abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92598746
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef ColdFeet het volgende:

Hoeveel meel moet ik nou voor de pannekoeken, stelletje behulpzaampjes?
Ingrediënten voor 4 personen

250 gram bloem
1 mesp. zout
2 grote eieren
0.5 l melk
boter om te bakken

Googlen is een kunst *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_92598789
OK, die verhoudingen houd ik wel ongeveer aan, maar ik doe altijd minstens een pond. Grote eetlust, jeweets :P
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:33:31 #4
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92598799
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

misschien was het toen nog ok. heb de laatste weken veel gereden vanwege optredens ver weg.
Als je een fatsoenlijke beurt uitvoert zorg je altijd voor verversen of minimaal bijvullen van de olie.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_92598836
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef TAV74 het volgende:

[..]

In 2,5 maand rij jij je olie er niet door hoor. Denk dat je mannetje zich er makkelijk vanaf gemaakt heeft of er is iets mis en je verbruikt veel te veel.
je hoort je olie om de 4 weken bij te houden en voor mij met mijn rijafstanden zeker. ik stond erbij toen de olie werd gemeten en er was echt niks meer.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_92598865
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
OK, die verhoudingen houd ik wel ongeveer aan, maar ik doe altijd minstens een pond. Grote eetlust, jeweets :P
Ikweets niks *)

Ik wil mijn radiotriggers }:| NU }:|
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:35:37 #7
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92598899
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

je hoort je olie om de 4 weken bij te houden en voor mij met mijn rijafstanden zeker.
Ben jij mal :o Ik check het nooit, en heb er nog nooit bijgehoeven. Rij met ververste olie gewoon 25k.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_92598924
Pannenkoeken, pannenkoek!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_92598958
500 gr volkorenmeel laatst gebruikt, zeker een liter ml magere melk, klein beetje zout , theelepeltje vanille extract en natuurlijk wat ei, 3 of 4 geloof ik..

was lekker, :9 ik haalde daar echt veel pannenkoeken uit dus voor 2 is het wat veel, ik maakte dit voor 4 personen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92598970
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

je hoort je olie om de 4 weken bij te houden en voor mij met mijn rijafstanden zeker. ik stond erbij toen de olie werd gemeten en er was echt niks meer.
Hmmm. Hoeveel km rij jij?

Ik kom dit tegen op internet:
quote:
Bij een verbruik van meer dan een halve liter per 1.000 kilometer is er iets mis
pi_92598978
quote:
11s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef golfer het volgende:
Pannenkoeken, pannenkoek!
Ik weet het, golfer. Maar ik weiger, ik vind het zo lelijk staan ;(

Pee, komaan, drie pannekoekjes stop ik in mijn holle kies man :D
pi_92598982
Hoezo helemaal leeg FF? Dan meldt ie toch wel een keer iets?
Hier begon ie laatst ook weer te piepen. Maar die 25K van Tav red deze auto niet hoor!
pi_92598998
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef ColdFeet het volgende:

Nou, maak dan fatsoenlijk voer :Y) Beetje die kip van gister bijv :9~ Die was echt goddelijk goed :@
pi_92599032
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ben jij mal :o Ik check het nooit, en heb er nog nooit bijgehoeven. Rij met ververste olie gewoon 25k.
ik heb het ook vroeger nooit gecheckt maar snap niet hoe ik het daarmee heb gered. het meetstokje gaat er echt helemaal in en komt er echt leeg uit... zonder truc. of het is Hans Klok die me helpt.
pi_92599044
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef DarkElf het volgende:
500 gr volkorenmeel laatst gebruikt, zeker een liter ml magere melk, klein beetje zout , theelepeltje vanille extract en natuurlijk wat ei, 3 of 4 geloof ik..

was lekker, :9 ik haalde daar echt veel pannenkoeken uit dus voor 2 is het wat veel, ik maakte dit voor 4 personen.
Da's goed hè, heb ik morgen een lekkere lunch :9 Vanille-extract doe ik niet - geen match met O+ spekpannekoeken O+
pi_92599047
quote:

[..]

Wat al eerder gezegd is: even kijken onder de auto als je hem ergens een tijd geparkeerd hebt staan. Lekkageplek is dan meestal wel zichtbaar.
Als jij inderdaad zoveel olie verstookt is dat meestal een teken dat er iets niet in orde is.
Dan zou ik er even een andere echte dealergarage naar laten kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_92599071
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hmmm. Hoeveel km rij jij?

Ik kom dit tegen op internet:

[..]

zo'n 20.000 tot 25.000 per jaar :X
pi_92599082
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Da's goed hè, heb ik morgen een lekkere lunch :9 Vanille-extract doe ik niet - geen match met O+ spekpannekoeken O+
ah nee met hartig is dat niet lekker erbij maar voor zoete pannenkoeken (witte basterdsuiker met wat citroen :9 of bruine suiker of gewoon stroop :9) is het erg lekker erbij.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92599101
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:

Dan zou je hooguit 2x per jaar olie hoeven bij te vullen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_92599112
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:38 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat al eerder gezegd is: even kijken onder de auto als je hem ergens een tijd geparkeerd hebt staan. Lekkageplek is dan meestal wel zichtbaar.
Als jij inderdaad zoveel olie verstookt is dat meestal een teken dat er iets niet in orde is.
Dan zou ik er even een andere echte dealergarage naar laten kijken.
zal ik doen. maar ik was bij een echte dealer hoor, ik ging gewoon naar een Audi garage in Amsterdam ;)
pi_92599116
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nou, da's ongeveer hetzelfde als ik rij :Y) Weliswaar met diesel, maar toch..... ik check die zooi echt nooit :@ De keren dat ik het nakeek was het gewoon goed.
pi_92599117
Pannekoekjes met jam :9

De risotto met bieten, spek en rucola waren erg jummie!
pi_92599136
quote:

zal ik doen. maar ik was bij een echte dealer hoor, ik ging gewoon naar een Audi garage in Amsterdam ;)
Ik bedoel een Opeldealer. :6
Poef.....gone! ©golfer
pi_92599147
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Dan zou je hooguit 2x per jaar olie hoeven bij te vullen.
nah jah ik ga dat risico niet nemen. heb geen zin om stil te staan 's nachts ergens in Verweggistan vanwege mn olie
pi_92599156
Ja Bluezz lekker, had nog zelfgemaakte frambozen/nectarinejam erop gedaan ook, Yummie!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92599173
Ok nu heb ik trek, ik ga koken :W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92599209
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik weet het, golfer. Maar ik weiger, ik vind het zo lelijk staan ;(

ligt eraan wat voor. van een koekenpan hier thuis lukt dat wel, bij een pannenkoekenboerderij red ik er geen 3 :P
pi_92599223
3 flensjes met stroop en ik zit vol.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:42:28 #29
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_92599229
quote:

[..]

Ik weet niet hoe oud je auto is, maar over het algemeen is om de 4 weken voor een vrij moderne auto flauwekul. Anders heb je een serieus lek.
Die 4 weken is over het algemeen het indekken van de fabrikant. Want als je beter gelezen had staat er dat je voor elke rit je olie moet checken :+. En je koplampen. En je koelvloeistof. En je knipperlichten. En je remmen.

Mijn Kever mag ik om de 3 maanden controleren in de zomer en om de maand in de winter. Kever motoren lekken. Ook al zijn ze nieuw.
pi_92599249
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef FutureFairytale het volgende:

ligt eraan wat voor. van een koekenpan hier thuis lukt dat wel, bij een pannenkoekenboerderij red ik er geen 3 :P
Nee duh :D Maar dit zijn gewoon huiselijke baksels.

Spek&stroop :9~
pi_92599384
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee duh :D Maar dit zijn gewoon huiselijke baksels.

Spek&stroop :9~
:9~
pi_92599751
Ik check nooit, dat doen ze bij mijn apk en dan is het altijd goed :)
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:54:11 #33
13783 Anthraxx
pi_92599797
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef freecell het volgende:
Ik check nooit, dat doen ze bij mijn apk en dan is het altijd goed :)
Ik wel maar daar heb ik zelf voor gekozen toen ik de auto kocht :+.
pi_92599858
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik wel maar daar heb ik zelf voor gekozen toen ik de auto kocht :+.
Kevers O+

Maar ik heb echt een barrel verder :')
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:56:12 #35
13783 Anthraxx
pi_92599896
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Kevers O+

Maar ik heb echt een barrel verder :')
Voor een barrel verbruikt dan wel heel netjes zijn olie :P.

Maar barrels zijn tof 8-).
pi_92600080
Jajaja... Meestal wel :D

Toen TARA een keer héél hard (want het was toen even oprecht erg moeilijk om boven de herrie uit te komen :X ) 'I LOVE my vehicle, because it takes me where I want to go!' riep hebben we wel gelachen ja :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 februari 2011 @ 19:00:35 #37
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92600109
Lekker gegeten bij cafe Middenloo in Driehuis :). Was een snel hap eten maar goed was wel lekker :9~
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:01:48 #38
13783 Anthraxx
pi_92600180
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef freecell het volgende:
Jajaja... Meestal wel :D

Toen TARA een keer héél hard (want het was toen even oprecht erg moeilijk om boven de herrie uit te komen :X ) 'I LOVE my vehicle, because it takes me where I want to go!' riep hebben we wel gelachen ja :')
:D

Ik overtreed ook enkele geluidswetten en ik hoef er niet eens moeite voor te doen -O-
pi_92600530
Dat viel wel mee, het was vooral binnenin :')
Kabel stuk van de snelheidsmeter en die draaide rond in het dashboard en sloopte de rest
pi_92600591
zo... ik ga weg. op naar Dronten werken van 22u tot 2u :W
pi_92600712
Ik check ook nooit de olie. Kreeg laatst op m'n kop van schoonvader omdat het stokje schoon terugkwam. Maarja, ik breng de auto wel naar de garage als ie leeg of stuk is :+
pi_92600997
Ik heb via de restaurantweek gereserveerd bij de Havixhorst, van dezelfde eigenaar als het restaurant waar we zondag waren, en het heeft net de prijs gewonnen voor beste kasteelrestaurant :)
pi_92601133
lekker gegeten :9 zelfgemaakte komkommersalade was ook lekker en licht/gezond dus die ga ik even onthouden :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92601360
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
zo... ik ga weg. op naar Dronten werken van 22u tot 2u :W
Werkze :W

Ik ben jaloers LieLie!
Hier maar even geen restaurantweek
pi_92601402
Zo lekker gegeten :9 Zo nog even wat foutenanalyses maken, is dat ook maar weer klaar..

@ FC:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, dat ben ik meteen ff kwijt, en handig het even op een rijtje te zetten ivm de overdracht met mijn collega :P ;)
pi_92601692
Oh mijn collega's waren ook totaal flabbergasted dat ze dat had gedaan :{ die vroegen zich af of een ouder dat zomaar kon beslissen, maar helaas kan dat op deze manier.. :X
pi_92601982
Oei Sunny, daar zou ik ook van uit mijn plaat gaan inderdaad :X
pi_92602368
Oh, wat rot Sun!
pi_92602459
Ik ben gelukkig erg beleefd gebleven, betwijfel of ze gemerkt heeft wat ik er van vond, wat ik wel ietsje heb laten doorschemeren. Vorige telefoongesprek ging ook zo, zij deed heel aanvallend en toen ik een vrij botte opmerking terug gaf was alles ineens ok en niets aan de hand :X echt.. die kinderen zijn soms best lastig en zo maar daar kan je vaak wel gewoon mee praten, maar die ouders.. |:( |:(
pi_92602593
Echt omgekeerde wereld met mijn ouders, die hebben ervoor groep 1 al op aangedrongen dat mijn broer getest werd en naar speciaal onderwijs zou gaan.

Theater! :W
pi_92602619
wat een vreemde houding naar haar kind :? die wordt daar lekker de dupe van. Kan me voorstellen dat dat al erg vervelend is, en dat is dus nog even zonder naar haar houding naar jou te kijken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92602648
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef LieLie het volgende:
Echt omgekeerde wereld met mijn ouders, die hebben ervoor groep 1 al op aangedrongen dat mijn broer getest werd en naar speciaal onderwijs zou gaan.
Ja, gelukkig zijn er ook ouders die realistisch zijn en waar je perfect mee samen kan werken. Wel heel erg belangrijk!
pi_92603177
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef DarkElf het volgende:
wat een vreemde houding naar haar kind :? die wordt daar lekker de dupe van. Kan me voorstellen dat dat al erg vervelend is, en dat is dus nog even zonder naar haar houding naar jou te kijken.
Heel erg ja :N ze weet niet eens de namen van mij en mijn collega.. als ze hem ziek meldt dan zegt ze 'groep 7, bij die dikke juf' (mijn duo is nogal fors, ik weet in dezen dat ze mij niet bedoelt gelukkig :+ ) maar ik vind het schandalig!! Totaal geen betrokkenheid!
pi_92603308
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Heel erg ja :N ze weet niet eens de namen van mij en mijn collega.. als ze hem ziek meldt dan zegt ze 'groep 7, bij die dikke juf' (mijn duo is nogal fors, ik weet in dezen dat ze mij niet bedoelt gelukkig :+ ) maar ik vind het schandalig!! Totaal geen betrokkenheid!
Lijkt me vreselijk frustrerend. Is het mogelijk dat je de situatie voorbespreekt met de intern begeleider zodat die goed beslagen op het ijs komt? Ook aansturen op onderzoek, rugzakje, speciaal voortgezet onderwijs enzo?
pi_92603397
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Lijkt me vreselijk frustrerend. Is het mogelijk dat je de situatie voorbespreekt met de intern begeleider zodat die goed beslagen op het ijs komt? Ook aansturen op onderzoek, rugzakje, speciaal voortgezet onderwijs enzo?
Dat laatste weet ze, zij zet dat soort dingen juist allemaal in beweging en vult samen met ons de aanmeldingen in. Helaas zie ik haar niet meer, maar ze weet genoeg door mijn briefje wat ik heb achter gelaten. Die gaat ook écht niet blij worden als ze dat leest! :')
pi_92603412
quote:

[..]

Heel erg ja :N ze weet niet eens de namen van mij en mijn collega..
Oke....rare ouders zijn er soms
pi_92603456
quote:
Ohhh wat erg :X
pi_92603915
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ohhh wat erg :X
Echt he.. Onze ex-TNT'er die bij ons conciërge is geworden nam die boodschap aan en durfde dat bijna niet tegen me te zeggen. Hij vond het zo'n rare opmerking, maar het was maar goed dat ik toen dus werkte anders had hij dat gewoon zo tegen mijn collega gezegd vrees ik _O-
Ohja, die moeder had mij in het begin van het jaar wel gezien, toen was mijn duo met zwangerschapsverlof. Bij de 10 minuten gesprekken was mijn duo er weer gewoon bij en toen dacht die moeder dat dat een stagiaire was :')
pi_92603984
Maar dan vertelt het kind ook weinig thuis of ze vergeet het gewoon weer?
pi_92604534
Die vertelt het niet uit zichzelf nee :N en briefjes gaan ook niet goed.. Maar ze vraagt er ook niet naar, anders zou hij dat namelijk best vertellen..
pi_92604640
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Die vertelt het niet uit zichzelf nee :N en briefjes gaan ook niet goed.. Maar ze vraagt er ook niet naar, anders zou hij dat namelijk best vertellen..
Ja -O- vervelende situatie
Misschien zou het ook wel een stuk beter met het kind gaan als moeder anders was
pi_92604696
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja -O- vervelende situatie
Misschien zou het ook wel een stuk beter met het kind gaan als moeder anders was
daar ben ik in dit geval van overtuigd.. al moet ik wel zeggen dat ze het ook niet makkelijk heeft, haar andere zoon heeft nog veel ergere verschijnselen en zit al op het SO..
pi_92604754
Lekker dat soort ouders, Sunny. Ik hoorde mijn ex (ook leraar) er ook wel eens over, dat de kinderen wel meevielen, maar dat de ouders soms vreselijk zijn om mee om te gaan.

CF, ik weet nooit hoeveel bloem ik voor pannenkoeken gebruik want ik giet een hoeveelheid melk in een kom (zoveel als ik beslag hebben wil) en doe daar dan de bloem bij tot het de gewenste dikte heeft. En ja,d at werkt véél beter dan eerst bloem en daar melk bij doen! Was voor mij een hele openbaring :o

En ik had geen idee dat die Mubarak zo schandalig rijk was joh :o Maar blijkbaar vindt hij macht ook erg leuk als hobby of zo :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_92604925
Nou ja, om heel vervelend te doen: ik zou mijn kind ook niet op speciaal onderwijs willen hebben :D Mijn neefje zat daar en sorry dat ik het zeg hoor, maar wat een pauper kinderen en kamper ouders :@ Tokkie volk was het, serieus :@ Geweldige leraren overigens die heel erg hun best deden die kinderen toch iets te leren.

Alhoewel mijn neefje op zijn 13'e niet wist hoeveel 5+7 was want "plus is al zo lang geleden", geen idee had waar Nederland lag op een wereldkaart en hij kon niet klok kijken op een 24 uurs klok.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_92605420
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, om heel vervelend te doen: ik zou mijn kind ook niet op speciaal onderwijs willen hebben :D Mijn neefje zat daar en sorry dat ik het zeg hoor, maar wat een pauper kinderen en kamper ouders :@ Tokkie volk was het, serieus :@ Geweldige leraren overigens die heel erg hun best deden die kinderen toch iets te leren.

Alhoewel mijn neefje op zijn 13'e niet wist hoeveel 5+7 was want "plus is al zo lang geleden", geen idee had waar Nederland lag op een wereldkaart en hij kon niet klok kijken op een 24 uurs klok.
Tja, dat is ook wel afhankelijk van de school, maar grotendeels te wijten aan het feit dat het onderscheid moeilijk leren of moeilijk opvoedbaar niet meer gemaakt wordt. Vroeger had je LOM-scholen (meer de pauperscholen zo te zeggen omdat daar de gedragsproblemen samen kwamen) en de MLK scholen (waar meer vooral de minder begaafde kinderen naar toe gingen). Nu zit dat allemaal bij elkaar en zijn de timide laag begaafde kinderen veelal de boksbal van de agressieve gedragsgestoorden.. (even gechargeerd uiteraard :+ )
Er is nog een onderverdeling in clusters (visuele handicaps, gehoor en spraak/taal handicap, verstandelijke en lichamelijke beperkingen + langdurig zieke kinderen en ten slotte kinderen met een gedragshandicap of psychiatrische problemen.
pi_92605427
Och hemel Sun :o Dat wordt natuurlijk alleen maar lastiger voor dat kind naarmate hij ouder wordt, zo'n moeder. Pff. Kan me voorstellen dat je kóókte! Maar wat was er dan met de directie?

Isa, wordt dat niet mega-klonterig? Ik doe altijd eerst de helft van de melk, dan je een ongeluk kloppen, dan de eieren, dan de rest van de melk tot ik de dikte OK vind. Een pannekoekenoverschot is overigens geen enkel probleem :+
pi_92605490
Ach. Met de nieuwe plannen van de regering m.b.t. kinderen met een ''rugzakje'' (alleen die uitdrukking al. :r) verandert er zoveel dat het bijzonder onderwijs bijna helemaal verdwijnt.
Gisteren was toch ook die grote demonstratie daartegen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_92605532
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:31 schreef ColdFeet het volgende:
Och hemel Sun :o Dat wordt natuurlijk alleen maar lastiger voor dat kind naarmate hij ouder wordt, zo'n moeder. Pff. Kan me voorstellen dat je kóókte! Maar wat was er dan met de directie?
Nou wat personeelsmanagement dingetjes die bij een bedrijf al lang tot grote consequenties wegens wanbeleid had geleid O-) :+
pi_92605585
Oh my. Bij Olvarit denken ze dat Moussaka uit Marokko komt _O- Keuringsdienst van Waarden :')
pi_92605601
quote:
11s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef golfer het volgende:
Ach. Met de nieuwe plannen van de regering m.b.t. kinderen met een ''rugzakje'' (alleen die uitdrukking al. :r) verandert er zoveel dat het bijzonder onderwijs bijna helemaal verdwijnt.
:Y lekker plannen hoor.. dan weet je zeker dan het onderwijs voor álle kinderen kwalitatief niet beter zal worden, eerder slechter! Lijkt me perfect passen in de andere plannen om onze maatschappij af te breken ^O^ :')
pi_92605660
Tijd voor De Mol. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 februari 2011 @ 20:35:06 #72
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92605679
quote:
11s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef golfer het volgende:
Moeders kan wrs. over anderhalf jaar op zoek naar iets anders. :{
pi_92605764
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh my. Bij Olvarit denken ze dat Moussaka uit Marokko komt _O- Keuringsdienst van Waarden :')
:')
pi_92605773
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef Sunnythesun het volgende:

Ja, gelukkig zijn er ook ouders die realistisch zijn en waar je perfect mee samen kan werken. Wel heel erg belangrijk!
't s altijd lastig om de balans te vinden tussen 'iehhh, mijn kind mag geen label' en overbezorgde ouders (wat ik van mijn moeder hoor dan hè). De andere kant van het verhaal is dat ieder druk/vervelend kind tegenwoordig ADD of ADHD heeft, ieder einzelgängertje een labeltje PDD-NOS krijgt en ieder licht-obsessief nerdje Asperger. Of in ieder geval uitgebreid wordt getest. Op verzoek van de ouders. Even gechargeerd dan :P
pi_92605939
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:31 schreef ColdFeet het volgende:

Isa, wordt dat niet mega-klonterig? Ik doe altijd eerst de helft van de melk, dan je een ongeluk kloppen, dan de eieren, dan de rest van de melk tot ik de dikte OK vind. Een pannekoekenoverschot is overigens geen enkel probleem :+
Dat was dus ook mijn reactie op diegene die me dit vertelde! Maar dat is dus wonderlijk genoeg niet zo :o Je hoeft je zo helemaal geen ongeluk te kloppen *) Melk + zout + eieren kloppen en dan grote scheppen bloem er bij tot gewenste dikte.
pi_92605966
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

't s altijd lastig om de balans te vinden tussen 'iehhh, mijn kind mag geen label' en overbezorgde ouders (wat ik van mijn moeder hoor dan hè). De andere kant van het verhaal is dat ieder druk/vervelend kind tegenwoordig ADD of ADHD heeft, ieder einzelgängertje een labeltje PDD-NOS krijgt en ieder licht-obsessief nerdje Asperger. Of in ieder geval uitgebreid wordt getest. Op verzoek van de ouders. Even gechargeerd dan :P
Hehe ook waar hoor. Al wordt een diagnose pas gesteld na uitvoerig psychologisch onderzoek wat niet zomaar afgenomen wordt, dus op zich valt dat allemaal nog wel mee in praktijk ;)
pi_92605983
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was dus ook mijn reactie op diegene die me dit vertelde! Maar dat is dus wonderlijk genoeg niet zo :o Je hoeft je zo helemaal geen ongeluk te kloppen *) Melk + zout + eieren kloppen en dan grote scheppen bloem er bij tot gewenste dikte.
ah handig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92606023
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:

:Y lekker plannen hoor.. dan weet je zeker dan het onderwijs voor álle kinderen kwalitatief niet beter zal worden, eerder slechter! Lijkt me perfect passen in de andere plannen om onze maatschappij af te breken ^O^ :')
Je bedoelt die plannen om de mensen die de economische crisis hebben veroorzaakt zoveel mogelijk te ontzien en de mensen die er niets mee te maken hadden zoveel mogelijk de dupe te laten zijn ?
pi_92606055
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bedoelt die plannen om de mensen die de economische crisis hebben veroorzaakt zoveel mogelijk te ontzien en de mensen die er niets mee te maken hadden zoveel mogelijk de dupe te laten zijn ?
Ja, precies! Die! Briljante plannen toch?? :{
pi_92606078
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Hehe ook waar hoor. Al wordt een diagnose pas gesteld na uitvoerig psychologisch onderzoek wat niet zomaar afgenomen wordt, dus op zich valt dat allemaal nog wel mee in praktijk ;)
Zéker Asperger is natuurlijk een zware diagnose, heb je gelijk in hoor. Moeders zat gewoon te klagen over die overbezorgde ouders waar ze helemaal spuugzat van wordt soms.
pi_92606091
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:

Ja, precies! Die! Briljante plannen toch?? :{
Nou -O-

Ik denk er sterk over om bij volgende verkiezingen eens op de SP te stemmen of zo :')
pi_92606165
We hadden een jongetje op de lagere school in de klas die geen vriendjes had, liefst alleen speelde en liefst boekjes las. En heel erg gepest werd. Wat zou je nu met zo'n kind doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92606198
Ik stem op de partij die het minst slecht is voor de zorg :') GroenLinks dit jaar.
pi_92606208
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zéker Asperger is natuurlijk een zware diagnose, heb je gelijk in hoor. Moeders zat gewoon te klagen over die overbezorgde ouders waar ze helemaal spuugzat van wordt soms.
Ik kan me het helemaal voorstellen hoor ;)

Wij laten wel vrij makkelijk kinderen screenen voor dyslexie door de logopediste die praktijk in school houdt. En heel opvallend krijgen we ALTIJD 'kenmerken van dyslexie' terug :') Nu screenen we natuurlijk geen kinderen die geen moeite hebben met spelling of lezen, maar toch.. Volgens mij zou ze echt ieder kind wel dat label geven :X :P
pi_92606234
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:
Dat vind ik toch wel een boude bewering. Er wordt overal bespaard, beknibbeld en extra belast. Alleen voel je dat in takken als het onderwijs het hardst. En is dat ook typisch best een mondige tak ;)

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik de plannen met het onderwijs toejuich :{
pi_92606237
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik stem op de partij die het minst slecht is voor de zorg :') GroenLinks dit jaar.
Ah, die kontendraaiende partij die nu instemde met de missie naar Afghanistan terwijl het vorige kabinet daar op was gevallen. Zo was het toch?
pi_92606342
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Isabeau het volgende:
We hadden een jongetje op de lagere school in de klas die geen vriendjes had, liefst alleen speelde en liefst boekjes las. En heel erg gepest werd. Wat zou je nu met zo'n kind doen?

SPOILER
Aanmelden voor sova training (sociale vaardigheid) zodat hij wat weerbaarder zou worden en de klas flink op z'n donder geven en daarna heel hard aan de groepsvorming werken. Daarnaast hebben we een methode voor de sociaal-emotionele ontwikkeling waar regelmatig lessen uit gegeven worden.
Maar alles wegpoetsen lukt helaas niet altijd -O-
pi_92606364
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef Isabeau het volgende:
Ah, die kontendraaiende partij die nu instemde met de missie naar Afghanistan terwijl het vorige kabinet daar op was gevallen. Zo was het toch?
Ja. Niet zo slim geweest. Had beter SP kunnen stemmen :+
pi_92606387
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef ColdFeet het volgende:

Dat vind ik toch wel een boude bewering. Er wordt overal bespaard, beknibbeld en extra belast. Alleen voel je dat in takken als het onderwijs het hardst. En is dat ook typisch best een mondige tak ;)

Er wordt aan de onderkant heel veel beknibbeld :{

Ik was zo verbaasd over dat statistiekje dat als je de x% (laag getal) rijkste Nederlanders een paar procent meer zou belasten dan hoefde je nergens te bezuinigen... Nou ja, dat heb ik zelf niet bedacht, dus geheel ongecontroleerd en misschien niet kloppend.
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:46:44 #90
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92606404
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mwoah, zwakke groepen worden wel onevenredig hard geraakt imo. Ik blijf er bijvoorbeeld ontzettend veel moeite mee houden dat een huis van een miljoen hypotheekrenteaftrek kent terwijl er op de wajong gigantisch bezuinigd wordt. Ik snap wel dat het een niet direct verbonden is aan het ander, maar het signaal alleen al is zo ontzettend fout.
pi_92606425
quote:

Maar eigenlijk heb ik nu bij iedere partij teveel bedenkingen om erop te stemmen. Ik zou het echt niet meer weten, ik ben een zwevende kiezer geworden.
pi_92606462
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:

Aanmelden voor sova training (sociale vaardigheid) zodat hij wat weerbaarder zou worden en de klas flink op z'n donder geven en daarna heel hard aan de groepsvorming werken. Daarnaast hebben we een methode voor de sociaal-emotionele ontwikkeling waar regelmatig lessen uit gegeven worden.
Maar alles wegpoetsen lukt helaas niet altijd -O-
Ik kan me niet herinneren dat de pesters ooit door een leraar oid zijn aangepakt. Achteraf vind ik dat heel erg voor hem. Het was namelijk een hele zachte en lieve jongen.
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:49:48 #93
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92606590
quote:

[..]

In hun voordeel: ze hadden al vaker aangegeven een dergelijk niet militaire missie te willen. De grote vraag is of dit in de praktijk wel zo niet-militair zal zijn uiteraard :')
pi_92606597
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef ColdFeet het volgende:

Maar eigenlijk heb ik nu bij iedere partij teveel bedenkingen om erop te stemmen. Ik zou het echt niet meer weten, ik ben een zwevende kiezer geworden.
Ik weet het ook niet meer. Wat me heel erg opvalt (en misschien voor mensen als golfer die al heel wat meer verkiezingen en kabinetten heeft gezien niets nieuws) is dat er van alles beloofd wordt in verkiezingen en heel veel niet gemeld en dat dan nadat iedereen zich in het pluche heeft geparkeerd er ineens allerlei nieuwe ideeën op tafel komen (boete voor langstudeerders bijv, hoorde je niemand over tijdens de verkiezingen of laten we weer terug gaan naar Afghanistan jongens!) en er van de plannen weinig tot niets terecht komt.

En de volgende verkiezingen lezen we braaf weer de nietszeggende programma's.
pi_92606636
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:46 schreef TAV74 het volgende:

Mwoah, zwakke groepen worden wel onevenredig hard geraakt imo. Ik blijf er bijvoorbeeld ontzettend veel moeite mee houden dat een huis van een miljoen hypotheekrenteaftrek kent terwijl er op de wajong gigantisch bezuinigd wordt. Ik snap wel dat het een niet direct verbonden is aan het ander, maar het signaal alleen al is zo ontzettend fout.
Dat dus!

Dáár maak ik me ook boos over. Het voelt zo onrechtvaardig.
pi_92606658
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat de pesters ooit door een leraar oid zijn aangepakt. Achteraf vind ik dat heel erg voor hem. Het was namelijk een hele zachte en lieve jongen.
aan de andere kant; hij heeft er duidelijk zijn voordeel mee gedaan , bedacht dat dat niet werkte en zich hogerop gebuffelt..tis niet dat je zo'n functie krijgt als je een zacht ei bent wrs :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:51:18 #97
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92606680
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet meer. Wat me heel erg opvalt (en misschien voor mensen als golfer die al heel wat meer verkiezingen en kabinetten heeft gezien niets nieuws) is dat er van alles beloofd wordt in verkiezingen en heel veel niet gemeld en dat dan nadat iedereen zich in het pluche heeft geparkeerd er ineens allerlei nieuwe ideeën op tafel komen (boete voor langstudeerders bijv, hoorde je niemand over tijdens de verkiezingen of laten we weer terug gaan naar Afghanistan jongens!) en er van de plannen weinig tot niets terecht komt.

Dit is wel absoluut waar ja. En alle partijen maken zich hier aan schuldig. Ik let tegenwoordig ook alleen op de algehele toon in een programma, al die losse punten zijn toch boterzacht.
pi_92606721
quote:
12s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef DarkElf het volgende:
aan de andere kant; hij heeft er duidelijk zijn voordeel mee gedaan , bedacht dat dat niet werkte en zich hogerop gebuffelt..tis niet dat je zo'n functie krijgt als je een zacht ei bent wrs :P
Vreselijk slimme jongen, is natuurkunde èn bedrijfskunde gaan studeren.
pi_92606737
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dat is niets nieuws, daar mopperde onze ouders ook al over etc.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92606783
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef DarkElf het volgende:

dat is niets nieuws, daar mopperde onze ouders ook al over etc.
Ik vrees ook dat er niets nieuws aan is -O-
En dat het altijd zo zal blijven.

Beetje gevoel van: nieuwe regering, zelfde gezeik.
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:53:57 #101
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92606867
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beetje gevoel van: nieuwe regering, zelfde gezeik.
In veel opzichten is het ook zo. Maar zo lang er toch een duidelijk verschil is in de linkse en rechtse koers blijf ik toch maar stemmen ;)
pi_92606917
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Isabeau het volgende:

SPOILER
Er is hoop voor me dus :o
pi_92606946
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:53 schreef TAV74 het volgende:
In veel opzichten is het ook zo. Maar zo lang er toch een duidelijk verschil is in de linkse en rechtse koers blijf ik toch maar stemmen ;)
Is er geen 'beste koers' 8-)
pi_92606970
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:54 schreef PdeHoog het volgende:

Er is hoop voor me dus :o
Ook natuurkunde gestudeerd? *O*
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:55:51 #105
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92606993
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is er geen 'beste koers' 8-)
Jawel, maar de kans dat ze me als dictator aanstellen is vrij gering :+
pi_92607060
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef TAV74 het volgende:
Jawel, maar de kans dat ze me als dictator aanstellen is vrij gering :+
Je kan een eigen partij beginnen! Partij voor de Beste Koers: PvdBK
pi_92607088
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Je kan een eigen partij beginnen! Partij voor de Beste Koers: PvdBK
Een soort PvdA voor potten en pannen :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 februari 2011 @ 20:57:41 #108
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92607120
Ga aub stemmen :P. De artikelen laten al weer zien dat de opkomst zo rond de 45-50% is en dus standaard voor provinciale staten. Stem is dus relatief meer waard van bij de TKverkiezingen.
pi_92607122
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D _O- _O-
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:58:39 #110
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92607183
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het heeft wel een hoog simplistisch verbond gehalte ook :Y
pi_92607218
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef TAV74 het volgende:

Het heeft wel een hoog simplistisch verbond gehalte ook :Y
En daar is niets mis mee :7

Boris, ik heb geen flauw idee wat ik voor de provincie moet stemmen :{
pi_92607253
Oeh! Leuke opdracht in WIDM! Zou ik volgens mij ook wel goed in zijn al zeg ik het zelf.. ook lichtelijk neurotisch en dol op visuele ruimtelijke dingetjes.. :@
pi_92607360
Heb ik een enorme reactie getypt, zijn jullie alweer bij een volgend onderwerp :D

Anyway, ik las vanmorgen dit nieuwsbericht: dan raakt het iedereen. Maar ik vind het wel knap stom als je door rood rijdt terwijl je krap bij kas zit :P
pi_92607363
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh! Leuke opdracht in WIDM! Zou ik volgens mij ook wel goed in zijn al zeg ik het zelf.. ook lichtelijk neurotisch en dol op visuele ruimtelijke dingetjes.. :@
Ik heb alleen het eerste :D verder geen ruimtelijk inzicht dus dit zou niets worden
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:01:45 #115
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92607384
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Iets wat deze regering niet steunt, hoe minder steun die in de eerste kamer hebben hoe beter :)
pi_92607482
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef ColdFeet het volgende:
Heb ik een enorme reactie getypt, zijn jullie alweer bij een volgend onderwerp :D

Anyway, ik las vanmorgen dit nieuwsbericht: dan raakt het iedereen. Maar ik vind het wel knap stom als je door rood rijdt terwijl je krap bij kas zit :P
Ik stel voor dat de politie eens lekker gewoon gaat doen wat ze moet doen! Uitvoeren van het beleid en boeven vangen. En zich vooral niet bemoeien met beleid :)
pi_92607492
quote:

Waterschappen vind ik helemaal rampzalig :o En dat vindt iedereen die in verstedelijkt gebied woont, geloof ik.
Ik zou weleens willen weten of dat staatsrechtelijk wel 'eerlijk' is; de enigen die met voorkennis stemmen zijn mensen met directe belangen (boeren, bosbeheerders).
pi_92607504
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Iets wat deze regering niet steunt, hoe minder steun die in de eerste kamer hebben hoe beter :)
Dat dus! En vooral geen PVV in de 1e kamer :r
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 februari 2011 @ 21:04:13 #119
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92607516
quote:

[..]

Stem je voor of tegen dit kabinet. Bij voorkeur tegen :+. Dat telt toch het meest.
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:04:21 #120
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92607525
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef ColdFeet het volgende:

Awel, ik reed vanmorgen over t Weena en werd bijna platgereden door een troela in een Audi; zij reed door rood. Ik was bijna morte.
pi_92607543
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb alleen het eerste :D verder geen ruimtelijk inzicht dus dit zou niets worden
:D _O-
Ik heb een timmermansoog en ben ook nog eens zeer gevoelig voor symmetrie.. erger me dan ook snel als iets niet symmetrisch is of krom-scheef is en zo :+
pi_92607567
Hmmm....ik moet nog foto's bewerken en ga wat te drinken pakken: de keuze bestaat uit koffie, spa appel of whisky :9 Enig advies? :+
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:05:29 #123
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92607593
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....ik moet nog foto's bewerken en ga wat te drinken pakken: de keuze bestaat uit koffie, spa appel of whisky :9 Enig advies? :+
water
pi_92607601
Spa appel Pee ^O^
pi_92607681
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
Whiskey. Minstens een dubbele.
pi_92607689
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Spa appel Pee ^O^
Ja. Leek me de beste oplossing :P

quote:
6s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:05 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

water
Die optie had ik ook nog ja :o Maar je bent al te laat *)
pi_92607701
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:06 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Whiskey. Minstens een dubbele.
Morgenavond :Y
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:07:48 #128
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92607748
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Waterschappen vind ik helemaal rampzalig :o En dat vindt iedereen die in verstedelijkt gebied woont, geloof ik.
Ik zou weleens willen weten of dat staatsrechtelijk wel 'eerlijk' is; de enigen die met voorkennis stemmen zijn mensen met directe belangen (boeren, bosbeheerders).
Waterschapsverkiezingen inderdaad :') Heb ik een keer aan meegedaan omdat ik ineens een oud handbalteamgenoot op de lijst zag staan :P Kon je wel mee lachen altijd, leek me een prima eigenschap binnen zo'n waterschap :s) Oh ja, en hij bestelde altijd tosti's bruin brood met oude kaas, dus verantwoord bezig ook :P
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:08:42 #129
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92607816
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef PdeHoog het volgende:

Ik stel voor dat de politie eens lekker gewoon gaat doen wat ze moet doen! Uitvoeren van het beleid en boeven vangen. En zich vooral niet bemoeien met beleid :)
Ja boeven vangen, hoe meer hoe beter. _O-

En mensen die door rood rijden bekeuren, en die te hard rijden al is het maar 5km/u.
En mensen die zonder licht fietsen. :P
pi_92607833
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zou dit jaar bijna overslaan. Weinig goeds te kiezen
pi_92608022
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja boeven vangen, hoe meer hoe beter. _O-

En mensen die door rood rijden bekeuren, en die te hard rijden al is het maar 5km/u.
En mensen die zonder licht fietsen. :P
Je snapt wat ik bedoel :)
pi_92608040
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef Den_Haag het volgende:
Ik zou dit jaar bijna overslaan. Weinig goeds te kiezen
I know. Ik stem ook op de minst slechte heh :') Triest, stemmen op de minst slechte. Er is geen partij die het het beste doet :')
pi_92608251
Ik snap ook wel dat zoveel 'oude bekende' politici er in het afgelopen jaar mee zijn opgehouden (Wouter Bos, Balkenende, Femke Halsema). Het is gewoon niet echt leuk meer, lijkt mij, de politiek.
pi_92608259
Ik ben eigenlijk gewoon te lui/het bij voorbaat al zat om al te veel te bestuderen iedere keer en stem altijd op de zelfde partij. Tot nu toe ook altijd de partij geweest waar ik het het meeste mee eens ben als ik het een keer check of tegen kom, dus dat komt goed uit :+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 februari 2011 @ 21:15:50 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92608289
Nog over een provinciale partij nagedacht? De provinciale partijen zijn met elkaar verbonden in de eerste kamer in de Onafhankelijke Senaats Fractie. (OSF).
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:16:12 #136
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92608313
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef PdeHoog het volgende:

Je snapt wat ik bedoel :)
Ja, ik geloof 't wel. Al snap ik niet waarom mensen door rood rijden minder ernstig vinden dan winkeldiefstal.
pi_92608325
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben eigenlijk gewoon te lui/het bij voorbaat al zat om al te veel te bestuderen iedere keer en stem altijd op de zelfde partij. Tot nu toe ook altijd de partij geweest waar ik het het meeste mee eens ben als ik het een keer check of tegen kom, dus dat komt goed uit :+
Nou ja, wat ik hierboven al zei, het lijkt niets uit te maken wat het programma is. Ze doen na de verkiezingen toch wel iets anders. Want als je eenmaal gekozen bent kan je hupla zo van ideeën veranderen *O*
pi_92608364
quote:
11s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:16 schreef kaasplankje het volgende:

Ja, ik geloof 't wel. Al snap ik niet waarom mensen door rood rijden minder ernstig vinden dan winkeldiefstal.
Bij dat eerste kunnen doden vallen, bij dat tweede niet.

(doorgaans dus :+ )
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:17:22 #139
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92608386
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap ook wel dat zoveel 'oude bekende' politici er in het afgelopen jaar mee zijn opgehouden (Wouter Bos, Balkenende, Femke Halsema). Het is gewoon niet echt leuk meer, lijkt mij, de politiek.
Lijkt mij ook niet nee. Je ontkomt er ook bijna niet aan mee te doen met al die flauwekul oneliners want als je een beetje genuanceerd wil blijven word je weggezet als softe twijfelaar.
pi_92608387
quote:

[..]

In mijn ogen is dat eerste zelfs erger.. aangezien je het risico neemt iemand dood te rijden. Een simpele winkeldiefstal is fout, maar vaak alleen financiële schade.
pi_92608608
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef TAV74 het volgende:

Lijkt mij ook niet nee. Je ontkomt er ook bijna niet aan mee te doen met al die flauwekul oneliners want als je een beetje genuanceerd wil blijven word je weggezet als softe twijfelaar.
Tsja, dat krijg je als de politiek duidelijk, helder en dicht bij het volk moet komen te staan.
Wat ik dus onzin vind :') Zolang zij maar verstand van zaken hebben, hoef ik het niet per se te begrijpen en ik hoef ook geen babbeltje met Mark Rutte op een skateboard omdat dat zo dicht bij het volk is.
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:22:16 #142
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92608693
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, dat krijg je als de politiek duidelijk, helder en dicht bij het volk moet komen te staan.
Wat ik dus onzin vind :') Zolang zij maar verstand van zaken hebben, hoef ik het niet per se te begrijpen en ik hoef ook geen babbeltje met Mark Rutte op een skateboard omdat dat zo dicht bij het volk is.
Ik kies die mensen omdat ze verstand van zaken heb en ik er vertrouwen in heb dat ze hun werk goed doen. Niet omdat ze zich zo goed in debielentaal kunnen uitdrukken idd.
pi_92608885
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

I know. Ik stem ook op de minst slechte heh :') Triest, stemmen op de minst slechte. Er is geen partij die het het beste doet :')
maar ja, wat blijft er voor mij over om te stemmen.... ;)
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:26:22 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92608986
Karin of Patrick, met een lichte neiging naar Karin als Mol.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:26:37 #145
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92609002
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:25 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

maar ja, wat blijft er voor mij over om te stemmen.... ;)
Ik zou zeggen dat de VVD sowieso het meest in je straatje ligt toch? Zie daar niet echt een alternatief voor?
pi_92609017
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
Roep je dat niet al het hele seizoen? :P
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:26:59 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92609033
En het SP-programma is al jarenlang het beste voor de zorg.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:27:14 #148
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92609054
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
Ah, ik weet het niet :P
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:27:42 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92609097
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb heel even een uitzending op Art gezeten, maar daar ben ik nu helemaal af.
En dus blijf ik bij mijn keuze.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 februari 2011 @ 21:27:53 #150
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92609110
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mark Rutte weet wel mensen in te pakken, geeft iedereen een hand, goede luisterhouding, is duidelijk. Maar goed als je daar doorheen prikt weet je dat hij ook niets zegt. Alleen tov Balkenende wordt nu alles gepikt.
pi_92609264
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef borisz het volgende:

Mark Rutte weet wel mensen in te pakken, geeft iedereen een hand, goede luisterhouding, is duidelijk. Maar goed als je daar doorheen prikt weet je dat hij ook niets zegt. Alleen tov Balkenende wordt nu alles gepikt.
Noem me maar gek, maar ik ben altijd fan van Balkenende geweest :P
Rutte is zo'n studentikoos type :o
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:30:19 #152
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92609270
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef borisz het volgende:

[..]

Ten opzichte van Balkie zegt hij ook heel veel. Balkenende beantwoordt de vraag of hij koffie wil nog met 3 opsommingen en een vergelijking.
pi_92609308
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef Isabeau het volgende:

Karin is het, ik voelde het bij de eerste minuten van het programma c_/

/blauwe jurk
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:31:03 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92609327
Extra journaal op Ned 2 i.p.v. de Wilde Keuken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_92609340
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef Isabeau het volgende:

Noem me maar gek, maar ik ben altijd fan van Balkenende geweest :P
Rutte is zo'n studentikoos type :o
Ja maar het gaat niet om de poppetjes :+
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:31:25 #156
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92609346
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Karin is het, ik voelde het bij de eerste minuten van het programma c_/

/blauwe jurk
Kreeg je de letter K door Jomanda?
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:31:29 #157
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92609349
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
Ja zeg :( waarom?
pi_92609354
quote:
Ik las i.v.m. _O-
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:32:01 #159
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92609381
quote:
Oh, is dat het, ik dacht dat het een Wilde keuken Egypte special was ;)
pi_92609382
quote:
12s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef TAV74 het volgende:

Kreeg je de letter K door Jomanda?
:P
Haar overdreven mimiek. Let maar op *)
pi_92609399
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef TAV74 het volgende:

Ten opzichte van Balkie zegt hij ook heel veel. Balkenende beantwoordt de vraag of hij koffie wil nog met 3 opsommingen en een vergelijking.
Nou, daar kan ik kort over zijn.
Ten eerste graag hete koffie. Daarnaast niet te sterk, niet te slap en natuurlijk vers. En dan blijft de vraag wat voor suiker er hier gewenst is, maar daar zijn we nog over aan het debateren. Dat er geen melk in hoort is duidelijk, alhoewel niet iedereen in de partij zich daar in kan vinden. Daarnaast kan ik me ook heel goed voorstellen dat thee een goede keuze is in deze formatie.
pi_92609414
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef TAV74 het volgende:

Oh, is dat het, ik dacht dat het een Wilde keuken Egypte special was ;)
Bij jou heb ik sterk het gevoel dat je al bijna beter bent w/

/blauwe zus
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:32:35 #163
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92609421
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:P
Haar overdreven mimiek. Let maar op *)
Klopt wel, die valt me vooral op zogenaamd blije en spannende momenten op :Y
pi_92609442
quote:

[..]

Ik ook niet! En daarom mogen ze van mij die boetes ook flink hoog houden. Net als de boetes voor te snel rijden. En fietsers mogen ze ook best eens aanpakken.
pi_92609495
En nu ga ik maar eens kijken of ik nog kan photoshoppen. Mijn skills zijn wat roestig geworden en ik moet creatief gaan doen :o :+
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:33:43 #166
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92609496
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ook niet! En daarom mogen ze van mij die boetes ook flink hoog houden. Net als de boetes voor te snel rijden. En fietsers mogen ze ook best eens aanpakken.
Precies, uitzetten die fietsers :(
pi_92609511
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef PdeHoog het volgende:

Jij bent een van de weinige mensen die te 'snel' rijden zegt *O* (ipv het foute te 'hard' ) O+
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:34:14 #168
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92609531
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ten eerste graag hete koffie. Daarnaast niet te sterk, niet te slap en natuurlijk vers. En dan blijft de vraag wat voor suiker er hier gewenst is, maar daar zijn we nog over aan het debateren. Dat er geen melk in hoort is duidelijk, alhoewel niet iedereen in de partij zich daar in kan vinden. Daarnaast kan ik me ook heel goed voorstellen dat thee een goede keuze is in deze formatie.
Wow, je bent echt fan, dat kan niet anders :D
pi_92609626
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En als ik nu kijk naar het kopje en de schotel, dan zien we dat ook daar de kwaliteit hoog van moet zijn en er moet worden gezorgd voor een verzorgde presentatie. :+
pi_92609643
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Precies, uitzetten die fietsers :(
Nee. Dat doen we met die mensen die onze afvallige zuidelijke provincie hebben gekaapt!
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:36:07 #171
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92609659
Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef Bluezz het volgende:[/b]

Jij bent een van de weinige mensen die te 'snel' rijden zegt *O* (ipv het foute te 'hard' ) O+
[/quote]

Harder and faster :7
pi_92609748
quote:
6s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef kaasplankje het volgende:
Harder and faster :7
:D _O-
pi_92609784
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En als ik nu kijk naar het kopje en de schotel, dan zien we dat ook daar de kwaliteit hoog van moet zijn en er moet worden gezorgd voor een verzorgde presentatie. :+
:D Zie, zelfs over iets onbenulligs als koffie kan je héél lang praten hoor! Laat staan over belangrijke landelijke besluiten :+
pi_92609824
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D Zie, zelfs over iets onbenulligs als koffie kan je héél lang praten hoor! Laat staan over belangrijke landelijke besluiten :+
En nóg geen antwoord gegeven he! Dat is de truc _O_
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:38:06 #175
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92609836
Allemaal wel leuk, dat Egypte, maar ik heb wel spectaculairdere wereldnieuws specials meegemaakt. Er gebeurd eigenlijk erg weinig.
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:38:07 #176
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_92609839
Ik vind eigenlijk dat Volvo-rijders torenhoge boetes moeten krijgen voor verkeersovertredingen. In zo'n boegbeeld van veiligheid en saaiheid is men een wolf in schaapskledij. :{w
pi_92609865
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:

;) je snapt hem!
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:39:19 #178
13783 Anthraxx
pi_92609925
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef TAV74 het volgende:
Allemaal wel leuk, dat Egypte, maar ik heb wel spectaculairdere wereldnieuws specials meegemaakt. Er gebeurd eigenlijk erg weinig.
Ja, ik wil de Wilde keuken zien. Geen kneus met een raar stemmetje die zijn mening geeft...
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:39:23 #179
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92609929
quote:
6s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Volvo-rijders torenhoge boetes moeten krijgen voor verkeersovertredingen. In zo'n boegbeeld van veiligheid en saaiheid is men een wolf in schaapskledij. :{w
Eens, trekken we af van de toeslag die we aan Volvo's gaan verstrekken voor het verfraaien van het straatbeeld ^O^
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:40:18 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92609990
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef Anthraxx het volgende:

Ja, ik wil de Wilde keuken zien. Geen kneus met een raar stemmetje die zijn mening geeft...
Ik ook. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_92610003
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat de VVD sowieso het meest in je straatje ligt toch? Zie daar niet echt een alternatief voor?
te veel liefde voor het pluche en foute eikels
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:41:19 #182
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92610060
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

te veel liefde voor het pluche en foute eikels
Tja, als je de kerncompetenties al niet meer kunt waarderen houdt het op ;)
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:41:20 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92610062
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:

Die truc gaat op voor elke CDA-er.
Die worden daar speciaal voor getraind. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_92610102
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

ik rij nooit te hard, ik rij door
pi_92610161
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Tja, als je de kerncompetenties al niet meer kunt waarderen houdt het op ;)
van elke politicus ;)
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:42:51 #186
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92610176
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het is toch een soort hele slechte en te lange voorbeschouwing op een nog onbekende sportwedstrijd :O
pi_92610250
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:42 schreef Den_Haag het volgende:

van elke politicus ;)
Kunnen we stellen dat mensen die heel graag in de politiek carriere willen maken standaard al niet zo geschikt zijn om een land te leiden? :')

Misschien moet er een nieuw soort democratie komen waarbij competente mensen kunnen worden aangewezen voor 4 jaar regeer-plicht *O*
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:44:12 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92610278
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:42 schreef TAV74 het volgende:

Het is toch een soort hele slechte en te lange voorbeschouwing op een nog onbekende sportwedstrijd :O
Ja, waarom niet wat meer aandacht voor het WK-skiën. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:46:59 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92610535
Toespraak begonnen.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:47:46 #190
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92610615
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kunnen we stellen dat mensen die heel graag in de politiek carriere willen maken standaard al niet zo geschikt zijn om een land te leiden? :')
Zo cynisch ben ik er niet over, lopen capabele mensen genoeg, maar je moet het resultaat toch halen binnen de Haagse cultuur, dat maakt het wel erg lastig. Ik zou alleen niet weten hoe het beter zou kunnen.
pi_92610618
Wat goed! Hij gaat zichzelf bestraffen ^O^ :')
pi_92610640
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Isabeau het volgende:

Misschien moet er een nieuw soort democratie komen waarbij competente mensen kunnen worden aangewezen voor 4 jaar regeer-plicht *O*
Die moeten dan verplicht eerst het Peters Principe boekje lezen *O*
pi_92610760
:O een samenvatting zou genoeg nieuwswaarde hebben wat mij betreft hoor NOS :Y
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:51:48 #194
13783 Anthraxx
pi_92611008
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:
:O een samenvatting zou genoeg nieuwswaarde hebben wat mij betreft hoor NOS :Y
Wat mij betreft ook. De oorlog in Irak vond ik schokkender :+.
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:52:46 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92611089
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef Anthraxx het volgende:

Val van de Muur deed mij ook meer.
Poef.....gone! ©golfer
pi_92611099
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Vind het nogal hypocriet ook dat iedereen zich hier ineens zo druk om lijkt te maken in 'het westen'. :N
pi_92611124
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Dát was nog eens televisie ^O^ ;)
pi_92611155
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef golfer het volgende:

Was daar geen extra journaal voor dan? :o
pi_92611197
Pfff het lijkt Balkenende wel.. get to the point man!! :X
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:53:58 #200
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92611212
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Was daar geen extra journaal voor dan? :o
Jawel :Y
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:54:15 #201
13783 Anthraxx
pi_92611244
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Vind het nogal hypocriet ook dat iedereen zich hier ineens zo druk om lijkt te maken in 'het westen'. :N
Je moet je natuurlijk wel druk maken over je vakantiebestemming 8-).
pi_92611281
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je moet je natuurlijk wel druk maken over je vakantiebestemming 8-).
Ohja.. :+ good point
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:54:48 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92611299
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik maak mij altijd al zorgen over Egypte, want belangrijk buurland van Israël en niet al te veel ge-Islamiseerd.
Ben bang dat er nu als reactie op Mubarak juist wel een erg Islamitisch regime komt (Moslim Broederschap) en dat is niet gunstig voor Israël.
Poef.....gone! ©golfer
pi_92611366
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

voor!!!!!!
pi_92611385
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik maak mij altijd al zorgen over Egypte, want belangrijk buurland van Israël en niet al te veel ge-Islamiseerd.
Ben bang dat er nu als reactie op Mubarak juist wel een erg Islamitisch regime komt (Moslim Broederschap) en dat is niet gunstig voor Israël.
Nja ik snap het politieke belang van een stabiel Egypte wel, maar mensen uit de westerse politiek die nu roepen dat hij zo fout was en zo hebben natuurlijk boter op hun hoofd..
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:55:48 #206
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92611391
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Toch schijnt die kans erg klein te zijn als ik de deskundigen mag geloven. Beetje gevoed door propaganda van Mubarak zelf ook.
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:57:22 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92611530
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:

Nja ik snap het politieke belang van een stabiel Egypte wel, maar mensen uit de westerse politiek die nu roepen dat hij zo fout was en zo hebben natuurlijk boter op hun hoofd..
Hij is natuurlijk wel jarenlang een pion van het Westen en met name de USA geweest.
Poef.....gone! ©golfer
pi_92611677
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Hij is natuurlijk wel jarenlang een pion van het Westen en met name de USA geweest.
Dat dus ja.. En het hele Israël vraagstuk hangt wat mij betreft ook van de tegenstrijdigheden en hypocrisie aan elkaar voor zover ik dat kan overzien. :N
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:59:22 #209
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92611710
Treedt die lul nu nog niet af :N
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:59:45 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92611740
Maar goed. Hij treedt blijkbaar dus nog niet af en dat zullen de mensen op dat plein niet leuk vinden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_92611741
-O- hebben we daarvoor de Wilde keuken moeten missen? :X
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:01:29 #212
13783 Anthraxx
pi_92611903
Net nu het spannend wordt (lees: bloed :+) schakelen ze over :P.
pi_92611905
Ik heb niets gemist dus?
pi_92611993
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:01 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb niets gemist dus?
Zo te horen niet nee :N

Ik ben op youtube een filmpje aan het kijken van 5 februari in mijn ziekenhuis. Daar waren ze een film voor rampeninstructies aan het opnemen en ik zie de hele tijd bekenden langskomen :+
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:03:22 #215
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92612094
Het nieuws:

"Mubarak kondigt geen aftreden af"

En verder:
Johan Cruijff niet overleden
Geen overstromingen in Bangladesh

pi_92612212
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef TAV74 het volgende:
Het nieuws:

En verder:

lol
pi_92612356
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
-O- hebben we daarvoor de Wilde keuken moeten missen? :X
Ja :|W
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:06:14 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92612374
quote:
Het nieuws:

En verder:

En morgen wordt het ook geen 30 graden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_92612632
Zo.. glaasje port.. kwam niet uit mijn na-het-werk-stress-gevoel :N
pi_92612736
quote:
Het nieuws:

En verder:

pi_92612806
Leek me best ook leuk om mee te doen met de opnames van zo'n rampenfilm :Y Alleen hoop ik nooit zoiets mee te maken in het ziekenhuis, wat een chaos zeg. (en dit was dan een georganiseerde chaos).
pi_92612815
Morgen het gesprek op school waar ik al 3 weken tegen opkijk
Maar ben nu opvallend rustig :) hopelijk kan ik goed slapen
pi_92612896
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. glaasje port.. kwam niet uit mijn na-het-werk-stress-gevoel :N
Kan ik me voorstellen! Geeft wel goed je betrokkenheid weer hoor, als ik dat stukje zo lees.
Ik had een prima dag tot ik naar huis ging, een kwartiertje te vroeg omdat ik de trein wilde halen, maar ik zat er dan ook een kwartier te vroeg vanochtend, en van de 1e medewerker secr. de opmerking kreeg : "Je werkt toch tot half 5"? :r Wáárom heb ik daar toch last van :N :')
pi_92613056
Hoi! :W

Wij zijn er weer uit het theater :)
Was leuk, niet de beste voorstelling die ik heb gezien, maar wel een leuke avond gehad!
pi_92613077
Oh bah B. Dat zou ik me idd ook aan trekken op zo'n moment :X
En ja, betrokken zijn is soms moeilijk maar erger is: soms maken situaties (zoals ik met mijn groep vorig jaar én het jaar er voor had) dat ik die betrokkenheid totaal kwijt raak! En dat is echt niet goed! Gelukkig dit jaar nog geen verschijnselen en ik voel ook echt een klik met de groep en het werken met hen..
pi_92613104
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef Sarabi het volgende:
:* vast ;)

Lie :W
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:16:37 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92613144
Twitterbericht:

Het lijkt er op dat de uittocht uit #Egypte met Moses destijds sneller verliep dan het vertrek van #Mubarak nu.

_O-
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:17:20 #228
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92613200
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef golfer het volgende:
Twitterbericht:

Het lijkt er op dat de uittocht uit #Egypte met Moses destijds sneller verliep dan het vertrek van #Mubarak nu.

_O-
pi_92613205
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:* vast ;)

Denk het ook wel :) snap ook niet waar ik me zorgen om maakte.......
pi_92613224
quote:
Succes sarabi!
Weet je goed wat je wilt zeggen?
Ik ben niet zo goed in dat soort gesprekken, laat me te snel meeslepen waardoor ik niet alles zeg dat ik kwijt wil ;)
pi_92613240
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen! Geeft wel goed je betrokkenheid weer hoor, als ik dat stukje zo lees.
Ik had een prima dag tot ik naar huis ging, een kwartiertje te vroeg omdat ik de trein wilde halen, maar ik zat er dan ook een kwartier te vroeg vanochtend, en van de 1e medewerker secr. de opmerking kreeg : "Je werkt toch tot half 5"? :r Wáárom heb ik daar toch last van :N :')
Wat een stomme opmerking -O-
pi_92613278
quote:
Ik hoop met je mee en meestal vallend at soort gesprekken achteraf reuze mee. Maar daar heb je nu natuurlijk niet veel aan. In ieder geval succes gewenst!
pi_92613300
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef LieLie het volgende:

[..]

Succes sarabi!
Weet je goed wat je wilt zeggen?
Ik ben niet zo goed in dat soort gesprekken, laat me te snel meeslepen waardoor ik niet alles zeg dat ik kwijt wil ;)
Jawel :) vooral praktische dingen (hoop vrij te kunnen krijgen van een werkgroep omdat ik dan op vakantie ben)
De zorgen die ik had over stage zijn wel al een beetje weggenomen tijdens reguliere werkgroepen met hem
pi_92613339
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee en meestal vallend at soort gesprekken achteraf reuze mee. Maar daar heb je nu natuurlijk niet veel aan. In ieder geval succes gewenst!
Dankjewel! O+
En dan de grote keuze morgenmiddag weer :D huiswerk maken of inpakken en overhuizen.....
pi_92613375
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Bij ons gebeurt het heel vaak dat iemand wat eerder weggaat omdat diegene expres eerder is begonnen :') Ik kan ook om 4 uur vrij zijn als ik wil, maar dan moet ik wel om half 8 beginnen ipv half 9 en ik heb zo al moeite met opstaan :+ Dus dan maar niet. Maar er zou niemand een rare opmerking over maken. Is ook zo overbodig. Ze is toch geen politieagentje? :')
pi_92613467
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef Sarabi het volgende:

Wat een stomme opmerking -O-
Ja, en zo heeft ze ze regelmatig tegen iedereen. Punt is ook dat het sowieso altijd nogal rottig haar strotje uitkomt. Op zich is het een leuke, betrokken, hardwerkende, intelligente meid. Dit is haar eerste 'aansturende' functie, is ze al op cursus gestuurd om het beter te kunnen verwoorden allemaal, maar het helpt gewoon geen bal allemaal :') En iedereen in het zkh loopt ertegenaan.
Er zal dus in haar bejegening niet veel veranderen ben ik bang, dus ik zal het bij mezelf moeten zoeken om er geen last van te krijgen. Bovendien stuurt ze ons balienezen niet aan, alleen het secr.
Ze heeft nog veel te leren, en dat is prima, maar ooooooh die toon :r
pi_92613561
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef Bluezz het volgende:
, maar ooooooh die toon :r
Dat er iets geniepigs en vals in doorklinkt? Dat valt moeilijk te veranderen als ze dat stiekem ook echt zo voelt.
pi_92613673
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, en zo heeft ze ze regelmatig tegen iedereen. Punt is ook dat het sowieso altijd nogal rottig haar strotje uitkomt. Op zich is het een leuke, betrokken, hardwerkende, intelligente meid. Dit is haar eerste 'aansturende' functie, is ze al op cursus gestuurd om het beter te kunnen verwoorden allemaal, maar het helpt gewoon geen bal allemaal :') En iedereen in het zkh loopt ertegenaan.
Er zal dus in haar bejegening niet veel veranderen ben ik bang, dus ik zal het bij mezelf moeten zoeken om er geen last van te krijgen. Bovendien stuurt ze ons balienezen niet aan, alleen het secr.
Ze heeft nog veel te leren, en dat is prima, maar ooooooh die toon :r
Jammer dat die cursus niet gewerkt heeft dan
Maar toch kan je het niet helemaal alleen bij jezelf zoeken, als aansturende functie moet je toch ook leren communiceren op een normale manier lijkt me
pi_92613751
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar toch kan je het niet helemaal alleen bij jezelf zoeken, als aansturende functie moet je toch ook leren communiceren op een normale manier lijkt me
Oeh oeh! Kom dat ook even op mijn werk vertellen alsjeblieft ^O^ :7 O-)
pi_92613783
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

pi_92613960
*burp. Zo, het avondeten zit erin :')

Echt. Er zijn weinig dingen zo verrukkelijk als een goeie spekpannekoek met stroop O+
pi_92613962
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:24 schreef Sarabi het volgende:

Als je haar erop aanspreekt is haar standaard antwoord : maar ik zeg het je nu toch gewoon?
Ze is er trots op dat ze op een mannelijke directe manier kan communiceren zegt ze zelf....
pi_92614042
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Als je haar erop aanspreekt is haar standaard antwoord : maar ik zeg het je nu toch gewoon?
Ze is er trots op dat ze op een mannelijke directe manier kan communiceren zegt ze zelf....
Les 1: Ken je doelgroep.
pi_92614047
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

We leven niet in een perfecte wereld? -O-
pi_92614088
quote:

[..]

Oke.....
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:30:23 #246
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92614091
quote:

[..]

Hmm, toch is zo'n verpakt verwijtend toontje vrij vrouwelijk..
pi_92614122
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef TAV74 het volgende:

Precies *O*
pi_92614143
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef TAV74 het volgende:

:Y :Y :Y

Zo communiceren mannen niet echt :D
pi_92614170
quote:

Bloesie, lig er maar niet wakker van :* Ze heeft het niet zo rot bedoeld dat jij je er nu nóg rot over moet voelen. Denk ik, afgaande op wat je schrijft.
pi_92614220
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y :Y :Y

Zo communiceren mannen niet echt :D
Neuh, dat gaat meer zo: hmrpff *mompel* gromm *punt maakt* hmppff *mompeldemompel* :+
pi_92614235
Bovendien rooien en doppen wij onze boontjes al jarenlang in prima harmonie aan de balie, qua rooster, eerder of later beginnen/weggaan, ons overleg is altijd helemaal prima daar hebben we niemand bij nodig.
Dinsdag is het eerste werkoverleg in de nieuwe situatie, ik ga het hier zeker over hebben :s)
pi_92614287
Overigens, als het om bitchin' communicatie gaat: probeer Vlamingen O+ :N
pi_92614324
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef ColdFeet het volgende:

Bloesie, lig er maar niet wakker van :* Ze heeft het niet zo rot bedoeld dat jij je er nu nóg rot over moet voelen. Denk ik, afgaande op wat je schrijft.
Ik lig er niet wakker van, maar het is een beetje een soort "en nu is het genoeg met die opmerkingen" gevoel wat ik heb :) En ik vind het lekker om het hier ff te spuien :s)
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:33:53 #254
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92614325
OMG, kan iemand Jordy van Loon afschieten?

Thank you, drive through :)
pi_92614326
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens, als het om bitchin' communicatie gaat: probeer Vlamingen O+ :N
Is dat erger dan? Verwijtender of directer?
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:33:58 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92614333
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef Bluezz het volgende:

Dinsdag is het eerste werkoverleg in de nieuwe situatie, ik ga het hier zeker over hebben :s)
Nou. Die kan haar boeltje maar vast gaan pakken en op zoek gaan naar een nieuwe baan, want berg je als B. tijdens een werkoverleg even iemand te grazen gaat nemen. |:(
Poef.....gone! ©golfer
pi_92614356
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef TAV74 het volgende:

Irritant kind :Y
pi_92614428
quote:
11s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef golfer het volgende:

Nou. Die kan haar boeltje maar vast gaan pakken en op zoek gaan naar een nieuwe baan, want berg je als B. tijdens een werkoverleg even iemand te grazen gaat nemen. |:(
Maar hey, ik ga het op de mannelijke directe manier doen he w/
pi_92614446
quote:

Ik probeer de naam niet eens te lezen, keek net op twitter ook al snel weg :')

Ik krijg dat liedje dus echt bijna niet uit m'n hoofd :X :N
pi_92614501
Ik heb godzijdank geen idee over welk liedje je het hebt, LieLie *O*
pi_92614530
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb godzijdank geen idee over welk liedje je het hebt, LieLie *O*
Houden zo! ^O^
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:36:32 #262
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92614532
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik probeer de naam niet eens te lezen, keek net op twitter ook al snel weg :')

Ik krijg dat liedje dus echt bijna niet uit m'n hoofd :X :N
Hij had nu een nieuwe, zo mogelijk nog slechter :')
pi_92614569
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Hij had nu een nieuwe, zo mogelijk nog slechter :')
Ik heb soms de neiging om mensen te slaan, ook al doen ze eigenlijk nog niks.

Hij is er absoluut één van :Y
pi_92614593
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:37 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik heb soms de neiging om mensen te slaan, ook al doen ze eigenlijk nog niks.

Hij is er absoluut één van :Y
~O>
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:38:39 #265
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92614694
quote:

Zegt mij niets, die naam en dat wil ik graag zo houden. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_92614743
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef golfer het volgende:

De naam ken ik dan helaas wel -O-
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:39:31 #267
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92614759
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef golfer het volgende:

[..]

verstandige man :)
pi_92614762
Zullen we er over ophouden? :P
pi_92614783
Wie gaat er nog iets leuks doen dit weekend?
pi_92614796
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:39 schreef LieLie het volgende:
JA! Let's! :D :P
pi_92614797
quote:

Hey, ik heb geen liedje in m'n hoofd :7
pi_92614843
Ik hoef het héle weekend niet te werken *O*
pi_92614861
quote:
Wij! *O* Wij gaan naar onze lieve vrienden in Alkmaar, lunchen, whisky festival bezoeken, lekker eten, spelletje spelen, drankje drinken, slapen, ontbijten O+
pi_92614896
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoef het héle weekend niet te werken *O*
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wij! *O* Wij gaan naar onze lieve vrienden in Alkmaar, lunchen, whisky festival bezoeken, lekker eten, spelletje spelen, drankje drinken, slapen, ontbijten O+
Fijn en leuk! *O*
pi_92614933
Klinkt tof, Sun! *O*
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:42:54 #276
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92615003
quote:

[..]

Drankjes ga ik wel heeeeeeeel rustig mee aan doen -O-

Verder *O*
pi_92615017
Zwaai je ff naar ons SunTav *O*

Lekker vrij Isa, even uitrusten!

Morgen eerst nog ffies werken dan pas weekend ;)
pi_92615024
quote:

[..]

Klinkt las een perfect weekend O+
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:43:26 #279
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92615040
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef Bluezz het volgende:
Zwaai je ff naar ons SunTav *O*

Nog meubels nodig dit keer? :P
pi_92615045
Wie IS Jordy van Loon :?
pi_92615050
Ross vond de babynamen die ik voor onze tweeling meisjes had verzonnen niet leuk -O- (in de sims hè). Wat is er nou mis met Gardenia en Beauty?
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:43:37 #282
13783 Anthraxx
pi_92615052
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef TAV74 het volgende:

*O* Verliefdheid iiiiiis een toverbal met meeeer dan duizend smaken...

Wat een drek :').
pi_92615055
quote:
Overhuizen *O* en naar de verjaardag van mijn vriendinnetje O+
pi_92615059
quote:
Wie IS Jordy van Loon :?
Ssst!
pi_92615088
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

*O* Verliefdheid iiiiiis een toverbal met meeeer dan duizend smaken...

Wat een drek :').
Ik las het.. -O- ;(
pi_92615092
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef TAV74 het volgende:

Nog meubels nodig dit keer? :P
Neem maar een lekker voorjaarszonnetje mee *;
pi_92615106
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt tof, Sun! *O*
:Y is het 1e whiskyfestival die we bezoeken, en het is ook het 1e festival in Alkmaar, georganiseerd door de club waar Wullie McMorland (van de Hielander, restaurant) voorzitter en oprichter van is :D
En altijd fijn om bij mijn dinnetje te zijn (en haar vriend is ook een soort dinnetje van me :D ;) )
pi_92615120
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Overhuizen *O* en naar de verjaardag van mijn vriendinnetje O+
Waarom noem jij dat overhuizen? Dat heet toch gewoon verhuizen?

Wel leuk!
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:44:41 #289
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92615133
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Neem maar een lekker voorjaarszonnetje mee *;
Ik weet niet of dat in het Een voor Bloemendaal assortiment zit :P
pi_92615140
quote:

Lekker vrij Isa, even uitrusten!

Ik had het nieuwe rooster gekregen voor april. Opeenvolgend:
Dagdiensten: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag
Nachtdiensten: zaterdag, zondag
Dagdiensten: maandag, dinsdag en woensdag

Dat heb ik dus even geblokkeerd hè :')
pi_92615178
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wel leuk!
Hmmm goede vraag, in mijn hoofd heb ik zitten dat de laatste keer spullen wegbrengen pas echt verhuizen is
Maar dat is gewoon een raar iets van mij ;)
pi_92615182
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wel leuk!
Rare jongensmeisjes die Barbo's 8)7
pi_92615192
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y is het 1e whiskyfestival die we bezoeken, en het is ook het 1e festival in Alkmaar, georganiseerd door de club waar Wullie McMorland (van de Hielander, restaurant) voorzitter en oprichter van is :D
En altijd fijn om bij mijn dinnetje te zijn (en haar vriend is ook een soort dinnetje van me :D ;) )
Ik dacht even Wullie Wie? Maar van de Hielander dus en dat ken ik wel, leuk!
pi_92615224
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmmm goede vraag, in mijn hoofd heb ik zitten dat de laatste keer spullen wegbrengen pas echt verhuizen is
Maar dat is gewoon een raar iets van mij ;)
pi_92615231
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Rare jongensmeisjes die Barbo's 8)7
:*
pi_92615274
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had het nieuwe rooster gekregen voor april. Opeenvolgend:
Dagdiensten: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag
Nachtdiensten: zaterdag, zondag
Dagdiensten: maandag, dinsdag en woensdag

Dat heb ik dus even geblokkeerd hè :')
Oh, ja, zeg dat 8)7
pi_92615280
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht even Wullie Wie? Maar van de Hielander dus en dat ken ik wel, leuk!
pi_92615308
Pff Isa, wat een rooster :o
pi_92615343
Wij gaan overigens niet veel bijzonders doen.
Morgenavond nog een verjaardag, zaterdagochtend 'werken' en verder niks.

En maandag begint mijn stage! *O* -O- *O* -O-
pi_92615374
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff Isa, wat een rooster :o
Nou ja, het zijn twee verschillende banen, dus daar ging wat mis ja :D
pi_92615557
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, het zijn twee verschillende banen, dus daar ging wat mis ja :D
understatement ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')