Ik hoop echt dat ik de komende dagen tussen de 5 en 10 euro blijf zitten. Maar ben bang dat dit van korte duur is. Heb nu de mazzel door de Secret story waar ik goed op te vinden ben dus erg veel bezoekers.quote:
Toch zou ik er wel aan beginnen, heb alleen vanmorgen al 52 bezoekers via Facebook, omdat mensen de link naar een post delen met hun vrienden en die weer met hun vrienden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:31 schreef Razor21 het volgende:
Heb facebook weer uitgezet snap er de ballen van.
Dat betekend dus dat 26 mensen met ca. 100 vrienden op hun facebook pagina hebben staan: Hee Piet, kijk eens, wat een vette link!quote:Stijlvol Ontwerp voor een Knus Appartement (3D)
Jay Ramirez en 26 anderen hebben dit gedeeld.
Erg nice, meteen op de nieuwtjes zitten, een linkje op wikipedia zonder het zelf te hebben gedaan is genieten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:15 schreef Razor21 het volgende:
Facebook zal ik van de week wel weer even naar kijken. Als ik spam doe ik het met twitter (300 followers).
Dus als ik eenmaal een link post dan gaat het ook hard.
Zie trouwens net dat er een link van mijn blog op Wikipedia staat bij The Secret story.
Gaat echt hard zeg met de bezoekers zit al ruim op de 15000 bezoekers deze maand. Voor vandaag alweer 5 euro met Adsense dus vanavond ook weer rond de 10 euro schat ik.
Zolang de Secret Story nog loopt zal ik gebruik van maken.
ik was dus alles kwijt :/quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:33 schreef Razor21 het volgende:
Is het trouwens zo als je tussentijd wordt gebanned (door een bepaalde reden) dat je dan je geld kwijt bent? Of krijg je het bedrag wat er staat als nog uitgekeerd?
Het liefst spaar ik het op tot bijv. eind van jaar zodat ik misschien in 1 keer 800 euro ontvang. Veel lekkerder dan die 100 per maand.
Maar zul je niet zien dat ik dan gebanned wordt tegen die tijd en ik al dat geld kwijt ben.
Maar daar hadden ze vast een goede reden voor?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:41 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
ik was dus alles kwijt :/
Beweerde dat ik ongeldige kliks had, zal toen met mijn school te maken hebben gehad vrees ik... was nogal een website die bekend was bij jongeren (regionaal) waarop muziek van mensen uit de buurt te luisteren was.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Maar daar hadden ze vast een goede reden voor?
Dit heb ik al een keer aangegeven, je bent alles kwijt..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:33 schreef Razor21 het volgende:
Is het trouwens zo als je tussentijd wordt gebanned (door een bepaalde reden) dat je dan je geld kwijt bent? Of krijg je het bedrag wat er staat als nog uitgekeerd?
Het liefst spaar ik het op tot bijv. eind van jaar zodat ik misschien in 1 keer 800 euro ontvang. Veel lekkerder dan die 100 per maand.
Maar zul je niet zien dat ik dan gebanned wordt tegen die tijd en ik al dat geld kwijt ben.
Doe je dit met de "Like" of "Share" button/functie? En/of welke heeft betere resultaten?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Toch zou ik er wel aan beginnen, heb alleen vanmorgen al 52 bezoekers via Facebook, omdat mensen de link naar een post delen met hun vrienden en die weer met hun vrienden.
1 hitje kan voor een sneeuwbaleffect zorgen.
[..]
Dat betekend dus dat 26 mensen met ca. 100 vrienden op hun facebook pagina hebben staan: Hee Piet, kijk eens, wat een vette link!
No problem, doe maar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:12 schreef Razor21 het volgende:
@JDX mag ik een (oud) artikel van je website even gebruiken voor mijn website? Wil even iets testen m.b.t. Adsense. Als tegenprestatie plaats ik een link naar jouw site in het artikel.
Misschien dat je dan nog meer bezoekers krijgt. Zit nu zelf vandaag alweer rond de 2300 bezoekers.
Nogmaals, als je het niet te gek maakt, dan krijg je geen ban. Maar goed, uitbetalen op een aparte rekening is misschien ook leuk, niet op kijken, geen pinpas van aanschaffen, hostingkosten ook van die rekening laten afschrijven. Eens per jaar opname doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit heb ik al een keer aangegeven, je bent alles kwijt..
Daarom is het ook niet slim op het op hold te zetten.. gewoon alles laten uitbetalen en minder risico lopen
[..]
Doe je dit met de "Like" of "Share" button/functie? En/of welke heeft betere resultaten?Want ik wil die like (of share) ook nog gaan gebruiken op mijn sites.. alleen nog te lui geweest om het te doen.
Ok thnx ga er vanavond / morgen even mee aan de slag.quote:
Maar als je student bent, van de IB groep mag je maximaal 13.000zoveel per jaar bijverdienen om je studiefinanciering recht te behouden. Stel je haalt dat bedrag met AdSense, wat zou je dan doen? Alles op je Google account laten staan, met het risico dat je gebanned wordt (wat niet zo heel snel zal gebeuren als je de regels volgt), of gewoon laten uitbetalen maar dan een paar honderd euro per maand missen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit heb ik al een keer aangegeven, je bent alles kwijt..
Daarom is het ook niet slim op het op hold te zetten.. gewoon alles laten uitbetalen en minder risico lopen
Ik ga niet zeggen dat jij onze overheid voor de gek moet houden zodat je je stufi behoudtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Maar als je student bent, van de IB groep mag je maximaal 13.000zoveel per jaar bijverdienen om je studiefinanciering recht te behouden. Stel je haalt dat bedrag met AdSense, wat zou je dan doen? Alles op je Google account laten staan, met het risico dat je gebanned wordt (wat niet zo heel snel zal gebeuren als je de regels volgt), of gewoon laten uitbetalen maar dan een paar honderd euro per maand missen...
Officieel gezien maakt dat geen zak uit, want het gaat over de dagen waarop je dat geld hebt verdient, niet wanneer je het laat uitbetalen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Maar als je student bent, van de IB groep mag je maximaal 13.000zoveel per jaar bijverdienen om je studiefinanciering recht te behouden. Stel je haalt dat bedrag met AdSense, wat zou je dan doen? Alles op je Google account laten staan, met het risico dat je gebanned wordt (wat niet zo heel snel zal gebeuren als je de regels volgt), of gewoon laten uitbetalen maar dan een paar honderd euro per maand missen...
Inderdaad nooit gedacht dat ik zulke bedragen per dag zou krijgen. Hoop dat het nog even door blijft zetten.quote:
Die kans is echt heel kleinquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Inderdaad nooit gedacht dat ik zulke bedragen per dag zou krijgen. Hoop dat het nog even door blijft zetten.
Stel je eens voor dat je elke dag gewoon dik 50 euro pakt
Hoezo zou dat niet kunnen zijn echt wel sites in Nederland die dit toch wel verdienen?quote:
Dat zijn geen blogsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet kunnen zijn echt wel sites in Nederland die dit toch wel verdienen?
Valt best mee hoor. Je moet er gewoon vooraf veel tijd in hebben gestoken... en dan veel doorzettingsvermogen hebben, niet stoppen als je na heel veel uren werk nog niks hebt verdiend... maar dan heb je uiteindelijk tenminste ook wat. Alleen is het dan weer de vraag of je al die uren niet beter in echt werk gestoken zou kunnen hebbenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef JDx het volgende:
Nu je zoveel kliks hebt, kan je nog wat wijs worden uit de koppeling met Analytics?
Ik zie wat ik al wist: best klikkende bezoekers zijn de bezoekers die via Google op je pagina komen.
Ik volg het half en via Fok en post dagelijks wel iets. Hierdoor extreem veel bezoekers het levert wel geld op bij mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef JDx het volgende:
Donders, hoe kom je aan al die nieuwsberichten dan, of volg je die serie ook echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |