quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:58 schreef fokexpert het volgende:
Topic maar verwijderd, omdat men volgens mij direct ervan uitgaan dat ik een dierenbeul ben. En meteen gek ben.
Ik kwam enkel foto tegen waar ik vanuit ging dat het een fotosoep was.
Ik vind het gewoon laf als je de OP verwijderdquote:
Welke OP?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon laf als je de OP verwijderd
Heb zijn ge-edite versie ook al gequote hierbovenquote:
Liegbeest.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig dat je hem gewoon weghaalt ja, ik heb tevens al een TR gedaan dus doe je het niet dan komt er zo een modje hem wel weghalen.
Heldinquote:
^5quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb zijn ge-edite versie ook al gequote hierboven
quote:
Daar lig ik niet wakker vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb zijn ge-edite versie ook al gequote hierboven
baaaawwwquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:31 schreef dragems het volgende:
[ afbeelding ]
ja mijn kat is ook ziek
voordeel wel dat die me telkens geld geeft en kan pratenquote:
Staat er tochquote:
Nou, dan is het wel een rare ziekte met een pluspuntje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:36 schreef dragems het volgende:
[..]
voordeel wel dat die me telkens geld geeft en kan praten
BatCatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef dragems het volgende:
gelukkig is me andere kat nu rijk. wel jammer van zijn ouders
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef dragems het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, die blik in die ogenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef dragems het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben zeer geïnteresseerd ik je mening hier over. zou je zo vriendelijk kunnen zijn die hier te posten?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:45 schreef dragems het volgende:
batcat heeft nu weer ruzie met de kat van de buren. het is ook nooit goed. echt een gemene kat en een beetje gek in zijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |