Ja volgens mij heb ik de laatste gekochtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie trouwens nergens meer dat hotelpak staan in de de volwassen maten, allemaal JR.
Ik zal, als ik hem binnen heb, ff een update geven hoe hij zit. Kheb zelf gewoon Large besteld omdat ik dat altijd heb, maar ik zal laten weten of hij groot of klein uitvalt. Denk zelf dat hij wat kleiner uitvalt want het thuisshirt wat ik heb valt ook (heel) klein uit.quote:Hoe zit het met de maten?
Ik dacht dat die getallen gewoon volwassenmaten zijn, was wel benieuwd welke jij had besteld. Maar je hebt gewoon een L besteld, had ik ook gedaan als die er nog was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik de laatste gekocht
Kan nog wel die donker bestellen maar die vind ik echt foeilelijk.
Je kan even een mailtje sturen om te vragen waneer die binnen komt?
[..]
Ik zal, als ik hem binnen heb, ff een update geven hoe hij zit. Kheb zelf gewoon Large besteld omdat ik dat altijd heb, maar ik zal laten weten of hij groot of klein uitvalt. Denk zelf dat hij wat kleiner uitvalt want het thuisshirt wat ik heb valt ook (heel) klein uit.
Lijkt me sterk dat ze nog nieuwe binnen krijgen, zal wel een soort van opruiming zijn geweest met zulke lage prijzen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik de laatste gekocht
Kan nog wel die donker bestellen maar die vind ik echt foeilelijk.
Je kan even een mailtje sturen om te vragen waneer die binnen komt?
[..]
lekker olie op het vuur, dank beenquote:'Been blokkeert training Heracles op Varkenoord'
Bas van Veenendaal van Eredivisie Live meldt vanaf de persconferentie vanmiddag dat Mario Been de clubleiding heeft teruggefloten. Hij staat niet toe dat Heracles op Varkenoord traint ter voorbereiding op het duel tegen Feyenoord. Gisteren kwam dat nieuws naar buiten. Ook Martijn Krabbendam, Feyenoord-watcher van VI, meldt dat inmiddels.
quote:Been houdt Fer nog op de bank, teruggekeerd duo kan toch niet spelen
Mario Been voert voor de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo slechts één wijziging door in zijn basisopstelling. Luigi Bruins en Jerson Cabral deden donderdag weer mee aan de groepstraining, maar Feyenoord meldt op haar website dat de middenvelder en aanvaller toch nog niet kunnen spelen. Tim de Cler is wel weer fit: hij vervangt Bruno Martins Indi.
De linksback miste de afgelopen uitwedstrijd tegen Vitesse wegens ziekte, maar is inmiddels weer gezond en kan zaterdagavond weer in actie komen. Dat geldt dus nog niet voor Bruins en Cabral, die er evenals De Cler vorige week niet bij waren in Arnhem. Het duo leek op tijd hersteld te zijn van de enkelproblemen, maar is toch niet op tijd fit.
Leroy Fer begint zaterdag evenals vorige week tegen Vitesse op de bank. De middenvelder is volledig hersteld van een knieblessure, maar mist wedstrijdritme. Afgelopen zondag kwam hij twintig minuten in actie tegen Vitesse. Marcel Meeuwis begint weer in de basis in de wedstrijd tussen de nummer dertien (Heracles) en vijftien (Feyenoord) van de Eredivisie.
aldus Been , aldus v Cuilenborg..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef deBoomkip het volgende:
Is Miyachi de japanse Messi?
Ik vind het voorlopig meer een Vorkie.
Aldus v Cuilemborg
Nee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef Cara het volgende:
Voor het eerst in vak F morgen, zal wel even wennen worden.. beetje gezellig daar?
Sowieso belachelijk dat Heracles daar mag trainen. Is dan weer niet niet zo handig van Been, dat hij dan gaat melden het daar niet mee eens te zijnquote:
quote:Van Veldhoven: Van Geel vertrekt
Roda-trainer Harm van Veldhoven gaat ervanuit dat directeur Martin van Geel aan het einde van dit seizoen vertrekt bij de Kerkraadse club. De trainer vindt het jammer dat Van Geel weg gaat.
'Maar dat gaat zo in deze voetbalwereld', aldus Van Veldhoven. Van Geel zelf wilde alleen kwijt dat hij al een aantal gesprekken Feyenoord heeft, maar dat er nog niets definitief is. Van Geel is in januari benaderd door Feyenoord om Leo Beenhakker op te volgen als technisch directeur van de Rotterdamse club.
Lekker Mario. Maak die jongen maar ongelukkig weet je zeker dat er weer een talent in 2012 voor noppes de deur uit gaat.quote:Been lijkt tegen Heracles Mokotjo, Bruins en Cabral op de tribune te zetten. Terwijl twee van de drie onlangs tegen FC Twente nog in de basis stonden.
Er lijkt ook totaal geen lijn te zitten in wat hij (Been) nou precies wil. Dan weer als reserve, dan weer als basis en nu opeens op de tribune. Heeft die gast wel een idee?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lekker Mario. Maak die jongen maar ongelukkig weet je zeker dat er weer een talent in 2012 voor noppes de deur uit gaat.
Hij zal vast wel een idee hebben maar de uitwerking is gewoon baggerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Er lijkt ook totaal geen lijn te zitten in wat hij (Been) nou precies wil. Dan weer als reserve, dan weer als basis en nu opeens op de tribune. Heeft die gast wel een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |