Je hebt het over KLB en ONZ; dit is WGR.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Dven het volgende:
Aan de andere kant: Het is natuurlijk wel weer typisch fok dat je continue afgezeken wordt. Je kan beter een ander forum opzoeken want als je hier iets niet moet verwachten is behulpzaam volk en al helemaal geen behulpzaam volk wat ook maar iets meer dan zijn of haar zolderkamer heeft gezien!
De meeste reacties zeggen genoeg toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je hebt het over KLB en ONZ; dit is WGR.
Zegt meer over het tijdstip dan over Fok zelf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef Dven het volgende:
[..]
De meeste reacties zeggen genoeg toch?
Mjah, deels waar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef Dven het volgende:
[..]
De meeste reacties zeggen genoeg toch?
En wat is dan wel het goede tijdstip? Ik maak op fok weinig anders mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Zegt meer over het tijdstip dan over Fok zelf.
http://hallo.kvk.nlquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:02 schreef sophiea het volgende:
Hahaha, dank je wel jongens! AANGEZIEN CAPSLOCK IEDEREEN ZO AANSPREEKT......idd verkeerd forum, had gehoopt op wat tips of leuke berichtjes...
Ik zou wel een basic webwinkel kunnen opzetten, afhankelijk wat de benefits voor mij mogelijk kunnen zijn. Aangezien ik ook bezig ben met een eigen webshopje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef sophiea het volgende:
Heya, ik zal me even voorstellen, Ik ben Sophie en ik ben nu 22 jaar. In mijn leven heb ik al veel gereisd en ben ook erg wereldwijs geworden. Deze wijsheid wil ik nou gaan gebruiken om mijn eigen webshop te starten. Ik ben bezig met het opzetten van een webshop waarin ik kleding uit Thailand en andere Aziatische landen wil gaan verkopen. Vooral kleding voor vrouwen, met jurken, rokken, broeken, tops, slippers, sjaals accessoires zoals kettingen en veel meer. ik werk nu voor een online marketing bedrijf en heb marketing gestudeerd in Nieuw Zeeland., administratie is ook mijn zwakke punt niet. Om niet verder in te gaan op mijn geschiedenis nu; ik geloof alles te bezitten wat ik nodig heb om dit bedrijf tot een succes te maken. Mijn vraag is nu, hoe zou ik in contact komen met iemand die net als mij een zelfde soort winkel op wil gaan zetten of het misschien interessant vind om dit samen met mij te doen? Ik geloof er namelijk sterk in dat 2 tien keer zoveel kunnen dan 1.
Sophie
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt wel gelijk. Aan de andere kant kun je ook vraag creëren door je zelf te institutionaliseren op de markt. Dit kan zowel met het her positioneren van een bestaand product of inderdaad een nieuw product als substituut in een andere markt aan bieden. Dit kan deuren openen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Verkoop iets wat in Nederland nog niet te koop is en waar vraag naar is.
En dat is geen kleding uit Azie.
En kost weer een aanzienlijk bedrag aan promotie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt wel gelijk. Aan de andere kant kun je ook vraag creëren door je zelf te institutionaliseren op de markt. Dit kan zowel met het her positioneren van een bestaand product of inderdaad een nieuw product als substituut in een andere markt aan bieden. Dit kan deuren openen.
Je kan ook bij de bank een iDeal abonnement afsluiten. Dat is goedkoper.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef Adames het volgende:
Ga voor een betalingssysteem met buckaroo in zee, die zorgen voor een goedkope afhandeling met iDeal voor nog geen euro per transactie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |