Ha-ha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Garry - garriejquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ha-ha.HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
Noouuuu, die is wel goed bedacht hoor!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klinkerbotsing - Klinkerbotsing
Jij bent pauper!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:26 schreef garriej het volgende:
[..]
Garry - garriej
Tevens TS - Pauper
Ik qeef het teminste toe pussy!!quote:
Ja toch.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:27 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Noouuuu, die is wel goed bedacht hoor!!
Ontlenningsvase ja die ken ik nog maar al te goed..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:29 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ok, maar als ik geen pauper ben is er niks om toe te geven. Dus alleen jij bent een pauper
Dat weet ik. Maar het was alweer 2 dagen geleden dat ik een nieuw topic had geopend.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:45 schreef Maisnon het volgende:
Je hoeft niet voor elke hersenscheet een topic te openen hoor, vooral niet als het een vieze natte is
quote:
Maisnon = Mijnsnolquote:
Bushalte = treinstation = sociosquote:
TT= raar uitspreken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef utopie het volgende:
Ik weet niet hoor? Maar ik spreek skillstorm niet uit als Skielstorm.
zal wel aan mij liggen..
Eensquote:
Niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:34 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Hoe spreken jullie mijn naam uit dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik nuke jullie allemaal de moeder.
quote:
Dit is Nederland.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mensen die Neejow zeggen
Tis Niejow, check The Matrix verdomme
Ik zeg altijd aaijt1 als ik met m'n maten over FOK! praat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:07 schreef aight1 het volgende:
Nu weet ik nog niet wat er mis is met aigt1.
Klopt, hij heeft zelfmoord gepleegd..quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Deze jonge was toch niet meer??
of ben ik nou gek
hard ik ook manquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:31 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik zeg altijd aaijt1 als ik met m'n maten over FOK! praat.
Hij poste 11 Februari.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Deze jonge was toch niet meer??
of ben ik nou gek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |