ik vond 2 keer 1001 wat veel in de TTquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
Mooie TT.. alleen jammer dat je het TT nummer vergeten bent.
Vraag Trademarkie, die heeft ervaring daarmee...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Update van het lekkage front:
waarschijnlijk oorzaak gevonden![]()
wordt een hoop breek, sloop en herstelwerk![]()
De rioolafover van de badkamer zit een scheur(tje in) in die zit op zo'n 17 cm diep in de vloer![]()
mogelijk vloer WC, gang open en als het slecht is een deel van een gipswand
Pffff dat is wel heel veel werk en gedoe. Weet je al wanneer ze aan de slag gaan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Update van het lekkage front:
waarschijnlijk oorzaak gevonden![]()
wordt een hoop breek, sloop en herstelwerk![]()
De rioolafover van de badkamer zit een scheur(tje in) in die zit op zo'n 17 cm diep in de vloer![]()
mogelijk vloer WC, gang open en als het slecht is een deel van een gipswand
Okay. Ik neem aan dat je zelf niets hoeft te betalen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even rapportage afwachten en dan gaan plannen met m'n verhuurder
met slopen, riolering en gipswanden iddquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag Trademarkie, die heeft ervaring daarmee...
Sterkte!!
"Dear Egyptians. Please take good care of the Pyramids. We will not build them for you again. Sincerely yours, the Jews."quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Precies, wat kan mij Egypte verrotten?
Stom land met een paar oude gebouwen met een rare vorm en te goedgelovige inwoners...
Ja ik ook wel. Het vriendje dat ze daarna had was echt een dweil, gelukkig vind ze dat nu zelf ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jouw zusje is lief![]()
Blijf het jammer vinden haha
Je klinkt als een vrouw, MM!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:57 schreef MadMaster het volgende:
Wat een but-dag.
Slecht weer, geen zin, 2 vragen open (1 in AKQ en 1 in MUZ Trivia) en nauwelijks response.
Remi...
Ken je nagaan wat wij iedere keer moeten aanhoren...quote:
5 Keer rebooten per dag?quote:Troost je. Ik ben bezig met een opdracht (die van gisteravond), maar de pc werkt niet mee. Moest een harde reset doen. Doe ik trouwens minimaal 5 keer per dag. Kutding. Hopelijk is er genoeg opgeslagen.
Ik heb een Acer-pc.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:07 schreef MadMaster het volgende:
5 Keer rebooten per dag?
Is dat dingetje zo oud/gammel?
Mede namens mijn collega's bedankt!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:19 schreef wyccie het volgende:
Speciaal voor jou hit 2 van Lekker Ding op Google afbeeldingen:
[ afbeelding ]
Dat zegt op zich niks, ik neem aan dat je hem niet altijd 5 keer per dag hebt hoeven rebooten...quote:Ik heb een Acer-pc.
Ik heb een Acer laptop en die reboot ik nooit, tenzij windows een update er doorheen perst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:19 schreef wyccie het volgende:
Speciaal voor jou hit 2 van Lekker Ding op Google afbeeldingen:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb een Acer-pc.
Na de eerste maand was de eerste keer al. Daarna af en aan wat beter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:36 schreef MadMaster het volgende:
Dat zegt op zich niks, ik neem aan dat je hem niet altijd 5 keer per dag hebt hoeven rebooten...
Ik denk ook niet dat het jou zou lukken die software van Acer er zelf af te halenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Na de eerste maand was de eerste keer al. Daarna af en aan wat beter.
Ik durf niks van Acer zelf eraf te halen, ik weet niet wat noodzakelijk is. Ik heb alleen geen back-up van mijn spullen, best riskant.
Pfff, snel iemand er bij halen die wel weet wat 'ie doet en de boel veilig stellen, luidt mijn advies...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Na de eerste maand was de eerste keer al. Daarna af en aan wat beter.
Ik durf niks van Acer zelf eraf te halen, ik weet niet wat noodzakelijk is. Ik heb alleen geen back-up van mijn spullen, best riskant.
Relaxquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef MadMaster het volgende:
Ga zo naar huis, heb een snippermiddag genomen...
Dat ding doet al 3 jaar zo debiel. Maar je hebt natuurlijk wel gelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:42 schreef MadMaster het volgende:
Pfff, snel iemand er bij halen die wel weet wat 'ie doet en de boel veilig stellen, luidt mijn advies...
Voor 44-55 euro heb je ze al waar je harde schijf 2x op kanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ding doet al 3 jaar zo debiel. Maar je hebt natuurlijk wel gelijk.
Moet ik wel een externe harde schijf hebben om al mijn spul op te slaan toch? Iemand tips voor een zeer goedkoop, maar betrouwbaar ding?
Ik heb 250gb op de pc en dat is ruim genoeg. Ik download geen films en muziek, ik zet er wel veel foto's en verslagen op.
USB sticks zijn betrouwbaarder dan harde schijven, maar kosten meer per gigabyte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ding doet al 3 jaar zo debiel. Maar je hebt natuurlijk wel gelijk.
Moet ik wel een externe harde schijf hebben om al mijn spul op te slaan toch? Iemand tips voor een zeer goedkoop, maar betrouwbaar ding?
Ik heb 250gb op de pc en dat is ruim genoeg. Ik download geen films en muziek, ik zet er wel veel foto's en verslagen op.
Dat is dan goed mogelijkquote:
Ja, dat ga ik dan ook zeker niet leuk vinden. Ruil je vaak in?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het al vervelend als ik een auto in moet ruilen...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
HT, zeker geschikt van die garagehouder. HOpelijk heb je vandeweek meer geluk!!
Ik ook nog 2 uurtjes, maar er is weer iemand op het spoor gesprongen, er rijden geen treinen tussen Almelo en Enschede.Rond 17:00 uur opgelost... ik denk dat ik Peace maar vraag mij op te halen.
Eens in de 3 jaar zo ongeveer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik dan ook zeker niet leuk vinden. Ruil je vaak in?
Mijn hele computerinhoud op een stick zetten klinkt voor mij zo vreemd. Maar ook installatieprogramma's etc, dat is mogelijk?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:29 schreef Whiteguy het volgende:
USB sticks zijn betrouwbaarder dan harde schijven, maar kosten meer per gigabyte.
Je kan het ook op dvd branden, maar ook die hebben geen oneindige levensduur. (na een jaar of 5 kun je ze waarschijnlijk niet meer terug lezen, bij kwalitatief wat betere schijfjes en netjes bewaren misschien 15 jaar)
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn hele computerinhoud op een stick zetten klinkt voor mij zo vreemd. Maar ook installatieprogramma's etc, dat is mogelijk?
We krijgen zeker weer een Egyptisch muziekavondje van MM.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
Gaan jullie mee naar het feestje in Caïro?
Nee, ik ga zo naar een bruiloft, jullie moeten je zonder mij vermaken...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
We krijgen zeker weer een Egyptisch muziekavondje van MM.
Nee, installatieprogramma's zijn wat anders dan de programma's zelf....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef wyccie het volgende:
Ik kan dus eigenlijk bijna computeren vanaf een stickie?
Microsoft Office, Paint, Firefox erop? Cool.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
We krijgen zeker weer een Egyptisch muziekavondje van MM.
In theorie kan het, maar in de praktijk is het handiger om alleen je belangrijke documenten, foto's, muziek enz op stick te zetten. Een herstel cd met windows heb je van acer gekregen als het goed is, en programma's als office installeer je gewoon vanaf cd. Firefox is gratis te downloaden, enz..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef wyccie het volgende:
Ik kan dus eigenlijk bijna computeren vanaf een stickie?
Microsoft Office, Paint, Firefox erop? Cool.
Vooral foto's, PDF-, Word-, Excel- en Powerpoint-documenten en een webdesignprogramma.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef Whiteguy het volgende:
Bedenk je wat je niet kwijt wil, en zet DAT op een stick.
Stoppen met hoesten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Dr. Wyccie, nog tips om het hoesten wat minder pijnlijk te maken?
Honing of menthol dropjes?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef Etcetera het volgende:
Dat wil ik wel, maar soms moet het even
Cognac dan.quote:
De rum.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wel rum in huis, en bessen
Volgens mij ook nog wel berenburg, jenever en wijn, maar daar houdt het wel mee op.
Heb ik verkeerd gekeken. Ik kocht vorig jaar een iomega HDD van 500 GB voor ¤ 80.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor 44-55 euro heb je ze al waar je harde schijf 2x op kan
Als het goede rum is wel ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
In dit geval zeker.quote:
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:37 schreef iamredleader het volgende:en goedenavond, fijn weekend allemaal en
voor Egypte
Ik ken genoeg verdedigers die opvallend vaak scoren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ik stond zelfs in de sneeuw voetbal te kijken...
Nu al 3 doelpunten en dat als verdediger, al speelt hij de laatste tijd vaker op middenveld.
Nog niet, net maar weer eens een puntje in de AKQ gepakt.quote:
De eerste groep is gisteren vertrokken. Ik gok dus dat ik niet meer hoef te gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed bezig![]()
Gaat jou buitenlandreis op korte termijn nog door of gaan anderen?
Ik kan best wel een tochtje overslaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jammer of ben je er inmiddels vaak genoeg geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:33 schreef Cobra4 het volgende:
Pics!!!Ik heb wel foto's gemaakt, ik zal er een posten laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu eerst lasagna maken en naar die feestjes!![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:20 schreef iamredleader het volgende:
Zit nu op de bus te wachten, zometeen naar de biosalles kits, C4?
Ik vind van wel. Een flink vloekende Gordon Ramsay, deelnemers die in paniek raken en elkaar belazeren. En af en toe nog lekker eten in beeld ook.quote:
Dat soort zaken zijn er zeker voldoende te vinden in Hell's Kitchen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:33 schreef iamredleader het volgende:
Ik wil altijd iets leren van zo'n programma, bijvoorbeeld een nieuwe manier om eend te koken, of welke groente ergens bij past.
quote:
Ik zit het nu via yt te kijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Is Hell's kitchen op bbc? Of Nederlandse zender? De vorige editie hebben we niet afgezien.. laatste twee afleveringen opgenomen, dachten we... niet dus.![]()
Hier is vanavond de tv uit, en staat er muziek op.
Okay.. zijn daar afleveringen terug te zien?quote:
Ja, alle seizoenen staan er.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay.. zijn daar afleveringen terug te zien?
Red, naar welke film ga je? Bioscoop is idd duur tegenwoordig.
Geen idee... nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:06 schreef iamredleader het volgende:
Tron: Legacyorigineel vond ik geweldig+soundtrack van Daft Punk in deze (en in 3d)
Ow dan moet ik daar eens gaan kijken voor de laatste editie, al vond ik die wel minder leuk eigenlijk.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 07:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Een goedemorgen vanuit de franse sneeuw
Zometeen ontbijten en dan maar weer eens een dagje boarden, kijken of ik het nog kan
Je bedoeld dat je je oren hebt laten uitspuiten?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:03 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Film was oké, maar de soundtrack is bijna een gehoorsorgasme
Ben ik nu aan de beurt met de All Stars?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
IARL, past het mutsje ook?? Ik ben echt blij dat je m leuk vindt
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben ik nu aan de beurt met de All Stars?
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ook een leuke zaterdagavond gehad, Nem?
quote:
Heb je geen "other" categorie ofzo?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
Proost dusklinkt gezellig inderdaad!
Ik kwam gisteren een studiegenootje tegen, zij was zelfs nog een halfjaar na mij afgestudeerdmaar wel even interessant gesprek gehad over onze banenzoektochten.... ze heeft me overgehaald om toch maar een linkedin account aan te maken. Maar ik ben er nu alweer ongelooflijk pissig door! Ik kan NIKS invullen zoals ik het wil; ik pas in geen enkele categorie
Wil een bijbaantje invullen dat ik deed bij een archeologisch bureau, nou dat kan ik vergeten want je kunt het niet invullen zonder de 'industry' te specificeren.... maar het past nergens in!!
Nee! Dat is juist het irritante! En ook geen algemene noemer 'cultural' ofzo....quote:Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je geen "other" categorie ofzo?
Anders ik wel...quote:Op zondag 13 februari 2011 12:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja
Ik had de goeie wol niet mee naar Ameland, anders was ik er daar al aan begonnen, maar vandaag ga ik van start ermeeben benieuwd hoe ze worden!
Dat lijkt me ook echt helemaal nietsquote:Op zondag 13 februari 2011 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anders ik wel...
Pfff, 2 uur Moke aanhoren met songs die me eigenlijk niets zeggen is een beetje zwaar, zullen we maar zeggen...
Sommige nummer zijn wel mooi, maar het is me wat te gezapig voor 2 uur lang.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt helemaal niets
Sneeuw genoeg en vandaag een heerlijk zonnetje erbij gehad, boarden ging ook lekker, dus de eerste dag is geslaagdquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, de family is vertrokken. Altijd ontzettend leuk als ze er zijn
(maar het is ook lekker rustig als ze weer vertrokken zijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM, deze hoef je niet te lezen.
voor potentieel geïnteresseerden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Hij wat aan de kleine kant, maar past welquote:Op zondag 13 februari 2011 11:56 schreef LadyBlack het volgende:
IARL, past het mutsje ook?? Ik ben echt blij dat je m leuk vindt
Truequote:Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, de family is vertrokken. Altijd ontzettend leuk als ze er zijn
(maar het is ook lekker rustig als ze weer vertrokken zijn)
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM, deze hoef je niet te lezen.
voor potentieel geïnteresseerden:Heb nog niet de eerste twee afleveringen gezien, noch de specials van tussen dit en vorig seizoen. Kom er echt niet aan toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
laat ik het neutraal houden...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:54 schreef Whiteguy het volgende:
Waarom heb ik dit nummer deze zomer niet gehoord?
Was in potentie toch wel een zomerhitje
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:01 schreef Etcetera het volgende:
Mee geweest de kroeg in, voorgesteld worden aan een bult mensen als 'de vriendin van'Leuk
Nichtje leren kennen, die kon me wel waarderen
Hem horen zeggen dat hij verliefd op me is
Vanmiddag samen op zijn bed in slaap gevallen
![]()
Goed weekend
Keep the flow going.quote:
Perfect. Een happy Etcie.quote:
Redelijk rustig hier.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef Etcetera het volgende:
Heb ik hier nog wat gemistViel wel mee geloof ik he
Ben benieuwd naar het mutsje van Jair
Ja, dat was een flink feest!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Ach ja, iedereen is natuurlijk aan het bijkomen van de 1000ste SC
Ik krijg Boer zoekt Vrouw-beelden...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:01 schreef Etcetera het volgende:
Mee geweest de kroeg in, voorgesteld worden aan een bult mensen als 'de vriendin van'Leuk
Nichtje leren kennen, die kon me wel waarderen
Hem horen zeggen dat hij verliefd op me is
Vanmiddag samen op zijn bed in slaap gevallen
![]()
Goed weekend
Dat kan ondertussen wel denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Zullen we mr. Hypo maar hernoemen naar meneer Etcie?
Ik kijk geen Boer Zoekt Vrouw dus hoezoquote:Op zondag 13 februari 2011 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg Boer zoekt Vrouw-beelden...
Zullen we mr. Hypo maar hernoemen naar meneer Etcie?
Mooi!quote:
Kort door de bocht komen daar ook mensen samen die eerst niks met elkaar hebben en binnen no-time toch voor elkaar kunnen vallen. Ik zie wel enige overeenkomst....quote:Op zondag 13 februari 2011 21:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kijk geen Boer Zoekt Vrouw dus hoezo![]()
quote:En dat mag
Hij ging al voordat ik er nog van gehoord had geloof ikquote:Op zondag 13 februari 2011 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi!
Gaat meneer Etcie mee naar CZ?
Hahaha dit is niet in no-time gebeurd hoor, is de afgelopen paar maanden gegroeid geloof ik. Terugkijkend is het in elk geval niet zo heel verbazend dat het gebeurd isquote:Op zondag 13 februari 2011 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kort door de bocht komen daar ook mensen samen die eerst niks met elkaar hebben en binnen no-time toch voor elkaar kunnen vallen. Ik zie wel enige overeenkomst....
Hoezoquote:![]()
Heeft 'ie een auto?
Ja.quote:
Dan is het een stuk makkelijker naar meets komenquote:
Wat?quote:
Ik beloof heulemaal niksquote:Op zondag 13 februari 2011 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is het een stuk makkelijker naar meets komen
Hou je notities bij ofzoquote:
Nee, ik heb een goed geheugen.quote:
Dat vragen mensen soms ook aan mij...quote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik beloof heulemaal niks
[..]
Hou je notities bij ofzo
Typisch?quote:
Dat ik blijkbaar onder die 'soms' valquote:
Heb je je kaart nou nog op de bus gedaan?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat ik blijkbaar onder die 'soms' val
En dat op Valentijnsdag, hij is er jong bij...quote:Op maandag 14 februari 2011 08:30 schreef iamredleader het volgende:
Ik zal straks de foto van Jair met zijn nieuwe muts posten
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
...dat moet je ook aan die ander overlaten...
Jojo, gratz!!!
Ik ben nog nooit naar een fysiotherapeut geweest - heb je geen doorverwijzing van de huisarts nodig?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
Red, wat balen van je rug. Even naar fysio??
zaterdag voor ik op de bus stapte gepost, brievenbus zou zondag geleegd wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je je kaart nou nog op de bus gedaan?
We hoeven niet te raden wat voor kaart dat is, denk ik...quote:Op maandag 14 februari 2011 10:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zaterdag voor ik op de bus stapte gepost, brievenbus zou zondag geleegd worden
Dat zijn de betere plannenquote:Op maandag 14 februari 2011 08:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat op Valentijnsdag, hij is er jong bij...
Happy Valentine!!
Heb stiekem een snipperdag genomen en ga straks met mw. MM lunchen in Noordwijk...
Dat was toch al geen geheim meer?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hoeven niet te raden wat voor kaart dat is, denk ik...
Dat moet een hel zijn voor die vrouwen. Huismoeders die onverwacht op de weegschaal moetenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat was toch al geen geheim meer?
[quote]
Mijn moeder is naar de Huishoudbeurs in Utrecht, met een bus. Werden ze van de weg geplukt, bus werd gecontroleerd. Op de weegschaal enzoMaar alles was in orde, dus ze konden weer mooi verder
doe ik zeker nietquote:Op maandag 14 februari 2011 10:14 schreef Etcetera het volgende
Red, niet te veel pijnstillers slikken als het geen pijn meer doet weet je niet wanneer je te ver gaat
Ow, jammer, heb net een verhuiswagen gevuld met bakstenenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
@IARL: rustig aan hoor! inderdaad niet met pijnstillers ineens teveel doen!
quote:Schaamhaar weer populair
NEW YORK - Schaamhaar lijkt het nieuwe toverwoord binnen de reclame- en mode industrie. American Apparel gebruikt weer beelden van modellen waarbij een toefje schaamhaar door het slipje piept. Het is niet voor het eerst dat het Amerikaanse merk schaamhaar op een vreemde manier gebruikt.
In de laatste reclamecampagne valt een liggend model op bij wie het schaamhaar goed te zien is. Opmerkelijk is wel de foto werd genomen om leggings en sokken te promoten, die dan weer niet te zien zijn.
Bij eerdere campagnes gebruikte het merk geen levende modellen, maar getekende vrouwen met veel schaamhaar. Ook toen werd reclame gemaakt voor leggings, beenwarmers en sokken.
Revolutie
Het controversiële merk hoopt natuurlijk veel media-aandacht met hun campagne te generen. Enkele modejournalisten riepen al op om het schaamhaar terug te laten groeien in volle glorie. Zo poneerde het Franse tijdschrift Vogue eerder al een naakt model met een flinke portie schaamhaar.
'voor jou heb ik een speciale meegenomen'quote:Op maandag 14 februari 2011 16:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan is er des te meer taart.
ben vandaag op 2 vestigingen aan het werk en iedereen loopt te "zeuren" om taart
Wat wil je weten?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is onze huisklusser TM aanwezig? Ik wil iets vragen over het aanleggen van een stopcontact
Of ik hierop een opbouwstopcontact kan monteren en hoe ik dat het handigste kan doen. De kabels beginnen in de meterkast en lopen via dit cirkelvormige ding door naar de wasmachine die in de berging staatquote:
En je wil er gewoon een stopcontact tussen bouwen? Dus dat de het nog wel doorloopt naar je wasmachine?quote:Op maandag 14 februari 2011 18:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of ik hierop een opbouwstopcontact kan monteren en hoe ik dat het handigste kan doen. De kabels beginnen in de meterkast en lopen via dit cirkelvormige ding door naar de wasmachine die in de berging staat
Wat is redelijk dood? Wat doet het wel en wat doet het niet?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand ervaring met Packard Bell laptops? ik heb er hier een die in 1 keer redelijk dood is, uiteraard net meer dan een jaar oud![]()
het is een Easynote TJ65_cu-224a-nl.
Ah mooiquote:Op maandag 14 februari 2011 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je wil er gewoon een stopcontact tussen bouwen? Dus dat de het nog wel doorloopt naar je wasmachine?
Moet gewoon lukken hoor. Die "cirkelvormige ding" is gewoon het skelet van een inbouwwandcontactdoos. Zo zien ze er tegenwoordig uit(met afdekplaatje):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Je kunt een binnenwerkje kopen of je kunteen opbouw kopen en het oude plastic wegslopen.
Ja had eigenlijk een binnenwerkje moeten kopen met 6 aansluitingenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah mooien hoe doe ik dat dan met de draden? De tutorials die ik op internet zie eindigen zo:
[ afbeelding ]
Wat in hoofdlijnen overeenkomt met de aansluitmogelijkheden van het binnenwerkje dat ik gekocht heb (3 aansluitingen). Hoe zorg ik dat én het te plaatsen stopcontact stroom krijgt en de wasmachine die er al is?
Prijs jezelf gelukkig dat je een excuus hebt om hem weg te flikkeren.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand ervaring met Packard Bell laptops? ik heb er hier een die in 1 keer redelijk dood is, uiteraard net meer dan een jaar oud![]()
het is een Easynote TJ65_cu-224a-nl.
Volgens mij is dat altijd de bedoeling maar ik vind het maar een waardeloze traditie te moeten raden.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Meneer Etcie is gemeen maar wel lief
Kaartje gekregen, maar anoniem. Hij vond het leuk om me nieuwsgierig te krijgen
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Edit: nu ik wat beter kijk naar het ding dat ik al heb zie ik dat alle aansluitpunten bestaan uit twee helften. Is bestaande draad doorknippen, strippen en aan beide kanten plaatsen de oplossing?
[ afbeelding ]
Zoals hier, maar dan iets verderop in het stopcontact, op de plek waar je de pinnen er echt in prikt dus.
Oh nee, in dit geval is het echt omdat ik dodelijk nieuwsgierig kan zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd de bedoeling maar ik vind het maar een waardeloze traditie te moeten raden.
En het komt ook overeen met mijn tekeningetje iets verderop? Nicequote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
Wat komt er eigenlijk op dat stopcontact? Want normaal gesproken zet je niets tussen je wasmachine en de meterkast.
Je andere tekening heeft geen aarde?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En het komt ook overeen met mijn tekeningetje iets verderop? Nice
Ik heb een glasvezelaansluiting aangevraagd, die als het goed is binnen nu en een maand opgeleverd en in gebruik genomen kan worden. De glasvezelleiding komt binnen in de meterkast, waar ook het modem geplaatst moet worden. Daar is een stopcontact voor nodig dat er nog niet is, en op de groep van de wasmachine aansluiten is veruit het makkelijkste omdat daar de eerder gefotografeerde aansluiting op zit. De andere groepen hebben dat niet.
Klopt, deze foto liet duidelijk zien wat ik bedoelde en kon ik eerder vinden dan een met aarde. Het ding dat ik heb gekocht heeft wel randaarde, dat op een zelfde manier geregeld is als de polen voor blauw en bruin. Lijkt mij dat diezelfde truc ook voor de aarde te gebruiken isquote:Op maandag 14 februari 2011 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je andere tekening heeft geen aarde?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, deze foto liet duidelijk zien wat ik bedoelde en kon ik eerder vinden dan een met aarde. Het ding dat ik heb gekocht heeft wel randaarde, dat op een zelfde manier geregeld is als de polen voor blauw en bruin. Lijkt mij dat diezelfde truc ook voor de aarde te gebruiken is
Een ongeluk zit in een klein hoekjequote:
Er zijn een aantal dingetjes die je kunt doen maar geen van allen zo bevredigend als een schone installatie.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:42 schreef wyccie het volgende:
Voordat ik een externe harde schijf ga kopen...is er iets wat ik kan doen om de pc wat schoner, stabieler, normaler te maken?
Als ik het rebooten kan terugdringen tot 1 keer per dag ben ik al heel tevreden.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
Er zijn een aantal dingetjes die je kunt doen maar geen van allen zo bevredigend als een schone installatie.
geef toe, idd vaag.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is redelijk dood? Wat doet het wel en wat doet het niet?
ik ben tevreden over:quote:Op maandag 14 februari 2011 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik het rebooten kan terugdringen tot 1 keer per dag ben ik al heel tevreden.
Wel apart dat je een blauw lampje krijgt. Wat is de kleur van dat lampje als de accu al opgeladen is? Ook blauw? Of gewoon groen?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
geef toe, idd vaag.
de computer reageert niet op de aan knop, geen enkel teken van leven.
ok, diagnose:
lanpje op adapter brand (heb niet de geen spanning kunnen meten, moet even een multimeter regelen)
Als je de adapter aansluit op de laptop dan gaat het lampje blauw branden, deze is normaal rood als de accu aan het laden is.
De laptop start ook niet op als je de accu verwijderd en aansluit op de adapter.
Wat kan het zijn:
geen spanning
defecte aanknop
iets anders?????
Iemand met een soortgelijk probleem.quote:I have the packard bell easynote TJ65, I was using it last night as I tend to do most nights and then switched it off as normal. This morning it just wont come on, iv tried resetting it by taking out the battery and following the instructions as directed in the 'quick start and troubleshooting guide' that i receive with the laptop. I put it on charge and it charges as normal, with the red light appearing to indicate that its charging, and then the blue light to indicate that it is fully charged. What else can I do to overcome this problem that seems to have just developed over night? Iv only had the laptop for roughly 8 months.
Inderaad, je hebt langer rechten. Recht op degelijk product en verwachting van goed functioneren e.d. Ik ben ook ooit langs dat topic gekomenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, helaas dan heb ik het fout geformuleerd.
Rood is opladen. Blauw is vol...
Fabrieksgarantie 1 jaar, laptop 1 jaar en 1 maand geleden gekocht.
WG kwam net al met een topic met een soortgelijk probleem en dat je langer rechten hebt.
Garantie laptop?
Let wel; recht hebben en krijgen ligt (zeker bij een bedrijf als mediamarkt) vaak ver uit elkaarquote:Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderaad, je hebt langer rechten. Recht op degelijk product en verwachting van goed functioneren e.d.
Lekker bellen
Oh ja, dat soort troep. Had je uit kunnen schakelen bij een custom install, maar 95% van de mensen kiest daar niet voor. Beetje jammer dat daar misbruik van gemaakt wordt.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:34 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Glary utilities net laten draaien. Er zijn wat dingen opgeschoond en gefixed.
Kreeg er helaas wel opeens een Ask.com-werkbalk bij en die overruled mijn Google.
Ik voel me zo smerig.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
Beetje jammer dat daar misbruik van gemaakt wordt.
Nee? Dat is heel gek.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik voel me zo smerig.![]()
Er werd trouwens niet eens gevraagd om een custom of full install.
Mijn computer zou serieus het equivalent zijn van een tandenloze cocainehoertje van de Keileweg als ik niet al die vinkjes uit had gezet in de loop der tijd.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel opletten met installeren, vooral aangevinkte hokjes zin standaard verdacht
Checking...en hoe staat het met jouw valentijnsperikelen?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mooi
http://www.dayswithmyfather.com/#/0
geen zin het daar over te hebbenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Checking...en hoe staat het met jouw valentijnsperikelen?
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
geen zin het daar over te hebben
wat een drama weekend. Heb voor het eerst een klap in mijn gezicht gehad. geen bitch slap, maar een vuist op mijn oog. van mijn beste vriendin (!). omdat ik haar probeerde tegen te houden om midden op een fraternity formal haar ex in elkaar te slaan omdat ze hem betrapt had op het dames toilet met een ander. Tralala.
ze koos er bewust voor om mij een klap te geven.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik heb ooit een klap gehad omdat ik 2 vechtende vrienden uit elkaar wilde halen. De ene sloeg mis en raakte mij. Dus ik ken het
Okay, dat was allemaal dit weekend, waar je het niet over wilde hebben, toch? Maar heb je nog post gehadquote:Op maandag 14 februari 2011 23:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
op dat zelfde formal wasmet zijn nieuwe chick.
die een nu precies een week geleden onze vriendschap verbrak 'omdat hij me geen pijn meer wil doen'. Ook rebound boy was er, met een meisje dat zijn thuis chick bleek te zijn. tralala. vandaar.
Serieus? Omdat je haar tegenhield? Lekker danquote:Op maandag 14 februari 2011 23:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ze koos er bewust voor om mij een klap te geven.
ik wil het niet over mijn valentijnsdag hebben vanwege datquote:Op maandag 14 februari 2011 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay, dat was allemaal dit weekend, waar je het niet over wilde hebben, toch? Maar heb je nog post gehad
[..]
yup. na die vuist slag en zeg maar 15 minuten later ofzo nog twee keer een bitch slap omdat weer ik haar buiten wilde houden weg van hem en méér drama. Toen heb ik haar maar laten gaanquote:Serieus? Omdat je haar tegenhield? Lekker dan
Dan moet je niet alsnog er zelf over gaan uitwijdenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wil het niet over mijn valentijnsdag hebben vanwege dat
Het zou zo in de Bijbel kunnen. Lekker een paar dagen in haar sop laten gaan kokenquote:yup. na die vuist slag en zeg maar 15 minuten later ofzo nog twee keer een bitch slap omdat weer ik haar buiten wilde houden weg van hem en méér drama. Toen heb ik haar maar laten gaan
mijn weekend is niet vandaagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je niet alsnog er zelf over gaan uitwijden
ik ben niet zo van het lang boos zijn...quote:Het zou zo in de Bijbel kunnen. Lekker een paar dagen in haar sop laten gaan koken
Ik vraag niets meerquote:
Ik ook niet maar als iemand na zo'n situatie niet zelf naar me toekomt om wat voor reden dan ook...dan kan het best een tijdje duren. Dan wacht ik heel geduldig af tot ze doorhebben dat ze fout zittenquote:ik ben niet zo van het lang boos zijn...
ze heeft sorry gezegd. Ik heb het geaccepteerd. Wat kan ik anders doen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag niets meer
[..]
Ik ook niet maar als iemand na zo'n situatie niet zelf naar me toekomt om wat voor reden dan ook...dan kan het best een tijdje duren. Dan wacht ik heel geduldig af tot ze doorhebben dat ze fout zitten
Dat hier eerder vertellen zodat ik niet denk dat ze dat nog niet gedaan hadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ze heeft sorry gezegd. Ik heb het geaccepteerd. Wat kan ik anders doen?
oh haha sorryquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat hier eerder vertellen zodat ik niet denk dat ze dat nog niet gedaan had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |