Dus ze hebben een eigen radiokanaal?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:14 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Al Arabiya/BBC Arabic: New #Jan25 Youth Revolution Channel called Tahrir starts broadcasting on Nilesat on Frequency: 10949
Ben ook heel benieuwd wat er gaat gebeuren, eerst maar eens kijken wat het leger wil.. Dan zien we wel verder. Ik zou willen dat het zonder bloedvergieten kon maar ben toch bijgedraaid.. Misschien moeten er toch nog meer slachtoffers zijn voor er iets gaat gebeuren. Vorige week wilde ik hier nog niet over nadenken, heb mijn mening ondertussen toch ook moeten bijstellenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:17 schreef Blik het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar de ontwikkelingen van vandaag, het kan haast niet zo zijn of er moet iets gaan ontploffen vandaag. Ofwel aan de kant van de demonstranten, ofwel aan de kant van het leger/presidentiėle garde.
Dus hij was niet diegene die de hele tijd aan het roepen was dat moebie dan weer naar land x was, dan weer naar land y?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:20 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld :
[..]
Was voor de speech van Mobie
roddels dus maar daar was het doorspekt van gisterenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:20 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld :
[..]
Was voor de speech van Moebie
Goede morgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:20 schreef Toverheks het volgende:
Vrijdag vechtdag........................
goedemorgen
Jawelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus hij was niet diegene die de hele tijd aan het roepen was dat moebie dan weer naar land x was, dan weer naar land y?
Doe me dan maar woensdag gehaktdag, of maandag vleesvrijdag! Vrijdag vechtdag klinkt deprimerend en het is pas ochtendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:20 schreef Toverheks het volgende:
Vrijdag vechtdag........................
goedemorgen
Ja en? Dat anderen onbetrouwbaar zijn, maakt hem niet betrouwbaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
JawelMaar dat waren er wel meer geloof ik
Uhh dat is ook wat Moebie later zei in het interview, of heb ik wat anders zitten kijken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
roddels dus maar daar was het doorspekt van gisteren
Roddels kunnen waarheid wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:22 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Uhh dat is ook wat Moebie later zei in het interview, of heb ik wat anders zitten kijken?
Een revolutie zonder slachtoffers is bijna onmogelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ben ook heel benieuwd wat er gaat gebeuren, eerst maar eens kijken wat het leger wil.. Dan zien we wel verder. Ik zou willen dat het zonder bloedvergieten kon maar ben toch bijgedraaid.. Misschien moeten er toch nog meer slachtoffers zijn voor er iets gaat gebeuren. Vorige week wilde ik hier nog niet over nadenken, heb mijn mening ondertussen toch ook moeten bijstellen
Hij vertaald volgens mij gewoon wat ze op AJA zeggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja en? Dat anderen onbetrouwbaar zijn, maakt hem niet betrouwbaar. Juist omdat hij dit soort onzin de wereld in gooide, maakt hem (voor mij) nu een afgeschreven bron, tot hij bevestigd wordt.
hij is gewoon een retweeter van niuwsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
JawelMaar dat waren er wel meer geloof ik
Hehe, zit ook wel wat inquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja en? Dat anderen onbetrouwbaar zijn, maakt hem niet betrouwbaar. Juist omdat hij dit soort onzin de wereld in gooide, maakt hem (voor mij) nu een afgeschreven bron, tot hij bevestigd wordt.
Met een dictator met zo'n bord voor z'n kop kan het haast niet anders. Een heleboel hangt vandaag af van het leger. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze vandaag ook nog neutraal blijvenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ben ook heel benieuwd wat er gaat gebeuren, eerst maar eens kijken wat het leger wil.. Dan zien we wel verder. Ik zou willen dat het zonder bloedvergieten kon maar ben toch bijgedraaid.. Misschien moeten er toch nog meer slachtoffers zijn voor er iets gaat gebeuren. Vorige week wilde ik hier nog niet over nadenken, heb mijn mening ondertussen toch ook moeten bijstellen
Dat Egyptische leger is wel het grootste faalleger ooit. Ik denk dat ze zelf verdeeld zijn en daarom geen idee hebben wat ze willen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Met een dictator met zo'n bord voor z'n kop kan het haast niet anders. Een heleboel hangt vandaag af van het leger. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze vandaag ook nog neutraal blijven
Helaas zo noemen ze deze dag, meisje van gister in P&W vertelde dat deze dag zo de geschiedenisboeken in gaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:22 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Doe me dan maar woensdag gehaktdag, of maandag vleesvrijdag! Vrijdag vechtdag klinkt deprimerend en het is pas ochtend
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:28 schreef Nightwulf het volgende:
3 army officers give up their ranks and join the protesters. One says "My oath was to #Egypt, not to a person." #jan25 #tahrir
Jawelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus hij was niet diegene die de hele tijd aan het roepen was dat moebie dan weer naar land x was, dan weer naar land y?
Heldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:28 schreef Nightwulf het volgende:
3 army officers give up their ranks and join the protesters. One says "My oath was to #Egypt, not to a person." #jan25 #tahrir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |