Idd.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:08 schreef JDx het volgende:
Toch is het wel een drive om door te gaan, dit topic.
0 en dont carequote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef Afwazig het volgende:
Hoe zit het met jullie google pagerank btw van jullie sites?
3, blijkbaar een puntje gezakt t.o.v. twee jaar geleden of zo, toen ik voor het laatst keek. Geeft ook wel aan hoe interessant ik het vind denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef Afwazig het volgende:
Hoe zit het met jullie google pagerank btw van jullie sites?
Je bent een uur/dagjes mens, er is een reden waarom het een gemiddelde heet, om te zien wat je ongeveer per maand verdient en kunt "verwachten". Die paar leuke clicks worden in ecpm/ctr omlaag gezogen door je dagen dat je niks hebt of weinig. Je kunt je beter focussen op een week tot maand om verbetering te zien.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:53 schreef JDx het volgende:
Het is overal wat hoger de laatste dagen volgens mij. 4 euro (7 kliks), 3 euro (8 kliks) en vanmorgen alweer 95 cent met 2 kliks uit 12 bezoekers.
Toch heb ik het liever wat constanter, dat je gewoon sowieso altijd een klikje of 2 hebt met uitschieters, ach, maakt ook niet uit, ene dag 8 en andere dag 0 komt op zelfde neer.
Dit dus. Ik kijk ook altijd op maand basis.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je bent een uur/dagjes mens, er is een reden waarom het een gemiddelde heet, om te zien wat je ongeveer per maand verdient en kunt "verwachten". Die paar leuke clicks worden in ecpm/ctr omlaag gezogen door je dagen dat je niks hebt of weinig. Je kunt je beter focussen op een week tot maand om verbetering te zien.
Ben benieuwd van welke site dit is..quote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://adsense.blogspot.c(...)ys-quickly-view.html
Test accountquote:Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://adsense.blogspot.c(...)ys-quickly-view.html
Fantastisch voor de fiscus bedoel jequote:Op maandag 14 februari 2011 16:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
$450 per dag, dat zou echt fantastisch zijn!
Zal je screenshot maar even aanpassen je PUB ID staat erin.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:43 schreef JDx het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig.
Je kan precies zien waar ik mijn site had verkocht. Had er trouwens toen ook banners op voor een vaste prijs per maand.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je mocht toch geen dingen uit je account posten?
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zal je screenshot maar even aanpassen je PUB ID staat erin.
Zo kan Google je screenshot herleiden naar je account want alles openbaar maken mag niet. Tenzij je het anoniem doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |