Dat, of een loze leiding misbruiken voor een lan-draadje. Als dat dan kan. Mijn router staat beneden bij het modem van UPC, dus eigenlijk nooit een baggerverbinding (nee, ook niet met UPCquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet je er even een access point tussen zetten op de 1e verdieping, dat helpt
Pffrrrttttfffffff maar goed dat ik geen bier drink nuquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Lees: als mensen op Eindhoven CS geld in je koffiebeker beginnen te gooien
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet? maar als je niet wilt dat muck je inruilt ...
heb wel een mogelijkheid naar de 1e etage, maar naar zolder moet ik teveel overhoop halenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat, of een loze leiding misbruiken voor een lan-draadje. Als dat dan kan. Mijn router staat beneden bij het modem van UPC, dus eigenlijk nooit een baggerverbinding (nee, ook niet met UPC). Voor echte downloads een lanverbinding. En voor games, zodat de lag zo onbestaand mogelijk is
ZONNETquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
God ja uit de tijd dat elke provider stapels CD's bij een tankstation had liggen![]()
En dan was er ook nog een provider die het wel slim vond als je eerst via een ANDER internet had, en dat je dan ALSNOG moeite ging doen om zijn spul te downloaden![]()
Needless to say: Commundo.nl heeft niet lang geduurd.
* Barretje80 woont gelijkvloersquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat, of een loze leiding misbruiken voor een lan-draadje. Als dat dan kan. Mijn router staat beneden bij het modem van UPC, dus eigenlijk nooit een baggerverbinding (nee, ook niet met UPC). Voor echte downloads een lanverbinding. En voor games, zodat de lag zo onbestaand mogelijk is
Dat e-mailadres van _A_ werkt nog steeds Na tien jaar of zoquote:
mocht ik ooit scheiden dan kweek ik een Talibaardquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb toch niemand om vette shit mee te krijgen![]()
![]()
.
Okay, ik heb het gelezen DM. Het enige dat ik nog kwijt wil is dat ik mezelf niet zielig vind hoor. Dat leg ik dan waarschijnlijk op een verkeerde manier uit wat ik bedoel. Verder ook niet belangrijk wat mij betreftquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ontken niets. Ook ik probeer af en toe de lapo te pakken, en daarin ben ik ook heus niet de enige. Af en toe moet dat ook gewoon kunnen, vind ik, maar continu wordt gewoon irritant op een gegeven moment.
Wie over een onderwerp begint, doet trouwens niet ter zake. De wijze waarop je reageert en vervolgens blijft doorzeuren wel. Een olifant die door een porceleinkast stormt, gaat nog subtieler te werk. Prima dat je een eigen mening hebt, dat is alleen maar goed. Maar die kun je ook op een normale, niet kwetsende manier brengen. Maar dat punt is wel duidelijk besproken door anderen, geloof ik.
Overigens vind ik het wel tekenend dat alles meteen weer aan jou ligt. Dat is nou wel precies het kleutergedrag dat ik bedoelde. Iemand zegt iets, jij gaat vol in de aanval en als anderen daar wat van zeggen, dan ben jij zielig in de grote boze wereld. Dat roept overigens wel wat jeugdsentiment op aan een zwart kuiken met een half ei op zijn hoofd.
Maar ik hou er verder ook over op, datgene wat ik wilde zeggen, ben ik nu wel kwijt![]()
.
Jaquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat e-mailadres van _A_ werkt nog steeds Na tien jaar of zo
Idem bij mijn oude provider, echte bagger laat ik nog steeds daarheen gaan. En 1x per jaar even kijken of ik iets gemist heb
Ik heb een loze leiding bij het bouwen al aangegeven, zodat ik dat niet hoefde te doen. Zo heb ik ook een punt waar ik zes stopcontacten heb, dat vonden ze vreemd. Ik niet, met die zooi die ik hier heb qua NAS en zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 woont gelijkvloers
maar we hebben wel een draadje door het halve huis heen lopen van de verbinding tot de coputer in de slaapkamer..
Oh neequote:
Wat houdt je tegenquote:
Ja, Compuserve, zonnet en weet ik wat, toen zat ik al bij world acces volgens mij. Die doet het niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb het nooit gebruikt maar dat ik net bij de Free record shop werkte lagen ze er idd met stapels op de toonbank
Whiskey met een equote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dat heb ik wel verdiend![]()
mja.. hier is het 1 blok beton met ingegoten leidingen.. niet veel mogelijkheden dus..quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een loze leiding bij het bouwen al aangegeven, zodat ik dat niet hoefde te doen. Zo heb ik ook een punt waar ik zes stopcontacten heb, dat vonden ze vreemd. Ik niet, met die zooi die ik hier heb qua NAS en zo
omdat je toek alleen laat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dat heb ik wel verdiend![]()
zonnet.. toen was jij nog helemaal niet geboren!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
Zonnet? Dat ken ikZo'n gele CD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |