Hey, dat zijn hartstikke lieve hondjes jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die vreselijke kutkeffers van hem ja.
Ik vind het wel leuke hondjes. Zou ze zelf nooit kopen. Maar toch.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die vreselijke kutkeffers van hem ja.
Dat weet ik, maar heb je ook gezien hoe hij daar lekker gebruik van maakt en ook hoe hij zich in de rechtzaal gedraagt?quote:
Als ik ooit een hond neem, neem ik een HOND. Een bakbeest, een gigantische.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuke hondjes. Zou ze zelf nooit kopen. Maar toch.
Dat kanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik ooit een hond neem, neem ik een HOND. Een bakbeest, een gigantische.
Ik heb echt een hekel aan kleine hondjes.
Als ik in die positie zat zou ik het ook uitmelken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar heb je ook gezien hoe hij daar lekker gebruik van maakt en ook hoe hij zich in de rechtzaal gedraagt?
En dat kleinerende uitlachen gaat er in mijn ogen voor zorgen dat er steeds meer rechtse stemmers gaan komenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij heeft idd zijn voorkomen en gebrek aan charisma ( althans in mijn ogen) niet mee nee.
Fortuyn had dat iig wel mee.
Ik ben het nooit met Fortuyn eens geweest, sterker nog , ik had toen een vriendje die op hem stemde en die lachte ik ongeveer net zo hard uit als ik beetman zou uitlachen als hij zou vertellend dat hij Wilders stemt, bedenk ik me nu.
Een Duitse Herder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik ooit een hond neem, neem ik een HOND. Een bakbeest, een gigantische.
Ik heb echt een hekel aan kleine hondjes.
Hij liet ze werken voor hun geldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef Kluts het volgende:
Fortuyn neukte trouwens toch ook marokkaanse schandknaapjes in darkrooms?
Maar dat neemt niet weg dat hij dus bijdraagt aan de beeldvorming over hem en zijn partij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik in die positie zat zou ik het ook uitmelken.
Ja, die dan weer niet.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Brinkman daar een grotere bijdrage aan vind leveren momenteel...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat hij dus bijdraagt aan de beeldvorming over hem en zijn partij.
Die helpt niet echt mee nee. Of nou ja, wel dus.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Brinkman daar een grotere bijdrage aan vind leveren momenteel...
Mooie hondenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die dan weer niet.
[ afbeelding ]
Maar dat ras is momenteel zo doorgefokt dat je er beter niet aan kan beginnen. En je moet groot wonen.
Wij hadden er vroeger 2 (na elkaar dan), eentje was zo beschermend dat ie toen een buurman gereedschap terug kwam brengen en dus onze tuin in liep, dwars door het raam van de woonkamer heen sprong naar die kerel toe.quote:
Nou ja, dat is afhankelijk van wat je van de partij vindtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die helpt niet echt mee nee. Of nou ja, wel dus.
Ja, zonde dat dat ras zo naar de klote is nu.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooie hondenZe worden gemiddeld 5 jaar of zo, tegenwoordig.
CUJOquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die dan weer niet.
[ afbeelding ]
Maar dat ras is momenteel zo doorgefokt dat je er beter niet aan kan beginnen. En je moet groot wonen.
Ja, maar een herder trekt vooral heel erg naar 1 iemand toe waar hij naar luisterd, de meest dominante. Ik ben goed met honden, en ook wel dominant, maar jij bent een man en ik denk dat hij dan vooral naar jou zou luisteren. Daar heb ik geen reet aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wij hadden er vroeger 2 (na elkaar dan), eentje was zo beschermend dat ie toen een buurman gereedschap terug kwam brengen en dus onze tuin in liep, dwars door het raam van de woonkamer heen sprong naar die kerel toe.
En het zijn imo de mooiste honden ook.
Klopt. Net als herders.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, zonde dat dat ras zo naar de klote is nu.Gebeurde ook veel met retrievers toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |