ik vond 2 keer 1001 wat veel in de TTquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
Mooie TT.. alleen jammer dat je het TT nummer vergeten bent.
Vraag Trademarkie, die heeft ervaring daarmee...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Update van het lekkage front:
waarschijnlijk oorzaak gevonden![]()
wordt een hoop breek, sloop en herstelwerk![]()
De rioolafover van de badkamer zit een scheur(tje in) in die zit op zo'n 17 cm diep in de vloer![]()
mogelijk vloer WC, gang open en als het slecht is een deel van een gipswand
Pffff dat is wel heel veel werk en gedoe. Weet je al wanneer ze aan de slag gaan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Update van het lekkage front:
waarschijnlijk oorzaak gevonden![]()
wordt een hoop breek, sloop en herstelwerk![]()
De rioolafover van de badkamer zit een scheur(tje in) in die zit op zo'n 17 cm diep in de vloer![]()
mogelijk vloer WC, gang open en als het slecht is een deel van een gipswand
Okay. Ik neem aan dat je zelf niets hoeft te betalen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even rapportage afwachten en dan gaan plannen met m'n verhuurder
met slopen, riolering en gipswanden iddquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag Trademarkie, die heeft ervaring daarmee...
Sterkte!!
"Dear Egyptians. Please take good care of the Pyramids. We will not build them for you again. Sincerely yours, the Jews."quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Precies, wat kan mij Egypte verrotten?
Stom land met een paar oude gebouwen met een rare vorm en te goedgelovige inwoners...
Ja ik ook wel. Het vriendje dat ze daarna had was echt een dweil, gelukkig vind ze dat nu zelf ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 04:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jouw zusje is lief![]()
Blijf het jammer vinden haha
Je klinkt als een vrouw, MM!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:57 schreef MadMaster het volgende:
Wat een but-dag.
Slecht weer, geen zin, 2 vragen open (1 in AKQ en 1 in MUZ Trivia) en nauwelijks response.
Remi...
Ken je nagaan wat wij iedere keer moeten aanhoren...quote:
5 Keer rebooten per dag?quote:Troost je. Ik ben bezig met een opdracht (die van gisteravond), maar de pc werkt niet mee. Moest een harde reset doen. Doe ik trouwens minimaal 5 keer per dag. Kutding. Hopelijk is er genoeg opgeslagen.
Ik heb een Acer-pc.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:07 schreef MadMaster het volgende:
5 Keer rebooten per dag?
Is dat dingetje zo oud/gammel?
Mede namens mijn collega's bedankt!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:19 schreef wyccie het volgende:
Speciaal voor jou hit 2 van Lekker Ding op Google afbeeldingen:
[ afbeelding ]
Dat zegt op zich niks, ik neem aan dat je hem niet altijd 5 keer per dag hebt hoeven rebooten...quote:Ik heb een Acer-pc.
Ik heb een Acer laptop en die reboot ik nooit, tenzij windows een update er doorheen perst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:19 schreef wyccie het volgende:
Speciaal voor jou hit 2 van Lekker Ding op Google afbeeldingen:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb een Acer-pc.
Na de eerste maand was de eerste keer al. Daarna af en aan wat beter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:36 schreef MadMaster het volgende:
Dat zegt op zich niks, ik neem aan dat je hem niet altijd 5 keer per dag hebt hoeven rebooten...
Ik denk ook niet dat het jou zou lukken die software van Acer er zelf af te halenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Na de eerste maand was de eerste keer al. Daarna af en aan wat beter.
Ik durf niks van Acer zelf eraf te halen, ik weet niet wat noodzakelijk is. Ik heb alleen geen back-up van mijn spullen, best riskant.
Pfff, snel iemand er bij halen die wel weet wat 'ie doet en de boel veilig stellen, luidt mijn advies...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Na de eerste maand was de eerste keer al. Daarna af en aan wat beter.
Ik durf niks van Acer zelf eraf te halen, ik weet niet wat noodzakelijk is. Ik heb alleen geen back-up van mijn spullen, best riskant.
Relaxquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef MadMaster het volgende:
Ga zo naar huis, heb een snippermiddag genomen...
Dat ding doet al 3 jaar zo debiel. Maar je hebt natuurlijk wel gelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:42 schreef MadMaster het volgende:
Pfff, snel iemand er bij halen die wel weet wat 'ie doet en de boel veilig stellen, luidt mijn advies...
Voor 44-55 euro heb je ze al waar je harde schijf 2x op kanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ding doet al 3 jaar zo debiel. Maar je hebt natuurlijk wel gelijk.
Moet ik wel een externe harde schijf hebben om al mijn spul op te slaan toch? Iemand tips voor een zeer goedkoop, maar betrouwbaar ding?
Ik heb 250gb op de pc en dat is ruim genoeg. Ik download geen films en muziek, ik zet er wel veel foto's en verslagen op.
USB sticks zijn betrouwbaarder dan harde schijven, maar kosten meer per gigabyte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ding doet al 3 jaar zo debiel. Maar je hebt natuurlijk wel gelijk.
Moet ik wel een externe harde schijf hebben om al mijn spul op te slaan toch? Iemand tips voor een zeer goedkoop, maar betrouwbaar ding?
Ik heb 250gb op de pc en dat is ruim genoeg. Ik download geen films en muziek, ik zet er wel veel foto's en verslagen op.
Dat is dan goed mogelijkquote:
Ja, dat ga ik dan ook zeker niet leuk vinden. Ruil je vaak in?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het al vervelend als ik een auto in moet ruilen...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
HT, zeker geschikt van die garagehouder. HOpelijk heb je vandeweek meer geluk!!
Ik ook nog 2 uurtjes, maar er is weer iemand op het spoor gesprongen, er rijden geen treinen tussen Almelo en Enschede.Rond 17:00 uur opgelost... ik denk dat ik Peace maar vraag mij op te halen.
Eens in de 3 jaar zo ongeveer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik dan ook zeker niet leuk vinden. Ruil je vaak in?
Mijn hele computerinhoud op een stick zetten klinkt voor mij zo vreemd. Maar ook installatieprogramma's etc, dat is mogelijk?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:29 schreef Whiteguy het volgende:
USB sticks zijn betrouwbaarder dan harde schijven, maar kosten meer per gigabyte.
Je kan het ook op dvd branden, maar ook die hebben geen oneindige levensduur. (na een jaar of 5 kun je ze waarschijnlijk niet meer terug lezen, bij kwalitatief wat betere schijfjes en netjes bewaren misschien 15 jaar)
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn hele computerinhoud op een stick zetten klinkt voor mij zo vreemd. Maar ook installatieprogramma's etc, dat is mogelijk?
We krijgen zeker weer een Egyptisch muziekavondje van MM.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
Gaan jullie mee naar het feestje in Caïro?
Nee, ik ga zo naar een bruiloft, jullie moeten je zonder mij vermaken...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
We krijgen zeker weer een Egyptisch muziekavondje van MM.
Nee, installatieprogramma's zijn wat anders dan de programma's zelf....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef wyccie het volgende:
Ik kan dus eigenlijk bijna computeren vanaf een stickie?
Microsoft Office, Paint, Firefox erop? Cool.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
We krijgen zeker weer een Egyptisch muziekavondje van MM.
In theorie kan het, maar in de praktijk is het handiger om alleen je belangrijke documenten, foto's, muziek enz op stick te zetten. Een herstel cd met windows heb je van acer gekregen als het goed is, en programma's als office installeer je gewoon vanaf cd. Firefox is gratis te downloaden, enz..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef wyccie het volgende:
Ik kan dus eigenlijk bijna computeren vanaf een stickie?
Microsoft Office, Paint, Firefox erop? Cool.
Vooral foto's, PDF-, Word-, Excel- en Powerpoint-documenten en een webdesignprogramma.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef Whiteguy het volgende:
Bedenk je wat je niet kwijt wil, en zet DAT op een stick.
Stoppen met hoesten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Dr. Wyccie, nog tips om het hoesten wat minder pijnlijk te maken?
Honing of menthol dropjes?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef Etcetera het volgende:
Dat wil ik wel, maar soms moet het even
Cognac dan.quote:
De rum.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wel rum in huis, en bessen
Volgens mij ook nog wel berenburg, jenever en wijn, maar daar houdt het wel mee op.
Heb ik verkeerd gekeken. Ik kocht vorig jaar een iomega HDD van 500 GB voor ¤ 80.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor 44-55 euro heb je ze al waar je harde schijf 2x op kan
Als het goede rum is wel ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |