Origineelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha dat probleem hadden wij ook vorige week toen mn ouders 45 jaar getrouwd waren.
Hebben ze toen tango lessen gegeven
Het ging ze zo te lezen niet om het ludieke, maar om de seksuele kick. Het is niet mijn kopje thee, maar op seksueel gebied weet ik inmiddels wel dat niks te dol kan zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:09 schreef Disana het volgende:
Jij vindt het niet mal voor twee ruim volwassen mensen. Ik zou zoiets eerder bij een studentencorps zoeken.
Nah, een boek uitzoeken is toch leuker. Daarbij moet ik toch de stad in want ik moet ook nog een cadeautje voor een 5-jarige kopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan ook een boekenbon geven is ook toch leuk
Vind ik ook, het is ook een stuk persoonlijker.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, een boek uitzoeken is toch leuker. Daarbij moet ik toch de stad in want ik moet ook nog een cadeautje voor een 5-jarige kopen.
Ja, heel goed. Mankeren niets, gewoon fit enzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Origineel![]()
Zijn je ouders nog wel goed ter been?
Maar ze vinden het wel leuk?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, heel goed. Mankeren niets, gewoon fit enzo.
We zochten het ook in de onverwachtse hoek. Ze hebben alles al, gaan overal naar toe waar ze willen, we hadden echt geen idee. Dus kwamen we bij iets wat ze zelf nooit zouden doen / verwachten.
iPad voor m'n moeder ofzo.
Handwerken voor mn vader. En toen kwamen we bij dit
En inderdaad, dat hadden ze niet verwacht!
Dat is mijn winkel! Vooral de ramsj-afdeling vol goedgeprijsde kunst- en designboeken. En het feit dat Selexyz hier ook de thuisbasis voor Coffee Lovers is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Vanavond ga ik baar Selexyz mo een mooi boek voor de vriend van mijn dochter uit te kiezen. Dat zal we iets over muziek of architectuur worden.
Daar kan ik gewoon een halve dag zoet brengen als we in Nederland zijn. Zoveel keus, zoveel om even in te bladeren, heerlijk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, het is ook een stuk persoonlijker.
Vanavond ga ik baar Selexyz mo een mooi boek voor de vriend van mijn dochter uit te kiezen. Dat zal we iets over muziek of architectuur worden.
M'n moeder wel, mn vader wat minder maar dat geeft nietquote:
Voortvarend! Die ga ik ook eens proberen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:19 schreef CarOnline het volgende:
En ze hebben nog een normaal kado gehad. Wat ze zelf uitgezocht hadden.
- Hallo? Ja met je moeder, we hebben een tuinsetje gekocht, als je nog een kadootje zoekt voor ons: hij ligt al achterin de auto! Kusjes!
Ideaal.
Ik vind het ook een heerlijke winkel, voel me er een kind in een snoepwinkel. En inderdaad de ramsj-afdeling, ik koop er altijd teveel. Mijn dochter vindt dat al net zo, dus we gaan vanavond eerst ons lijstje afwerken en dan als laatst naar Selexyz, anders komt er van de rest niets terechtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is mijn winkel! Vooral de ramsj-afdeling vol goedgeprijsde kunst- en designboeken. En het feit dat Selexyz hier ook de thuisbasis voor Coffee Lovers is.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
M'n moeder wel, mn vader wat minder maar dat geeft niet
Die moet even wennen. Het is maar 1 priv les hoor.
En ze hebben nog een normaal kado gehad. Wat ze zelf uitgezocht hadden.
- Hallo? Ja met je moeder, we hebben een tuinsetje gekocht, als je nog een kadootje zoekt voor ons: hij ligt al achterin de auto! Kusjes!
Ideaal.
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voortvarend! Die ga ik ook eens proberen!
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:39 schreef Copycat het volgende:
Datgene wat ik graag wil hebben, is altijd boven het verjaardagsbudget.
Of dat je nog lang niet jarig bent en je wel weet wat je zou willen en als je dan bjina jarig bent je het niet meer weetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:38 schreef Laysa het volgende:
Weet je wat ik pas vervelend vind...Dat je echt iets heel leuks ziet en dus zelf gaat kopen en dat je moeder dan zegt: vraag dat nou voor je verjaardag....die dan nog ruim een half jaar weg is
Niks specifieks. Maar van jongs af aan had ik al een dure smaak en wij doen thuis enkel aan kleinigheidjes.quote:
Das inderdaad vervelend. Kreeg in het verleden ook nooit iets wat ik graag wilde van schoonouders, alleen "nuttige geschenken". Kop en schotels en handdoeken die zij hadden uitgezocht of op puntjes bij elkaar gespaard, lekker goedkoop.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:38 schreef Laysa het volgende:
Weet je wat ik pas vervelend vind...Dat je echt iets heel leuks ziet en dus zelf gaat kopen en dat je moeder dan zegt: vraag dat nou voor je verjaardag....die dan nog ruim een half jaar weg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |