Owww, jammer dat ik dat gemist heb.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Adolecens het volgende:
Nieuwsuur: "Heb je de indruk nu dat mensen boos zijn op dat plein?"
Da's dan wel weer meesterlijk ja...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het was gewoon een truc? Ze hebben een feestende menigte gebruikt ter illustratie van Mubarak's speech. Alsof ze Mubarak fantastisch vinden!
PWND!
En dan op de Staats TV eerst beelden laten zien van de speech en dan een juichende menigte van VOOR de speech.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het was gewoon een truc? Ze hebben een feestende menigte gebruikt ter illustratie van Mubarak's speech. Alsof ze Mubarak fantastisch vinden!
PWND!
In amerikaquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
De Nederlandse verslaggeving is ook echt dramatisch slecht.
Je moest eens weten hoe triest de mensen die niet op fok en aje ingelicht zijn, op de hoogte zijn.
Alexandrie ligt aan de kust binnen het bereik van de aircraft carriers voor backup van gewapend volk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Onverlaatje het volgende:
Mensen, dit is het begin van de burgeroorlog in Egypte.
Ze gaan een kazerne overnemen en de wapens opnemen.
doei rem veel plezierquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:19 schreef remlof het volgende:
Dit wordt een lange nacht. Ik maak nog even van mijn vrijheid gebruik om naar m'n vrienden in de kroeg te gaan. Ben benieuwd hoe het er voor staat als ik terugkom.
En ik moet nog een hele ochtend werken!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:19 schreef remlof het volgende:
Dit wordt een lange nacht. Ik maak nog even van mijn vrijheid gebruik om naar m'n vrienden in de kroeg te gaan. Ben benieuwd hoe het er voor staat als ik terugkom.
Dit is echt de meest brutale dictator ooitquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:19 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
En dan op de Staats TV eerst beelden laten zien van de speech en dan een juichende menigte van VOOR de speech.
In een uurtje zijn ze er.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:19 schreef Marie30 het volgende:
CNN: paleis is 6 miles van het plein... mensen gaan daar nu naar toe.
Zou president al gevlucht zijn?
Lijkt wel flauwgevallenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:19 schreef Infection het volgende:
Ligt iemand onwel daar ofzo? op CNN
ik zei nog , ze hebben helemaal nik sletterlijks gezegd , het is afwachten wat vanacht en morgen gebeurd , maar ik vrees het ergste .....quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Terecht ook. Speech van vanmiddag door de grote pief van het leger was is dus misleidend geweest
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:19 schreef Infection het volgende:
Ligt iemand onwel daar ofzo? op CNN
Ja zoiets... Lijkt me ook grote kans op love-parade vertrappelingstoestanden op dat plein.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:19 schreef rakotto het volgende:
Iemand op AJA is flauwgevallen of heeft hartstilstand.... Mednsen geven hem lucht..
lucht geven.quote:
Lucht verplaatsenquote:
Tien kilometer in een uurtje met zoveel mensen... dat gaat veel langer duren. Je moet al echt rennen om vijf km per half uur te halen...quote:
No shit...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand is bewusteloos geraakt in Cairo.
shut upquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef mirved het volgende:
BREAKING NEWS IEMAND IS FLAUWGEVALLEN
NO SHIT SHERLOCK!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef mirved het volgende:
Iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik zag reanimatie bewegingen...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef mirved het volgende:
Wel fijn dat mensen eromheen nog afstand houden, ondanks dat ze gek zijn geworden van Moebiequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef gehotseflotst het volgende:
"Meer... lucht... meer... lucht..."Zo zit die man met de vlag te zwaaien
Heel ritmisch.
Dankquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef MTL het volgende:
http://www.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream4
je hebt in de topics alleen maar poep gepost.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef mirved het volgende:
Kijk op CNN daar stormen ze de snelweg op... naar de staatstelevisie!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef Saekerhett het volgende:
Oh god, daar gaan ze, op weg naar het paleis!
Zie er nog weinig van op AJEquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ze gaan naar het paleis en tv gebouwe! @twitter
Frisse lucht?... tussen miljoen zwetende Egyptenaren met een schoen in de hand?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:20 schreef RobertVH het volgende:
[..]
iemand frisse lucht toe waaien denk ik
Nog meer van dit?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef -jos- het volgende:
NadaAuf Omar Suleiman to release a statement in a few minutes.
Ik kijk CNN.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kijk op CNN daar stormen ze de snelweg op... naar de staatstelevisie!
Ze zijn nog niet kwaad genoeg?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef -jos- het volgende:
Ja tuurlijk. Egypte promotiefilmpjes afdraaienquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef Drifter__ het volgende:
Vandaar dus dat de staatstv zo luchtig deed, met allerlei onzin bulletins voor de speech, die wisten natuurlijk allang wat er gezegd zou worden
Goed puntquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Frisse lucht?... tussen miljoen zwetende Egyptenaren met een schoen in de hand?
Ik voorspel dat er weinig mensen zullen kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef -jos- het volgende:
Dit is gewoon een grapquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef -jos- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |