Dat is waar, maar niet per definitie beterquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
een man is anders dan paar van die plastic kut speeltjes
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is waar, maar niet per definitie beter![]()
Ghehe een ONZ'er zekerquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
Whahahahaha ik heb een PM wisseling met een gebande die probeert me beledigen, en ik ga er iedere keer een stapje overheen, hij wordt steeds kwaaier
Ik ga nog ff door
Leuk om zo te zuigenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
Whahahahaha ik heb een PM wisseling met een gebande die probeert me beledigen, en ik ga er iedere keer een stapje overheen, hij wordt steeds kwaaier
Ik ga nog ff door
dat zei ik nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is waar, maar niet per definitie beter![]()
Weer een puntje voor mij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef OA het volgende:
Hele volksstammen niet, maar /care![]()
O ja, slapen...
never mind.. ben te moe voor enige discussiequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het enige dat ik er naar jou toe over wil zeggen is dat het niet juist was van mij om jouw naam te noemen. Daar wil ik dan ook mijn excuus voor maken
En dan afsluiten met: "O ja, mail ff met forum@fok...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nog ff door
Leuk hequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nog ff door
Zal vast wel lukkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
never mind.. ben te moe voor enige discussie
eigenlijk alleen zin om een beetje gezellig te posten hier
Heerlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nog ff door
ja, maar jij...damn!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg dames, straks ga ik het zelf nog geloven
Hij wil in weelde sterven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme kut mubarak fickschnitzelstraks dikke vette burgeroorlog daar, en niet nodig, en jouw schuld. Sterf dikke
Fick halal schnitzel bedoel ik natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme kut mubarak fickschnitzelstraks dikke vette burgeroorlog daar, en niet nodig, en jouw schuld. Sterf dikke
Zolang hij ze maar niet met de FP laat mailen....quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:08 schreef OA het volgende:
[..]
En dan afsluiten met: "O ja, mail ff met forum@fok..."
ik ben moe en eigenlijk niet eens gezellig nuquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
never mind.. ben te moe voor enige discussie
eigenlijk alleen zin om een beetje gezellig te posten hier
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat zei ik nietmaar hoop ik toch wel. Anders ruilt Muck me straks in.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef friemelaar het volgende:
Luitjes, ik ga ff douche, weet nog niet of ik vandaag nog terug kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |