Damn, die blik in die ogenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef dragems het volgende:
gelukkig is me andere kat nu rijk. wel jammer van zijn ouders
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben zeer geïnteresseerd ik je mening hier over. zou je zo vriendelijk kunnen zijn die hier te posten?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:45 schreef dragems het volgende:
batcat heeft nu weer ruzie met de kat van de buren. het is ook nooit goed. echt een gemene kat en een beetje gek in zijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die's slecht zeg!quote:
Dat beest zal er zelf niet veel van merken hoor. En ze zijn nog kleurenblind ook, dacht ik?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Die's slecht zeg!
@ plaatje in de OP: Natuurlijk dierenbeulerij, maar ziet er wel lief uit zo.
Alleen hebben ze dus behoorlijk veel moeite gedaan om het beest er zo uit te laten zien, en dan maken ze er een kutkwaliteit foto van met een mobieltje!
Nee, zijn ze niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat beest zal er zelf niet veel van merken hoor. En ze zijn nog kleurenblind ook, dacht ik?
Dat zijn honden. Kat er geen last van? Lijkt me wel dat geverf zo dicht bij ogen, lijkt me niet heel prettig voor een kat!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat beest zal er zelf niet veel van merken hoor. En ze zijn nog kleurenblind ook, dacht ik?
Dacht ik ookquote:
echt wel photoshopquote:
Als dit echt zou zijn, is het verven op zich gewoon klote voor dat beest. Het eindresultaat is niet zo erg, natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef Infection het volgende:
[..]
z'n beest kan het heel fijn vinden. misschien alleen de geur.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Als dit echt zou zijn, is het verven op zich gewoon klote voor dat beest. Het eindresultaat is niet zo erg, natuurlijk.
Ik denk dat de kleurstof wel vloeibaar zal zijn en dus nat, en katten houden niet van water. Daarbij moet het beessie steeds vastgehouden worden om de kleuring goed te doen. Vindt-ie vast ook niet zo fijn. En dan zo bij de ogen en in de oren zitten kloten, en onder de buik...ik denk dat katten er niet zo dol op zullen zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:42 schreef dragems het volgende:
[..]
z'n beest kan het heel fijn vinden. misschien alleen de geur.
niet alle katten houden niet van waterquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de kleurstof wel vloeibaar zal zijn en dus nat, en katten houden niet van water. Daarbij moet het beessie steeds vastgehouden worden om de kleuring goed te doen. Vindt-ie vast ook niet zo fijn. En dan zo bij de ogen en in de oren zitten kloten, en onder de buik...ik denk dat katten er niet zo dol op zullen zijn.
Laten we hen bellen om te vragen of het beessie het fijn vond!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:47 schreef dragems het volgende:
[..]
niet alle katten houden niet van water. en als hij er van geniet. (aandacht en zo) dan is er niet veel vasthouden voor nodig. en alweer niet alle katten vinden het vervelend om op al die plekken aandacht te krijgen
Heb je zijn nummer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Laten we hen bellen om te vragen of het beessie het fijn vond!
laten we dat doen voor we maar gewoon ergens van uit gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Laten we hen bellen om te vragen of het beessie het fijn vond!
dus niemand heeft het nummer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had gehoopt dat jullie die hadden.
of het is niksquote:
is het nou iets of is het wat?quote:
ahaa, dat is het!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Over die kat, die ziek is. IK WEET HET AL.
DIE KAT IS ZIEK. DAT IS HET WAT NIETS.
ik dacht dat jij tof wasquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |