Ja volgens mij heb ik de laatste gekochtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie trouwens nergens meer dat hotelpak staan in de de volwassen maten, allemaal JR.
Ik zal, als ik hem binnen heb, ff een update geven hoe hij zit. Kheb zelf gewoon Large besteld omdat ik dat altijd heb, maar ik zal laten weten of hij groot of klein uitvalt. Denk zelf dat hij wat kleiner uitvalt want het thuisshirt wat ik heb valt ook (heel) klein uit.quote:Hoe zit het met de maten?
Ik dacht dat die getallen gewoon volwassenmaten zijn, was wel benieuwd welke jij had besteld. Maar je hebt gewoon een L besteld, had ik ook gedaan als die er nog was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik de laatste gekocht
Kan nog wel die donker bestellen maar die vind ik echt foeilelijk.
Je kan even een mailtje sturen om te vragen waneer die binnen komt?
[..]
Ik zal, als ik hem binnen heb, ff een update geven hoe hij zit. Kheb zelf gewoon Large besteld omdat ik dat altijd heb, maar ik zal laten weten of hij groot of klein uitvalt. Denk zelf dat hij wat kleiner uitvalt want het thuisshirt wat ik heb valt ook (heel) klein uit.
Lijkt me sterk dat ze nog nieuwe binnen krijgen, zal wel een soort van opruiming zijn geweest met zulke lage prijzen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik de laatste gekocht
Kan nog wel die donker bestellen maar die vind ik echt foeilelijk.
Je kan even een mailtje sturen om te vragen waneer die binnen komt?
[..]
lekker olie op het vuur, dank beenquote:'Been blokkeert training Heracles op Varkenoord'
Bas van Veenendaal van Eredivisie Live meldt vanaf de persconferentie vanmiddag dat Mario Been de clubleiding heeft teruggefloten. Hij staat niet toe dat Heracles op Varkenoord traint ter voorbereiding op het duel tegen Feyenoord. Gisteren kwam dat nieuws naar buiten. Ook Martijn Krabbendam, Feyenoord-watcher van VI, meldt dat inmiddels.
quote:Been houdt Fer nog op de bank, teruggekeerd duo kan toch niet spelen
Mario Been voert voor de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo slechts één wijziging door in zijn basisopstelling. Luigi Bruins en Jerson Cabral deden donderdag weer mee aan de groepstraining, maar Feyenoord meldt op haar website dat de middenvelder en aanvaller toch nog niet kunnen spelen. Tim de Cler is wel weer fit: hij vervangt Bruno Martins Indi.
De linksback miste de afgelopen uitwedstrijd tegen Vitesse wegens ziekte, maar is inmiddels weer gezond en kan zaterdagavond weer in actie komen. Dat geldt dus nog niet voor Bruins en Cabral, die er evenals De Cler vorige week niet bij waren in Arnhem. Het duo leek op tijd hersteld te zijn van de enkelproblemen, maar is toch niet op tijd fit.
Leroy Fer begint zaterdag evenals vorige week tegen Vitesse op de bank. De middenvelder is volledig hersteld van een knieblessure, maar mist wedstrijdritme. Afgelopen zondag kwam hij twintig minuten in actie tegen Vitesse. Marcel Meeuwis begint weer in de basis in de wedstrijd tussen de nummer dertien (Heracles) en vijftien (Feyenoord) van de Eredivisie.
aldus Been , aldus v Cuilenborg..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef deBoomkip het volgende:
Is Miyachi de japanse Messi?
Ik vind het voorlopig meer een Vorkie.
Aldus v Cuilemborg
Nee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef Cara het volgende:
Voor het eerst in vak F morgen, zal wel even wennen worden.. beetje gezellig daar?
Sowieso belachelijk dat Heracles daar mag trainen. Is dan weer niet niet zo handig van Been, dat hij dan gaat melden het daar niet mee eens te zijnquote:
quote:Van Veldhoven: Van Geel vertrekt
Roda-trainer Harm van Veldhoven gaat ervanuit dat directeur Martin van Geel aan het einde van dit seizoen vertrekt bij de Kerkraadse club. De trainer vindt het jammer dat Van Geel weg gaat.
'Maar dat gaat zo in deze voetbalwereld', aldus Van Veldhoven. Van Geel zelf wilde alleen kwijt dat hij al een aantal gesprekken Feyenoord heeft, maar dat er nog niets definitief is. Van Geel is in januari benaderd door Feyenoord om Leo Beenhakker op te volgen als technisch directeur van de Rotterdamse club.
Lekker Mario. Maak die jongen maar ongelukkig weet je zeker dat er weer een talent in 2012 voor noppes de deur uit gaat.quote:Been lijkt tegen Heracles Mokotjo, Bruins en Cabral op de tribune te zetten. Terwijl twee van de drie onlangs tegen FC Twente nog in de basis stonden.
Er lijkt ook totaal geen lijn te zitten in wat hij (Been) nou precies wil. Dan weer als reserve, dan weer als basis en nu opeens op de tribune. Heeft die gast wel een idee?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lekker Mario. Maak die jongen maar ongelukkig weet je zeker dat er weer een talent in 2012 voor noppes de deur uit gaat.
Hij zal vast wel een idee hebben maar de uitwerking is gewoon baggerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Er lijkt ook totaal geen lijn te zitten in wat hij (Been) nou precies wil. Dan weer als reserve, dan weer als basis en nu opeens op de tribune. Heeft die gast wel een idee?
Belachelijk idd. Onbetwist basisspeler, mwah, kan. De rest valt momenteel namenlijk erg tegen. Of hij echt beter is weet ik niet. Maar op de tribune is gewoon idioot.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:20 schreef deBoomkip het volgende:
Vind het toch wel erg opmerkelijk dat een speler die volgens vele mensen (waaronder enkele voetbalkenners zoals van Hanegem en Boskamp) misschien wel het grootste talent is van deze selectie en tijdens de meeste wedstrijden die hij speelde tot de betere van het veld behoorde, vervolgens op de tribune belandt.
quote:Sinds enkele weken staat Stefan de Vrij (19) centraal achterin bij Feyenoord. Mede door de komst van Gill Swerts, vormt hij nu samen met Ron Vlaar het centrale duo. De Vrij is zeer tevreden met zijn nieuwe rol bij Feyenoord: ,,Ik ben blij dat ik nu in het centrum mag spelen. Het werd ook meteen duidelijk dat dat een betere positie voor mij is.
Nu is het echt definitief dat de trainer mij centraal wil houden. En dat vertrouwen probeer ik dan terug te betalen tijdens de wedstrijden. Ik heb hoge verwachtingen van mezelf.
Of de toekomst van de rechtsbenige speler ook in de Kuip ligt, is nog even afwachten. Het contract van De Vrij bij Feyenoord loopt tot juli 2012 maar de verdediger wil niet op korte termijn bijtekenen. ,,Ik wacht sowieso dit seizoen af. Je weet het natuurlijk nooit. Want niemand had dit al verwacht. Stel dat het nog slechter gaat. Maar ik verwacht dat we er met dit team gewoon in blijven en dat we volgend jaar weer een goed team hebben. En dat we sowieso weer hoger mee kunnen draaien. Er zit heel veel talent in deze selectie. Als het evenwicht dan ook nog goed is, dan kan het wel iets moois worden, zegt De Vrij.
Onlangs zag De Vrij zijn teamgenoot Luc Castaignos een contract tekenen bij Internazionale. Een droomtransfer natuurlijk. De Vrij: ,,Ik vind het leuk voor hem. Maar ik persoonlijk zou niet op zon jonge leeftijd al naar Italië gaan. Maar dat is voor iedereen natuurlijk anders. Ik wil sowieso nog wel een tijdje in Nederland blijven. Omdat ik ten eerste nog lang niet uitgeleerd ben en ten tweede omdat ik nog te graag bij mijn vrienden en familie wil blijven wonen.
Tot slot over de wedstrijd van zaterdag tegen Heracles Almelo. Een cruciaal duel als het gaat om de strijd tegen degradatie. ,,Ik denk dat als we deze winnen, dat we dan weer omhoog kunnen kijken. Stel dat we verliezen, waar ik overigens niet van uitga, dan wordt het wel heel lastig. Ik hoop dat we er een mooie wedstrijd van kunnen en dat we het eindelijk eens winnend af kunnen sluiten. Heeft Feyenoord thuis nog nooit verloren van Heracles? Laten we dat dan maar zo houden.
quote:Feyenoord zal komende zomer afscheid nemen van zowel Georginio Wijnaldum als van Ron Vlaar. Wijnaldum wordt op de voet gevolgd door respectievelijk Liverpool en Arsenal, zo valt te lezen op het Engelse givemefootball.com. De clubs zouden zo'n slordige 5 miljoen euro overhebben voor de verdiensten van de Rotterdamse voetballer en een dergelijk bod kan Feyenoord simpelweg niet weigeren.
Ook verdediger Ron Vlaar lijkt te stadionclub te verlaten. Bayern München is op zoek naar een verdedigende versterking voor de achterste linie en Vlaar staat op het lijstje van de Beierse club. Volgens topmercato.com is de marktwaarde van Vlaar zo'n 9 miljoen euro.
Als hij slim is neemt hij die baan.quote:JanDirkStouten Onno Jacobs heeft dus een baan in het bedrijfsleven aangeboden gekregen. #feyenoord
9 is veel, maar als je het vergelijkt met andere transfers valt dit best mee, het is immers een international en zou bij elke club in de eredivisie zonder twijfel basisspeler zijn. Als Janko al 7 miljoen kost zou 7 miljoen voor Vlaar toch niets gek zijn?quote:
Ongelofelijk zegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lekker Mario. Maak die jongen maar ongelukkig weet je zeker dat er weer een talent in 2012 voor noppes de deur uit gaat.
9 miljoenquote:
quote:Bedankt voor uw email.
Alle artikelen/maten die wij kunnen leveren staan vermeld op de site.
Staat het juiste artikel of maat er niet tussen dan hebben wij deze helaas
niet meer op voorraad.
Ik raad u aan om de site in de gaten te houden.
Alle artikelen/maten die wij binnen krijgen worden daar vermeld.
Het is voor ons niet mogelijk om te melden wanneer wij artikelen binnen
krijgen.
Wij zijn hiervoor afhankelijk van onze leverancier.
Met vriendelijke groet,
Feyenoord Fanshop Online
Claudia
Waarom zou je daar zo zeker van zijn? De gasten die weg gaan komen ongetwijfeld met leuke verhalen over salarissen in het buitenland. Ook geen EL niks geen uitdaging voor die jongen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:30 schreef Paul-89 het volgende:
Stefan gaat heus wel bijtekenen. Maar die wil eerst zorgen dat Feyenoord safe staat. Zal na het seizoen wel verlengen.
Hij is amper 19 dan is eredivisie voetbal al uitdaging genoeg. En heeft nu bevestiging dat hij centraal mag blijven staan. Daarbij zegt hij ook dat hij er niet aan moet denken om net zoals Luc al te vertrekken, Stefan wil gewoon even zekerheid wat betreft de situatie. Komt wel goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zou je daar zo zeker van zijn? De gasten die weg gaan komen ongetwijfeld met leuke verhalen over salarissen in het buitenland. Ook geen EL niks geen uitdaging voor die jongen.
23 November was Luc volgens eigen zeggen ook totaal niet van plan te vertrekken en zie nu.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij is amper 19 dan is eredivisie voetbal al uitdaging genoeg. En heeft nu bevestiging dat hij centraal mag blijven staan. Daarbij zegt hij ook dat hij er niet aan moet denken om net zoals Luc al te vertrekken, Stefan wil gewoon even zekerheid wat betreft de situatie. Komt wel goed.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:39 schreef Haringkop het volgende:
volgens jan dirk stouten heeft jacobs een baan aangeboden gekregen in het bedrijfsleven?! Zal wel penningmeester op de ss rotterdam zijn, meer kan ik me echt niet voorstellen..
Maar Stefan is een totaal andere jongen als de rest van zijn leeftijd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
23 November was Luc volgens eigen zeggen ook totaal niet van plan te vertrekken en zie nu.
Maar hoop dat je voorspelling uitkomt.
quote:'Directeur Jacobs mogelijk weg bij Feyenoord'
11 februari 2011
Er komt wellicht een einde aan de samenwerking tussen Feyenoord en Onno Jacobs. Volgens RTV Rijnmond heeft de financieel directeur van de Rotterdamse club een baan aangeboden gekregen in het bedrijfsleven.
Jacobs heeft het aanbod momenteel in beraad. Indien hij besluit erop in te gaan, zal dat positief worden ontvangen door de fans. De beleidsbepaler is al lange tijd de Kop van Jut bij het Legioen. Vorige maand eisten de supporters nog dat Jacobs na dit seizoen zijn biezen pakt, maar mogelijk gebeurt dit dus zelfs al eerder
YEAHquote:
Ze wninen maar een eind weg.quote:
Been pleurtyftstraalt die Wijnaldum er toch eens een keer uitquote:Vermoedelijke opstelling:
Mulder; Swerts, De Vrij, Vlaar, De Cler; Meeuwis, Wijnaldum, Leerdam; Biseswar, Castaignos en Miyaichi.
Ja, daar waren we het denk allemaal over eens. Het had zeker een toegevoegde waarde kunnen zijn, jammer dat het allemaal is gelopen hoe het is gelopen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens wel eens met wat die Geert den Ouden zei over Willem in FC Rijnmond. Willem had ook gewoon die telefoon kunnen pakken en Mario kunnen vragen of die een keer een bak koffie kon komen drinken en bij de training mocht komen kijken.
Op deze manier met dat gedoe in columns en tvprogramma's en publiek ondermijn je het gezag van Mario wel heel erg natuurlijk.![]()
Dat, ja. Iedereen heeft het met hem gehad alleen Been blijft hem opstellen. Treurnis.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:36 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Been pleurtyftstraalt die Wijnaldum er toch eens een keer uit
Uiteindelijk wel ja. Helemaal na die ontmoeting op de golfbaan in Vlaardingen alles meteen weer in de krant tieften (tot wat je gegeten hebt aan toe) is niet cool.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:48 schreef Merkie het volgende:
De schuld ligt vooral bij Van Hanegem uiteindelijk.
Ach Been moet zich ook niet zo aanstellen. Hij had van het begin af aan al geen trek in Van Hanegem, verwend kereltje is het.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja. Helemaal na die ontmoeting op de golfbaan in Vlaardingen alles meteen weer in de krant tieften (tot wat je gegeten hebt aan toe) is niet cool.
Gek hè als Willem spelers van je persoonlijk aanvalt in een krant en zelfs vraagt om te stoppen met voetballen. (Bahia)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:55 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ach Been moet zich ook niet zo aanstellen. Hij had van het begin af aan al geen trek in Van Hanegem, verwend kereltje is het.
Bahia staat er nu niet voor niks naast. Met alle respect voor Been, maar wie is hij om van Hanegem af te wijzen? Van Hanegem heeft een prachtige carrière als speler en trainert van Feyenoord gehad. Iets wat je Been niet echt kunt zeggen. En als het nou uitstekend ging dit seizoen, maar niets is minder waar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gek hè als Willem spelers van je persoonlijk aanvalt in een krant en zelfs vraagt om te stoppen met voetballen. (Bahia)
Sinds wanneer is het verboden om je mening te uiten in een column? Been moet niet zo janken en zich als een vent gedragen. Van Hanegem ook trouwens.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gek hè als Willem spelers van je persoonlijk aanvalt in een krant en zelfs vraagt om te stoppen met voetballen. (Bahia)
Ik zeg niet dat het verboden is maar ik vind dat je na zo'n opmerking niet met elkaar kunt werken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het verboden om je mening te uiten in een column? Been moet niet zo janken en zich als een vent gedragen. Van Hanegem ook trouwens.
Als ik jou eerst ga lopen afzeiken en dan een gesprek wil om je te 'helpen' zou je die hulp dan accepteren, of zou je zeggen zoek het lekker uit?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het verboden om je mening te uiten in een column? Been moet niet zo janken en zich als een vent gedragen. Van Hanegem ook trouwens.
1-0 is prima!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:51 schreef Siyara het volgende:
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag!
heb je misschien een bron voor mij?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
en
Feyenoord zal komende zomer afscheid nemen van zowel Georginio Wijnaldum als van Ron Vlaar. Wijnaldum wordt op de voet gevolgd door respectievelijk Liverpool en Arsenal, zo valt te lezen op het Engelse givemefootball.com. De clubs zouden zo'n slordige 5 miljoen euro overhebben voor de verdiensten van de Rotterdamse voetballer en een dergelijk bod kan Feyenoord simpelweg niet weigeren.
Ook verdediger Ron Vlaar lijkt te stadionclub te verlaten. Bayern München is op zoek naar een verdedigende versterking voor de achterste linie en Vlaar staat op het lijstje van de Beierse club. Volgens topmercato.com is de marktwaarde van Vlaar zo'n 9 miljoen euro.
Jep.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
zal Miyaichi weer starten vandaag?
Precies!quote:
niet alleen voor Mario denk..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies!
En mochten we onverhoopt niet winnen kon het wel eens een heel vervelend avondje worden voor Mario.
Voor de ME op het voorplein ook denk ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:33 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
niet alleen voor Mario denk..
Kut man, een bijna volle kuip..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor de ME op het voorplein ook denk ik
Rot dan op uit dit topic als je dat soort opmerkingen gaat maken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Jammer dat Feyenooit gewonnen heeft.
Degraderen zoals jouw twente zullen wij nooit, provinciaaltje.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Jammer dat Feyenooit gewonnen heeft.
lol zat jij ook vlakbij dat vak vol schreeuwende kutkotersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:31 schreef Happel het volgende:
Kutpot en van sfeer heb ik niks gemerkt. Maar we blijven positief, hè. Volgende week slachten we ADO gewoon even af.
Vak Z. Geen koters gehoord.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
lol zat jij ook vlakbij dat vak vol schreeuwende kutkoters?
Ramptoerisme jeweetz.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef Euribob het volgende:
Feyenoordtopics lijken alleen vol te komen als Feyenoord verliest.
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Vak Z. Geen koters gehoord.
Mooi doekie wel.
[ afbeelding ]
Was je ook naar de Kuip gegaan Paulus?quote:
Neen, ik vrees zelfs dat ik dit seizoen nog maar amper kan/ga.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was je ook naar de Kuip gegaan Paulus?
Ok balen dan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Neen, ik vrees zelfs dat ik dit seizoen nog maar amper kan/ga.
Ja ik kan Mario eerlijk gezegd totaal niet meer volgen met al zijn omzettingen, wissels etc.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok balen dan.
Ja die Jap was me er eentje zeg. Tegelijkertijd ook wel sneu als een 18-jarige het hele elftal op sleeptouw moet nemen. Dat geeft wel aan hoe diep we gezonken zijn.
Ook vreemd dat Simon trouwens weer niet gespeeld heeft.![]()
Niet dat zijn debuut zo fantastisch was maar als je hem steeds op de bank zet gaat hij einde van het seizoen natuurlijk ook geen contract tekenen.
De Cler was weer ouderwets bezig aan die linkerkant. Liep regelmatig Rayo voor zijn poten dus terecht ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:04 schreef TheFastOne het volgende:
En zullen we maar niets meer zeggen over de Cler? Heel het vak zat um weer uit te schelden....
nee, blijft raar, geen Mokotjo, geen Simon (waarom haal je hem dan)quote:Op zondag 13 februari 2011 00:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ik kan Mario eerlijk gezegd totaal niet meer volgen met al zijn omzettingen, wissels etc.
Moeilijk, het had de schijn van buitenspel maar dat kon je niet zeker zeggen net zoals het de vraag was of Luc de bal wel raakte.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
Die goal die trouwens afgekeurd werd. Iemand gezien of dat terecht was?
Mwah, de Cler was daarachter ook nog, het meest opmerkelijke vond ik dat toen Leerdam vrij op de keeper ging, hij werd aangetikt was helemaal uit balans maar wilde nog doorgaan uiteindelijk viel hij neer en toen deed de scheids alsof het voordeel al voorbij was. Wat een idioot.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:11 schreef macca728 het volgende:
En dan mag je blij zijn dat De Vrij geen rood krijgt.
Ik moest lachen om NAC. Met hun 1 punt in mindering.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:18 schreef Paul-89 het volgende:
Ziet er weer ietsje beter uit.
[ afbeelding ]
Klopt, Luc werd in de 1e helft ook afgefloten toen hij richting doel ging wat geen buitenspel was.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
Die Heracles spelert die alleen op Mulder afging stond fucking niet eens buitenspel. Echt 3 meter niet.
Heet jij heel toevallig O.K. op LN?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Vak Z. Geen koters gehoord.
Mooi doekie wel.
[ afbeelding ]
Stond vooral me te verbazen hoe hij als eeste publiek bedankte en daar echt veel plezier uit haalde en hoe een groot gedeelte spelers er lafjes bij stonden te klappen,vooral omdat het eigenlijk moest.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:54 schreef Mwanatabu het volgende:
Die Japanner is echt een gouden greep tot nu toe. Sta helemaal verbaasd dat een versterking ook echt een versterking blijkt te zijn dit keer
Biseswar ook aardig bezig lijkt het.
Ik ga vaker niet kijken, blijkbaar heb ik het gejinxt tot nu toe met mijn toeschouwerschap
quote:Op zondag 13 februari 2011 10:43 schreef TheFastOne het volgende:
Klopt... Heel triest... Heb een keer hetzelfde meegemaakt bij Feyenoord-Celtic 2 of 3 seizoenen terug... Die man die hetzelfde deed kreeg een stadionverbod voor een jaar...
De eerste heb ik niet terug gezien in de samenvatting. Maar de tweede was zowel live als in de samenvatting heel discutabel, ik vond het onterecht.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:45 schreef Merkie het volgende:
Waren de afgekeurde doelpunten terecht afgekeurd?
Een supporter hield een bal bij zich vervolgens kwam er een steward de bal opeisen, eerst in zijn eentje toen met zijn drieën. Vervolgens vloog de bal heen en weer tussen V en W, waarop hij bijna nog de eerste steward op zijn hoofd raakte.quote:
Dat is toch al een soort van traditie geworden om met die bal over te gooien ? Beetje aanstellerij van die gele.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:54 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Een supporter hield een bal bij zich vervolgens kwam er een steward de bal opeisen, eerst in zijn eentje toen met zijn drieën. Vervolgens vloog de bal heen en weer tussen V en W, waarop hij bijna nog de eerste steward op zijn hoofd raakte.
jup. gehuurd van Arsenal.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ryo gaat jullie uit de degradatiezone houden, geweldige speler![]()
Edit: Was het nog onder beenhakker toen deze jongen kwam?
Het is toch buiten Beenhakker omgegaan?quote:
hij kan jaar langer blijven want kans dat die werkvergunning krijgt in Engeland is klein de komende jaren.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Mooi die Japanner, dat soort mensen moeten we meer hebben in de eredivisie.
Ook geweldig dat hij zo'n bescheiden ingetogen karakter heeft, jammer dat die maar een half jaartje blijft.
Leuk joch iddquote:Op zondag 13 februari 2011 11:01 schreef Stokstaart het volgende:
Kijk die jongen snapt het tenminste. Wat een contrast met de rest van de kudde.
Biseswar speelde goed. En Simon zal niet veel beter zijn dan Biseswar.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Leuk joch idd
Vraag me wel af waarom Simon ineens op plan 2 staat, lijkt me juist in 4-3-3 zaak om eindelijk met twee echte goede buitenspelers aan het werk te gaan
Zaterdagavond....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef Euribob het volgende:
Feyenoordtopics lijken alleen vol te komen als Feyenoord verliest.
Jep, Beenhakker was toen zelfs stomverbaasd dat er ineens een Japanner op het trainingsveld stond.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is toch buiten Beenhakker omgegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |