abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:36:12 #1
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_92629971
Ik zie trouwens nergens meer dat hotelpak staan in de de volwassen maten, allemaal JR.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:50:08 #3
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_92630287
Ik ben TS *O*
pi_92630371
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie trouwens nergens meer dat hotelpak staan in de de volwassen maten, allemaal JR.
Ja volgens mij heb ik de laatste gekocht :P
Kan nog wel die donker bestellen maar die vind ik echt foeilelijk.

Je kan even een mailtje sturen om te vragen waneer die binnen komt?

quote:
Hoe zit het met de maten?
Ik zal, als ik hem binnen heb, ff een update geven hoe hij zit. Kheb zelf gewoon Large besteld omdat ik dat altijd heb, maar ik zal laten weten of hij groot of klein uitvalt. Denk zelf dat hij wat kleiner uitvalt want het thuisshirt wat ik heb valt ook (heel) klein uit.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:54:13 #5
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_92630434
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

[..]

Ik zal, als ik hem binnen heb, ff een update geven hoe hij zit. Kheb zelf gewoon Large besteld omdat ik dat altijd heb, maar ik zal laten weten of hij groot of klein uitvalt. Denk zelf dat hij wat kleiner uitvalt want het thuisshirt wat ik heb valt ook (heel) klein uit.
Ik dacht dat die getallen gewoon volwassenmaten zijn, was wel benieuwd welke jij had besteld. Maar je hebt gewoon een L besteld, had ik ook gedaan als die er nog was. :P
pi_92630487
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

[..]

Lijkt me sterk dat ze nog nieuwe binnen krijgen, zal wel een soort van opruiming zijn geweest met zulke lage prijzen.
pi_92630515
True, dat is ook wel weer waar. Jammer, maar misschien komen er nog mooiere pakken met het nieuwe seizoen. Kosten ze natuurlijk wel weer 115 euro maar goed :P
pi_92633155
XL viel gewoon normaal bij mij eigenlijk, XL shirt viel groot.
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_92633264
Haha, ja dat is bij iedereen dus weer anders. Naja ik zie het wel, heb hem nu nog steeds niet binnen maar zal vanavond anders zijn.
pi_92633584
Voor het eerst in vak F morgen, zal wel even wennen worden.. beetje gezellig daar?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_92633639
quote:
'Been blokkeert training Heracles op Varkenoord'

Bas van Veenendaal van Eredivisie Live meldt vanaf de persconferentie vanmiddag dat Mario Been de clubleiding heeft teruggefloten. Hij staat niet toe dat Heracles op Varkenoord traint ter voorbereiding op het duel tegen Feyenoord. Gisteren kwam dat nieuws naar buiten. Ook Martijn Krabbendam, Feyenoord-watcher van VI, meldt dat inmiddels.
lekker olie op het vuur, dank been
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_92633667
quote:
Been houdt Fer nog op de bank, teruggekeerd duo kan toch niet spelen

Mario Been voert voor de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo slechts één wijziging door in zijn basisopstelling. Luigi Bruins en Jerson Cabral deden donderdag weer mee aan de groepstraining, maar Feyenoord meldt op haar website dat de middenvelder en aanvaller toch nog niet kunnen spelen. Tim de Cler is wel weer fit: hij vervangt Bruno Martins Indi.

De linksback miste de afgelopen uitwedstrijd tegen Vitesse wegens ziekte, maar is inmiddels weer gezond en kan zaterdagavond weer in actie komen. Dat geldt dus nog niet voor Bruins en Cabral, die er evenals De Cler vorige week niet bij waren in Arnhem. Het duo leek op tijd hersteld te zijn van de enkelproblemen, maar is toch niet op tijd fit.

Leroy Fer begint zaterdag evenals vorige week tegen Vitesse op de bank. De middenvelder is volledig hersteld van een knieblessure, maar mist wedstrijdritme. Afgelopen zondag kwam hij twintig minuten in actie tegen Vitesse. Marcel Meeuwis begint weer in de basis in de wedstrijd tussen de nummer dertien (Heracles) en vijftien (Feyenoord) van de Eredivisie.
pi_92635819
Is Miyachi de japanse Messi?
Ik vind het voorlopig meer een Vorkie.
Aldus v Cuilemborg :'(
pi_92636066
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef deBoomkip het volgende:
Is Miyachi de japanse Messi?
Ik vind het voorlopig meer een Vorkie.
Aldus v Cuilemborg :'(
aldus Been , aldus v Cuilenborg..
Mario en zijn humor..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_92636292
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef Cara het volgende:
Voor het eerst in vak F morgen, zal wel even wennen worden.. beetje gezellig daar?
Nee.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:15 schreef Cara het volgende:

[..]

lekker olie op het vuur, dank been
Sowieso belachelijk dat Heracles daar mag trainen. Is dan weer niet niet zo handig van Been, dat hij dan gaat melden het daar niet mee eens te zijn
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_92636323
Ik zag net iemand reageren op Fok Sport dat Been moest oprotten en dat McLaren als vervanger zou moeten komen.

Ben benieuwd wat mensen hier daarvan denken, mij zou hij persoonlijk wel een geschikte trainer lijken...
pi_92636543
Stom geleuter. Ten eerste kost McLaren veel geld en ten tweede werkt hij niet met jeugd, maar koop en stelt hij oude lullen op.
pi_92636674
Geld zat in huis voor McClaren.
pi_92637186
Ik zie Feyenoord morgen wel winnen :).
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_92637337
quote:
Van Veldhoven: Van Geel vertrekt

Roda-trainer Harm van Veldhoven gaat ervanuit dat directeur Martin van Geel aan het einde van dit seizoen vertrekt bij de Kerkraadse club. De trainer vindt het jammer dat Van Geel weg gaat.

'Maar dat gaat zo in deze voetbalwereld', aldus Van Veldhoven. Van Geel zelf wilde alleen kwijt dat hij al een aantal gesprekken Feyenoord heeft, maar dat er nog niets definitief is. Van Geel is in januari benaderd door Feyenoord om Leo Beenhakker op te volgen als technisch directeur van de Rotterdamse club.
pi_92638618
RvC wil V Geel, V Geel wil naar Feyenoord. Moet wel raar lopen wil die niet komen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92642092
quote:
Been lijkt tegen Heracles Mokotjo, Bruins en Cabral op de tribune te zetten. Terwijl twee van de drie onlangs tegen FC Twente nog in de basis stonden.
Lekker Mario. Maak die jongen maar ongelukkig weet je zeker dat er weer een talent in 2012 voor noppes de deur uit gaat.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:26:25 #23
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92642212
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:24 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Lekker Mario. Maak die jongen maar ongelukkig weet je zeker dat er weer een talent in 2012 voor noppes de deur uit gaat.
Er lijkt ook totaal geen lijn te zitten in wat hij (Been) nou precies wil. Dan weer als reserve, dan weer als basis en nu opeens op de tribune. Heeft die gast wel een idee?
AFC AJAX
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:39:47 #24
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_92642859
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef msnk het volgende:

[..]

Er lijkt ook totaal geen lijn te zitten in wat hij (Been) nou precies wil. Dan weer als reserve, dan weer als basis en nu opeens op de tribune. Heeft die gast wel een idee?
Hij zal vast wel een idee hebben maar de uitwerking is gewoon bagger
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_92644941
Vind het toch wel erg opmerkelijk dat een speler die volgens vele mensen (waaronder enkele voetbalkenners zoals van Hanegem en Boskamp) misschien wel het grootste talent is van deze selectie en tijdens de meeste wedstrijden die hij speelde tot de betere van het veld behoorde, vervolgens op de tribune belandt.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:31:02 #26
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92645488
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:20 schreef deBoomkip het volgende:
Vind het toch wel erg opmerkelijk dat een speler die volgens vele mensen (waaronder enkele voetbalkenners zoals van Hanegem en Boskamp) misschien wel het grootste talent is van deze selectie en tijdens de meeste wedstrijden die hij speelde tot de betere van het veld behoorde, vervolgens op de tribune belandt.
Belachelijk idd. Onbetwist basisspeler, mwah, kan. De rest valt momenteel namenlijk erg tegen. Of hij echt beter is weet ik niet. Maar op de tribune is gewoon idioot.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:31:44 #27
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92645514
Om de positieve sfeer nog maar even door te zetten:

quote:
Sinds enkele weken staat Stefan de Vrij (19) centraal achterin bij Feyenoord. Mede door de komst van Gill Swerts, vormt hij nu samen met Ron Vlaar het centrale duo. De Vrij is zeer tevreden met zijn nieuwe rol bij Feyenoord: ,,Ik ben blij dat ik nu in het centrum mag spelen. Het werd ook meteen duidelijk dat dat een betere positie voor mij is.

Nu is het echt definitief dat de trainer mij centraal wil houden. En dat vertrouwen probeer ik dan terug te betalen tijdens de wedstrijden. Ik heb hoge verwachtingen van mezelf.

Of de toekomst van de rechtsbenige speler ook in de Kuip ligt, is nog even afwachten. Het contract van De Vrij bij Feyenoord loopt tot juli 2012 maar de verdediger wil niet op korte termijn bijtekenen. ,,Ik wacht sowieso dit seizoen af. Je weet het natuurlijk nooit. Want niemand had dit al verwacht. Stel dat het nog slechter gaat. Maar ik verwacht dat we er met dit team gewoon in blijven en dat we volgend jaar weer een goed team hebben. En dat we sowieso weer hoger mee kunnen draaien. Er zit heel veel talent in deze selectie. Als het evenwicht dan ook nog goed is, dan kan het wel iets moois worden, zegt De Vrij.

Onlangs zag De Vrij zijn teamgenoot Luc Castaignos een contract tekenen bij Internazionale. Een droomtransfer natuurlijk. De Vrij: ,,Ik vind het leuk voor hem. Maar ik persoonlijk zou niet op zon jonge leeftijd al naar Italië gaan. Maar dat is voor iedereen natuurlijk anders. Ik wil sowieso nog wel een tijdje in Nederland blijven. Omdat ik ten eerste nog lang niet uitgeleerd ben en ten tweede omdat ik nog te graag bij mijn vrienden en familie wil blijven wonen.

Tot slot over de wedstrijd van zaterdag tegen Heracles Almelo. Een cruciaal duel als het gaat om de strijd tegen degradatie. ,,Ik denk dat als we deze winnen, dat we dan weer omhoog kunnen kijken. Stel dat we verliezen, waar ik overigens niet van uitga, dan wordt het wel heel lastig. Ik hoop dat we er een mooie wedstrijd van kunnen en dat we het eindelijk eens winnend af kunnen sluiten. Heeft Feyenoord thuis nog nooit verloren van Heracles? Laten we dat dan maar zo houden.
pi_92645556
Die tekent gewoon bij zodra we veilig zijn.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:33:02 #29
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92645561
en

quote:
Feyenoord zal komende zomer afscheid nemen van zowel Georginio Wijnaldum als van Ron Vlaar. Wijnaldum wordt op de voet gevolgd door respectievelijk Liverpool en Arsenal, zo valt te lezen op het Engelse givemefootball.com. De clubs zouden zo'n slordige 5 miljoen euro overhebben voor de verdiensten van de Rotterdamse voetballer en een dergelijk bod kan Feyenoord simpelweg niet weigeren.

Ook verdediger Ron Vlaar lijkt te stadionclub te verlaten. Bayern München is op zoek naar een verdedigende versterking voor de achterste linie en Vlaar staat op het lijstje van de Beierse club. Volgens topmercato.com is de marktwaarde van Vlaar zo'n 9 miljoen euro.
pi_92645641
Niet al te serieus nemen.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:36:26 #31
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_92645710
Marktwaarde van 9 miljoen. _O-
pi_92646262
quote:
JanDirkStouten Onno Jacobs heeft dus een baan in het bedrijfsleven aangeboden gekregen. #feyenoord
Als hij slim is neemt hij die baan.
pi_92646472
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Lastpost het volgende:
Marktwaarde van 9 miljoen. _O-
9 is veel, maar als je het vergelijkt met andere transfers valt dit best mee, het is immers een international en zou bij elke club in de eredivisie zonder twijfel basisspeler zijn. Als Janko al 7 miljoen kost zou 7 miljoen voor Vlaar toch niets gek zijn?
pi_92646940
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:24 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ongelofelijk zeg :{
Mokotjo is echt te goed om niet in de basis te zetten.
pi_92648473
Eens, Mokotjo moet met Fer en Meeuwis op het middenveld ;)
pi_92650463
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
en

[..]

9 miljoen
We zijn uit de zorgen :D
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92650660
Echt he, Wijnaldum en Vlaar direct wegdoen. Ik was eerst echt helemaal tegen transfers maar het is de enige oplossing. Wijnaldum brengt niet wat die moet brengen, dus verkopen, sowieso verkopen als hij niet bijtekent tot 15 a 16, Vlaar idem. Wat betreft de Vrij, als hij nou ook zijn biezen pakt dan kan ik al die voetballers niet meer serieus nemen. Stefan stond bij mij direct gelinkt aan clubliefde, als hij niet bijtekent dan is het een grote leugen.

Trouwens net het hotelpak binnen gekregen. Zit als gegoten, echt een heerlijk pak. Tevens heb ik ook een mailtje gestuurd naar Feyenoord shop, zie hieronder het bericht:

quote:
Bedankt voor uw email.

Alle artikelen/maten die wij kunnen leveren staan vermeld op de site.
Staat het juiste artikel of maat er niet tussen dan hebben wij deze helaas
niet meer op voorraad.

Ik raad u aan om de site in de gaten te houden.
Alle artikelen/maten die wij binnen krijgen worden daar vermeld.

Het is voor ons niet mogelijk om te melden wanneer wij artikelen binnen
krijgen.
Wij zijn hiervoor afhankelijk van onze leverancier.

Met vriendelijke groet,
Feyenoord Fanshop Online
Claudia

pi_92650787
Stefan gaat heus wel bijtekenen. Maar die wil eerst zorgen dat Feyenoord safe staat. Zal na het seizoen wel verlengen.
pi_92651075
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:30 schreef Paul-89 het volgende:
Stefan gaat heus wel bijtekenen. Maar die wil eerst zorgen dat Feyenoord safe staat. Zal na het seizoen wel verlengen.
Waarom zou je daar zo zeker van zijn? De gasten die weg gaan komen ongetwijfeld met leuke verhalen over salarissen in het buitenland. Ook geen EL niks geen uitdaging voor die jongen.
Groetjes, Ezio.
pi_92651151
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Waarom zou je daar zo zeker van zijn? De gasten die weg gaan komen ongetwijfeld met leuke verhalen over salarissen in het buitenland. Ook geen EL niks geen uitdaging voor die jongen.
Hij is amper 19 dan is eredivisie voetbal al uitdaging genoeg. En heeft nu bevestiging dat hij centraal mag blijven staan. Daarbij zegt hij ook dat hij er niet aan moet denken om net zoals Luc al te vertrekken, Stefan wil gewoon even zekerheid wat betreft de situatie. Komt wel goed.
pi_92651222
volgens jan dirk stouten heeft jacobs een baan aangeboden gekregen in het bedrijfsleven?! Zal wel penningmeester op de ss rotterdam zijn, meer kan ik me echt niet voorstellen..
#12 is not for sale!
pi_92651277
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Hij is amper 19 dan is eredivisie voetbal al uitdaging genoeg. En heeft nu bevestiging dat hij centraal mag blijven staan. Daarbij zegt hij ook dat hij er niet aan moet denken om net zoals Luc al te vertrekken, Stefan wil gewoon even zekerheid wat betreft de situatie. Komt wel goed.
23 November was Luc volgens eigen zeggen ook totaal niet van plan te vertrekken en zie nu.
Maar hoop dat je voorspelling uitkomt.
Groetjes, Ezio.
pi_92651335
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:39 schreef Haringkop het volgende:
volgens jan dirk stouten heeft jacobs een baan aangeboden gekregen in het bedrijfsleven?! Zal wel penningmeester op de ss rotterdam zijn, meer kan ik me echt niet voorstellen..
:D
Groetjes, Ezio.
pi_92651343
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:40 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

23 November was Luc volgens eigen zeggen ook totaal niet van plan te vertrekken en zie nu.
Maar hoop dat je voorspelling uitkomt.
Maar Stefan is een totaal andere jongen als de rest van zijn leeftijd.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:50:18 #46
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92651723

Hoe flauw ;(
pi_92651798
Lekker origineel ook.
pi_92653565
Haha die Bosz. Moest ie gewoon in Barendrecht trainen. Weggestuurd door Mario _O-
Groetjes, Ezio.
pi_92654793
deze al langs geweest?
quote:
'Directeur Jacobs mogelijk weg bij Feyenoord'
11 februari 2011

Er komt wellicht een einde aan de samenwerking tussen Feyenoord en Onno Jacobs. Volgens RTV Rijnmond heeft de financieel directeur van de Rotterdamse club een baan aangeboden gekregen in het bedrijfsleven.

Jacobs heeft het aanbod momenteel in beraad. Indien hij besluit erop in te gaan, zal dat positief worden ontvangen door de fans. De beleidsbepaler is al lange tijd de Kop van Jut bij het Legioen. Vorige maand eisten de supporters nog dat Jacobs na dit seizoen zijn biezen pakt, maar mogelijk gebeurt dit dus zelfs al eerder
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_92656644
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:00 schreef ender_xenocide het volgende:
deze al langs geweest?

[..]

7 posts boven je, maar toch bedankt :)
pi_92671663
Ado - Feyenoord uitverkocht voor Feyenoord supporters.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 12:47:17 #52
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_92675448
Matchday _O_
pi_92675507
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:47 schreef Nitrouz het volgende:
Matchday _O_
YEAH _O_

Vandaag MOET het echt gaan gebeuren gewoon. Die 3 punten blijven in Rotterdam *O*
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 12:49:33 #54
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_92675530
  zaterdag 12 februari 2011 @ 12:50:01 #55
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_92675544
Die bal van Ricky is echt ziek rond :')
pi_92675635
Ik ben nog niet echt onder de indruk van van Haaren, snap dus ook totaal niet waarom dat die hoger in de pikorde staat dan Mokotjo. Of zal Mario weer eens een signaal willen afgeven ? :{
pi_92675741
Misschien traint Ricky beter?
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 12:56:25 #58
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_92675772
Heracles gaat 'm mooi wninen ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_92675826
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Heracles gaat 'm mooi wninen ^O^
Ze wninen maar een eind weg.
Die 3 punten gaan nergens heen. Wij winnen namelijk. 8-)
Groetjes, Ezio.
pi_92676046
Trouwens wel eens met wat die Geert den Ouden zei over Willem in FC Rijnmond. Willem had ook gewoon die telefoon kunnen pakken en Mario kunnen vragen of die een keer een bak koffie kon komen drinken en bij de training mocht komen kijken.
Op deze manier met dat gedoe in columns en tvprogramma's en publiek ondermijn je het gezag van Mario wel heel erg natuurlijk. :{
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:36:54 #61
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_92677163
quote:
Vermoedelijke opstelling:

Mulder; Swerts, De Vrij, Vlaar, De Cler; Meeuwis, Wijnaldum, Leerdam; Biseswar, Castaignos en Miyaichi.
Been pleurtyftstraalt die Wijnaldum er toch eens een keer uit :r
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_92677349
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens wel eens met wat die Geert den Ouden zei over Willem in FC Rijnmond. Willem had ook gewoon die telefoon kunnen pakken en Mario kunnen vragen of die een keer een bak koffie kon komen drinken en bij de training mocht komen kijken.
Op deze manier met dat gedoe in columns en tvprogramma's en publiek ondermijn je het gezag van Mario wel heel erg natuurlijk. :{
Ja, daar waren we het denk allemaal over eens. Het had zeker een toegevoegde waarde kunnen zijn, jammer dat het allemaal is gelopen hoe het is gelopen.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:48:10 #63
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_92677474
De schuld ligt vooral bij Van Hanegem uiteindelijk.
2000 light years from home
pi_92677516
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:36 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Been pleurtyftstraalt die Wijnaldum er toch eens een keer uit :r
Dat, ja. Iedereen heeft het met hem gehad alleen Been blijft hem opstellen. Treurnis.
Elite
Tegen TTIP
pi_92677561
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag!
pi_92677596
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:48 schreef Merkie het volgende:
De schuld ligt vooral bij Van Hanegem uiteindelijk.
Uiteindelijk wel ja. Helemaal na die ontmoeting op de golfbaan in Vlaardingen alles meteen weer in de krant tieften (tot wat je gegeten hebt aan toe) is niet cool.
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:55:24 #67
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_92677665
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:52 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel ja. Helemaal na die ontmoeting op de golfbaan in Vlaardingen alles meteen weer in de krant tieften (tot wat je gegeten hebt aan toe) is niet cool.
Ach Been moet zich ook niet zo aanstellen. Hij had van het begin af aan al geen trek in Van Hanegem, verwend kereltje is het.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_92677692
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:55 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Ach Been moet zich ook niet zo aanstellen. Hij had van het begin af aan al geen trek in Van Hanegem, verwend kereltje is het.
Gek hè als Willem spelers van je persoonlijk aanvalt in een krant en zelfs vraagt om te stoppen met voetballen. (Bahia)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:59:01 #69
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_92677753
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Gek hè als Willem spelers van je persoonlijk aanvalt in een krant en zelfs vraagt om te stoppen met voetballen. (Bahia)
Bahia staat er nu niet voor niks naast. Met alle respect voor Been, maar wie is hij om van Hanegem af te wijzen? Van Hanegem heeft een prachtige carrière als speler en trainert van Feyenoord gehad. Iets wat je Been niet echt kunt zeggen. En als het nou uitstekend ging dit seizoen, maar niets is minder waar.
pi_92677771
Ach op Willem kun je toch nooit kwaad worden/blijven.
Waar hij ook verschijnt op tv moet altijd lachen om die kerel. O+
Groetjes, Ezio.
pi_92677830
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het verboden om je mening te uiten in een column? Been moet niet zo janken en zich als een vent gedragen. Van Hanegem ook trouwens.
Elite
Tegen TTIP
pi_92677870
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het verboden om je mening te uiten in een column? Been moet niet zo janken en zich als een vent gedragen. Van Hanegem ook trouwens.
Ik zeg niet dat het verboden is maar ik vind dat je na zo'n opmerking niet met elkaar kunt werken.
Willem wilde namelijk een aantal keer per week mee het trainingsveld op.
pi_92677908
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Als ik jou eerst ga lopen afzeiken en dan een gesprek wil om je te 'helpen' zou je die hulp dan accepteren, of zou je zeggen zoek het lekker uit?
Durf te wedden als Willem gewoon informeel Mario een belletje had gegeven dat er niks aan de hand was geweest.
Willem wil helpen, dan moet Willem ook bellen. Niet zo'n stom spelletje spelen in de media.
Groetjes, Ezio.
pi_92678003
Wie is Van Hanegem om de eindverantwoordelijke zo te schofferen? Hij had het gewoon niet via de media moeten doen, maar deed dat wel. Erg dom, ondanks dat het waarschijnlijk wel eerlijk en oprecht is van zijn kant.
  Moderator zaterdag 12 februari 2011 @ 15:23:01 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92680315
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:51 schreef Siyara het volgende:
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag!
1-0 is prima!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator zaterdag 12 februari 2011 @ 15:26:59 #76
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_92680445
Jacobs: Ik weg bij Feyenoord? Grote onzin

ROTTERDAM - Onno Jacobs gaat helemaal niet weg bij Feyenoord. De veel bekritiseerde financieel directeur van de Rotterdammers zegt dat vanmiddag tegen het AD, nadat RTV Rijnmonder gisteren meldde dat hij een baan aangeboden heeft gekregen in het bedrijfsleven. ,,Ik weg bij Feyenoord? Grote onzin,'' meldde Jacobs aan het AD.

Eerder liet Pim Blokland, het gezicht van de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord, weten niets te zien in de eisen van de aanhangers om Jacobs en enkele andere kopstukken in de directie per direct hun congé te geven. ,,Ik zou liever hebben dat we als volwassen mensen om tafel gaan zitten. Gewoon praten en de rijen gesloten gehouden."

,,Waarom zou Jacobs weg moeten?", ze Blokland tegen NUsport. ,,Winnen we dan wedstrijden? En moet Gudde eruit als we volgende week van Vitesse verliezen? Dient Dick van Well (voorzitter van de raad van commissarissen, red.) te wijken als we de speelronde nadien onderuit gaan tegen Heracles? Dan hebben we geen directie en raad van commissarissen meer over."

12/02/11 15u21
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_92680535
Jammer, die kon weleens op vervelende manier gaan vertrekken.
pi_92681526
Had hem inderdaad liever zien vertrekken. Maar goed.
Willem heeft inderdaad niet slim gehandeld, maar Mario ook niet. Het is van beide kanten fout gegaan en daar dragen ze beide hun steentje aan bij. Het mocht niet zo zijn, maar als Mario opeens weer weet te winnen hoor je mij niet klagen. Gaat het vanavond fout, dan is Mario weg.
pi_92681906
Vanavond er weer bij! Hoop dat ik op tijd uit mijn werk kom.

hoop op een leuke wedstrijd, de vorige keer was echt een klote wedstrijd zeg...
ik gok een 1-0... haha
~ Bonito La Risa ~
pi_92681946
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
en

Feyenoord zal komende zomer afscheid nemen van zowel Georginio Wijnaldum als van Ron Vlaar. Wijnaldum wordt op de voet gevolgd door respectievelijk Liverpool en Arsenal, zo valt te lezen op het Engelse givemefootball.com. De clubs zouden zo'n slordige 5 miljoen euro overhebben voor de verdiensten van de Rotterdamse voetballer en een dergelijk bod kan Feyenoord simpelweg niet weigeren.

Ook verdediger Ron Vlaar lijkt te stadionclub te verlaten. Bayern München is op zoek naar een verdedigende versterking voor de achterste linie en Vlaar staat op het lijstje van de Beierse club. Volgens topmercato.com is de marktwaarde van Vlaar zo'n 9 miljoen euro.

heb je misschien een bron voor mij?
~ Bonito La Risa ~
pi_92682003
zal Miyaichi weer starten vandaag?
pi_92682010
Beide bronnen staan in het bericht.
pi_92682069
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 16:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
zal Miyaichi weer starten vandaag?
Jep.
pi_92682587
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:23 schreef Gert het volgende:

[..]

1-0 is prima!
Precies!
En mochten we onverhoopt niet winnen kon het wel eens een heel vervelend avondje worden voor Mario.
Groetjes, Ezio.
pi_92682685
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Precies!
En mochten we onverhoopt niet winnen kon het wel eens een heel vervelend avondje worden voor Mario.
niet alleen voor Mario denk.. ;(
~ Bonito La Risa ~
pi_92682771
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:33 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

niet alleen voor Mario denk.. ;(
Voor de ME op het voorplein ook denk ik :X
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:17:06 #87
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_92684152
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Voor de ME op het voorplein ook denk ik :X
Kut man, een bijna volle kuip..
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_92684801
K gaat richting Haantje. Kiprich shirt aan die is eigenlijk alleen voor finales. Feyenoord winnen _O_
Groetjes, Ezio.
pi_92689195
weer een belachelijke opstelling zonder Mokotjo, Fer en Simon
pi_92690311
Feyenoord bijna rond met van Geel, aldus Rijnmond.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:44:22 #91
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_92694837
Kampioenen *O*
pi_92695262
Die Japanner is echt een gouden greep tot nu toe. Sta helemaal verbaasd dat een versterking ook echt een versterking blijkt te zijn dit keer ^O^
Biseswar ook aardig bezig lijkt het.

Ik ga vaker niet kijken, blijkbaar heb ik het gejinxt tot nu toe met mijn toeschouwerschap ;(
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_92695497
Beetje dubbelgevoel tussen NEC-Excelsior, als NEC wint hebben we wat extra ruimte tussen de 16e plaats. Als Excelsior wint staan we nog maar 3 punten van NEC en de 11e plaats af. Maar dan als ik optimistisch ben hoop ik toch dat excelsior wint want we moeten gewoon omhoog kijken.

En nu met een fijn gevoel stappen *G*
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:33:40 #94
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_92697114
Jammer dat Feyenooit gewonnen heeft.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_92698013
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Rot dan op uit dit topic als je dat soort opmerkingen gaat maken.

OT: Blij me de overwinning, minder blij met het vertoonde spel.
pi_92698399
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Degraderen zoals jouw twente zullen wij nooit, provinciaaltje. :)
Feyenoord. *O* _O_ Ryodinho _O_ O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Stokstaart op 12-02-2011 23:10:52 ]
Groetjes, Ezio.
pi_92698491
Lekker sfeertje in t stadion. We kwamen nog goed weg op t laatste moment... Wat is die Ryo een beest , werken, rennen, snelheid, goed schot. Echt een talentje
pi_92699708
Kutpot en van sfeer heb ik niks gemerkt. Maar we blijven positief, hè. Volgende week slachten we ADO gewoon even af.
Elite
Tegen TTIP
pi_92699867
In de 1ste helft kon je wederom gewoon op 3-0 of 4-0 komen en was het over. Maar nee .. anyways, 3 punten ole.
pi_92700063
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:31 schreef Happel het volgende:
Kutpot en van sfeer heb ik niks gemerkt. Maar we blijven positief, hè. Volgende week slachten we ADO gewoon even af.
lol zat jij ook vlakbij dat vak vol schreeuwende kutkoters :') ?
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:42:08 #101
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_92700172
Feyenoordtopics lijken alleen vol te komen als Feyenoord verliest.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:46:31 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_92700354
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

lol zat jij ook vlakbij dat vak vol schreeuwende kutkoters :') ?
Vak Z. Geen koters gehoord.

Mooi doekie wel.

Elite
Tegen TTIP
pi_92700549
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef Euribob het volgende:
Ramptoerisme jeweetz. 8-)

Dit seizoen is overleven, maar in de zomer moet er echt iets groots gaan gebeuren. Met deze trainer en deze groep ben je volgend jaar serieus rijp voor nacompetitie.
Gelukkig hebben we begin van het seizoen nog wat belangrijke punten gepakt in thuiswedstrijden.
Schrijnend is helemaal dat we voor de wedstrijd van vanavond 21 punten hadden en vorig jaar precies het dubbele 42 punten hadden. 8)7
Groetjes, Ezio.
pi_92700550
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Mooi doekie wel.

[ afbeelding ]
Valt wel mee.
pi_92700674
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:51 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Valt wel mee.
Was je ook naar de Kuip gegaan Paulus?
Groetjes, Ezio.
pi_92700743
Blij met de 3 punter maar de 2e helft was weer billenknijpen, Mario bleef maar schreeuwen tegen die gasten dat ze niet achteruit moesten lopen toch blijven ze dat doen. Ook totaal geen druk meer op de bal allemaal heel erg passief en slap. En na de wissel Fer <-> Wijnaldum was er echt totaal geen aansluiting meer van het middenveld tijdens aanvallen. De Vrij weer erg sterk (Gijp met zijn Jupiler-league niveau _O- ) Ryo deed het ook goed alleen mogen ze hem van mij wel wat vaker in stelling brengen.
pi_92700779
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Was je ook naar de Kuip gegaan Paulus?
Neen, ik vrees zelfs dat ik dit seizoen nog maar amper kan/ga.
pi_92700928
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Neen, ik vrees zelfs dat ik dit seizoen nog maar amper kan/ga.
Ok balen dan.
Ja die Jap was me er eentje zeg. Tegelijkertijd ook wel sneu als een 18-jarige het hele elftal op sleeptouw moet nemen. Dat geeft wel aan hoe diep we gezonken zijn.
Ook vreemd dat Simon trouwens weer niet gespeeld heeft. :{
Niet dat zijn debuut zo fantastisch was maar als je hem steeds op de bank zet gaat hij einde van het seizoen natuurlijk ook geen contract tekenen.
Groetjes, Ezio.
pi_92701060
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:00 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ok balen dan.
Ja die Jap was me er eentje zeg. Tegelijkertijd ook wel sneu als een 18-jarige het hele elftal op sleeptouw moet nemen. Dat geeft wel aan hoe diep we gezonken zijn.
Ook vreemd dat Simon trouwens weer niet gespeeld heeft. :{
Niet dat zijn debuut zo fantastisch was maar als je hem steeds op de bank zet gaat hij einde van het seizoen natuurlijk ook geen contract tekenen.
Ja ik kan Mario eerlijk gezegd totaal niet meer volgen met al zijn omzettingen, wissels etc.
pi_92701110
En zullen we maar niets meer zeggen over de Cler? Heel het vak zat um weer uit te schelden....
pi_92701234
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:04 schreef TheFastOne het volgende:
En zullen we maar niets meer zeggen over de Cler? Heel het vak zat um weer uit te schelden....
De Cler was weer ouderwets bezig aan die linkerkant. Liep regelmatig Rayo voor zijn poten dus terecht ook.
Groetjes, Ezio.
pi_92701382
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:03 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja ik kan Mario eerlijk gezegd totaal niet meer volgen met al zijn omzettingen, wissels etc.
nee, blijft raar, geen Mokotjo, geen Simon (waarom haal je hem dan)
Biseswar weer in de basis, waar hij eerder geen vertrouwen in had.

En trainen ze wel bij Feyenoord ? Corners kan je beter weggeven, na een uur zakt het helemaal in elkaar.

En dan mag je blij zijn dat De Vrij geen rood krijgt.
pi_92701507
Die goal die trouwens afgekeurd werd. Iemand gezien of dat terecht was?
Groetjes, Ezio.
pi_92701568
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
Die goal die trouwens afgekeurd werd. Iemand gezien of dat terecht was?
Moeilijk, het had de schijn van buitenspel maar dat kon je niet zeker zeggen net zoals het de vraag was of Luc de bal wel raakte.
pi_92701643
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:11 schreef macca728 het volgende:

En dan mag je blij zijn dat De Vrij geen rood krijgt.
Mwah, de Cler was daarachter ook nog, het meest opmerkelijke vond ik dat toen Leerdam vrij op de keeper ging, hij werd aangetikt was helemaal uit balans maar wilde nog doorgaan uiteindelijk viel hij neer en toen deed de scheids alsof het voordeel al voorbij was. Wat een idioot. _O-
pi_92701709
Ziet er weer ietsje beter uit.

zondag 13 februari 2011 @ 00:20:54 #117
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_92701808
Nu nog even Den Haag van de mat aftikken komend weekend, en er is niks meer aan het handje...
pi_92701926
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:18 schreef Paul-89 het volgende:
Ziet er weer ietsje beter uit.

[ afbeelding ]
Ik moest lachen om NAC. Met hun 1 punt in mindering. :')
En als Exelsior morgen wint zijn de zorgen weer net zo groot. Verschil moet maar snel een punt of 6 worden. :Y
Groetjes, Ezio.
pi_92703538
Ik hoop dat we de goede kant blijven opgaan.
pi_92703771
Wel opvallend dat zowel in de samenvatting van Nos als El dat moment van Leerdam er niet bijzit.
Was echt een gigantische faal van de scheids, had zelfs rood kunnen zijn voor die van Heracles.
pi_92704018
Die Heracles spelert die alleen op Mulder afging stond fucking niet eens buitenspel. Echt 3 meter niet.
Groetjes, Ezio.
pi_92704031
Weer een mooi avondje voetbal gehad met wat maten...
volop lopen zingen ook op amsterdam centraal, al die mensen maar kijken.. heerlijk!!! :7
op naar de volgende 3 punten.
pi_92704112
quote:
11s.gif Op zondag 13 februari 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
Die Heracles spelert die alleen op Mulder afging stond fucking niet eens buitenspel. Echt 3 meter niet.
Klopt, Luc werd in de 1e helft ook afgefloten toen hij richting doel ging wat geen buitenspel was.
Zat allemaal niet in de samenvatting van de Nos.
  zondag 13 februari 2011 @ 01:26:03 #125
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_92704220
3 punten, *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_92704666
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Mooi doekie wel.

[ afbeelding ]
Heet jij heel toevallig O.K. op LN? :9
  zondag 13 februari 2011 @ 01:45:04 #127
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_92704724
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:54 schreef Mwanatabu het volgende:
Die Japanner is echt een gouden greep tot nu toe. Sta helemaal verbaasd dat een versterking ook echt een versterking blijkt te zijn dit keer ^O^
Biseswar ook aardig bezig lijkt het.

Ik ga vaker niet kijken, blijkbaar heb ik het gejinxt tot nu toe met mijn toeschouwerschap ;(
Stond vooral me te verbazen hoe hij als eeste publiek bedankte en daar echt veel plezier uit haalde en hoe een groot gedeelte spelers er lafjes bij stonden te klappen,vooral omdat het eigenlijk moest. :{ :@

Ja, kheb ut van een stream bekeken. :@
  zondag 13 februari 2011 @ 02:45:49 #128
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_92706021
Waren de afgekeurde doelpunten terecht afgekeurd?
2000 light years from home
pi_92706716
Jup, was terecht. Mogen de grens dankbaar zijn.
Ook dat laffe voetbal op het einde, ik bedoel ze roepen het ontzettend over zichzelf af. Swerts krijgt de bal en het eerste wat hij doet is hem een knoepert geven en Heracles kan weer gaan.
Gewoon, zeker in thuiswedstrijden, volop druk zetten en geen kans geven om op te bouwen, dan direct in de omschakeling gevaarlijk worden en de goal maken.
pi_92706812
Wat me ook opviel was dat Leerdam vaak als 2de spits opdook in en rond de 16 ..
pi_92707894
Het is dat die gozer van heracles op het laatst niet scherp genoeg is, anders was het weer zwaar gezeik geweest.

Ben wel blij met die jap :)

Tegen ado moet het wel wat overtuigender hoor :D
pi_92708379
3 punten is fijn, sfeer in stadion was nog beter :P
  zondag 13 februari 2011 @ 10:35:34 #133
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_92708836
Die buigingen van Ryo naar het publiek _O_
Biseswar erg sterk ook overigens de eerste helft.
Castaignos was dan wel weer erg zwak hoor. Vervolgens laat Been Larsen en Simon vanaf de zeventigste minuut warmlopen, om ze niet in te brengen :?

Wat een trieste lui ook weer die stewards op vak V trouwens.
pi_92708995
Klopt... Heel triest... Heb een keer hetzelfde meegemaakt bij Feyenoord-Celtic 2 of 3 seizoenen terug... Die man die hetzelfde deed kreeg een stadionverbod voor een jaar...
pi_92709155
Wat was daar ?
pi_92709202
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:43 schreef TheFastOne het volgende:
Klopt... Heel triest... Heb een keer hetzelfde meegemaakt bij Feyenoord-Celtic 2 of 3 seizoenen terug... Die man die hetzelfde deed kreeg een stadionverbod voor een jaar...
:?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 13 februari 2011 @ 10:53:03 #137
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_92709212
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 02:45 schreef Merkie het volgende:
Waren de afgekeurde doelpunten terecht afgekeurd?
De eerste heb ik niet terug gezien in de samenvatting. Maar de tweede was zowel live als in de samenvatting heel discutabel, ik vond het onterecht.
  zondag 13 februari 2011 @ 10:54:57 #138
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_92709236
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:50 schreef Paul-89 het volgende:
Wat was daar ?
Een supporter hield een bal bij zich vervolgens kwam er een steward de bal opeisen, eerst in zijn eentje toen met zijn drieën. Vervolgens vloog de bal heen en weer tussen V en W, waarop hij bijna nog de eerste steward op zijn hoofd raakte.
pi_92709371

Kijk die jongen snapt het tenminste. Wat een contrast met de rest van de kudde. _O_
Groetjes, Ezio.
pi_92709576
quote:
Op zondag 13 februari 2011 10:54 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Een supporter hield een bal bij zich vervolgens kwam er een steward de bal opeisen, eerst in zijn eentje toen met zijn drieën. Vervolgens vloog de bal heen en weer tussen V en W, waarop hij bijna nog de eerste steward op zijn hoofd raakte.
Dat is toch al een soort van traditie geworden om met die bal over te gooien ? Beetje aanstellerij van die gele.
pi_92709790
Ryo gaat jullie uit de degradatiezone houden, geweldige speler _O_ :D

Edit: Was het nog onder beenhakker toen deze jongen kwam?
★★★
  zondag 13 februari 2011 @ 11:23:43 #142
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_92709937
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ryo gaat jullie uit de degradatiezone houden, geweldige speler _O_ :D

Edit: Was het nog onder beenhakker toen deze jongen kwam?
jup. gehuurd van Arsenal.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_92709958
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:23 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

jup. gehuurd van Arsenal.
Het is toch buiten Beenhakker omgegaan?
Groetjes, Ezio.
pi_92710015
3 punten *O*

Biseswar was goed ( :o )
Ryo _O_
pi_92710062
Mooi die Japanner, dat soort mensen moeten we meer hebben in de eredivisie.

Ook geweldig dat hij zo'n bescheiden ingetogen karakter heeft, jammer dat die maar een half jaartje blijft.
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 13 februari 2011 @ 11:29:19 #146
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_92710090
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Mooi die Japanner, dat soort mensen moeten we meer hebben in de eredivisie.

Ook geweldig dat hij zo'n bescheiden ingetogen karakter heeft, jammer dat die maar een half jaartje blijft.
hij kan jaar langer blijven want kans dat die werkvergunning krijgt in Engeland is klein de komende jaren.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_92710111
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:01 schreef Stokstaart het volgende:

Kijk die jongen snapt het tenminste. Wat een contrast met de rest van de kudde. _O_
Leuk joch idd :Y
Vraag me wel af waarom Simon ineens op plan 2 staat, lijkt me juist in 4-3-3 zaak om eindelijk met twee echte goede buitenspelers aan het werk te gaan :?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_92710156
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:30 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Leuk joch idd :Y
Vraag me wel af waarom Simon ineens op plan 2 staat, lijkt me juist in 4-3-3 zaak om eindelijk met twee echte goede buitenspelers aan het werk te gaan :?
Biseswar speelde goed. En Simon zal niet veel beter zijn dan Biseswar.
★★★
pi_92710230
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef Euribob het volgende:
Zaterdagavond....
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_92710354
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:24 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het is toch buiten Beenhakker omgegaan?
Jep, Beenhakker was toen zelfs stomverbaasd dat er ineens een Japanner op het trainingsveld stond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')