abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92633966
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_92633996
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
:') _O-
pi_92634002
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Is dit het filmpje wat je daarstraks aanhaalde?
Ja, kan het op YT niet vinden, maar het staat wel op hun site denk ik.
Hij lulde zichzelf echt vast.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_92634012
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef Kluts het volgende:

[..]

Op een partij die constructief nadenkt over hoe je dingen echt kan oplossen, die financieel haalbaar zijn en op lange termijn echt werken. Dat is voor iedereen anders. Het beleid van de PVV lost onze problemen niet op.
Maar zoveel verandering zien ze de afgelopen tig jaar nou ook weer niet, Blijkbaar willen er veel een totaal andere politiek zien. Waar Willy blijkbaar als enige handig gebruik van maakt. Heel even heeft de sp een poging gedaan,maar dat werd door de gevestigde orde netjes de kop ingedrukt. Zoals ook uiteindelijk bij Willy gaat gebeuren.
What is understood,need not be discussed...
pi_92634018
quote:
[ afbeelding ]
Dat is crap ja. :D

Ik heb nooit puistjes gehad. Thank god. :D
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:26:49 #206
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_92634048
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:25 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, kan het op YT niet vinden, maar het staat wel op hun site denk ik.
Hij lulde zichzelf echt vast.
Ik vind Brinkman sowieso geen aanwinst voor welke partij dan ook. Wat een raar figuur.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_92634062
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:26 schreef YipYip het volgende:

[..]

Maar zoveel verandering zien ze de afgelopen tig jaar nou ook weer niet, Blijkbaar willen er veel een totaal andere politiek zien. Waar Willy blijkbaar als enige handig gebruik van maakt. Heel even heeft de sp een poging gedaan,maar dat werd door de gevestigde orde netjes de kop ingedrukt. Zoals ook uiteindelijk bij Willy gaat gebeuren.
Dat Wilders op zijn manier politiek nieuw leven inblaast ( zoals Fortuyn dat ook deed, maar dan op zijn manier), dat juich ik zeker toe. Het dwingt de gevestigde orde tot nadenken, en dat vind ik wel echt een voordeel. Maar dan ben ik het nog niet met hem eens. ;)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:27:39 #208
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_92634084
quote:
[ afbeelding ]
Jeetje :o Dan word je toch echt je leven lang gepest...
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 februari 2011 @ 13:28:09 #209
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92634105
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
Wat het vluchtelingenbeleid ben ik met je eens dat dat jaren geleden al anders had gemoeten. Maar is het de schuld van de vluchtelingen die er door de IND op worden gewezen hoe ze dingen kunnen omzeilen, of onze eigen schuld dat dat zo uit de hand gelopen is?
Je bent toch godverdomme in een gastland of niet. Dan is het je eigen schuld dat je crimineel bent. Hoe dan ook. Altijd. Dat kun en moet je niet afschuiven op het 'onze eigen schuld'. Dat vind ik echt te kansloos.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:28:11 #210
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_92634106
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:27 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat Wilders op zijn manier politiek nieuw leven inblaast ( zoals Fortuyn dat ook deed, maar dan op zijn manier), dat juich ik zeker toe. Het dwingt de gevestigde orde tot nadenken, en dat vind ik wel echt een voordeel. Maar dan ben ik het nog niet met hem eens. ;)
Ik vind de manier waarop hij het doet twijfelachtig. Dan had Fortuyn het imo beter begrepen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 februari 2011 @ 13:30:01 #211
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92634176
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
Dan had Fortuyn het imo beter begrepen.
Fortuyn was in vele opzichten veel extremer dan Wilders, alleen vond iedereen het een charismatisch man. Fortuyn begreep heel weinig van politiek; wel wat meer van het goed verpakken.
pi_92634184
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:28 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je bent toch godverdomme in een gastland of niet. Dan is het je eigen schuld dat je crimineel bent. Hoe dan ook. Altijd. Dat kun en moet je niet afschuiven op het 'onze eigen schuld'. Dat vind ik echt te kansloos.
Je had het over het asielbeleid. Ik haakte daarop in omdat de IND mensen adviseert gewoon een aanvraag te doen, ook al weten ze dat die afgewezen wordt, omdat mensen dan toch even kunnen blijven. DAT is fout. Er moet sneller duidelijkheid zijn over wat er met mensen gebeurd.

Degenen waar jij het over hebt zijn hier geboren. Dat er een verschil in cultuur is is idd een probleem, maar dat los je niet op zoals Wilders dat op geheel eigentijdse wijze probeert.
pi_92634207
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Fortuyn was in vele opzichten veel extremer dan Wilders, alleen vond iedereen het een charismatisch man. Fortuyn begreep heel weinig van politiek; wel wat meer van het goed verpakken.
Dat is gewoonweg niet waar. Ook al vond ik toen al dat Fortuyn idd ook te ver ging, hij ging niet zo ver als Geert.
pi_92634242
Pim Fortuyn was nog een bijzonder figuur :P
Tap tap tap
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 februari 2011 @ 13:32:09 #215
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92634253
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:30 schreef Kluts het volgende:
Je had het over het asielbeleid. Ik haakte daarop in omdat de IND mensen adviseert gewoon een aanvraag te doen, ook al weten ze dat die afgewezen wordt, omdat mensen dan toch even kunnen blijven. DAT is fout. Er moet sneller duidelijkheid zijn over wat er met mensen gebeurd.
Ehhh, het IND doet dat niet hoor. Die wil mensen het land uit werken. :'). De advocaten van asielzoekers adviseren ze om in beroep te gaan. Keer op keer. En dan na 10 jaar janken dat je kind hier is opgegroeid. Dat risico neem je zelf, dan draag je ook de consequenties.
We moeten gewoon 1 procedure hebben met 1 hoger beroep. Dan klaar en wegwezen.
pi_92634254
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Pim Fortuyn was nog een bijzonder figuur :P
Ach mens, ga toch chocola eten :7
pi_92634267
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef STING het volgende:

[..]

Ach mens, ga toch chocola eten :7
Is op ;(
Tap tap tap
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:32:56 #218
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92634292
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Is op ;(
Dan haal je nieuwe :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:33:50 #219
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_92634315
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Extremer? Heb ik eigenlijk nooit zo ervaren. Maar ik was toen eigenlijk helemaal niet met politiek bezig
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 februari 2011 @ 13:34:01 #220
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92634324
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:30 schreef Kluts het volgende:
Dat is gewoonweg niet waar. Ook al vond ik toen al dat Fortuyn idd ook te ver ging, hij ging niet zo ver als Geert.
Nee, zo zit het in je hoofd, omdat de media dat destijds anders belichtten dan nu met Wilders:

Op 9 februari 2002 zei hij in een interview in de Volkskrant[10] over de islam onder andere: "Ik haat de islam niet. Ik vind het een achterlijke cultuur", "Overal waar de islam de baas is, is het gewoon verschrikkelijk" en: "Als ik het juridisch rond zou kunnen krijgen, dan zou ik gewoon zeggen: er komt geen islamiet meer binnen". Ook zei hij dat hij af wilde van "dat rare Grondwetsartikel: gij zult niet discrimineren", "als dat [artikel] betekent dat mensen geen discriminerende opmerkingen meer mogen maken". Deze uitlating sloot aan bij zijn veelvuldige hekeling van het politiek-correcte multiculturalisme, dat toen in politiek en media overheersend was.

In datzelfde interview zei hij verder dat Nederland met zestien miljoen inwoners vol was, en dat er wat hem betreft geen enkele ("nul") asielzoeker meer toegelaten werd. Op de opmerking van de interviewer dat Fortuyn dat niet mocht zeggen van zijn partij, reageerde Fortuyn met "Nou, daar moest ik me maar eens niet zoveel meer van aantrekken". Dat ene zinnetje was de aanleiding voor de breuk met Leefbaar Nederland.[6] Tijdens de bijeenkomst waarin die breuk plaats vond, riep Fortuyn geëmotioneerd uit: "We hebben godverdomme hier gewoon een vijfde colonne! Van mensen die het land naar de verdommenis willen helpen." [15] Enkele dagen later richtte hij zijn eigen politieke beweging op, de Lijst Pim Fortuyn.
pi_92634354
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ehhh, het IND doet dat niet hoor. Die wil mensen het land uit werken. :'). De advocaten van asielzoekers adviseren ze om in beroep te gaan. Keer op keer. En dan na 10 jaar janken dat je kind hier is opgegroeid. Dat risico neem je zelf, dan draag je ook de consequenties.
We moeten gewoon 1 procedure hebben met 1 hoger beroep. Dan klaar en wegwezen.
Uhu. Vriendin van me is getrouwd met een Amerikaan en die heeft hier 3 keer een half jaar gezeten door die tip van het IND. :')

Wat dat meisje betreft waar jij op doelt, die moet het land uit getrapt worden, die mensen hebben 10 jaar lang misbruik gemaakt van het systeem. Maar het systeem moet zo gemaakt worden dat er geen misbruik van gemaakt kan worden.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 februari 2011 @ 13:35:38 #222
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92634382
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef Kluts het volgende:
Uhu. Vriendin van me is getrouwd met een Amerikaan en die heeft hier 3 keer een half jaar gezeten door die tip van het IND. :')
Ja, nee, duidelijk. Dan is het een feit. :')
pi_92634416
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee, zo zit het in je hoofd, omdat de media dat destijds anders belichtten dan nu met Wilders:

Op 9 februari 2002 zei hij in een interview in de Volkskrant[10] over de islam onder andere: "Ik haat de islam niet. Ik vind het een achterlijke cultuur", "Overal waar de islam de baas is, is het gewoon verschrikkelijk" en: "Als ik het juridisch rond zou kunnen krijgen, dan zou ik gewoon zeggen: er komt geen islamiet meer binnen". Ook zei hij dat hij af wilde van "dat rare Grondwetsartikel: gij zult niet discrimineren", "als dat [artikel] betekent dat mensen geen discriminerende opmerkingen meer mogen maken". Deze uitlating sloot aan bij zijn veelvuldige hekeling van het politiek-correcte multiculturalisme, dat toen in politiek en media overheersend was.

In datzelfde interview zei hij verder dat Nederland met zestien miljoen inwoners vol was, en dat er wat hem betreft geen enkele ("nul") asielzoeker meer toegelaten werd. Op de opmerking van de interviewer dat Fortuyn dat niet mocht zeggen van zijn partij, reageerde Fortuyn met "Nou, daar moest ik me maar eens niet zoveel meer van aantrekken". Dat ene zinnetje was de aanleiding voor de breuk met Leefbaar Nederland.[6] Tijdens de bijeenkomst waarin die breuk plaats vond, riep Fortuyn geëmotioneerd uit: "We hebben godverdomme hier gewoon een vijfde colonne! Van mensen die het land naar de verdommenis willen helpen." [15] Enkele dagen later richtte hij zijn eigen politieke beweging op, de Lijst Pim Fortuyn.
Oke, dat hij dat zo stellig beweerd heeft wist ik niet, maar dan nog vind ik dat hij niet zo aan het haatzaaien geslagen is als Wilders. Hoewel hem dat ook wel voortijdig onmogelijk gemaakt werd natuurlijk. :P
pi_92634480
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja, nee, duidelijk. Dan is het een feit. :')
Nu doe je gewoon kinderachtig.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 februari 2011 @ 13:37:59 #225
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92634484
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
Oke, dat hij dat zo stellig beweerd heeft wist ik niet, maar dan nog vind ik dat hij niet zo aan het haatzaaien geslagen is als Wilders. Hoewel hem dat ook wel voortijdig onmogelijk gemaakt werd natuurlijk. :P
Que? Je weet dat hij is vermoord hè? B-). Zo vlak voordat hij de kans kreeg om te 'haatzaaien'. Ik noem het liever wakkerschudden.

Oh wacht, je laatste zinnetje. :').
pi_92634492
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

Que? Je weet dat hij is vermoord hè? B-). Zo vlak voordat hij de kans kreeg om te 'haatzaaien'. Ik noem het liever wakkerschudden.

Oh wacht, je laatste zinnetje. :').
Dat zeg ik toch, muts. :*
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 februari 2011 @ 13:39:02 #227
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92634528
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:37 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nu doe je gewoon kinderachtig.
Ja, jij komt met een lullig voorbeeldje waarvan totaal niet duidelijk is of het zo is gegaan en of dat meer regel dan uitzondering is. Ik ken in mijn persoonlijke omgeving ook meerdere mensen die naar NL kwamen en ontzettend veel moeite hadden om een vergunning te krijgen. Daar werkte het IND niet mee.
pi_92634608
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja, jij komt met een lullig voorbeeldje waarvan totaal niet duidelijk is of het zo is gegaan en of dat meer regel dan uitzondering is. Ik ken in mijn persoonlijke omgeving ook meerdere mensen die naar NL kwamen en ontzettend veel moeite hadden om een vergunning te krijgen. Daar werkte het IND niet mee.
Ik weet dat het zo gegaan is. En ik vind het niet moeilijk te geloven dat dat vaker gebeurd, zou wel verdomd toevallig zijn als dit een incident is.

Overigens ging het hier om een Amerikaan he, niet een vluchteling, misschien dat dat uitmaakt.
Hij moest ook altijd terug omdat hij geen verblijfsvergunning kreeg, maar kon op deze manier toch even naar NL.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 februari 2011 @ 13:44:56 #229
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92634755
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:41 schreef Kluts het volgende:
Overigens ging het hier om een Amerikaan he, niet een vluchteling, misschien dat dat uitmaakt.
Hij moest ook altijd terug omdat hij geen verblijfsvergunning kreeg, maar kon op deze manier toch even naar NL.
De vriend van mijn doodverklaarde biologische zaaddonerende vader is ook amerikaans. Die heeft 5 jaar ellende gehad. De braziliaanse vriendin van mijn collega heeft ook geen tips van IND gehad.
Het meest schandalige vind ik nog wel hoeveel geld het allemaal kost en wat je aan papierrommel moet inleveren.
Ze zouden er gewoon een a4tje van moeten maken met een conclusie.
pi_92634788
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:27 schreef Kluts het volgende:

[..]

Tsja Fortuyn,die liet op pijnlijke wijze Nederland zien dat links ook extremisten heeft.
En aangezien links Nederland alles beter onder woorden kan brengen dan de gemiddelde Wilders stemmer (zoals zo netjes gepresenteerd door de media) Was dat ineens een 1 mans actie. Wilders aanhangers worden in mijn ogen als eenheidsworst weggezet. Waarschijnlijk DE reden dat Wilders aanhangers afkomstig van bijvoorbeeld de vvd zich rustig op de achtergrond houden.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 februari 2011 @ 13:47:28 #231
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92634852
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:45 schreef YipYip het volgende:
Tsja Fortuyn,die liet op pijnlijke wijze Nederland zien dat links ook extremisten heeft.
En aangezien links Nederland alles beter onder woorden kan brengen dan de gemiddelde Wilders stemmer (zoals zo netjes gepresenteerd door de media) Was dat ineens een 1 mans actie. Wilders aanhangers worden in mijn ogen als eenheidsworst weggezet. Waarschijnlijk DE reden dat Wilders aanhangers afkomstig van bijvoorbeeld de vvd zich rustig op de achtergrond houden.
Die onderschatting heeft ze al veel gekost en gaat ze alleen nog maar meer kosten. Daardoor spelen ze ze juist in de hand en krijgt Wilders ook stemmen die hij niet verdient.
pi_92634940
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:45 schreef YipYip het volgende:

[..]

Toch denk ik dat hij een groot deel van die beeldvorming aan zichzelf te danken heeft.
Ik weet nog wel dat ik toen bij Fortuyn vooral heel blij was dat het geen allochtoon was, iedereen dacht dat het dan uit de hand zou lopen.

Een paar jaar later met Theo van Gogh gebeurde dat wel. Ik werkte toen in de shop, en mij viel toen juist op dat ik daar met moslims en nederlanders echt goeie discussies kon voeren ( in een shop komt natuurlijk van alles wat) en dat IEDEREEN dat veroordeelde. Toen bleek dat dat helemaal niet het effect had waar we bang voor zijn/waren.
pi_92634944
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die onderschatting heeft ze al veel gekost en gaat ze alleen nog maar meer kosten. Daardoor spelen ze ze juist in de hand en krijgt Wilders ook stemmen die hij niet verdient.
Door het kleineren gaan er alleen maar meer mensen "schoppen" naar de gevestigde orde.
Om het maar even ongeschoold onder woorden te brengen.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:49:21 #234
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92634947
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

idd, zet lekker alle PPV stemmers weg als dom en ontwetend, dat zal je eigen standpunt zeker ten goede komen.

Know thy enemy...
Get woke, go broke!
pi_92634975
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

idd, zet lekker alle PPV stemmers weg als dom en ontwetend, dat zal je eigen standpunt zeker ten goede komen.

Know thy enemy...
Als je de discussie gevolgd had, dan had je gelezen dat Krea juist niet alle Wildersstemmers als dom wegzet, dat deed ik eigenlijk.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:50:23 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92634986
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:50 schreef Kluts het volgende:

[..]

Als je de discussie gevolgd had, dan had je gelezen dat Krea juist niet alle Wildersstemmers als dom wegzet, dat deed ik eigenlijk.
vandaar mijn "idd" aan het begin van mijn zin :).
Get woke, go broke!
pi_92635041
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

vandaar mijn "idd" aan het begin van mijn zin :).
Oh, zo bedoelde je het. Dat had ik ff niet in de gaten, sorry.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 februari 2011 @ 13:51:25 #238
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92635046
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
alle PPV stemmers
Ben je dom ofzo, PPV stemmert.
pi_92635054
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:49 schreef Kluts het volgende:

[..]

Toch denk ik dat hij een groot deel van die beeldvorming aan zichzelf te danken heeft.
Ik weet nog wel dat ik toen bij Fortuyn vooral heel blij was dat het geen allochtoon was, iedereen dacht dat het dan uit de hand zou lopen.

Een paar jaar later met Theo van Gogh gebeurde dat wel. Ik werkte toen in de shop, en mij viel toen juist op dat ik daar met moslims en nederlanders echt goeie discussies kon voeren ( in een shop komt natuurlijk van alles wat) en dat IEDEREEN dat veroordeelde. Toen bleek dat dat helemaal niet het effect had waar we bang voor zijn/waren.
Iedere misstap wordt groot uitgemeten,onderschat de kracht vd media niet.
Persoonlijk ben ik bang dat die reactie waar iedereen bang voor was,nu langzaam aan vorm aan het krijgen is.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 februari 2011 @ 13:51:52 #240
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92635060
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef Kluts het volgende:

sorry.
Geeft niks.
pi_92635116
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef YipYip het volgende:

[..]

Iedere misstap wordt groot uitgemeten,onderschat de kracht vd media niet.
Persoonlijk ben ik bang dat die reactie waar iedereen bang voor was,nu langzaam aan vorm aan het krijgen is.
Maar kiest hij daar zelf ook niet voor? Hij zoekt de media op. Denk alleen al aan die rechtszaak. De manier waarop hij zich in de zaal profileert, zich gedraagt. Tuurlijk wordt dat gevoed door media, daarom kijk ik al jaren expres niet alleen het nieuws op publieke zenders om te voorkomen dat ik geen eigen beeld vorm. Maar hij helpt zelf ook niet echt met het verbeteren van dat imago.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:53:28 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92635131
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:51 schreef Kluts het volgende:

[..]

Oh, zo bedoelde je het. Dat had ik ff niet in de gaten, sorry.
No prob :).
Get woke, go broke!
pi_92635157
Jij was trouwens toch naar the Cure geweest HW, hoe was dat?
pi_92635173
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:53 schreef Kluts het volgende:

[..]

Maar kiest hij daar zelf ook niet voor? Hij zoekt de media op. Denk alleen al aan die rechtszaak. De manier waarop hij zich in de zaal profileert, zich gedraagt. Tuurlijk wordt dat gevoed door media, daarom kijk ik al jaren expres niet alleen het nieuws op publieke zenders om te voorkomen dat ik geen eigen beeld vorm. Maar hij helpt zelf ook niet echt met het verbeteren van dat imago.
De manieren om de media te bespelen zoals Fortuyn heeft Wilders niet nee. Al denkt hij dat waarschijnlijk zelf wel :)
pi_92635264
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:54 schreef YipYip het volgende:

[..]

De manieren om de media te bespelen zoals Fortuyn heeft Wilders niet nee. Al denkt hij dat waarschijnlijk zelf wel :)
Hij heeft idd zijn voorkomen en gebrek aan charisma ( althans in mijn ogen) niet mee nee.
Fortuyn had dat iig wel mee.

Ik ben het nooit met Fortuyn eens geweest, sterker nog , ik had toen een vriendje die op hem stemde en die lachte ik ongeveer net zo hard uit als ik beetman zou uitlachen als hij zou vertellend dat hij Wilders stemt, bedenk ik me nu. :')
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:56:53 #246
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_92635284
Nou, na vier keer bellen eindelijk geholpen door de klantenservice :')
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:58:00 #247
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_92635352
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:56 schreef Kluts het volgende:

[..]

Hij heeft idd zijn voorkomen en gebrek aan charisma ( althans in mijn ogen) niet mee nee.
Fortuyn had dat iig wel mee.

Ik ben het nooit met Fortuyn eens geweest, sterker nog , ik had toen een vriendje die op hem stemde en die lachte ik ongeveer net zo hard uit als ik beetman zou uitlachen als hij zou vertellend dat hij Wilders stemt, bedenk ik me nu. :')
Ik herinner me nog een zekere foto met twee Cavaliertjes. Dat vond ik wel tof toen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 februari 2011 @ 13:58:31 #248
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92635371
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
Nou, na vier keer bellen eindelijk geholpen door de klantenservice :')
Jeetje.
pi_92635397
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik herinner me nog een zekere foto met twee Cavaliertjes. Dat vond ik wel tof toen.
Die vreselijke kutkeffers van hem ja. :r
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 februari 2011 @ 13:59:06 #250
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_92635403
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:53 schreef Kluts het volgende:

[..]

....Hij. Werd. Aangeklaagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')