daar tussen in staande wil je niet een foute opmerking makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhhhhhhh dit klinkt niet vriendelijk dit is geen gejuig
Het heeft effect op mijn emotie qua boosheid en verslagenheidquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef Dekatria het volgende:
De woede van de menigte is voelbaar over de stream
Dit!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef alors het volgende:
Oh god wat leef ik mee met die mensen zeg, verschrikkelijk dit
dit iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef marcodej het volgende:
Wat moet Mubarak nog meer doen om het volk in beweging te krijgen? Als ze nu niks bestormen weet ik het ook niet meer.
Degene die "Go Mubarak" roept verdient een lintjequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef wdn het volgende:
[..]
daar tussen in staande wil je niet een foute opmerking maken
Schreeuwen ze?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Dankjewel!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Jep grote kans dat iedereen nu zijn zin heeftquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
oke nu kan iedereen weer naar huis
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een baas
Gewoon hoppa, fuck jullie hippies. I aint leavin' bitches
Er gaat nu echt wat gebeuren?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef marcodej het volgende:
Wat moet Mubarak nog meer doen om het volk in beweging te krijgen? Als ze nu niks bestormen weet ik het ook niet meer.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef BeSimple het volgende:
Angry mob
<buy update: Arm the mob>
kippevel , mn handen zijn bijna blauw zo weinig bloed kan er nog naartoe .. jezuz dit voelt echt niet goed, heeeel eng fout gevoel nu .. hij moest en zou ze uit hun "vredelievende demnstratie "halen ... en ik vrees dat het em gaat lukken ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef Infection het volgende:
Holy shit.. ik zit hier met kippenvel.![]()
quote:
en dan "ga weg Mubarak" bedoelen en het als "quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Degene die "Go Mubarak" roept verdient een lintje
Sukkel, ben je echt zo dom?quote:
Hmm nee volgens mij had die het nog niet door toen hij de guillotine(of was het een galg??) voor zich zag staan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef Thomas B. het volgende:
Zelfs Ceausescu had het beter door.
AK-47 for everyone!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef BeSimple het volgende:
Angry mob
<buy update: Arm the mob>
Hij 's dood, da's nu wel duidelijk denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:06 schreef rakotto het volgende:
Ik heb officieel respect voor Mubarak.Hij is de man
Wat een lef heeft hij
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:06 schreef One_of_the_few het volgende:
voor zover ik begrijp, nog geen grote rellen vandaag,
iemand een idee waarom het leger dat statement afgaf? toch een gevolg van achterkamertjes gedoe?
Bij hem ging dat allemaal in 1 dag volgens mij. Dit duurt al weken...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm nee volgens mij had die het nog niet door toen hij de guillotine(of was het een galg??) voor zich zag staan.
idd, ik stuurde net zoiets in een smsquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Echt ongelooflijk dit. De overtreffende trap van narcisme is zojuist bereikt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben echt geshockeerd. Het lef, de dwaasheid om tegen de wil van tientallen miljoenen mensen in te gaan
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben echt geshockeerd. Het lef, de dwaasheid om tegen de wil van tientallen miljoenen mensen in te gaan
Waar gaan ze heen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef yavanna het volgende:
TristanAJE Tristan Redman
People begining to leave #tahrir
Trustequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik ga slapen!Spreek jullie morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |