Zie er nog weinig van op AJEquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ze gaan naar het paleis en tv gebouwe! @twitter
Frisse lucht?... tussen miljoen zwetende Egyptenaren met een schoen in de hand?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:20 schreef RobertVH het volgende:
[..]
iemand frisse lucht toe waaien denk ik
Nog meer van dit?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef -jos- het volgende:
NadaAuf Omar Suleiman to release a statement in a few minutes.
Ik kijk CNN.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kijk op CNN daar stormen ze de snelweg op... naar de staatstelevisie!
Ze zijn nog niet kwaad genoeg?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef -jos- het volgende:
Ja tuurlijk. Egypte promotiefilmpjes afdraaienquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef Drifter__ het volgende:
Vandaar dus dat de staatstv zo luchtig deed, met allerlei onzin bulletins voor de speech, die wisten natuurlijk allang wat er gezegd zou worden
Goed puntquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Frisse lucht?... tussen miljoen zwetende Egyptenaren met een schoen in de hand?
Ik voorspel dat er weinig mensen zullen kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef -jos- het volgende:
Dit is gewoon een grapquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:22 schreef -jos- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |