Mag ik vragen wat je bedoelt met SH ??quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik helemaal trots dat ik geen Wajong-status heb (die hebben veel andere sh nml wel), loop ik alsnog dingen mis omdat ik die status niet heb. Had me bijv ingeschreven voor een mediatraining. Dan maken ze een filmpje met je en dat is natuurlijk wel hip! Maja, geen Wajonguitkering = geen filmpje
![]()
.
Slechthorend, sorryquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:40 schreef MevrJo-Jo. het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je bedoelt met SH ??
Mijn huisgenoot wel en die heeft ook CIW gestudeerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:13 schreef pussywillow het volgende:
JaEr is me alleen geen taxi aangeboden, ik ga met de auto. Heb je ervaring met dat bedrijf?
Dan is het een win-winsituatie! Succes!quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:59 schreef pussywillow het volgende:
AhaNou zie ik mezelf geen andere baan vinden en 1250 euro is voor mij momenteel een fortuin
, maar toch goed om te weten. Dank!
Fixed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:10 schreef pussywillow het volgende:
Maandag a.s. wel een kennismakingsgeprek bij een bedrijf dat traineeships aanbiedt richting informatiemanagement. Het klonk in ieder geval als iets dat goed aansluit bij mijn interesses en ook bij mijn opleiding (communicatie-/informatiewetenschap). Aan het einde van zo'n traineeship krijg je dan een soort HBO-diploma. Voelt voor mij eigenlijk wel een beetje apart omdat ik al een WO-diploma heb. Niet dat ik me daarom te goed voel voor iets op HBO-niveau en ik heb natuurlijk ook niet het idee dat ik nu nooit meer iets hoef te leren (in tegendeel), maar ergens voelt het toch een beetje als een soort achteruitgangverbreding. Terwijl het dat natuurlijk niet is, en het zou wel een mooie kans zijn. Maar goed, eerst die kennismaking maar eens afwachten.
Dat heb ik ook wel eens gedaan ja, daarna was ik zwaar depressief. Ik heb erg lang over mijn studie gedaan en mijn oudklasgenoten hebben allemaal al enige tijd een topbaan. Het is zelfs zo erg dat ik niet eerder een LinkedIn wou aanmaken omdat ze dan konden zien dat ik nog steeds geen baan hadquote:Ik zat trouwens op Facebook wat profielen van oud-klasgenoten van de middelbare school te bekijken. Je voelt je toch best wel een faalhaas als je dan leest dat ze eigenlijk bijna allemaal wel aan het werk zijn. De één is advocaat, de ander iets in het bedrijfsleven, weer een ander is psycholoog... en ik zit hier maar een beetje aan te kloten met brieven en afwijzingenNou ja, ik doe het ook niet expres, maar het voelt wel slecht.
Dat klinkt bekend. Ik denk soms ook, had ik maar wat meer in de kroeg gehangen of zo. Want iedereen die er de kantjes vanaf liep of helemaal stopte, heeft het nu beter voor mekaar dan ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:57 schreef Blobje het volgende:
Ah goed nieuws voor sommigen! Gefeliciteerd met de aankomende gesprekken. Hopelijk komt er wat uit.![]()
Als ik kijk naar een paar studie-afhakers op het HBO, dan ben ik wel jaloers. Een aantal hebben banen om u tegen te zeggen of hebben zelf miljoenenbedrijven.Ze hebben in ieder geval betere banen dan diegene die de studie wel hebben afgerondt.
Dan heb jij kennelijk ook een studie gedaan die in trek is of genoeg werkervaringquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:39 schreef Blik het volgende:
Monsterboard is echt een geniale uitvinding, al door 4 headhunterbureaus gebeld die alle 4 tot nu toe interessante banen hebben. Zo hoef ik zelf nauwelijks moeite te doen om aan sollicitaties te krijgen
Jeequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:30 schreef GotC het volgende:
Vrijdag 2e gesprek bij het detacheringsbureauZe zeiden dat ze 10 min na het gesprek al wisten dat ze met mij door wilden, maar dat ze mij nog even de tijd wilde gunnen om erover na te denken.
Verder waren ze erg enthousiast
Bij mij is het juist het tegenovergestelde wat mij altijd weer gelukkig stemtquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:12 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedaan ja, daarna was ik zwaar depressief. Ik heb erg lang over mijn studie gedaan en mijn oudklasgenoten hebben allemaal al enige tijd een topbaan. Het is zelfs zo erg dat ik niet eerder een LinkedIn wou aanmaken omdat ze dan konden zien dat ik nog steeds geen baan had
Vast welquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jee.
Ik hoop dat ik woensdag ook zo'n indruk achterlaat. M'n brief had iig wel indruk gemaakt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |