abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92620179
Heya, ik zal me even voorstellen, Ik ben Sophie en ik ben nu 22 jaar. In mijn leven heb ik al veel gereisd en ben ook erg wereldwijs geworden. Deze wijsheid wil ik nou gaan gebruiken om mijn eigen webshop te starten. Ik ben bezig met het opzetten van een webshop waarin ik kleding uit Thailand en andere Aziatische landen wil gaan verkopen. Vooral kleding voor vrouwen, met jurken, rokken, broeken, tops, slippers, sjaals accessoires zoals kettingen en veel meer. ik werk nu voor een online marketing bedrijf en heb marketing gestudeerd in Nieuw Zeeland., administratie is ook mijn zwakke punt niet. Om niet verder in te gaan op mijn geschiedenis nu; ik geloof alles te bezitten wat ik nodig heb om dit bedrijf tot een succes te maken. Mijn vraag is nu, hoe zou ik in contact komen met iemand die net als mij een zelfde soort winkel op wil gaan zetten of het misschien interessant vind om dit samen met mij te doen? Ik geloof er namelijk sterk in dat 2 tien keer zoveel kunnen dan 1.

Sophie
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:34:26 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92620487
Begin eerst maar eens in je eentje.
Als het verder goed gaat kun je gewoon iemand aannemen die je kan versterken en dan blijf je gewoon de baas en blijft de winst ook voor jezelf.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:35:46 #3
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_92620535
Je denkt alles te bezitten om het bedrijf tot een succes te maken.. En 't startkapitaal? Of wil je de webshop door je buurjongen in elkaar laten zetten voor 100,-?
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:35:47 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_92620536
En zorg dat diegene in ieder geval wel schrijfvaardigheid heeft
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:37:51 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_92620601
Aan de andere kant: Het is natuurlijk wel weer typisch fok dat je continue afgezeken wordt. Je kan beter een ander forum opzoeken want als je hier iets niet moet verwachten is behulpzaam volk en al helemaal geen behulpzaam volk wat ook maar iets meer dan zijn of haar zolderkamer heeft gezien!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:39:11 #6
118585 Crutch
pi_92620648
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Dven het volgende:
Aan de andere kant: Het is natuurlijk wel weer typisch fok dat je continue afgezeken wordt. Je kan beter een ander forum opzoeken want als je hier iets niet moet verwachten is behulpzaam volk en al helemaal geen behulpzaam volk wat ook maar iets meer dan zijn of haar zolderkamer heeft gezien!
Je hebt het over KLB en ONZ; dit is WGR.
Je moeder is een hamster
pi_92620707
Als je zelf nadenkt over het winkelaspect, dan kan je makkelijk hulp vragen voor het bouwen van een goede website. Doe het liever niet bij een buurjongen, maar bij een iets groter bedrijfje. Die hebben de ervaring en ondersteuning die je nodig hebt. Je moet gelijk een goede website maken, als een website je als klant niet direct aanstaat klik je weg. Daarnaast weten dit soort bedrijven beter hoe je makkelijker gevonden wordt met google.

Ga voor een betalingssysteem met buckaroo in zee, die zorgen voor een goedkope afhandeling met iDeal voor nog geen euro per transactie.
Denk ondertussen na over je marketing. Google Adwords is een standaard oplossing. Regionale krantjes zijn goedkoop, maar heb je niet zo veel aan als je landelijk gaat. Zoek naar sites met shopreviews en registreer je daar. Moedig je klanten aan om hun ervaring daar achter te laten. Iemand in dienst nemen zou ik niet doen, in ieder geval niet als eigenaar. Hoogstens een goede kennis die je af en toe kan uithelpen op een 0 uren contract. En nogmaals, als je begint, doe het dan gelijk goed in opzet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Adames op 11-02-2011 00:47:43 ]
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:44:11 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_92620805
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:39 schreef Crutch het volgende:

[..]

Je hebt het over KLB en ONZ; dit is WGR.
De meeste reacties zeggen genoeg toch?
pi_92620817
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef Dven het volgende:

[..]

Zegt meer over het tijdstip dan over Fok zelf.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:45:04 #10
118585 Crutch
pi_92620840
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef Dven het volgende:

[..]

Mjah, deels waar.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:45:36 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_92620855
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef Adames het volgende:

[..]

Zegt meer over het tijdstip dan over Fok zelf.
En wat is dan wel het goede tijdstip? Ik maak op fok weinig anders mee.
pi_92621256
Hahaha, dank je wel jongens! AANGEZIEN CAPSLOCK IEDEREEN ZO AANSPREEKT...... ;) idd verkeerd forum, had gehoopt op wat tips of leuke berichtjes...
  vrijdag 11 februari 2011 @ 01:03:29 #13
118585 Crutch
pi_92621275
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 01:02 schreef sophiea het volgende:
Hahaha, dank je wel jongens! AANGEZIEN CAPSLOCK IEDEREEN ZO AANSPREEKT...... ;) idd verkeerd forum, had gehoopt op wat tips of leuke berichtjes...
http://hallo.kvk.nl
Je moeder is een hamster
pi_92621779
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef sophiea het volgende:
Heya, ik zal me even voorstellen, Ik ben Sophie en ik ben nu 22 jaar. In mijn leven heb ik al veel gereisd en ben ook erg wereldwijs geworden. Deze wijsheid wil ik nou gaan gebruiken om mijn eigen webshop te starten. Ik ben bezig met het opzetten van een webshop waarin ik kleding uit Thailand en andere Aziatische landen wil gaan verkopen. Vooral kleding voor vrouwen, met jurken, rokken, broeken, tops, slippers, sjaals accessoires zoals kettingen en veel meer. ik werk nu voor een online marketing bedrijf en heb marketing gestudeerd in Nieuw Zeeland., administratie is ook mijn zwakke punt niet. Om niet verder in te gaan op mijn geschiedenis nu; ik geloof alles te bezitten wat ik nodig heb om dit bedrijf tot een succes te maken. Mijn vraag is nu, hoe zou ik in contact komen met iemand die net als mij een zelfde soort winkel op wil gaan zetten of het misschien interessant vind om dit samen met mij te doen? Ik geloof er namelijk sterk in dat 2 tien keer zoveel kunnen dan 1.

Sophie
Ik zou wel een basic webwinkel kunnen opzetten, afhankelijk wat de benefits voor mij mogelijk kunnen zijn. Aangezien ik ook bezig ben met een eigen webshopje.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 01:28:18 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_92621839
Kleding uit Thailand hier verkopen. Nee dat is wat Nederland nodig heeft. Nog meer lelijke bij elkaar geflikkerde kleding in de vorm van te grote 1-kleurige t-shirts.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 11 februari 2011 @ 01:35:56 #16
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_92622001
Je moet eens voor de gein het aantal Aziaten gaan tellen wat zich een weg heeft gebaand naar Oxford/Carnaby street of Westfield bij Shepherd's Bush. Ik werd daar regelmatig platgedrukt in Topshop door hordes toeristen die de halve wereld zijn rondgereist alleen maar om te kleding te halen in Londen.

Dat is niet zonder reden.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 11 februari 2011 @ 02:13:16 #17
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_92622616
Je weet dat de Nederlandse textielhandel behoorlijk is afgeschermd voor buitenlandse producten?
The more debt, the better
pi_92622628
Ooo met wat voor iets ben jij bezig dan? :)
pi_92622876
Misschien een goed idee om het uit Azie zelf te gaan runnen omdat je dan de inkoop strategischer kunt doen omdat je waarschijnlijk geen of weinig startkapitaal hebt. Ook kun je kwaliteit dan veiliger bewaken. Succes!
pi_92623159
Aaaa toch wel aardige mensen hier :) ja ik weet alles van invoerrechten/belastingen etc. pijnlijke bedragen! maar op goede kwaliteit valt altijd goede winst te maken, nee ik ben dus niet op zoek naar te grote 1 kleurige tshirts !! :D enne adames ik had je berichtje nog niet gelezen sorry, dank je wel voor de tips!
pi_92624154
Verkoop iets wat in Nederland nog niet te koop is en waar vraag naar is.
En dat is geen kleding uit Azie.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_92626245
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 07:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Verkoop iets wat in Nederland nog niet te koop is en waar vraag naar is.
En dat is geen kleding uit Azie.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt wel gelijk. Aan de andere kant kun je ook vraag creëren door je zelf te institutionaliseren op de markt. Dit kan zowel met het her positioneren van een bestaand product of inderdaad een nieuw product als substituut in een andere markt aan bieden. Dit kan deuren openen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 februari 2011 @ 09:50:10 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92626366
Mocht je je post missen, dan issie aan mijn bezem blijven hangen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:51:58 #24
118585 Crutch
pi_92626403
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:44 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt wel gelijk. Aan de andere kant kun je ook vraag creëren door je zelf te institutionaliseren op de markt. Dit kan zowel met het her positioneren van een bestaand product of inderdaad een nieuw product als substituut in een andere markt aan bieden. Dit kan deuren openen.
En kost weer een aanzienlijk bedrag aan promotie.
Je moeder is een hamster
pi_92634349
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef Adames het volgende:
Ga voor een betalingssysteem met buckaroo in zee, die zorgen voor een goedkope afhandeling met iDeal voor nog geen euro per transactie.
Je kan ook bij de bank een iDeal abonnement afsluiten. Dat is goedkoper.

Een payment service provider zoals Buckaroo heb je wel nodig als je credit card betalingen wilt accepteren.
pi_92634857
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef zzzzzzz het volgende:

[..]

Een payment service provider zoals Buckaroo heb je wel nodig als je credit card betalingen wilt accepteren.
Klopt, ik was een beetje kort door de bocht.
pi_92639747
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef zzzzzzz het volgende:

[..]

Dat dus. En als je start is gewoon bankoverschrijving + paypal koppeling genoeg.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_92640018
Paypal bied overigens ook creditcard betalingen dus 2 vliegen in 1 klap.
pi_92644542
Ja ik ga ook zeker paypal gebruiken, echt ideaal! alleen zijn er nog heel veel mensen die nog geen paypal account hebben, ik denk dat ik makkelijjk begin met de optie om zelf geld over te maken via de bank met referentienummers, dat is gratis en voor iedereen. Ik heb even onderzoek gedaan naar wat andere online aanbieders gebruiken en met referentienummers overschrijven word vaak gebruikt. alleen wat meer papierwerk aan mijn kant haha,
pi_92671795
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:12 schreef sophiea het volgende:
Ja ik ga ook zeker paypal gebruiken, echt ideaal! alleen zijn er nog heel veel mensen die nog geen paypal account hebben, ik denk dat ik makkelijjk begin met de optie om zelf geld over te maken via de bank met referentienummers, dat is gratis en voor iedereen. Ik heb even onderzoek gedaan naar wat andere online aanbieders gebruiken en met referentienummers overschrijven word vaak gebruikt. alleen wat meer papierwerk aan mijn kant haha,
Als je ze gewoon een overschrijving laat doen met als opmerking het ordernummer is er niets aan de hand. Hoef je ook (nog) niet in zee met dure aanbieders zoals ideal etc.

Ik weet alleen niet hoe je paypal precies verwerkt in je boekhouding, omdat zij natuurlijk een bepaald percentage weggraaien bij je waardoor je bedrag op de factuur niet overeenkomt.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_92672317
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Dat dus. En als je start is gewoon bankoverschrijving + paypal koppeling genoeg.
Forget it. Het gros haakt al af als ze eerst een Paypal account aan moeten maken.
Als je geen iDeal hebt als Nederlandse webwinkel kun je beter wat anders gaan doen.

@TS, kleding gaan mensen voor naar een gewone winkel. Net als schoenen, een bril etc allemaal dingen waarvan je ter plekke wilt weten hoe het staat / of het past. (zou je toch moeten weten als marketing chick)
pi_92672443
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:10 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Forget it. Het gros haakt al af als ze eerst een Paypal account aan moeten maken.
Als je geen iDeal hebt als Nederlandse webwinkel kun je beter wat anders gaan doen.
:') gelul. Ik heb voorbeelden waarin duizenden euro's winst in max 4 maanden is gemaakt met alleen bankoverschrijving/ contant of paypal.
pi_92672568
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

:') gelul. Ik heb voorbeelden waarin duizenden euro's winst in max 4 maanden is gemaakt met alleen bankoverschrijving/ contant of paypal.
Ok, noem de sites maar.
pi_92672598
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een waardeloos argument zonder meer randvoorwaarden te kennen.

Doelgroep, kosten per product, grootte van de webshop, het product.
pi_92673608
quote:
1s.gif/i/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 12 februari 2011 11:19 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een waardeloos argument zonder meer randvoorwaarden te kennen.

Doelgroep, kosten per product, grootte van de webshop, het product.
Ik geef alleen aan dat je niet meteen in zee hoeft te gaan met 'dure' aanbieders van betalingsmogelijkheden, terwijl het ook simpel kan en je daar al flink wat geld mee kan verdienen.

Ik ga niet in om welke webshop(s) dit gaat, op deze webshops werden in ieder geval niet meer dan 5 producten verkocht welke niet duurder zijn dan 50 euro per stuk.
pi_92673830
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:

Ik ga niet in om welke webshop(s) dit gaat, op deze webshops werden in ieder geval niet meer dan 5 producten verkocht welke niet duurder zijn dan 50 euro per stuk.
haha :')
pi_92675304
Iedereen begint al aan betalingsproviders te denken terwijl de TS nog helemaal niet zo ver is. We hebben zelf al meer dan 10 webwinkels gelanceerd en begin eerst bij stap 1.

Kijk eerst welke producten je wilt gaan verkopen, en of daar animo voor in binnen Nederland. Aangezien je de producten uit het buitenland wilt gaan halen moet je contacten leggen met leveranciers en gaan uitrekenen hoeveel de producten kosten, en hoeveel het kost om die producten naar Nederland te halen. Niet alleen shipping costs, maar ook douane kosten. Kijk ook hoeveel rompslomp het importeren van textiel met zit meebrengt ivm merken e.d.

Mocht je voldoende startkapitaal hebben kan je beginnen om naar de KvK te gaan en je in te schrijven. Daar komt natuurlijk ook een zakelijke rekening bij en een boekhouder.

Vervolgens ga je het proces uitdenken. Je moet spullen hebben voor het verzenden van producten en je moet gaan nadenken hoe je bestellingen gaat 'fulfillen', wat ook wel order fulfillment genoemd wordt. Dit is cruciaal. Want hoe ga je om met garanties, verzending, zorgen dat het veilig aankomt bij de klant en wat ga je doen met teruggezonden producten? Moeten ze verzendkosten betalen, zo ja, hoeveel? Vergeet niet contact te leggen met bezorgservices zoals DHL, TNT en UPS.

Ook moet je dingen regelen zoals Algemene Voorwaarden, die kan je laten opstellen door een ICT jurist als op ictrecht.nl.

Daarna ga je een webwinkel platform uitkiezen. Starters beginnen vaak met kant-en-klaar pakketten met mijnwebwinkel.nl of vergelijkbare websites. Mocht je weinig kapitaal hebben is dit een normale manier om te beginnen. Als je echt meer uit je webwinkel wilt halen is het zeker aan te raden om met een partij in zee te gaan die maatwerk webwinkels kunnen maken (met Magento bijvoorbeeld). Een beetje maatwerk webshop begint bij sommige partijen bij 5.000 euro en kan oplopen tot meer dan 50.000. Zelf zitten we daar ongeveer tussenin.

Nadat je een platform hebt gekozen, alles hebt opgezet kan je de webwinkel gaan vullen met producten. Daarvoor heb je productfotografie nodig. Tevens heb je goede marketeers en copywriters nodig die goede SEO teksten schrijven en marketing-technieken toepassen om je website hoger in Google te laten komen. AdWords is ook een manier, dat is het advertentienetwerk van Google waar je eigenlijk op bezoeken biedt.

Vervolgens ga je een betalingsprovider kiezen. Voor starters is een combinatie van PayPal, iDeal en bankoverschrijving voldoende. iDeal kan je op abonnementsbasis doen, maar je kan ook tussenpartijen zoals mollie.nl kiezen. Dan betaal je per transactie, niet per maand.

Daarna kan je starten:) Ik ben vast wat vergeten, dat komt omdat ik net uit bed ben.. Succes!
pi_92677260
Wow bedankt dat is heel veel goede informatie, wat ik nou al heb is:
Contacten met leveranciers en ook tussenpersonen die verdere contacten voor mij kunnen leggen;
ik ga uit van de gemiddelde productkosten en heb ook een lijst samengesteld van de precieze producten en kosten, daarnaast heb ik nou (na 3 telefoontjes aan de douane :S ) de precieze invoerskosten per product, en weet ik ook aan wat voor prijzen ik voor shipping ik mee moet rekenen, daarnaast heb ik ook meegerekend de kosten voor mijzelf om eventueel naar het land zelf te reizen. verder ga ik absoluut geen merk / na maak merk kleding importeren puur vanwege al die rompeslomp, dat geeft veel te veel problemen.
over verzending naar de klant, dat is ook al uitgewerkt, verzendkosten zijn voor de klant tenzij de orders over een bepaald totaal bedrag komen, als een product retour gestuurd word dan hoeft de klant alleen verzendkosten van het terugsturen te betalen(wet). Ik ga voor al mijn verzendingen TNT gebruiken.
De webshop zelf ben ik nog niet aan begonnen, ik ken nu onderhand alle webwinkel beginnen websites en opzich is dat niet eens verkeerd. Ik ben er nog niet over uit of ik een maatwerk site wil, vanwege de hoge kosten.
en even over productfotografie, het is natuurlijk heel belangrijk dat je goede foto's krijgt. zelf heb ik een korte cursus fotografie gedaan en ik heb ook een goede camera etc. dus ik ga er eerst zelf eens mee aan de slag om te kijken wat ik zelf kan bereiken. goede productfotografen rekenen minimaal 4 euro per foto! wanneer je minimaal 2000 producten wilt gaan verkopen word dat redelijk prijzig.
Ik ben zelf een SEO schrijver trouwens :P dus dat gaat me heel wat schelen in mijn marketing budget, sowieso wil ik betaald op Google en social media adverteren.
Trouwens wel een belangrijke vraag, volgens de wet ben je verplicht een achteraf betalingsoptie te kunnen bieden aan je klant, zoals verzending onder rembours of met een acceptgiro achteraf. nou heb ik al verhalen gehoord dat verzending onder rembours afgeschaft gaat worden. Is dit een wet die echt heel streng word nageleeft? Hoe doen jullie dat met jullie webshops?

Oooo en meneer kleding is geen product om online te verkopen? Online kledingwinkels zijn een ware trend, google maar eens 'kleren kopen' 'online kleding' etc en zie eens wat je krijgt. Dit is een groeiende markt en vooral wij hier lopen er nog heel erg op achter vergeleken met de UK en US etc. ik heb vorige maand nog een aantal nieuwe truien aangeschaft op een Japanse website!
Groetjes!
pi_92677313
Ooo ik ben het er trouwens wel mee eens dat de meeste mensen afhaken als ze eerst een paypal account aan moeten maken. Het, van winkel tot afrekenen proces moet makkelijk en snel zijn en vooral natuurlijk aanvoelen voor de klant. Geen lange registratie processen etc.
pi_92677736
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:42 schreef sophiea het volgende:
Ooo ik ben het er trouwens wel mee eens dat de meeste mensen afhaken als ze eerst een paypal account aan moeten maken. Het, van winkel tot afrekenen proces moet makkelijk en snel zijn en vooral natuurlijk aanvoelen voor de klant. Geen lange registratie processen etc.
Daarom moet je mensen niet alleen afhankelijk maken van PayPal.. Maar wel als extra aanbieden:)
pi_92677879
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:58 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

Daarom moet je mensen niet alleen afhankelijk maken van PayPal.. Maar wel als extra aanbieden:)
idd, het is vooral makkelijk voor mensen die vanuit België/ Duitsland etc. willen bestellen (en het geeft een gevoel van 'veiligheid' omdat men zich vaak beschermd voelt door paypal)
pi_92678236
Ja paypal is altijd een extra. maar wat vinden jullie van verzending onder rembours?
pi_92678467
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:16 schreef sophiea het volgende:
Ja paypal is altijd een extra. maar wat vinden jullie van verzending onder rembours?
Gewoon erbij doen, 99% van de mensen gebruikt dat niet. Er zijn nog wel een paar die dit wel doen (begrijp de rede totaal niet, want ze mogen het pakket niet openmaken voordat ze betaald hebben aan de bezorger)

De kosten zijn uiteraard voor de koper.
pi_92679022
Ja is ook zo, en hopen dat de wet een beetje meebeweegt met de online ontwikkelingen.... nahh... haha
pi_92679148
Mijn webwinkel van Logivert

U geeft de producten aan die u online wilt verkopen en Mijn Webwinkel zorgt voor een aangepaste webshop met een volledige ondersteuning. Het aanbieden van promoties, het berekenen van de transportkosten, het weergeven van verschillende opties, het afhandelen van de bestellingen, Mijn Webwinkel doet het automatisch zodat u zonder zorgen kan genieten van de opbrengsten van uw webwinkel.

Ondersteunt ook ideal.. Ik vind het een fijne webshop

http://www.logivert.com/n(...)l/mijn-webwinkel.htm
pi_92836791
Aa dank je maar ik ga geen gebruik maken van dit soort van kant en klare webshops,
pi_92871182
Misschien een idee om een cursus te volgen:
http://www.webshopbeginnen.nl/
Of internet staat sowieso enorm veel informatie over het opstarten van een webshop.
Ik zou beginnen met een simpele webshop software die je zelf kan beheren (dit scheelt veel opstartkosten). Dit kun je altijd nog verder uitbreiden.
pi_92876236
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef sophiea het volgende:
Aa dank je maar ik ga geen gebruik maken van dit soort van kant en klare webshops,
Ah, je wil er zelf 1 laten ontwikkelen. Goed plan! Een zeer goede en snelle ontwikkelaar kan een web-shop misschien vanaf de grond opbouwen in, nou, laten we zeggen een week of 8. Heb je 20.000 euro?
pi_92876769
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:10 schreef Wijnbo het volgende:

[..]

Ah, je wil er zelf 1 laten ontwikkelen. Goed plan! Een zeer goede en snelle ontwikkelaar kan een web-shop misschien vanaf de grond opbouwen in, nou, laten we zeggen een week of 8. Heb je 20.000 euro?
Je hebt natuurlijk altijd een middenweg. Genoeg bedrijven die het achterliggende systeem hebben en alleen voor jou de front-end maken. Dan heb je geen kant en klare webshop met dito lay-out, maar toch snel een webshop.
  woensdag 16 februari 2011 @ 18:37:13 #50
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_92877279
Kijk en lees ook eens op higherlevel, ik denk nog een beter forum voor je vragen

http://www.higherlevel.nl/
pi_92879408
Goed bedoeld advies: Ga hier eens buurten: http://www.higherlevel.nl :)
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_92899782
TVT, ik ben ook net bezig met het opzetten van een webshop :)
Verwacht geen groot geld, maar voor een beginnend bedrijf is het een relatief kleine investering.
pi_94000911
Ik ben samen met een vriend nog niet zo lang geleden een webshop begonnen. Gelukkig heeft mijn vriend de nodige kennis van het maken van websites en webshops, dus daar hebben we aanzienlijk kosten kunnen besparen. Wij hebben ons ook ongeveer op dezelfde branche gericht als waar jij je op wilt storten, namelijk sjaals.

Als je een beetje startkapitaal hebt, dan zou ik het zeker proberen. Ookal ben je thuis in internet marketing, verwacht de eerste tijd niet een berg aan orders. Dit moet je echt opbouwen.

Ik ben wel van mening dat wanneer je hier echt voor gaat, je ook succesvol kunt zijn!

Succes :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Sjeen op 12-03-2011 21:38:51 ]
Check mijn sjaals ;-)
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:50:54 #56
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94001094
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:45 schreef Nathalie87Ven het volgende:
Ik ben samen met een vriend nog niet zo lang geleden een webshop begonnen. Gelukkig heeft mijn vriend de nodige kennis van het maken van websites en webshops, dus daar hebben we aanzienlijk kosten kunnen besparen. Wij hebben ons ook ongeveer op dezelfde branche gericht als waar jij je op wilt storten, namelijk sjaals

Als je een beetje startkapitaal hebt, dan zou ik het zeker proberen. Ookal ben je thuis in internet marketing, verwacht de eerste tijd niet een berg aan orders. Dit moet je echt opbouwen.

Ik ben wel van mening dat wanneer je hier echt voor gaat, je ook succesvol kunt zijn!

Succes :)
Jij rebelse spammert!
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_94014679
Als je daadwerkelijk 2000 producten wil aanbieden moet je ook voor een behoorlijk magazijn zorgen, want mensen willen geen 3 maanden wachten voordat het uit Azië aankomt.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')