quote:
Nicequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef Razor21 het volgende:
Gaat boven verwachting Geschatte inkomsten van vandaag: ¤ 6,11
Yep de hele week al rond de 2500 bezoekers per dag. Dus mocht er iemand willen adverteren op de voorpagina voor weinig.....quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niceook flinke stijging in bezoekers vanwege secretstory?
Je moet het ook over een langere periode bekijken!quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:48 schreef JDx het volgende:
Ik had vrijdag, zaterdag en zondag samen 11 euro, dacht eindelijk loopt het, maandag t/m vandaag 40 cent. Tis gewoon zwaar inconsistent.
Misschien inderdaad beter om ze wat opvallender te maken. Wel onderin laten staan of bovenin?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef JDx het volgende:
Nice, ik weer op 41 cent. Heb alweer meer dan 300 views op www.nvus.nl vandaag, site loopt uit zichzelf inmiddels, heb soms bezoekers, dan denk ik, waar komen die vandaan.
Zag ook via een counter, dat mensen redelijk wat topics geshared hebben op hun eigen facebook.
Maar klikken op reclame doen ze niet. Die 40 cent komt via een minisite met 10 bezoekers.
Toch is het wel kicke om te zien dat alweer 32 mensen op hun facebook hebben staan dat ze mn site leuk vinden. Misschien nog opvallender maken om posts te sharen. Staat nu onderaan een post als een klein pictogrammetje.
Thnx heb hem nu op like (vind ik leuk) gezet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:59 schreef JDx het volgende:
http://maketecheasier.com(...)-and-like/2010/09/03
Je kan in plaats van een share button, nu ook een like button plaatsen, interessant verhaaltje, ik kan alleen op mijn eigen facebook nergens zien wat ik "like"?
Hier ben ik ook naar op zoek ja voor meerdere sites een like buttonquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:21 schreef JDx het volgende:
Ja ik ben ook geen facebook kenner, maar zo ook heel veel anderen niet. Het moet gewoon met 1 easy knop bij al je vrienden verschijnen wat je "liked".
Iets wat wel werkt met de "share" knop.
Wat is er ingewikkeld aan? Gewoon plugin installeren en dan op pijltje naar beneden en kies vind ik leuk ipv delen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hier ben ik ook naar op zoek ja voor meerdere sites een like buttoner is een WP plugin voor maar vind ik veel te ingewikkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |