Ze moeten het plein sowieso vasthouden. Maar je kan vanaf het plein doorstoten naar andere straten, maar het plein als een soort van centraal coördinatiepunt behouden. Dat hebben ze bijvoorbeeld gedaan in de Bangkok protesten van mei 2010.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Dat plein is voor het oog van de wereld. Als ze uit elkaar gaan worden ze veel kwetsbaarder, dat kan alleen als het echt niet anders kan en moet goed georganiseerd. Zal nu dus wel gebeuren, morgen.
Waarom zouden ze? Wat zou het nut daarvan zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef deleriouz het volgende:
Wat een afzeikspeeches, heeft er gewoon alle schijn van dat ze dit met opzet doen
Ja en ik snap er dus ook helemaal niks van.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Ik snap uberhaupt niet hoe ze kunnen denken dat die miljoenen mensen nu wel opeens als makke schaapjes achter hun aan zouden lopen. Het ontgaat alle vorm van logica, wijsheid en verantwoordelijkheid... en dat frustreert me gigantisch.
Leuk gebrachtquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef RvLaak het volgende:
Nog ff een schop in de ballen van de NOS:
Egypte: Grote woede na Mubarak-speech
Hij heeft gewoon het verkeerde briefje voorgelezenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en ik snap er dus ook helemaal niks van.
Je haalde uit de woorden van Obama, de leider van de NDP, het leger en zelfs van de CIA dat Mubarak zou gaan opstappen. Op CNN hadden ze het ervoor dat politici verbaasd stonden te kijken naar de speech. En Obama was niet vrolijk toen ze hem lieten zien op CNN. Helemaal niet.
Dit kan gewoon niet kloppen.
Die beelden zou ik graag zien, O's hoofdquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Je haalde uit de woorden van Obama, de leider van de NDP, het leger en zelfs van de CIA dat Mubarak zou gaan opstappen. Op CNN hadden ze het ervoor dat politici verbaasd stonden te kijken naar de speech. En Obama was niet vrolijk toen ze hem lieten zien op CNN. Helemaal niet.
Hoezo is Obama afgegaan? Obama heeft Mubarak eigenlijk "gesteund"quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef Onverlaatje het volgende:
Obama is zo waanzinnig afgegaan deze avond.
Ik ben benieuwd naar zijn reactie.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef RvLaak het volgende:
Nog ff een schop in de ballen van de NOS:
Egypte: Grote woede na Mubarak-speech
Hoezo gesteund???? Hij heeft Mubarak aangespoord om af te treden tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoezo is Obama afgegaan? Obama heeft Mubarak eigenlijk "gesteund"
Mooie vrouw!quote:
Ik denk dat er iets achter de schermen afspeelt dat wij niet weten. Machtsstrijd binnen het leger ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |