abonnement Unibet Coolblue
pi_93994376
Natuurlijk _O_
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_93999815
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:11 schreef Noelle06 het volgende:
[COS#432]Alex is een beetje te vrolijk, wat gaat er gebeuren...
Deze mag dicht, had de lapo en was snel maar sommige zijn wat ongeduldig 8)7
Als je Weet dat je Lapo hebt ben je per definitie al te laat. Je topic moet klaar staan als de huidige vol is. Zodat je hem er direct in kan rammen als het zover is. (al dan niet net voor dat de andere vol is)
LAPO is in deze dan ook grootse onzin!

just my 2 cents :6 O-)

ps eventueel zou je n regeling in kunnen voeren dat hij vast geopend mag worden als er in het huidige topic nog 10 posts (ofzo) te gaan zijn.
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_94005007
Er staan hier nog 2 offtoppic posts van mij die wmb weg kunnen.
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
  zaterdag 12 maart 2011 @ 18:17:17 #254
2018 PC eend
relativist
pi_94010076
Er staat hier ook nog veel wmb wel weg kan :P
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_94010100
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:48 schreef Inodder het volgende:
Er staan hier nog 2 offtoppic posts van mij die wmb weg kunnen.
check
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_94011995
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:17 schreef PC eend het volgende:
Er staat hier ook nog veel wmb wel weg kan :P
HOI eend! :W was die niet een beetje makkelijk? zelfs voor jouw niveau?
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 18:49:02 #257
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94104856
Huishoudelijke mededeling: ik ben een weekje weg (ik word zodadelijk geband omdat ik de pleecorvee verzaakt heb) en Pietje krijgt hulp van blauw tuig dat hier toch al regelmatig rondhangt.

Hopelijk bestaat Secret Story nog als ik terugkom. :o
Späterder! :W
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_94105939
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:49 schreef Gert het volgende:
Huishoudelijke mededeling: ik ben een weekje weg (ik word zodadelijk geband omdat ik de pleecorvee verzaakt heb) en Pietje krijgt hulp van blauw tuig dat hier toch al regelmatig rondhangt.

Hopelijk bestaat Secret Story nog als ik terugkom. :o
Späterder! :W
Veel plezier Gertje :W Ik hoop dat je vervanger er geen bende van maakt
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_94114502
wanneer gaat die zonnebril af bij Aafke. die ontsteking is toch wel eens over. en zo niet dan moet ze eens stoppen met d'r wimpers te voorzien van masxara.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:38:48 #260
58921 Day
You can fly!
pi_94116219
Gertjuh, have fun! :)
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_94123247
Gert, veel plezier. :*

Verzoek: zou een modje eens een paar COSsen willen bijlezen/meelezen? Vooral rond dit tijdstip? Halve COS bestaat uit :W :W :W
Lief hoor al die vriendelijkheid maar niet in de COS graag.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 14 maart 2011 @ 23:19:13 #262
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_94123836
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef CartWOman het volgende:
Gert, veel plezier. :*

Verzoek: zou een modje eens een paar COSsen willen bijlezen/meelezen? Vooral rond dit tijdstip? Halve COS bestaat uit :W :W :W
Lief hoor al die vriendelijkheid maar niet in de COS graag.
Kan dan ook gelijk die spam naar de SC uit de COS.. dat is zowaar nog hinderlijker :Y
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_94124037
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef versabommie het volgende:

[..]

Kan dan ook gelijk die spam naar de SC uit de COS.. dat is zowaar nog hinderlijker :Y
Eens. Maar dat is een logisch gevolg bij een poging tot sturen. :Y
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 14 maart 2011 @ 23:23:07 #264
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_94124077
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Eens. Maar dat is een logisch gevolg bij een poging tot sturen. :Y
Denk dat je oorzaak en gevolg door elkaar haalt nu, zoals ik al zei.. alles heeft een reden ;) :*
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_94124079
En wil meer duidelijkheid over wie MOD is en wie niet. Zo verwarrend als users de rol van Mod op zich gaan nemen en de COS vervuilen met linkjes en regels......

Als ik gevoerd word,zal ik happen.
pi_94124593
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef versabommie het volgende:

[..]

Denk dat je oorzaak en gevolg door elkaar haalt nu, zoals ik al zei.. alles heeft een reden ;) :*
Bedoel je dat er eerder duidelijkheid had moeten zijn? Ik hoop het want dat is wel mijn mening. :*

Miss, daar ben ik het ook mee eens, vooral de botte bijl-manier van mylene zet weinig zoden aan de dijk. Sorry, schatje. :P
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 14 maart 2011 @ 23:32:52 #267
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_94124635
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Bedoel je dat er eerder duidelijkheid had moeten zijn? Ik hoop het want dat is wel mijn mening. :*

Miss, daar ben ik het ook mee eens, vooral de botte bijl-manier van mylene zet weinig zoden aan de dijk. Sorry, schatje. :P
Ik doelde meer op de botte kettingzaag van Mootie ;)
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_94124892
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef MissJ.24 het volgende:
En wil meer duidelijkheid over wie MOD is en wie niet. Zo verwarrend als users de rol van Mod op zich gaan nemen en de COS vervuilen met linkjes en regels......

Als ik gevoerd word,zal ik happen.
Een mod is blauw, zo moeilijk is dat toch niet?

En ik vind dit verder ook een heel flauwe post.
  maandag 14 maart 2011 @ 23:38:24 #269
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_94124980
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Een mod is blauw, zo moeilijk is dat toch niet?

En ik vind dit verder ook een heel flauwe post.
Jij bent heel niet blauw? Maar.. waarom doe jij als gerenomeerd ex-lid vand e zwaai- en kusjesbrigade dan de mod uithangen?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_94125017
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de botte kettingzaag van Mootie ;)
Zo bot vind ík het niet, het is een poging tot. De smileys zijn namelijk zwaar in de meerderheid, zie jij ook wel. Ook vóor mootie's pogingen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_94125041
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef versabommie het volgende:

[..]

Jij bent heel niet blauw? Maar.. waarom doe jij als gerenomeerd ex-lid vand e zwaai- en kusjesbrigade dan de mod uithangen?
-
pi_94125146
Het was goed bedoeld van mootie, ga nou niet lullig op elkaar reageren. :6
Beter wachten we op een blauwe reactie. ^O^
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_94125153
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Een mod is blauw, zo moeilijk is dat toch niet?

En ik vind dit verder ook een heel flauwe post.
Ik word flauw van jouw. Dus reageer ik flauw.
Maar wel met de ballen om het je ronduit te zeggen.Solliciteer als Mod of wees gewoon een user.
Elke zwaai-smiley afkappen met je link naar de sc is niet slim, daar krijg je reaktie's op van mensen die nog meer gaan klieren.
Nu zitten we braaf in de sc en wat denk je hele pagina's vol met gesprekken over welke streams en hoe........daar reageer je niet op.
Ben dus bang dat je sollicitatie naar Mod, kansloos is.
Een goede Mod heeft namelijk ook tact en humor.
  maandag 14 maart 2011 @ 23:42:08 #274
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_94125199
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Flikker toch op, ga een hetze tegen iemand anders starten. Het is echt niet grappig.
En denk je nu echt dat het commentaar op jouw wanabee-mod gedrag van mij komt? denk je dat echt? Het is verdomd hinderlijk maar niet alleen voor mij, misschien nog wel het minst voor mij. Mensen irriteren zich kapot aan je. Dus als je nog eens het woord subtiel in je betweterige postjes wil leggen, leg dan eerst even je gok strak tegen een spiegel aan!

geen poging tot grap dit.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_94125268
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef MissJ.24 het volgende:

[..]

Ik word flauw van jouw. Dus reageer ik flauw.
Maar wel met de ballen om het je ronduit te zeggen.Solliciteer als Mod of wees gewoon een user.
Elke zwaai-smiley afkappen met je link naar de sc is niet slim, daar krijg je reaktie's op van mensen die nog meer gaan klieren.
Nu zitten we braaf in de sc en wat denk je hele pagina's vol met gesprekken over welke streams en hoe........daar reageer je niet op.
Ben dus bang dat je sollicitatie naar Mod, kansloos is.
Een goede Mod heeft namelijk ook tact en humor.
Nee duh, nu ik zo afgebrand word houd ik mijn mond maar. Zelfs de TT van de SC is al een flauwe verwijzing.
Ik probeerde allleen maar een leesbare Cos te krijgen, zodat iedereen weer mee wil lezen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')