ze staan voor het paleisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:50 schreef pippicaro het volgende:
Ondertussen zijn de mensen uitgeput...
Ze moeten naar dat paleis...
Mubarak, Mubarak, MUBARAK!!!
Goede morgen.quote:
Heb ik ook niet gehoord misschien de arabische.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:57 schreef RvLaak het volgende:
Wafaa78 Wafaa Nabil Ezz
lady on AJE says @Ghonim was detained again! Is that true? #25
6 minutes ago Favorite Retweet Reply, indien waar
Die heb ik net ff gemist op AJE
ik ook gemistquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:57 schreef RvLaak het volgende:
Wafaa78 Wafaa Nabil Ezz
Heb ik ook gemist dan, zou eerder denken dat het een stukje desinformatie is (hoop ik)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:57 schreef RvLaak het volgende:
Wafaa78 Wafaa Nabil Ezz
die was gisteren behoorlijk actiefquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:59 schreef pippicaro het volgende:
Hoelang hebben we sandmonkey al niet gezien?
uurtje sinds zijn laatste tweetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:59 schreef pippicaro het volgende:
Hoelang hebben we sandmonkey al niet gezien?
Ghonimquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:57 schreef RvLaak het volgende:
Wafaa78 Wafaa Nabil Ezz
Oke...gelukkig....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:00 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
uurtje sinds zijn laatste tweet
Laatste tweet van @Ghonim is "iets" ouder, volgens twitter op mijn pc:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ghonim
Heading to Tahrir #Jan25
3 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Doen nu politie taken was effe filmmateriaal op ajequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:01 schreef RvLaak het volgende:
Net op AJE: "Militairy declares it's in control"
O? Niets van gezien dan...
Uhh die is van 12 uur geleden hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ghonim
Heading to Tahrir #Jan25
3 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
En die presentator is blijven slapen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:05 schreef shomila het volgende:
RawyaRageh Rawya Rageh
Presenter on #Egypt state TV just apologized to viewers for lack of guests sayin 'no one able to enter or leave bldg' #Jan25 #Tahrir
1 minute ago
Ja zoiets hoorde ik ook, op AJA volgens mij maar niks kunnen vinden (of ik zoek niet goed genoeg)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Had ghonim niet enkele statement gemaakt gisterenavond op aje? zoiets had ik begrepen
tijd voor koffie danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:08 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ja zoiets hoorde ik ook, op AJA volgens mij maar niks kunnen vinden (of ik zoek niet goed genoeg)
Een aantal zenders beweerde dat, maar onbevestigd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Had ghonim niet enkele statement gemaakt gisterenavond op aje? zoiets had ik begrepen
Is dat waar?quote:
helaas welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:09 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Is dat waar?
Gisteren op het puntje van de stoel live meegekeken toch de anti-climax kwam van de DICTATOR.
Het is werkelijk om te kotsen hoe iemand in het leven kan staan maar ja makkelijk gezegd als burgertje zonder enige vorm van macht. Toch kan ik me gelukkig niets voorstellen bij hoe het moet zijn om als machthebber (samen met anderen) te kunnen beslissen over de levens van duizenden mensen met daarbij maar 1 doel, mezelf.
Ik heb erg veel respect voor de mensen in de opstand. Zo beheerst als het allemaal nog steeds gaat. Stiekem hoop ik wel dat ze massaal het paleis en de staatstv gaan bezetten want vrijwillig gaat dit regime niet weg dat is nu wel 300% duidelijk.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:14 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Arabiya/BBC Arabic: New #Jan25 Youth Revolution Channel called Tahrir starts broadcasting on Nilesat on Frequency: 10949
Volgens mij zitten ze wel voor het paleis in Heliopolis hoorquote:
er zijn er meerdere dacht 2 in cairoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:15 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Ze weten toch wel waar het paleis is of kunnen ze er niet komen?
Zijn de tweets van de gozer niet meer & meer onbetrouwbaar gebleken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:14 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Arabiya/BBC Arabic: New #Jan25 Youth Revolution Channel called Tahrir starts broadcasting on Nilesat on Frequency: 10949
Nou gisteren klopten zijn vertalingen wel van Al Arabiyaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn de tweets van de gozer niet meer & meer onbetrouwbaar gebleken?
Misschien wacht het leger wel op de ontploffing van de demonstranten om dit met geweld de kop in te drukken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:17 schreef Blik het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar de ontwikkelingen van vandaag, het kan haast niet zo zijn of er moet iets gaan ontploffen vandaag. Ofwel aan de kant van de demonstranten, ofwel aan de kant van het leger/presidentiële garde.
Deze bijvoorbeeld :quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:17 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Nou gisteren klopten zijn vertalingen wel van Al Arabiya
Was voor de speech van Moebiequote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: Mubarak will announce the amendment of five constitutional articles & annul a sixth article
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |