Cc moet d'r familie niet alleen smaak bijbrengen, ook stijl, cultuur en wat basisbegrippen Nederlands...quote:
Daar ben ik mee gestopt sinds mijn neefje me irritante ging noemen. Maar soms floept er wel eens een me uit, als iemand weer eens iets niet bij heeft ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef Leandra het volgende:
Cc moet d'r familie niet alleen smaak bijbrengen, ook stijl, cultuur en wat basisbegrippen Nederlands...
OMG!!! Ze koopt nu al spijkerbroekjes, welke maat? En je breit er vast een Ajaxtruitje bij neem ik aan en rooie sokjes??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef Toverheks het volgende:
geslaagd voor een ieniemienie spijkerbroekje
OMG!@!! OMG!!1! OMG!11!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
OMG!!! Ze koopt nu al spijkerbroekjes, welke maat? En je breit er vast een Ajaxtruitje bij neem ik aan en rooie sokjes??
Je zou je desktop natuurlijk sowieso niet vervangen voor een iPhone, iPad of iShit natuurlijk... heb je niets aan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit op een pc van 8 jaar oud, draai Windows XP, IE staat nog op 6.0 geloof ik.
Als het werkt, ga ik het niet vervangen met nieuwe shit.
Oh... nou snap ik het, voor de babyquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef Toverheks het volgende:
geslaagd voor een ieniemienie spijkerbroekje
En met accespoint voor je iPod kan je het zwaardere drukwerk begeleiden met je favoriete shitty soundtrack!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef Leandra het volgende:
Hoewel die iShit met telefoon- en internetfunctie wel interessant zou kunnen zijn als je een moeilijke stoelgang hebt.
Denk het wel, die gasten kopen toch blind, dus omzetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Las ik nou trouwens dat er nu al een iPhone 5 aan zit te komen?
Aaaah, ik dacht dat ze van die strakke hotpants had gekocht voor een geyle date met Sir Remselof.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... nou snap ik het, voor de baby
Ik zit op een bank van een goed jaar oud, niks mis meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit op een pc van 8 jaar oud, draai Windows XP, IE staat nog op 6.0 geloof ik.
Als het werkt, ga ik het niet vervangen met nieuwe shit.
maatje 50 en inderdaad het AJAX truitje is bijna af, gewoon ff voor de gein ( al denk ik een jongen) maar al is het een meid, ze wordt met een AJAX hart geborenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
OMG!!! Ze koopt nu al spijkerbroekjes, welke maat? En je breit er vast een Ajaxtruitje bij neem ik aan en rooie sokjes??
Ja, ik dacht ook van "heeft die Heks nou zo'n klein maatje?"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaaah, ik dacht dat ze van die strakke hotpants had gekocht voor een geyle date met Sir Remselof.
Of als het ene zwaarder weegt als het andere.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt sinds mijn neefje me irritante ging noemen. Maar soms floept er wel eens een me uit, als iemand weer eens iets niet bij heeft ...
We zitten hier gewoon een heel design-concept voor Apple te ontwerpen hè...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En met accespoint voor je iPod kan je het zwaardere drukwerk begeleiden met je favoriete shitty soundtrack!
nee daar heb ik al zo een leuk lingerie setje voor aangeschaftquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaaah, ik dacht dat ze van die strakke hotpants had gekocht voor een geyle date met Sir Remselof.
Nicht, met je gevoelige kontje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit op een bank van een goed jaar oud, niks mis mee
Weet je zijn maten al dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee daar heb ik al zo een leuk lingerie setje voor aangeschaft
Ik verkoop mijn ziel onmiddelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
We zitten hier gewoon een heel design-concept voor Apple te ontwerpen hè...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |