Ja maar die werden toen toch wel echt met ALLES geholpen? Hadden die toen ook niet dat ze gewoon van checkpoint naar checkpoint werden gereden door het hele land zo een beetje omdat die Russen toch 'vrij' hadden ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Er was ook een aflevering waarbij 2 meisjes bij een stel foute Russen terechtkwamen kan ik me vaag herinneren. Soort van gangsters.
Dat is toch een foto van een vorig seizoen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:54 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Zou dat een tweeling zijn, het koppel helemaal links?
Ik heb er zin an!quote:
Yep, bakten er niet veel van.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:36 schreef Grunner het volgende:
[..]
Dat is toch een foto van een vorig seizoen?
Kun je Net5 gemist niet in de uk bekijken? Dan ben ik ook wel benieuwd naar een stream haha.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
Weet iemand of Net5 ook te streamen is?
Hehe echt? Bij de aankondiging leek het me inderdaad ook een flutprogrammaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:22 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
De aanvangstijd is veranderd van 21.30 naar 20.30 op zondag 1 april, ivm het cancelen van de trouwshow van Bas Muijs.
Lastig, gelijk met de SBS avond.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:22 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
De aanvangstijd is veranderd van 21.30 naar 20.30 op zondag 1 april, ivm het cancelen van de trouwshow van Bas Muijs.
Dank. Ik was het al weer vergeten.quote:Op zondag 1 april 2012 11:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even een schopje ivm de eerste aflevering vanavond! (Of is er een ander topic dat ik nu over het hoofd heb gezien?).
Heb er zin in.
Inderdaad, lijkt me een verademing vergeleken met alle andere programma's waarin per se semi-BN'ers moeten meedoen..quote:Op zondag 1 april 2012 11:51 schreef cptmarco het volgende:
dat is waar ook, dat begint vanavond weer...
heb er zin in, gewoon met onbekende nederlanders...
Dat ook iddquote:Op zondag 1 april 2012 13:07 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt me een verademing vergeleken met alle andere programma's waarin per se semi-BN'ers moeten meedoen..
Daar kijk ik uit principe niet naar. Vond Expeditie Robinson ook veel leuker met onbekenden, heb niks met BN-ers en BB-ers.quote:Op zondag 1 april 2012 13:07 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt me een verademing vergeleken met alle andere programma's waarin per se semi-BN'ers moeten meedoen..
Geen manier om live mee te kijken dus? Ik heb ook geen net 5quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
Live kijken is natuurlijk wel veel leuker!Maar gemist is via een vpn wel te zien volgens mij (commerciële zenders zoals rtl4 zijn alleen via Nederlands IP te zien op gemist).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |