Ik doe het je niet na een week langquote:Op vrijdag 11 februari 2011 05:47 schreef KoningStoma het volgende:
Ja.
Beetje aan het programmeren geweest. Als ik daar eenmaal mee begin is het minimaal een week rond 6 uur slapen.
Left 4 dead is echt een ruk spel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:30 schreef Rossdale het volgende:
Bozz + Michhas, Castle crashers al gecheckt?Anders is Left 4 Dead ofzo ook geinig om tot 4 speler co-op te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Nee joh, het is leuk met 4 man, vooral het feit dat je elkaar flink kunt ziekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Left 4 dead is echt een ruk spel.
Ik zal vanaaf eens kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:30 schreef Rossdale het volgende:
Bozz + Michhas, Castle crashers al gecheckt?Anders is Left 4 Dead ofzo ook geinig om tot 4 speler co-op te doen
Heb hem gister ingeruild bij gamemania.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee joh, het is leuk met 4 man, vooral het feit dat je elkaar flink kunt zieken
Haha, zondequote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb hem gister ingeruild bij gamemania.
Wat de neukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:35 schreef KoningStoma het volgende:
Knullen, ergens doet dit nieuws mijn eigen lachen.
Toch geen Borderlands 2
Erm dat er een Borderlands 2 aankomt lijkt me superduidelijk. Het feit dat Pitchford flink op zijn vingers is getikt en hij het nu zo probeert te verbloemen is waarschijnlijk nog wel duidelijkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:35 schreef KoningStoma het volgende:
Knullen, ergens doet dit nieuws mijn eigen lachen.
Toch geen Borderlands 2
Nee daarom heeft mijn vriend ze gister ook ingeruild, voor 10 spellen rond de 55 euro, maar wil je er geld voor gaat er nog 25% van af, kun je beter een tegoedbon halen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha, zonde
Misschien moet ik mijn ouwe meuk ook maar eens bij de gamemania in gaan leveren, mijn topic in V&A schiet echt niet op
Aha geen idee, heb nog nooit games ingeleverd eigenlijk. Dan lever ik over een tijdje wel een hoop in en neem ik daar Deus Ex 3 ofzo voor mee naar huisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee daarom heeft mijn vriend ze gister ook ingeruild, voor 10 spellen rond de 55 euro, maar wil je er geld voor gaat er nog 25% van af, kun je beter een tegoedbon halen.
Oh de boys uit beuningen zijn er natuurlijk ook. Ga je altijd naar xx @ the park?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:13 schreef Parvus het volgende:
Bozz holla at your boi als je naar zomerfeesten gaat hier in Nimma.
FF highfiven je weet zelluf
Bozz en Michhas gaan weer rocken @ zomerfeestenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:13 schreef Parvus het volgende:
Bozz holla at your boi als je naar zomerfeesten gaat hier in Nimma.
FF highfiven je weet zelluf
Haha die is wel mooiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef KneusTeun het volgende:
Ik lever me oude games ook gewoon in en haal dan nieuwe.
Werkt soms wel leuk, ik had shaun white voor 3,00 gescoord op ebay en na een week 22,50 inruil waarde voor gekregen.
Ben zelf dit jaar overgestapt naar opera, ook wel nice browserquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef KoningStoma het volgende:
Die kut firefox eet steeds 70% van m`n ram terwijl ik maar 3 tabs open heb staanOp naar chrome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |