Ben er erg bang voor jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Industriele ventilator dan. Dat echt iedereen onder de poep zit.
Hier valt niet tegen te bukken, ben ik bang. Niet als het leger de kant van moebie kiest.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:45 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Hey je vergeet bukken![]()
Maar zou kunnen i.d.d alhoewel me niks me meer verbaasd en ze gewoon rustig blijven
ze staan voor het paleisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:50 schreef pippicaro het volgende:
Ondertussen zijn de mensen uitgeput...
Ze moeten naar dat paleis...
Mubarak, Mubarak, MUBARAK!!!
Goede morgen.quote:
Heb ik ook niet gehoord misschien de arabische.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:57 schreef RvLaak het volgende:
Wafaa78 Wafaa Nabil Ezz
lady on AJE says @Ghonim was detained again! Is that true? #25
6 minutes ago Favorite Retweet Reply, indien waar
Die heb ik net ff gemist op AJE
ik ook gemistquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:57 schreef RvLaak het volgende:
Wafaa78 Wafaa Nabil Ezz
Heb ik ook gemist dan, zou eerder denken dat het een stukje desinformatie is (hoop ik)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:57 schreef RvLaak het volgende:
Wafaa78 Wafaa Nabil Ezz
die was gisteren behoorlijk actiefquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:59 schreef pippicaro het volgende:
Hoelang hebben we sandmonkey al niet gezien?
uurtje sinds zijn laatste tweetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:59 schreef pippicaro het volgende:
Hoelang hebben we sandmonkey al niet gezien?
Ghonimquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:57 schreef RvLaak het volgende:
Wafaa78 Wafaa Nabil Ezz
Oke...gelukkig....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:00 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
uurtje sinds zijn laatste tweet
Laatste tweet van @Ghonim is "iets" ouder, volgens twitter op mijn pc:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ghonim
Heading to Tahrir #Jan25
3 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Doen nu politie taken was effe filmmateriaal op ajequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:01 schreef RvLaak het volgende:
Net op AJE: "Militairy declares it's in control"
O? Niets van gezien dan...
Uhh die is van 12 uur geleden hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ghonim
Heading to Tahrir #Jan25
3 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
En die presentator is blijven slapen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:05 schreef shomila het volgende:
RawyaRageh Rawya Rageh
Presenter on #Egypt state TV just apologized to viewers for lack of guests sayin 'no one able to enter or leave bldg' #Jan25 #Tahrir
1 minute ago
Ja zoiets hoorde ik ook, op AJA volgens mij maar niks kunnen vinden (of ik zoek niet goed genoeg)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Had ghonim niet enkele statement gemaakt gisterenavond op aje? zoiets had ik begrepen
tijd voor koffie danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:08 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ja zoiets hoorde ik ook, op AJA volgens mij maar niks kunnen vinden (of ik zoek niet goed genoeg)
Een aantal zenders beweerde dat, maar onbevestigd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Had ghonim niet enkele statement gemaakt gisterenavond op aje? zoiets had ik begrepen
Is dat waar?quote:
helaas welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:09 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Is dat waar?
Gisteren op het puntje van de stoel live meegekeken toch de anti-climax kwam van de DICTATOR.
Het is werkelijk om te kotsen hoe iemand in het leven kan staan maar ja makkelijk gezegd als burgertje zonder enige vorm van macht. Toch kan ik me gelukkig niets voorstellen bij hoe het moet zijn om als machthebber (samen met anderen) te kunnen beslissen over de levens van duizenden mensen met daarbij maar 1 doel, mezelf.
Ik heb erg veel respect voor de mensen in de opstand. Zo beheerst als het allemaal nog steeds gaat. Stiekem hoop ik wel dat ze massaal het paleis en de staatstv gaan bezetten want vrijwillig gaat dit regime niet weg dat is nu wel 300% duidelijk.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:14 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Arabiya/BBC Arabic: New #Jan25 Youth Revolution Channel called Tahrir starts broadcasting on Nilesat on Frequency: 10949
Volgens mij zitten ze wel voor het paleis in Heliopolis hoorquote:
er zijn er meerdere dacht 2 in cairoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:15 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Ze weten toch wel waar het paleis is of kunnen ze er niet komen?
Zijn de tweets van de gozer niet meer & meer onbetrouwbaar gebleken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:14 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Arabiya/BBC Arabic: New #Jan25 Youth Revolution Channel called Tahrir starts broadcasting on Nilesat on Frequency: 10949
Nou gisteren klopten zijn vertalingen wel van Al Arabiyaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn de tweets van de gozer niet meer & meer onbetrouwbaar gebleken?
Misschien wacht het leger wel op de ontploffing van de demonstranten om dit met geweld de kop in te drukken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:17 schreef Blik het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar de ontwikkelingen van vandaag, het kan haast niet zo zijn of er moet iets gaan ontploffen vandaag. Ofwel aan de kant van de demonstranten, ofwel aan de kant van het leger/presidentiële garde.
Deze bijvoorbeeld :quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:17 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Nou gisteren klopten zijn vertalingen wel van Al Arabiya
Was voor de speech van Moebiequote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: Mubarak will announce the amendment of five constitutional articles & annul a sixth article
Dus ze hebben een eigen radiokanaal?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:14 schreef -jos- het volgende:
Ben ook heel benieuwd wat er gaat gebeuren, eerst maar eens kijken wat het leger wil.. Dan zien we wel verder. Ik zou willen dat het zonder bloedvergieten kon maar ben toch bijgedraaid.. Misschien moeten er toch nog meer slachtoffers zijn voor er iets gaat gebeuren. Vorige week wilde ik hier nog niet over nadenken, heb mijn mening ondertussen toch ook moeten bijstellenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:17 schreef Blik het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar de ontwikkelingen van vandaag, het kan haast niet zo zijn of er moet iets gaan ontploffen vandaag. Ofwel aan de kant van de demonstranten, ofwel aan de kant van het leger/presidentiële garde.
Dus hij was niet diegene die de hele tijd aan het roepen was dat moebie dan weer naar land x was, dan weer naar land y?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:20 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld :
[..]
Was voor de speech van Mobie
roddels dus maar daar was het doorspekt van gisterenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:20 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld :
[..]
Was voor de speech van Moebie
Goede morgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:20 schreef Toverheks het volgende:
Vrijdag vechtdag........................
goedemorgen
Jawelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus hij was niet diegene die de hele tijd aan het roepen was dat moebie dan weer naar land x was, dan weer naar land y?
Doe me dan maar woensdag gehaktdag, of maandag vleesvrijdag! Vrijdag vechtdag klinkt deprimerend en het is pas ochtendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:20 schreef Toverheks het volgende:
Vrijdag vechtdag........................
goedemorgen
Ja en? Dat anderen onbetrouwbaar zijn, maakt hem niet betrouwbaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
JawelMaar dat waren er wel meer geloof ik
Uhh dat is ook wat Moebie later zei in het interview, of heb ik wat anders zitten kijken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
roddels dus maar daar was het doorspekt van gisteren
Roddels kunnen waarheid wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:22 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Uhh dat is ook wat Moebie later zei in het interview, of heb ik wat anders zitten kijken?
Een revolutie zonder slachtoffers is bijna onmogelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ben ook heel benieuwd wat er gaat gebeuren, eerst maar eens kijken wat het leger wil.. Dan zien we wel verder. Ik zou willen dat het zonder bloedvergieten kon maar ben toch bijgedraaid.. Misschien moeten er toch nog meer slachtoffers zijn voor er iets gaat gebeuren. Vorige week wilde ik hier nog niet over nadenken, heb mijn mening ondertussen toch ook moeten bijstellen
Hij vertaald volgens mij gewoon wat ze op AJA zeggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja en? Dat anderen onbetrouwbaar zijn, maakt hem niet betrouwbaar. Juist omdat hij dit soort onzin de wereld in gooide, maakt hem (voor mij) nu een afgeschreven bron, tot hij bevestigd wordt.
hij is gewoon een retweeter van niuwsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
JawelMaar dat waren er wel meer geloof ik
Hehe, zit ook wel wat inquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja en? Dat anderen onbetrouwbaar zijn, maakt hem niet betrouwbaar. Juist omdat hij dit soort onzin de wereld in gooide, maakt hem (voor mij) nu een afgeschreven bron, tot hij bevestigd wordt.
Met een dictator met zo'n bord voor z'n kop kan het haast niet anders. Een heleboel hangt vandaag af van het leger. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze vandaag ook nog neutraal blijvenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ben ook heel benieuwd wat er gaat gebeuren, eerst maar eens kijken wat het leger wil.. Dan zien we wel verder. Ik zou willen dat het zonder bloedvergieten kon maar ben toch bijgedraaid.. Misschien moeten er toch nog meer slachtoffers zijn voor er iets gaat gebeuren. Vorige week wilde ik hier nog niet over nadenken, heb mijn mening ondertussen toch ook moeten bijstellen
Dat Egyptische leger is wel het grootste faalleger ooit. Ik denk dat ze zelf verdeeld zijn en daarom geen idee hebben wat ze willen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Met een dictator met zo'n bord voor z'n kop kan het haast niet anders. Een heleboel hangt vandaag af van het leger. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze vandaag ook nog neutraal blijven
Helaas zo noemen ze deze dag, meisje van gister in P&W vertelde dat deze dag zo de geschiedenisboeken in gaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:22 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Doe me dan maar woensdag gehaktdag, of maandag vleesvrijdag! Vrijdag vechtdag klinkt deprimerend en het is pas ochtend
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:28 schreef Nightwulf het volgende:
3 army officers give up their ranks and join the protesters. One says "My oath was to #Egypt, not to a person." #jan25 #tahrir
Jawelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus hij was niet diegene die de hele tijd aan het roepen was dat moebie dan weer naar land x was, dan weer naar land y?
Heldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:28 schreef Nightwulf het volgende:
3 army officers give up their ranks and join the protesters. One says "My oath was to #Egypt, not to a person." #jan25 #tahrir
Heeft ze het wel fout, het is Farewell Fridayquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Helaas zo noemen ze deze dag, meisje van gister in P&W vertelde dat deze dag zo de geschiedenisboeken in gaat.
Weet niet of we daar zo bij mee mogen zijn. Officieren met sympathie voor de demonstranten lijken mij handiger binnen het leger..quote:
Nou, wij dachten ook collectief dat vannacht de boel zou ontploffen. Gelukkig hadden we het (weer) vaudt. Hopen dat we het nu net zo vaudt hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Helaas zo noemen ze deze dag, meisje van gister in P&W vertelde dat deze dag zo de geschiedenisboeken in gaat.
SandMonkey nu net.quote:Sandmonkey Sandmonkey
My new post : Mubarak's gamble. http://tinyurl.com/4tu5hr8 #jan25 #egypt #Mubarak
Ik snap echt niet dat de meeste media dit soort berichten de wereld in gooien... We weten niet wanneer & wat er gezegd gaat worden. Waarom dan er webspace aan vervuilen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:35 schreef Toverheks het volgende:
De Telegraaf
Leger Egypte komt met belangrijke verklaring
CAIRO - De Arabische televisiezender Al Arabiya meldde vrijdag dat de Hoge Raad van het Egyptische leger „over enkele ogenblikken een belangrijke verklaring uitbrengt”. De zender gaf geen nadere informatie.
Foto: Reuters
Demonstranten in Egypte zijn van plan vrijdag opnieuw een massale betoging te houden. Ze zijn woedend omdat president Hosni Mubarak donderdagavond niet is afgetreden, maar slechts bevoegdheden overdroeg aan zijn vicepresident.
ja weet niet of het wel of niet waar is. staat ieder geval in de krant.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat de meeste media dit soort berichten de wereld in gooien... We weten niet wanneer & wat er gezegd gaat worden. Waarom dan er webspace aan vervuilen?
[/rant]
Serieus?? Staat er daadwerkelijk bij dat ze geen idee hebben of wat ze zeggen waar is???quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet niet of het wel of niet waar is. staat ieder geval in de krant.
weet je, heb de afgelopen zoveel gelezen wat wel en fake is en heb zoiets ik zie het allemaal wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Serieus?? Staat er daadwerkelijk bij dat ze geen idee hebben of wat ze zeggen waar is???
Blijven ook mensen met chromosomen problemen daar @ Telegraaf
Die lui in Egypte ook niet, heb geen zin om 8 uur te gaan wachten voordat ze kunnen gaan rellen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Kom eens met dat statement. Ik heb niet de hele dag
Volgens AJE komt de statement voor het vrijdaggebed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:43 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Die lui in Egypte ook niet, heb geen zin om 8 uur te gaan wachten voordat ze kunnen gaan rellen.
Vrijdaggebed is rond een uur of 12 als ik het goed onthouden heb?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens AJE komt de statement voor het vrijdaggebed.
Kan je in twitter toch zien onder @mentions op je homepage?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:33 schreef RvLaak het volgende:
ff een tweet @ SM gestuurd ivm Ghonim
mctazman mctazman
@Sandmonkey Has anyone spoken to @Ghonim since his last tweet ystrday? #jan25 #tahrir #egypt
4 seconds ago Favorite Reply Delete
Kan iemand de tags in de gaten houden voor een antwoord? Dat gaat mij allemaal wat te snel
s dat zo? Waar dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:49 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Kan je in twitter toch zien onder @mentions op je homepage?
Verder nog niks qua reactie gezien overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |