Inderdaad nooit gedacht dat ik zulke bedragen per dag zou krijgen. Hoop dat het nog even door blijft zetten.quote:
Die kans is echt heel kleinquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Inderdaad nooit gedacht dat ik zulke bedragen per dag zou krijgen. Hoop dat het nog even door blijft zetten.
Stel je eens voor dat je elke dag gewoon dik 50 euro pakt
Hoezo zou dat niet kunnen zijn echt wel sites in Nederland die dit toch wel verdienen?quote:
Dat zijn geen blogsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet kunnen zijn echt wel sites in Nederland die dit toch wel verdienen?
Valt best mee hoor. Je moet er gewoon vooraf veel tijd in hebben gestoken... en dan veel doorzettingsvermogen hebben, niet stoppen als je na heel veel uren werk nog niks hebt verdiend... maar dan heb je uiteindelijk tenminste ook wat. Alleen is het dan weer de vraag of je al die uren niet beter in echt werk gestoken zou kunnen hebbenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef JDx het volgende:
Nu je zoveel kliks hebt, kan je nog wat wijs worden uit de koppeling met Analytics?
Ik zie wat ik al wist: best klikkende bezoekers zijn de bezoekers die via Google op je pagina komen.
Ik volg het half en via Fok en post dagelijks wel iets. Hierdoor extreem veel bezoekers het levert wel geld op bij mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:30 schreef JDx het volgende:
Donders, hoe kom je aan al die nieuwsberichten dan, of volg je die serie ook echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |