Heb je nou eigenlijk al geslapen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef KoningStoma het volgende:
Chrome gebruikt altijd nog maar 30 mb ram. FF zou nu 600 gebruiken
holla, wolla er wordt gehigh five'dquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:13 schreef Parvus het volgende:
Bozz holla at your boi als je naar zomerfeesten gaat hier in Nimma.
FF highfiven je weet zelluf
Ja toch. Ja waarschijnlijk daar wel te vinden vippodium dit dat. Hoewel niet zo'n houser ben + het publiek wat daar komt nogal sneu is maargoedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh de boys uit beuningen zijn er natuurlijk ook. Ga je altijd naar xx @ the park?
Ait ff nummertjes uitwisselen ja togquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bozz en Michhas gaan weer rocken @ zomerfeesten
Jamaar...jullie zijn het publiek...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:46 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja toch. Ja waarschijnlijk daar wel te vinden vippodium dit dat. Hoewel niet zo'n houser ben + het publiek wat daar komt nogal sneu is maargoed.
Daar stond ik vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:46 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja toch. Ja waarschijnlijk daar wel te vinden vippodium dit dat. Hoewel niet zo'n houser ben + het publiek wat daar komt nogal sneu is maargoed.
[..]
Ait ff nummertjes uitwisselen ja tog
vorig jaar niet naar park geweest miss dit jaar wel ff maar die huppelkutjkes daar heb ik geen zin in btw iemand nog naar qageningen met 5 mei?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar stond ik vorig jaar ook.stelde niet veel voor.
Ik rol wel met je mee manquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vorig jaar niet naar park geweest miss dit jaar wel ff maar die huppelkutjkes daar heb ik geen zin in btw iemand nog naar qageningen met 5 mei?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik rol wel met je mee man
By the way, Pierre fucken via Whatsapp is leuk
Hij had mijn nummer niet meer omdat hij een nieuwe telefoon heeft.quote:
Ik sta er ook niet de hele tijd, loop altijd de hele stad gewoon door.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vorig jaar niet naar park geweest miss dit jaar wel ff maar die huppelkutjkes daar heb ik geen zin in btw iemand nog naar qageningen met 5 mei?
Haha nicequote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:17 schreef Rossdale het volgende:
Godskolere
Precies op het moment dat ik whatsapp aanklik belt Pierre me, ik schrok me kapot
Wat een timing die jongen
Uhhh je kunt direct naar de laatste post toegaan he vanaf MyATquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:29 schreef Parvus het volgende:
Serieus kneuskaboutert met je wijf![]()
Iedere keer ga ik via dit topic naar MyAT bovenaan de pagina. Iedere x weer die hoer in beeld op m'n werk
Misschien laat hij wel 300 posts zien op 1 paginaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uhhh je kunt direct naar de laatste post toegaan he vanaf MyAT
Ja weet ik maar als ik vanuit dit topic weer naar MyAT ga, zal ik toch echt naar boven terug moetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uhhh je kunt direct naar de laatste post toegaan he vanaf MyAT
Oh wacht lolz het staat ook onderaan de paginaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:18 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja weet ik maar als ik vanuit dit topic weer naar MyAT ga, zal ik toch echt naar boven terug moeten
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:18 schreef Parvus het volgende:
[..]
Oh wacht lolz het staat ook onderaan de pagina
x 2quote:
haha ik heb vorige week weer gekregen en nu zit ik lekker thuis niks te doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:53 schreef BzP het volgende:
[..]
x 2
En ik heb mn verlof al opgemaakt
(Maart krijg ik weer)
Assholequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha ik heb vorige week weer gekregen en nu zit ik lekker thuis niks te doen
Neger waaaat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik had niet gedacht dat het me ooit zou lukken, maar sinds vanochtend is m'n iPod van 160GB vol. 22.351 nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |