Was het vorige keer niet dat ze waren begonnen met het uitzenden van aflevering 1 toen ze nog niet het hele seizoen hadden afgerond in dat land? Staat me wel iets van bij namelijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar ik vind het wel vet hoor, dat het weer op tv komt![]()
Zal wel september/oktober volgend jaar op tv komen? Voorjaar zal te vroeg zijn en 's zomers zullen ze het niet uitzenden...
Dat weet ik niet meer. Zou wel mooi zijn, want dat kan het nog net aan het einde van het voorjaar worden uitgezonden, april/mei die richtingquote:Op woensdag 16 november 2011 22:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Was het vorige keer niet dat ze waren begonnen met het uitzenden van aflevering 1 toen ze nog niet het hele seizoen hadden afgerond in dat land? Staat me wel iets van bij namelijk.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:30 schreef DeLuiaard het volgende:
gezocht: een mede FOK!ker om samen op te geven voor peking express
Wij Waggelen Lui naar de finishquote:Op woensdag 16 november 2011 22:30 schreef DeLuiaard het volgende:
Is dat ergens terug te zien?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef Piles het volgende:
Die behind the scenes was ook tof om te zien, dat het productieteam ook moest racen om eerder bij de finish te zijn dan de deelnemers
Pfff, geen idee. Is ook al een tijdje geleden. Was volgens mij 1 aflevering nadien ofzo.quote:
Komt er onder jullie naam te staanquote:Op woensdag 16 november 2011 22:30 schreef DeLuiaard het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Komt er onder jullie naam te staan
Zolderkamer-internethelden.
Oke jammer.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Pfff, geen idee. Is ook al een tijdje geleden. Was volgens mij 1 aflevering nadien ofzo.
Ben wel benieuwd wat de route nu gaat worden
krijg je zo'n introductie filmpje:quote:Op donderdag 17 november 2011 10:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehe, ik heb me ooit wel eens opgegeven met een fokker. Helaas niet geselecteerd, was wel mooie televisie geworden denk ik.
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:15 schreef DeLuiaard het volgende:
[..]
krijg je zo'n introductie filmpje:
Ja wij kennen elkaar van FOK!, komen normaal nooit buiten en zitten in onze donkere zolderkamer kritiek te spuien. Toen dit topic langskwam hebben we elkaar gevonden.
Wat is jullie Grootste uitdaging?
Met mensen praten, helemaal in het buitenland
dat vond ik echt hilarisch, kennen elkaar 1 uur, kennen elkaar 2 uurquote:Op donderdag 17 november 2011 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
Of:
Kennen elkaar 1 dag
Kennen elkaar 2 dagen...wat ze bij die random koppels doen
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:15 schreef DeLuiaard het volgende:
[..]
krijg je zo'n introductie filmpje:
Ja wij kennen elkaar van FOK!, komen normaal nooit buiten en zitten in onze donkere zolderkamer kritiek te spuien. Toen dit topic langskwam hebben we elkaar gevonden.
Wat is jullie Grootste uitdaging?
Met mensen praten, helemaal in het buitenland
quote:Peking express komt definitief terug
Peking express komt definitief terug, dat heeft Net 5 officieel bekend gemaakt.
Het avontuurlijke rondreisprogramma was een aantal jaren van de buis, maar Net 5 zenderbaas Alphons Martens verklaarde dusdanig gecharmeerd te zijn door de formule dat er toch een vervolg komt.
Voor de nieuwe reeks is een route uitgestippeld door de Filipijnen en Australie.
Net 5 zond tussen 2004 en 2008 maar liefst zes seizoenen van Peking express uit. Vijf daarvan werden gepresenteerd door Art Rooijakkers die de zender eerder dit jaar verruilde voor de AVRO. Als beoogd opvolger wordt Bart 'Secret story' Boonstra genoemd.
Het nieuwe seizoen Peking express komt in het voorjaar op de buis. Op dit moment zoekt Net 5 nog naar mensen die het avontuur aan willen gaan, maar de aanmelding sluit al op 1 december aanstaande.
Jammer, geen Moskou>Pekingquote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:21 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
http://www.televizier.nl/(...)omt-definitief-terug
Wie is die chick.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:20 schreef Mylene het volgende:
Remco van Westerloo is ook weer terug bij SBS. Hij is nu de baas over SBS6, Net5 en Veronica. Hiervoor was hij verantwoordelijk voor RTL5.
Van mij mag Expeditie Robinson ook wel terugkeren naar Net5. Talpa heeft immers de rechten en niet RTL.
Ik ben benieuwd of ze het ook weer met de Belgen gaan doen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |