abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93066032
Ja :') Net verwijderd!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_93066057
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef Isabeau het volgende:
Ja :') Net verwijderd!
Foei! Machtsmisbruik! :P
pi_93066073
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 17:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is heel Amerikaans :Y In Nederland eten vegetariėrs vrijwel nooit vis.
Sinds ik in Brabant woon kom ik het heel vaak tegen, zal wel iets katholieks zijn vanwege het geen vlees op vrijdag maar wel vis.
pi_93066144
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als jij William en Kate bent heb je veel vriendjes van school, uit de adel, etc,
Als jij William en Kate bent ben je eerder schizofreen lijkt me. (Sorry, flauw en volkomen offtopic natuurlijk)
pi_93066244
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Isegrim het volgende:

Foei! Machtsmisbruik! :P
Nee, het stond hier verkeerd en volledig off topic -O-

Ik erger me overigens überhaupt aan vegetariėrs. Lekker kortzichtig, ik weet het :@

En aan mensen die rare dieten volgen, daar kan ik al helemaal niet tegen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_93066310
Ik ben zelf jaren vegetariėr geweest en wij eten vrij vaak vegetarisch, dus aan vegetariėrs erger ik me niet.
pi_93066347
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 17:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik erger me overigens überhaupt aan vegetariėrs. Lekker kortzichtig, ik weet het :@
-O-

Ik erger me aan collega-vegetariers met zendingsdrang. Van die types die vinden dat iedereen vegetarisch moet gaan eten en dan denken dat ik het met ze eens ben.
(En speciaal voor Piet: hier zou het zomaar kunnen gebeuren dat je als vleeseter een goed stuk vlees voorgeschotelt krijgt, vriend is namelijk pricipieel vleeseter en dus heb ik ook maar geleerd hoe je vlees klaarmaakt)
  zondag 20 februari 2011 @ 18:02:03 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93066412
- Pannen en borden niet goed afspoelen, zodat de hele bende na een dag staat te stinken.
- Het aanrecht na het koken of afwassen niet even afnemen met een doekje.
- Prut die in het putje is beland niet meteen weggooien.
Niet meer actief op Fok!
pi_93066470
- Weigeren een vergiet te gebruiken, en dus altijd maar weer aankloten met gloeiend hete pannen en deksels. Waarom? :D Het kan zoveel makkelijker...
- Biefstuk etc. helemaal grijs bakken. Why :'(
- Sla maken met heel veel azijn en stukjes ui. ;(
- "Duitse slagroom", dus met een zeer minieme hoeveelheid suiker. Dat smaakt toch nergens naar?
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_93066636
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:00 schreef _Ophelia_ het volgende:

-O-

Ik erger me aan collega-vegetariers met zendingsdrang. Van die types die vinden dat iedereen vegetarisch moet gaan eten en dan denken dat ik het met ze eens ben.
(En speciaal voor Piet: hier zou het zomaar kunnen gebeuren dat je als vleeseter een goed stuk vlees voorgeschotelt krijgt, vriend is namelijk pricipieel vleeseter en dus heb ik ook maar geleerd hoe je vlees klaarmaakt)
Twee goede vrienden van me zijn vegetariėr en één heeft idd ook die zendingsdrang. Daar komt mijn ergernis waarschijnlijk ook uit voort.
  zondag 20 februari 2011 @ 18:07:16 #211
3878 Vork
Manisch creatief
pi_93066660
Ik erger me er onder andere aan dat vegetarisch eten door een hoop mensen als lastig danwel hinderlijk wordt ervaren. En alle bijbehorende standaard reacties en aannames.

'Gelukkig' heb ik nog genoeg andere ergernissen.
pi_93066735
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef Vork het volgende:
Ik erger me er onder andere aan dat vegetarisch eten door een hoop mensen als lastig danwel hinderlijk wordt ervaren. En alle bijbehorende standaard reacties en aannames.

Jij hebt gelukkig ook geen zendingsdrang 8-)
pi_93066820
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die zijn echt mega-irritant ja! :r
Op zulke momenten schaam ik me er bijna voor dat ik vegetarier ben... :@
  zondag 20 februari 2011 @ 18:11:28 #214
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_93066842
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef Vork het volgende:

Het zijn eerder de vegetariers die lastig worden gevonden is mijn observatie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 20 februari 2011 @ 18:11:34 #215
3878 Vork
Manisch creatief
pi_93066846
quote:
Op zondag 20 februari 2011 18:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jij hebt gelukkig ook geen zendingsdrang 8-)
Nee, en vele vega's met mij ook niet. Is een algehele misvatting waar ik blijkbaar nog met enige regelmaat voor moet boeten. :')
pi_93066913
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:11 schreef Vork het volgende:

Nee, en vele vega's met mij ook niet. Is een algehele misvatting waar ik blijkbaar nog met enige regelmaat voor moet boeten. :')
Oh, het is geen misvatting hoor :D Eten met Londense M. is een heus feest met hele monologen over klimaat-neutraal en dierenmishandeling.
pi_93066916
Maar er zijn ook genoeg vleeseters die zich aangevallen lijken te voelen door het loutere feit dat iemand vegetariėr is en die dan zelf een hele discussie beginnen...
pi_93066983
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef Isegrim het volgende:
Maar er zijn ook genoeg vleeseters die zich aangevallen lijken te voelen door het loutere feit dat iemand vegetariėr is en die dan zelf een hele discussie beginnen...
Ja, daar kan ik me ook wat bij voorstellen :Y Ik word regelmatig aangevallen over roken ("mijn oudoom werd 105 en rookte als een schoorsteen!") omdat ik anti hoor te zijn. Of zo.
pi_93067055
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef Isegrim het volgende:
Klopt, daar erger ik me ook aan. Verschrikkelijk vind ik die discussie, vooral tijdens het eten en dan met name als hun insteek gelijk is dat ik vlees eten "zielig vind". Kom op, ik ben geen zeven meer. (al was dat toen wel mijn motivatie om vega te worden _O- )
  zondag 20 februari 2011 @ 18:17:13 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93067070
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, daar kan ik me ook wat bij voorstellen :Y Ik word regelmatig aangevallen over roken ("mijn oudoom werd 105 en rookte als een schoorsteen!") omdat ik anti hoor te zijn. Of zo.
Oh ja, die drogreden :'). Maar hoezo word jij dan aangevallen over roken? Rook jij?
Niet meer actief op Fok!
pi_93067109
Mensen die smakken zijn ook vies. :Y
pi_93067143
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:17 schreef Viking84 het volgende:

Oh ja, die drogreden :'). Maar hoezo word jij dan aangevallen over roken? Rook jij?
Nee, als je geneeskunde studeert hoor je dus blijkbaar anti te zijn.
pi_93067168
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, als je geneeskunde studeert hoor je dus blijkbaar anti te zijn.
Mijn huisarts rookt als een ketter. _O-
pi_93067199
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:18 schreef Isegrim het volgende:
Mensen die smakken zijn ook vies. :Y
Oh, ja absoluut. Zo smerig vind ik dat. Smakken doe je maar als je alleen op de bank voor de tv eet. Soep slurpen is trouwens ook irritant maar vind ik wel lekker, ik eet soep dus bij voorkeur alleen :P
pi_93067206
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:20 schreef Isegrim het volgende:

Mijn huisarts rookt als een ketter. _O-
Ik ken ook aardig wat artsen die flink roken, ja :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')