quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Nou, op AlJAzeera wordt ie gewoon kort gehouden, zoiets als "we zenden wel weer uit als ie wat belangrijks zegt"
Ook niet slechtquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
oh die heb ik geloof ik nog nooit gezien
Imran GardaHij doet Empire in plaats van iemand anders.
[ afbeelding ]
Regio in noord-Wisconsin genaamd "The Upper Peninsula"quote:
Hangt van je abo afquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverderdegodver, ik kan het alleen via de iPhone volgen. Wat is wijsheid, aljazeera stream aanzetten?
AJEquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef raistlin6 het volgende:
Lol AJE: we'll get back to him as soon as he gets on with the subject.
Dacht net hetzelfdequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef RvLaak het volgende:
Wat een enorme huichelaar... Doet nu net alsof hij het volk steunt
Als je iets gaat streamen moet je AJE doen ja....quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverderdegodver, ik kan het alleen via de iPhone volgen. Wat is wijsheid, aljazeera stream aanzetten?
AJE app downloaden & kijken... Is helaas niet iOS4 compatibel, dus geen multi-taskingquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan zonder spelfouten, op 1 of 2 zinnen na letterlijk wat ie zei.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef raistlin6 het volgende:
history unfold, moment of transformation, because ppl are calling for change, numbers all people, young ppl at voorgrond, new generatipon ur generation, we want all egyptians to know thaty us supports and does everuthing to ensure orderlu and safew transition. impact on all of uis whats happening.
Eerst kon ik perfect AJE kijken op mijn bb, Via de livestation site. Nu wil dat ineens niet meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
AJE app downloaden & kijken... Is helaas niet iOS4 compatibel, dus geen multi-tasking
Openlijke steunbetuiging aan het volk van Egypte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef yavanna het volgende:
Toespraak van niets, so far.
Oh dit was het weer over Egypte?
Suleiman - Soeliequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
Afkortingen:
Obama: Obie
Mubarak: Moebie
Sadam Hussein: Hoesie
vul me aan!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef RvLaak het volgende:
Wat een enorme huichelaar... Doet nu net alsof hij het volk steunt
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef raistlin6 het volgende:
history unfold, moment of transformation, because ppl are calling for change, numbers all people, young ppl at voorgrond, new generatipon ur generation, we want all egyptians to know thaty us supports and does everuthing to ensure orderlu and safew transition. impact on all of uis whats happening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |