Dat doe ik ook, maar op mijn manier, op een manier die ik zelf leuk vind, want mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waaromom wel? Om te vieren dat je zoveel jaren geleden bent geboren? Ik heb het ook weleens een paar keer overgeslagen, maar vind het nu toch altijd wel weer leuk om mijn verjaardag te vieren.
Vrienden, nee. Familie alleen opa en oma en paps en mams en alleen visite, tenzij ik weet dat er iets is dat ze persé willen hebben.quote:En hoe doe je het dan met verjaardagen van familie en vrienden? Daar doe je ook niet aan?
Daarom vier ik het dus niet voor anderen.quote:De meeste mensen zuchten en steunen over de verplichte verjaardagen omdat juist hetgene is wat er van ze verwacht wordt
Toen mijn broer overleed besloot ik mijn verjaardag niet te doen, moesten die dag ook nog naar de begrafenis van moeder van zwager. Maar wie stonden er om kwart over tien op de stoep?? Juist, schoonouders dus! Want ze wilden toch even feleiciteren. En feestelijk dat ik me voelde..............heb manlief na een uur gevraagd ze de deur uit te schoppen. Klaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en omdat ze je zelf gebaard heeft denkt ze dat "vanaf 16.00 uur" ook niet voor haar geldt, en staat ze dus om 14.00 uur al voor de deur.
Wel nadat ze om 13.30 gebeld heeft dat ze onderweg zijn, dat dan wel weer
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, en zo'n drama is het uiteindelijk ook weer niet...
Wij zijn twee weken geleden weer even met onze neus op de feiten van de kwetsbaarheid van het leven gedrukt; m'n tante van 60 had 12 januari een afspraak met de huisarts, die haar doorstuurde naar t ziekenhuis, en vorige week konden we haar begraven
Niet eens. Maar ik wil wel kwaliteit. En geen lillik reukstokjesding van de Action.quote:
En dan zou het nog niet zo'n ramp zijn als je zelf ook te beroerd was dat er aan uit te geven, maar je koopt zelf ook Rituals, en dat doe je niet voor niets.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een ultieme wens. Maar, zou ik die wel hebben en uitspreken naar mijn familie, dan krijg ik gegarandeerd een slap aftreksel, een bij lange na niet in de richting komend cadeau of een eigen vertaling die niet in mijn smaak valt.
Voorbeeldje: ik hou van die Rituals geurstokjes, mijn zus weet dat en komt prompt met van die nepdingen van de Action aan. 'Ja, da is toch gewoon ut zellufde? Kost alleen minder duur, maar verder gin enkel verschil. Maar voor ons Cc zal het wel weer nie goed genoeg zijn, die aansteller.'
Heftig zeg, binnen een paar weken was het dus over en sluiten. Gecondoleerd nog.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij zijn twee weken geleden weer even met onze neus op de feiten van de kwetsbaarheid van het leven gedrukt; m'n tante van 60 had 12 januari een afspraak met de huisarts, die haar doorstuurde naar t ziekenhuis, en vorige week konden we haar begraven
Merkgeilquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet eens. Maar ik wil wel kwaliteit. En geen lillik reukstokjesding van de Action.
Jealous much? Met je noShit.quote:
Ja dat kan, ik heb dat net andersom.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Toen mijn broer overleed besloot ik mijn verjaardag niet te doen, moesten die dag ook nog naar de begrafenis van moeder van zwager. Maar wie stonden er om kwart over tien op de stoep?? Juist, schoonouders dus! Want ze wilden toch even feleiciteren. En feestelijk dat ik me voelde..............heb manlief na een uur gevraagd ze de deur uit te schoppen. Klaar.
Gatver leandra, dat is dan wel heel snel gegaan! Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik deed een slechte imitatie van je zusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet eens. Maar ik wil wel kwaliteit. En geen lillik reukstokjesding van de Action.
Is dat de WC-serie van Apple?quote:
Ik miste de snerpende stem. Maar zoiets inderdaad. Van die mensen die denken dat het enige verschil het (duurdere) merkje is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik deed een slechte imitatie van je zus
Met touchscreen doortrek knopje!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat de WC-serie van Apple?
Ze zijn er toe in staat, moeten we allemaal een design Apple toilet, met bijpassende toiletbril ipv Philip Starck.
Of een 4GS, of een ander naampje. Al jaren op rij dat er in de zomer een nieuw toestel komt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Las ik nou trouwens dat er nu al een iPhone 5 aan zit te komen?
Ja, dat was idd nogal heel snel, Alvleesklierkanker, agressiever kun je het niet krijgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gatver leandra, dat is dan wel heel snel gegaan! Gecondoleerd.
Dat is toch serieus niet meer bij te houden? En dan bedoel ik dus voor mensen die dat soort ongein leuk vinden...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of een 4GS, of een ander naampje. Al jaren op rij dat er in de zomer een nieuw toestel komt.
I see what you did there.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef Copycat het volgende:
'Ja, da is toch gewoon ut zellufde? Kost alleen minder duur, maar verder gin enkel verschil. Maar voor ons Cc zal het wel weer nie goed genoeg zijn, die aansteller.'
Mwoah, als mijn iPhone 3GS niet was verzopen, had ik echt geen 4 aangeschaft. Denk niet dat er echt zoveel mensen zijn die per se het allerlaatste model moeten hebben. Plus ik geloof dat merken als HTC en Samsung veel vaker een nieuw model introduceren, dan valt dat bij Apple nog reuze mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat is toch serieus niet meer bij te houden? En dan bedoel ik dus voor mensen die dat soort ongein leuk vinden...
Dan mag ik toch hopen dat je er ook mee kunt bellen....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met touchscreen doortrek knopje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |