En de dag na je verjaardag weet je het ook ineens weerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of dat je nog lang niet jarig bent en je wel weet wat je zou willen en als je dan bjina jarig bent je het niet meer weet
Ook ja.....en dan de opmerking krijgen: ik maak toch ook altijd lijstjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of dat je nog lang niet jarig bent en je wel weet wat je zou willen en als je dan bjina jarig bent je het niet meer weet
Ja nee....Maar moeders komen altijd...want je moeder hoort toch een beetje op je verjaardag...Alsof ze je zelf gemaakt heeft en gebaardquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ga niet naar verjaardagen en hou er zelf ook geen.
Nooit cadeauproblemen.
Is dat Under the Dome (Onder de Koepel?)? Dat heb ik al vanaf de zomer maar ik kan het niet opbrengen verder dan pagina 100 ofzo te komen omdat het zo kleuterig en meer van hetzelfde is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ook ja.....en dan de opmerking krijgen: ik maak toch ook altijd lijstjes
![]()
maar dit jaar weet ik het wel....Nwe van S.King....Die ben ik al weken van plan om te kopen en als ik die in mn hand heb doe ik het toch maar niet....Komt budgetair niet echt uit en andere dingen gaan voor..
Ons mam zal trots op me zijn
OMG handdoeken.... mijn moeder denkt dacht dat dat zoiets is waarvan je nooit teveel hebt, en wat dus altijd goed is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Das inderdaad vervelend. Kreeg in het verleden ook nooit iets wat ik graag wilde van schoonouders, alleen "nuttige geschenken". Kop en schotels en handdoeken die zij hadden uitgezocht of op puntjes bij elkaar gespaard, lekker goedkoop.
Ik was in afwacht van jouw ultieme kadowensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks specifieks. Maar van jongs af aan had ik al een dure smaak en wij doen thuis enkel aan kleinigheidjes.
Fuck die shit, ik wil het Pietje Filmpje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Filmpje: FOK!tv op bezoek bij Secret Story!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ga niet naar verjaardagen en hou er zelf ook geen.
Nooit cadeauproblemen.
nee deze: http://www.bol.com/nl/p/n(...)010209883/index.htmlquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat Under the Dome (Onder de Koepel?)? Dat heb ik al vanaf de zomer maar ik kan het niet opbrengen verder dan pagina 100 ofzo te komen omdat het zo kleuterig en meer van hetzelfde is.
Ja, en omdat ze je zelf gebaard heeft denkt ze dat "vanaf 16.00 uur" ook niet voor haar geldt, en staat ze dus om 14.00 uur al voor de deur.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja nee....Maar moeders komen altijd...want je moeder hoort toch een beetje op je verjaardag...Alsof ze je zelf gemaakt heeft en gebaard
Ah verhalen. Je mag hopen dat ze nieuw zijn want hij haalt nogal eens oude shit uit zijn Bach tijd omhoog.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee deze: http://www.bol.com/nl/p/n(...)010209883/index.html
De koepel was idd moeilijk doorheen te komen...later loopt het overigens wel weer
Ik vraag me juist altijd af waarom wél, daaromquote:
Dat kan ik me nog herinnerenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en omdat ze je zelf gebaard heeft denkt ze dat "vanaf 16.00 uur" ook niet voor haar geldt, en staat ze dus om 14.00 uur al voor de deur.
Wel nadat ze om 13.30 gebeld heeft dat ze onderweg zijn, dat dan wel weer
Nee dat niet....maar ze wil el altijd voor de koffie....en dat heb ik nu maal 2quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en omdat ze je zelf gebaard heeft denkt ze dat "vanaf 16.00 uur" ook niet voor haar geldt, en staat ze dus om 14.00 uur al voor de deur.
Wel nadat ze om 13.30 gebeld heeft dat ze onderweg zijn, dat dan wel weer
Waaromom wel? Om te vieren dat je zoveel jaren geleden bent geboren? Ik heb het ook weleens een paar keer overgeslagen, maar vind het nu toch altijd wel weer leuk om mijn verjaardag te vieren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vraag me juist altijd af waarom wél, daarom
Iedereen die ik ken zucht en steunt als ze zeggen 'ik heb van het weekend een verjaardag'.
En lachend als een boer met kiespijn visite ontvangen omdat dat het gebruik is heb ik ook geen zin in.Mijn verjaardag, dus ik ga wat leuks doen voor mezelf. Weet ook iedereen dus ik stel er niemand mee teleur
Ja, jammer en ontzettend flauw natuurlijk ook dat die er waarschijnlijk niet komt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck die shit, ik wil het Pietje Filmpje.
Ik blijf hem trouwquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah verhalen. Je mag hopen dat ze nieuw zijn want hij haalt nogal eens oude shit uit zijn Bach tijd omhoog.
Eigenlijk ben ik gewoon al jaren flauw van King, bedenk ik nu
Ik heb niet echt een ultieme wens. Maar, zou ik die wel hebben en uitspreken naar mijn familie, dan krijg ik gegarandeerd een slap aftreksel, een bij lange na niet in de richting komend cadeau of een eigen vertaling die niet in mijn smaak valt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik was in afwacht van jouw ultieme kadowens![]()
Bij mij thuis deden we ook nooit te gek, maar dat probeer ik de laatste jaren een beetje goed te maken met mezelf
Over je broer gesproken, leuke broer heb jijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee dat niet....maar ze wil el altijd voor de koffie....en dat heb ik nu maal 2![]()
Ach....is ook zo weer voorbij denk ik dan....Ik heb het 2 jaar terug gewoon bij mn broer gedaan...Hij de rommel en ik kon lekker naar huis
Ja precies, voor zijn ongeluk was hij origineler. Nu lijken al die karakters in al die boeken zo op elkaar. En het is ook allemaal zo zoetig geworden, waar zijn de slechterikken gebleven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik blijf hem trouw![]()
Al moet ik zeggen dat de echt goede boeken van voor zn ongeluk zijn...en heel soms schiet ie weer raak...ik spaar S.King![]()
ja het is een knapperd...en in het echt nog indrukwekkender met zn bijna 2 meterquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over je broer gesproken, leuke broer heb jij
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies, voor zijn ongeluk was hij origineler. Nu lijken al die karakters in al die boeken zo op elkaar. En het is ook allemaal zo zoetig geworden, waar zijn de slechterikken gebleven.
Ik spaarde King ook, boekenplank vol sinds 1974. Maar ik denk dat hij de deur uit gaat
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een ultieme wens. Maar, zou ik die wel hebben en uitspreken naar mijn familie, dan krijg ik gegarandeerd een slap aftreksel, een bij lange na niet in de richting komend cadeau of een eigen vertaling die niet in mijn smaak valt.
Voorbeeldje: ik hou van die Rituals geurstokjes, mijn zus weet dat en komt prompt met van die nepdingen van de Action aan. 'Ja, da is toch gewoon ut zellufde? Kost alleen minder duur, maar verder gin enkel verschil. Maar voor ons Cc zal het wel weer nie goed genoeg zijn, die aansteller.'
Over wie hedde gij het?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:58 schreef Laysa het volgende:
Hmmmzzz...Als ik zie wie dr ineens in de RLS opduiken vind ik het nog minder erg dat SST een eigen subje krijgt
Ach ja, en zo'n drama is het uiteindelijk ook weer niet...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee dat niet....maar ze wil el altijd voor de koffie....en dat heb ik nu maal 2![]()
Ach....is ook zo weer voorbij denk ik dan....Ik heb het 2 jaar terug gewoon bij mn broer gedaan...Hij de rommel en ik kon lekker naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |