans op streng winterweer de komende dagenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een Ibiza en die wil ik inruilen voor een nieuw model Ibiza.
Bedankt voor de tip Teun, even vragen of mijn winterbanden dan ook passen
Ja, wie niet.... voor het bedrag dat een leaseauto de werknemer kost kun je nooit diezelfde auto nieuw rijden... ongeacht het leasebudgetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zou jij zeker ook wel zin in hebben?
Ohja. Ibiza is mooi tegenwoordig!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een Ibiza en die wil ik inruilen voor een nieuw model Ibiza.
Bedankt voor de tip Teun, even vragen of mijn winterbanden dan ook passen
Da's nog maar 25 minuten, mens.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef Laysa het volgende:
Het mag wel 3 uur zijn van mij, zodat die kut apotheek komt, kan ik daarna de hele stad doorcrossen naar de kut apotheek van mams en dan met medicatie en voeier naar moeders
plaats zat voor de deur en nog steeds geen betaald parkerenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lekker handig ook, een Hummert in A'dam
Heeft je mamsje nog zo'n last van haar rug?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef Laysa het volgende:
Het mag wel 3 uur zijn van mij, zodat die kut apotheek komt, kan ik daarna de hele stad doorcrossen naar de kut apotheek van mams en dan met medicatie en voeier naar moeders
Ja, voor de deur. Maar je moet verder niet naar het hartje willenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
plaats zat voor de deur en nog steeds geen betaald parkeren
Teletekst zegt 7-8 graden, waar heb jij deze oneheilstijding vandaan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je gaat ze nog nodig hebben, kans op streng winterweer de komende dagen
En die banden passen vast wel
Ja...Al kan ze nu met stok recht op lopenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft je mamsje nog zo'n last van haar rug?
Weet ze al wat het is?
Tataquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...Al kan ze nu met stok recht op lopen![]()
Nu maar hopen dat het spit is...we wachten af![]()
Doeiiiii
waarom niet, waarom denk je dat een Hummer lekker groot is, schuif zo die dinky toys aan de kant, neem zo een bufferding vooropquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, voor de deur. Maar je moet verder niet naar het hartje willen
Plus een feest waar 1000 of meer mensen komen en een jurk van een paar duizend dollar........en.........en...........en.Jongste keek het regelmatig, nu zij de deur uit is zie ik het nooit meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:34 schreef Deisyy het volgende:
Kijken jullie weleens naar My Sweet Sixteen? Volgens mij komt dat op MTV.
Daar krijgen meisjes van 16 een Hummer voor hun verjaardag, het liefst babyblauwe met glitters
En als het de verkeerde kleur is schoppen ze zoveel drama dat papa hem gaat ruilen voor een in de juiste kleurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:34 schreef Deisyy het volgende:
Kijken jullie weleens naar My Sweet Sixteen? Volgens mij komt dat op MTV.
Daar krijgen meisjes van 16 een Hummer voor hun verjaardag, het liefst babyblauwe met glitters
Tuurlijk, wie niet! Maarja, niet voor iedereen weggelegd hè.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zou jij zeker ook wel zin in hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |