Je hebt het over KLB en ONZ; dit is WGR.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Dven het volgende:
Aan de andere kant: Het is natuurlijk wel weer typisch fok dat je continue afgezeken wordt. Je kan beter een ander forum opzoeken want als je hier iets niet moet verwachten is behulpzaam volk en al helemaal geen behulpzaam volk wat ook maar iets meer dan zijn of haar zolderkamer heeft gezien!
De meeste reacties zeggen genoeg toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je hebt het over KLB en ONZ; dit is WGR.
Zegt meer over het tijdstip dan over Fok zelf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef Dven het volgende:
[..]
De meeste reacties zeggen genoeg toch?
Mjah, deels waar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef Dven het volgende:
[..]
De meeste reacties zeggen genoeg toch?
En wat is dan wel het goede tijdstip? Ik maak op fok weinig anders mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Zegt meer over het tijdstip dan over Fok zelf.
http://hallo.kvk.nlquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:02 schreef sophiea het volgende:
Hahaha, dank je wel jongens! AANGEZIEN CAPSLOCK IEDEREEN ZO AANSPREEKT......idd verkeerd forum, had gehoopt op wat tips of leuke berichtjes...
Ik zou wel een basic webwinkel kunnen opzetten, afhankelijk wat de benefits voor mij mogelijk kunnen zijn. Aangezien ik ook bezig ben met een eigen webshopje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef sophiea het volgende:
Heya, ik zal me even voorstellen, Ik ben Sophie en ik ben nu 22 jaar. In mijn leven heb ik al veel gereisd en ben ook erg wereldwijs geworden. Deze wijsheid wil ik nou gaan gebruiken om mijn eigen webshop te starten. Ik ben bezig met het opzetten van een webshop waarin ik kleding uit Thailand en andere Aziatische landen wil gaan verkopen. Vooral kleding voor vrouwen, met jurken, rokken, broeken, tops, slippers, sjaals accessoires zoals kettingen en veel meer. ik werk nu voor een online marketing bedrijf en heb marketing gestudeerd in Nieuw Zeeland., administratie is ook mijn zwakke punt niet. Om niet verder in te gaan op mijn geschiedenis nu; ik geloof alles te bezitten wat ik nodig heb om dit bedrijf tot een succes te maken. Mijn vraag is nu, hoe zou ik in contact komen met iemand die net als mij een zelfde soort winkel op wil gaan zetten of het misschien interessant vind om dit samen met mij te doen? Ik geloof er namelijk sterk in dat 2 tien keer zoveel kunnen dan 1.
Sophie
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt wel gelijk. Aan de andere kant kun je ook vraag creëren door je zelf te institutionaliseren op de markt. Dit kan zowel met het her positioneren van een bestaand product of inderdaad een nieuw product als substituut in een andere markt aan bieden. Dit kan deuren openen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Verkoop iets wat in Nederland nog niet te koop is en waar vraag naar is.
En dat is geen kleding uit Azie.
En kost weer een aanzienlijk bedrag aan promotie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt wel gelijk. Aan de andere kant kun je ook vraag creëren door je zelf te institutionaliseren op de markt. Dit kan zowel met het her positioneren van een bestaand product of inderdaad een nieuw product als substituut in een andere markt aan bieden. Dit kan deuren openen.
Je kan ook bij de bank een iDeal abonnement afsluiten. Dat is goedkoper.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef Adames het volgende:
Ga voor een betalingssysteem met buckaroo in zee, die zorgen voor een goedkope afhandeling met iDeal voor nog geen euro per transactie.
Klopt, ik was een beetje kort door de bocht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef zzzzzzz het volgende:
[..]
Je kan ook bij de bank een iDeal abonnement afsluiten. Dat is goedkoper.
Een payment service provider zoals Buckaroo heb je wel nodig als je credit card betalingen wilt accepteren.
Dat dus. En als je start is gewoon bankoverschrijving + paypal koppeling genoeg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef zzzzzzz het volgende:
[..]
Je kan ook bij de bank een iDeal abonnement afsluiten. Dat is goedkoper.
Een payment service provider zoals Buckaroo heb je wel nodig als je credit card betalingen wilt accepteren.
Als je ze gewoon een overschrijving laat doen met als opmerking het ordernummer is er niets aan de hand. Hoef je ook (nog) niet in zee met dure aanbieders zoals ideal etc.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:12 schreef sophiea het volgende:
Ja ik ga ook zeker paypal gebruiken, echt ideaal! alleen zijn er nog heel veel mensen die nog geen paypal account hebben, ik denk dat ik makkelijjk begin met de optie om zelf geld over te maken via de bank met referentienummers, dat is gratis en voor iedereen. Ik heb even onderzoek gedaan naar wat andere online aanbieders gebruiken en met referentienummers overschrijven word vaak gebruikt. alleen wat meer papierwerk aan mijn kant haha,
Forget it. Het gros haakt al af als ze eerst een Paypal account aan moeten maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat dus. En als je start is gewoon bankoverschrijving + paypal koppeling genoeg.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:10 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Forget it. Het gros haakt al af als ze eerst een Paypal account aan moeten maken.
Als je geen iDeal hebt als Nederlandse webwinkel kun je beter wat anders gaan doen.
Ok, noem de sites maar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]gelul. Ik heb voorbeelden waarin duizenden euro's winst in max 4 maanden is gemaakt met alleen bankoverschrijving/ contant of paypal.
Dat is natuurlijk een waardeloos argument zonder meer randvoorwaarden te kennen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]gelul. Ik heb voorbeelden waarin duizenden euro's winst in max 4 maanden is gemaakt met alleen bankoverschrijving/ contant of paypal.
Ik geef alleen aan dat je niet meteen in zee hoeft te gaan met 'dure' aanbieders van betalingsmogelijkheden, terwijl het ook simpel kan en je daar al flink wat geld mee kan verdienen.quote:/i/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 12 februari 2011 11:19 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een waardeloos argument zonder meer randvoorwaarden te kennen.
Doelgroep, kosten per product, grootte van de webshop, het product.
hahaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ga niet in om welke webshop(s) dit gaat, op deze webshops werden in ieder geval niet meer dan 5 producten verkocht welke niet duurder zijn dan 50 euro per stuk.
Daarom moet je mensen niet alleen afhankelijk maken van PayPal.. Maar wel als extra aanbieden:)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:42 schreef sophiea het volgende:
Ooo ik ben het er trouwens wel mee eens dat de meeste mensen afhaken als ze eerst een paypal account aan moeten maken. Het, van winkel tot afrekenen proces moet makkelijk en snel zijn en vooral natuurlijk aanvoelen voor de klant. Geen lange registratie processen etc.
idd, het is vooral makkelijk voor mensen die vanuit België/ Duitsland etc. willen bestellen (en het geeft een gevoel van 'veiligheid' omdat men zich vaak beschermd voelt door paypal)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:58 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Daarom moet je mensen niet alleen afhankelijk maken van PayPal.. Maar wel als extra aanbieden:)
Gewoon erbij doen, 99% van de mensen gebruikt dat niet. Er zijn nog wel een paar die dit wel doen (begrijp de rede totaal niet, want ze mogen het pakket niet openmaken voordat ze betaald hebben aan de bezorger)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:16 schreef sophiea het volgende:
Ja paypal is altijd een extra. maar wat vinden jullie van verzending onder rembours?
Ah, je wil er zelf 1 laten ontwikkelen. Goed plan! Een zeer goede en snelle ontwikkelaar kan een web-shop misschien vanaf de grond opbouwen in, nou, laten we zeggen een week of 8. Heb je 20.000 euro?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef sophiea het volgende:
Aa dank je maar ik ga geen gebruik maken van dit soort van kant en klare webshops,
Je hebt natuurlijk altijd een middenweg. Genoeg bedrijven die het achterliggende systeem hebben en alleen voor jou de front-end maken. Dan heb je geen kant en klare webshop met dito lay-out, maar toch snel een webshop.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:10 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Ah, je wil er zelf 1 laten ontwikkelen. Goed plan! Een zeer goede en snelle ontwikkelaar kan een web-shop misschien vanaf de grond opbouwen in, nou, laten we zeggen een week of 8. Heb je 20.000 euro?
Jij rebelse spammert!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:45 schreef Nathalie87Ven het volgende:
Ik ben samen met een vriend nog niet zo lang geleden een webshop begonnen. Gelukkig heeft mijn vriend de nodige kennis van het maken van websites en webshops, dus daar hebben we aanzienlijk kosten kunnen besparen. Wij hebben ons ook ongeveer op dezelfde branche gericht als waar jij je op wilt storten, namelijk sjaals
Als je een beetje startkapitaal hebt, dan zou ik het zeker proberen. Ookal ben je thuis in internet marketing, verwacht de eerste tijd niet een berg aan orders. Dit moet je echt opbouwen.
Ik ben wel van mening dat wanneer je hier echt voor gaat, je ook succesvol kunt zijn!
Succes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |