Ik heb het al meerdere malen gezegd dat het niet mag, mocht Google je pakken niet verbaasd kijken want zo moeilijk is het niet met je site in je sig!quote:Op maandag 14 februari 2011 17:12 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Moet je niet vergeten om je eigen screenshot even aan te passen en pub te verbergen.
Risico neem ik maar niet heb het weggehaald.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik heb het al meerdere malen gezegd dat het niet mag, mocht Google je pakken niet verbaasd kijken want zo moeilijk is het niet met je site in je sig!
Pff weet ik niet....misschien even Googlen.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:46 schreef JDx het volgende:
Oh en hoe doe je dat als je het op tinyurl gegooid hebt?
Hier staat ook niets tussen : http://www.google.com/support/adsense/?hl=nl en anders deze : http://www.google.com/corporate/address.htmlquote:Op maandag 14 februari 2011 22:23 schreef Dlocks het volgende:
Weet iemand misschien of (en zo ja hoe) je contact kunt opnemen met AdSense support? Via telefoon, email, contact formulier en het officiele NL AdSense forum is het tegenwoordig niet meer mogelijk.
Het is mij inmiddels via-via gelukt op het officiele Engelse AdSense forum.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hier staat ook niets tussen : http://www.google.com/support/adsense/?hl=nl en anders deze : http://www.google.com/corporate/address.html
Google Nederland
Claude Debussylaan 34
Vinoly Mahler 4
Toren B, 15th Floor
Amsterdam, Netherlands
1082 MD, Netherlands
Telefoon: +31 (0)20-5045-100
Fax: +31 (0)20-524-8150
Hoeveel bezoekers en pageviews heb je gehad in die 6 maanden? Dat is handig om te weten om een betere inschatting te makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:06 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Is 70 euro per 6 maand voor een blog veel? Of is dat vrij matig?
Dat gaat ook mijn streven worden, de hostingkosten. Momenteel haal ik dat nog niet. Sowieso zijn de afgelopen dagen erg slecht voor me, geen kliks. (Oh, ik heb net een klik zie ik)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:06 schreef JDx het volgende:
Ik denk altijd maar zo, als je je hosting ervan kan betalen is het mooi meegenomen toch. Tenzij het je instelling is om er geld mee te verdienen en je werkt er 3 uur per dag aan.
Maar als hobby is het leuk om er wat aan over te houden.
Is het geen leuk idee om al dit soort artikelen te gaan verzamelen in een Google Doc ofzo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:07 schreef JoshuaL het volgende:
Voor de bloggers onder ons: Optimize the ads on your blog.
Of de banner staat aan de verkeerde kant heb hem nu links staan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:23 schreef JDx het volgende:
Ik gebruik ook sinds kort dat kanalen en had niet verwacht dat mensen op de links onder de posts zouden klikken en inderdaad amper op de skyscraper ernaast. Valt toch teveel buiten de content denk ik.
Heb hem weer teruggezet even kijken of dit beter gaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:58 schreef CasB het volgende:
Bij Fok! staat hij ook links (op het forum).
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:21 schreef Razor21 het volgende:
Gaat lekker gisteren dus 7 euro (21 kliks) vandaag 1.40 euro met 2 kliks.
9.341 views kliks XX (onder de posts) 15 euro
11.705 views kliks XX (homepagina die bovenin staat) 5 euro
10.480 views kliks XX (sidebar) 3 euro
Dus die sidebar levert amper iets op bij mijn weblog 2 handjes aan kliks zeg maar :-) . Kan het aantal kliks niet prijsgeven (mag niet van Google).
Uh in Nederland niet hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:51 schreef Razor21 het volgende:
Mensen beginnen immers aan de rechterkant met lezen.
Bedoel linksquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Uh in Nederland niet hoor
quote:
Nicequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef Razor21 het volgende:
Gaat boven verwachting Geschatte inkomsten van vandaag: ¤ 6,11
Yep de hele week al rond de 2500 bezoekers per dag. Dus mocht er iemand willen adverteren op de voorpagina voor weinig.....quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niceook flinke stijging in bezoekers vanwege secretstory?
Je moet het ook over een langere periode bekijken!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:48 schreef JDx het volgende:
Ik had vrijdag, zaterdag en zondag samen 11 euro, dacht eindelijk loopt het, maandag t/m vandaag 40 cent. Tis gewoon zwaar inconsistent.
Misschien inderdaad beter om ze wat opvallender te maken. Wel onderin laten staan of bovenin?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef JDx het volgende:
Nice, ik weer op 41 cent. Heb alweer meer dan 300 views op www.nvus.nl vandaag, site loopt uit zichzelf inmiddels, heb soms bezoekers, dan denk ik, waar komen die vandaan.
Zag ook via een counter, dat mensen redelijk wat topics geshared hebben op hun eigen facebook.
Maar klikken op reclame doen ze niet. Die 40 cent komt via een minisite met 10 bezoekers.
Toch is het wel kicke om te zien dat alweer 32 mensen op hun facebook hebben staan dat ze mn site leuk vinden. Misschien nog opvallender maken om posts te sharen. Staat nu onderaan een post als een klein pictogrammetje.
Thnx heb hem nu op like (vind ik leuk) gezet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:59 schreef JDx het volgende:
http://maketecheasier.com(...)-and-like/2010/09/03
Je kan in plaats van een share button, nu ook een like button plaatsen, interessant verhaaltje, ik kan alleen op mijn eigen facebook nergens zien wat ik "like"?
Hier ben ik ook naar op zoek ja voor meerdere sites een like buttonquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:21 schreef JDx het volgende:
Ja ik ben ook geen facebook kenner, maar zo ook heel veel anderen niet. Het moet gewoon met 1 easy knop bij al je vrienden verschijnen wat je "liked".
Iets wat wel werkt met de "share" knop.
Wat is er ingewikkeld aan? Gewoon plugin installeren en dan op pijltje naar beneden en kies vind ik leuk ipv delen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hier ben ik ook naar op zoek ja voor meerdere sites een like buttoner is een WP plugin voor maar vind ik veel te ingewikkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |