Een Arische Herder.quote:
Mijn opa en oma hebben er vroeger mee gefokt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wij hadden er vroeger 2 (na elkaar dan), eentje was zo beschermend dat ie toen een buurman gereedschap terug kwam brengen en dus onze tuin in liep, dwars door het raam van de woonkamer heen sprong naar die kerel toe.
En het zijn imo de mooiste honden ook.
Een herder beschermt wel het hele gezin.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar een herder trekt vooral heel erg naar 1 iemand toe waar hij naar luisterd, de meest dominante. Ik ben goed met honden, en ook wel dominant, maar jij bent een man en ik denk dat hij dan vooral naar jou zou luisteren. Daar heb ik geen reet aan natuurlijk.
Waar is zn White Power-tatoo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een Arische Herder.
ZONDER BONTKRAAGJE!
Jezus was onze herder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een herder beschermt wel het hele gezin.
Sowieso weet ik iig wel dat als ik zo'n hond zou aan willen schaffen, ik wel weet waar je ze echt wel en niet moet halen. Ik trap iig niet in marktplaatsadvertenties of broodfokkers. Maar daar betaal je dan ook voor. Maar die honden vind ik zo gaaf. Leuk karakter, maar ook echt zo'n bakbeest.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Net als herders.
Ik weet overigens niet hoe het met de berner sennen in de werklijn zit, daar zit ook nog verschil in.
Heel verstandig! Ik vind ze ook ontzettend leuk. Gisteren nog een puppy van gezien, heerlijk rond en wolligquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso weet ik iig wel dat als ik zo'n hond zou aan willen schaffen, ik wel weet waar je ze echt wel en niet moet halen. Ik trap iig niet in marktplaatsadvertenties of broodfokkers. Maar daar betaal je dan ook voor. Maar die honden vind ik zo gaaf. Leuk karakter, maar ook echt zo'n bakbeest.
Dat zou dan nog een optie kunnen zijn. Sowieso zou ik zo'n beest castreren als ik een reu had.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Daarbij zijn teefjes veel minder erg dan een reu, voor wat betreft het alleen maar luisteren naar de meest dominante persoon.
HD is echt kut ja. Herders hebben daar heel erg last van. Bij mij in de straat woont er eentje van 1 jaar, die kan met z'n achterhand niet eens fatsoenlijk lopen, hij zwalkt alle kanten op.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
Mijn vader had vroeger Golden Retrievers.Hele mooie, heeft hij toen ook prijzen mee gewonnen.
Maar die kregen HD.
Ja, is ook echt een probleem onder die honden. Berner Sennen hebben daar trouwens ook vaak last van, meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
HD is echt kut ja. Herders hebben daar heel erg last van. Bij mij in de straat woont er eentje van 1 jaar, die kan met z'n achterhand niet eens fatsoenlijk lopen, hij zwalkt alle kanten op.
Superfruit?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:11 schreef dawg het volgende:
clleke
ik las laatst dat chocolade een soort superfruit is, en toen moest ik aan jou denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |