abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92620179
Heya, ik zal me even voorstellen, Ik ben Sophie en ik ben nu 22 jaar. In mijn leven heb ik al veel gereisd en ben ook erg wereldwijs geworden. Deze wijsheid wil ik nou gaan gebruiken om mijn eigen webshop te starten. Ik ben bezig met het opzetten van een webshop waarin ik kleding uit Thailand en andere Aziatische landen wil gaan verkopen. Vooral kleding voor vrouwen, met jurken, rokken, broeken, tops, slippers, sjaals accessoires zoals kettingen en veel meer. ik werk nu voor een online marketing bedrijf en heb marketing gestudeerd in Nieuw Zeeland., administratie is ook mijn zwakke punt niet. Om niet verder in te gaan op mijn geschiedenis nu; ik geloof alles te bezitten wat ik nodig heb om dit bedrijf tot een succes te maken. Mijn vraag is nu, hoe zou ik in contact komen met iemand die net als mij een zelfde soort winkel op wil gaan zetten of het misschien interessant vind om dit samen met mij te doen? Ik geloof er namelijk sterk in dat 2 tien keer zoveel kunnen dan 1.

Sophie
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:34:26 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92620487
Begin eerst maar eens in je eentje.
Als het verder goed gaat kun je gewoon iemand aannemen die je kan versterken en dan blijf je gewoon de baas en blijft de winst ook voor jezelf.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:35:46 #3
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_92620535
Je denkt alles te bezitten om het bedrijf tot een succes te maken.. En 't startkapitaal? Of wil je de webshop door je buurjongen in elkaar laten zetten voor 100,-?
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:35:47 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_92620536
En zorg dat diegene in ieder geval wel schrijfvaardigheid heeft
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:37:51 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_92620601
Aan de andere kant: Het is natuurlijk wel weer typisch fok dat je continue afgezeken wordt. Je kan beter een ander forum opzoeken want als je hier iets niet moet verwachten is behulpzaam volk en al helemaal geen behulpzaam volk wat ook maar iets meer dan zijn of haar zolderkamer heeft gezien!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:39:11 #6
118585 Crutch
pi_92620648
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Dven het volgende:
Aan de andere kant: Het is natuurlijk wel weer typisch fok dat je continue afgezeken wordt. Je kan beter een ander forum opzoeken want als je hier iets niet moet verwachten is behulpzaam volk en al helemaal geen behulpzaam volk wat ook maar iets meer dan zijn of haar zolderkamer heeft gezien!
Je hebt het over KLB en ONZ; dit is WGR.
Je moeder is een hamster
pi_92620707
Als je zelf nadenkt over het winkelaspect, dan kan je makkelijk hulp vragen voor het bouwen van een goede website. Doe het liever niet bij een buurjongen, maar bij een iets groter bedrijfje. Die hebben de ervaring en ondersteuning die je nodig hebt. Je moet gelijk een goede website maken, als een website je als klant niet direct aanstaat klik je weg. Daarnaast weten dit soort bedrijven beter hoe je makkelijker gevonden wordt met google.

Ga voor een betalingssysteem met buckaroo in zee, die zorgen voor een goedkope afhandeling met iDeal voor nog geen euro per transactie.
Denk ondertussen na over je marketing. Google Adwords is een standaard oplossing. Regionale krantjes zijn goedkoop, maar heb je niet zo veel aan als je landelijk gaat. Zoek naar sites met shopreviews en registreer je daar. Moedig je klanten aan om hun ervaring daar achter te laten. Iemand in dienst nemen zou ik niet doen, in ieder geval niet als eigenaar. Hoogstens een goede kennis die je af en toe kan uithelpen op een 0 uren contract. En nogmaals, als je begint, doe het dan gelijk goed in opzet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Adames op 11-02-2011 00:47:43 ]
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:44:11 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_92620805
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:39 schreef Crutch het volgende:

[..]

Je hebt het over KLB en ONZ; dit is WGR.
De meeste reacties zeggen genoeg toch?
pi_92620817
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef Dven het volgende:

[..]

Zegt meer over het tijdstip dan over Fok zelf.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:45:04 #10
118585 Crutch
pi_92620840
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef Dven het volgende:

[..]

Mjah, deels waar.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:45:36 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_92620855
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef Adames het volgende:

[..]

Zegt meer over het tijdstip dan over Fok zelf.
En wat is dan wel het goede tijdstip? Ik maak op fok weinig anders mee.
pi_92621256
Hahaha, dank je wel jongens! AANGEZIEN CAPSLOCK IEDEREEN ZO AANSPREEKT...... ;) idd verkeerd forum, had gehoopt op wat tips of leuke berichtjes...
  vrijdag 11 februari 2011 @ 01:03:29 #13
118585 Crutch
pi_92621275
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 01:02 schreef sophiea het volgende:
Hahaha, dank je wel jongens! AANGEZIEN CAPSLOCK IEDEREEN ZO AANSPREEKT...... ;) idd verkeerd forum, had gehoopt op wat tips of leuke berichtjes...
http://hallo.kvk.nl
Je moeder is een hamster
pi_92621779
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef sophiea het volgende:
Heya, ik zal me even voorstellen, Ik ben Sophie en ik ben nu 22 jaar. In mijn leven heb ik al veel gereisd en ben ook erg wereldwijs geworden. Deze wijsheid wil ik nou gaan gebruiken om mijn eigen webshop te starten. Ik ben bezig met het opzetten van een webshop waarin ik kleding uit Thailand en andere Aziatische landen wil gaan verkopen. Vooral kleding voor vrouwen, met jurken, rokken, broeken, tops, slippers, sjaals accessoires zoals kettingen en veel meer. ik werk nu voor een online marketing bedrijf en heb marketing gestudeerd in Nieuw Zeeland., administratie is ook mijn zwakke punt niet. Om niet verder in te gaan op mijn geschiedenis nu; ik geloof alles te bezitten wat ik nodig heb om dit bedrijf tot een succes te maken. Mijn vraag is nu, hoe zou ik in contact komen met iemand die net als mij een zelfde soort winkel op wil gaan zetten of het misschien interessant vind om dit samen met mij te doen? Ik geloof er namelijk sterk in dat 2 tien keer zoveel kunnen dan 1.

Sophie
Ik zou wel een basic webwinkel kunnen opzetten, afhankelijk wat de benefits voor mij mogelijk kunnen zijn. Aangezien ik ook bezig ben met een eigen webshopje.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 01:28:18 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_92621839
Kleding uit Thailand hier verkopen. Nee dat is wat Nederland nodig heeft. Nog meer lelijke bij elkaar geflikkerde kleding in de vorm van te grote 1-kleurige t-shirts.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 11 februari 2011 @ 01:35:56 #16
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_92622001
Je moet eens voor de gein het aantal Aziaten gaan tellen wat zich een weg heeft gebaand naar Oxford/Carnaby street of Westfield bij Shepherd's Bush. Ik werd daar regelmatig platgedrukt in Topshop door hordes toeristen die de halve wereld zijn rondgereist alleen maar om te kleding te halen in Londen.

Dat is niet zonder reden.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 11 februari 2011 @ 02:13:16 #17
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_92622616
Je weet dat de Nederlandse textielhandel behoorlijk is afgeschermd voor buitenlandse producten?
The more debt, the better
pi_92622628
Ooo met wat voor iets ben jij bezig dan? :)
pi_92622876
Misschien een goed idee om het uit Azie zelf te gaan runnen omdat je dan de inkoop strategischer kunt doen omdat je waarschijnlijk geen of weinig startkapitaal hebt. Ook kun je kwaliteit dan veiliger bewaken. Succes!
pi_92623159
Aaaa toch wel aardige mensen hier :) ja ik weet alles van invoerrechten/belastingen etc. pijnlijke bedragen! maar op goede kwaliteit valt altijd goede winst te maken, nee ik ben dus niet op zoek naar te grote 1 kleurige tshirts !! :D enne adames ik had je berichtje nog niet gelezen sorry, dank je wel voor de tips!
pi_92624154
Verkoop iets wat in Nederland nog niet te koop is en waar vraag naar is.
En dat is geen kleding uit Azie.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_92626245
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 07:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Verkoop iets wat in Nederland nog niet te koop is en waar vraag naar is.
En dat is geen kleding uit Azie.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt wel gelijk. Aan de andere kant kun je ook vraag creëren door je zelf te institutionaliseren op de markt. Dit kan zowel met het her positioneren van een bestaand product of inderdaad een nieuw product als substituut in een andere markt aan bieden. Dit kan deuren openen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 februari 2011 @ 09:50:10 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92626366
Mocht je je post missen, dan issie aan mijn bezem blijven hangen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:51:58 #24
118585 Crutch
pi_92626403
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:44 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt wel gelijk. Aan de andere kant kun je ook vraag creëren door je zelf te institutionaliseren op de markt. Dit kan zowel met het her positioneren van een bestaand product of inderdaad een nieuw product als substituut in een andere markt aan bieden. Dit kan deuren openen.
En kost weer een aanzienlijk bedrag aan promotie.
Je moeder is een hamster
pi_92634349
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef Adames het volgende:
Ga voor een betalingssysteem met buckaroo in zee, die zorgen voor een goedkope afhandeling met iDeal voor nog geen euro per transactie.
Je kan ook bij de bank een iDeal abonnement afsluiten. Dat is goedkoper.

Een payment service provider zoals Buckaroo heb je wel nodig als je credit card betalingen wilt accepteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')