Oh de boys uit beuningen zijn er natuurlijk ook. Ga je altijd naar xx @ the park?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:13 schreef Parvus het volgende:
Bozz holla at your boi als je naar zomerfeesten gaat hier in Nimma.
FF highfiven je weet zelluf
Bozz en Michhas gaan weer rocken @ zomerfeestenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:13 schreef Parvus het volgende:
Haha die is wel mooiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef KneusTeun het volgende:
Ik lever me oude games ook gewoon in en haal dan nieuwe.
Werkt soms wel leuk, ik had shaun white voor 3,00 gescoord op ebay en na een week 22,50 inruil waarde voor gekregen.
Ben zelf dit jaar overgestapt naar opera, ook wel nice browserquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef KoningStoma het volgende:
Die kut firefox eet steeds 70% van m`n ram terwijl ik maar 3 tabs open heb staanOp naar chrome
Heb je nou eigenlijk al geslapen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef KoningStoma het volgende:
Chrome gebruikt altijd nog maar 30 mb ram. FF zou nu 600 gebruiken
holla, wolla er wordt gehigh five'dquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:13 schreef Parvus het volgende:
Ja toch. Ja waarschijnlijk daar wel te vinden vippodium dit dat. Hoewel niet zo'n houser ben + het publiek wat daar komt nogal sneu is maargoedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh de boys uit beuningen zijn er natuurlijk ook. Ga je altijd naar xx @ the park?
Ait ff nummertjes uitwisselen ja togquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bozz en Michhas gaan weer rocken @ zomerfeesten
Jamaar...jullie zijn het publiek...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:46 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja toch. Ja waarschijnlijk daar wel te vinden vippodium dit dat. Hoewel niet zo'n houser ben + het publiek wat daar komt nogal sneu is maargoed.
Daar stond ik vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:46 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja toch. Ja waarschijnlijk daar wel te vinden vippodium dit dat. Hoewel niet zo'n houser ben + het publiek wat daar komt nogal sneu is maargoed.
[..]
Ait ff nummertjes uitwisselen ja tog
vorig jaar niet naar park geweest miss dit jaar wel ff maar die huppelkutjkes daar heb ik geen zin in btw iemand nog naar qageningen met 5 mei?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar stond ik vorig jaar ook.stelde niet veel voor.
Ik rol wel met je mee manquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vorig jaar niet naar park geweest miss dit jaar wel ff maar die huppelkutjkes daar heb ik geen zin in btw iemand nog naar qageningen met 5 mei?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik rol wel met je mee man
By the way, Pierre fucken via Whatsapp is leuk
Hij had mijn nummer niet meer omdat hij een nieuwe telefoon heeft.quote:
Ik sta er ook niet de hele tijd, loop altijd de hele stad gewoon door.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vorig jaar niet naar park geweest miss dit jaar wel ff maar die huppelkutjkes daar heb ik geen zin in btw iemand nog naar qageningen met 5 mei?
Haha nicequote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:17 schreef Rossdale het volgende:
Godskolere
Precies op het moment dat ik whatsapp aanklik belt Pierre me, ik schrok me kapot
Wat een timing die jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |