Ingrediënten voor 4 personenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
Hoeveel meel moet ik nou voor de pannekoeken, stelletje behulpzaampjes?
Als je een fatsoenlijke beurt uitvoert zorg je altijd voor verversen of minimaal bijvullen van de olie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien was het toen nog ok. heb de laatste weken veel gereden vanwege optredens ver weg.
je hoort je olie om de 4 weken bij te houden en voor mij met mijn rijafstanden zeker. ik stond erbij toen de olie werd gemeten en er was echt niks meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In 2,5 maand rij jij je olie er niet door hoor. Denk dat je mannetje zich er makkelijk vanaf gemaakt heeft of er is iets mis en je verbruikt veel te veel.
Ikweets niksquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
OK, die verhoudingen houd ik wel ongeveer aan, maar ik doe altijd minstens een pond. Grote eetlust, jeweets
Ben jij malquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hoort je olie om de 4 weken bij te houden en voor mij met mijn rijafstanden zeker.
Hmmm. Hoeveel km rij jij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hoort je olie om de 4 weken bij te houden en voor mij met mijn rijafstanden zeker. ik stond erbij toen de olie werd gemeten en er was echt niks meer.
quote:Bij een verbruik van meer dan een halve liter per 1.000 kilometer is er iets mis
Ik weet het, golfer. Maar ik weiger, ik vind het zo lelijk staanquote:
Nou, maak dan fatsoenlijk voerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, komaan, drie pannekoekjes stop ik in mijn holle kies man
ik heb het ook vroeger nooit gecheckt maar snap niet hoe ik het daarmee heb gered. het meetstokje gaat er echt helemaal in en komt er echt leeg uit... zonder truc. of het is Hans Klok die me helpt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben jij malIk check het nooit, en heb er nog nooit bijgehoeven. Rij met ververste olie gewoon 25k.
Da's goed hè, heb ik morgen een lekkere lunchquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef DarkElf het volgende:
500 gr volkorenmeel laatst gebruikt, zeker een liter ml magere melk, klein beetje zout , theelepeltje vanille extract en natuurlijk wat ei, 3 of 4 geloof ik..
was lekker,ik haalde daar echt veel pannenkoeken uit dus voor 2 is het wat veel, ik maakte dit voor 4 personen.
Wat al eerder gezegd is: even kijken onder de auto als je hem ergens een tijd geparkeerd hebt staan. Lekkageplek is dan meestal wel zichtbaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hoort je olie om de 4 weken bij te houden en voor mij met mijn rijafstanden zeker. ik stond erbij toen de olie werd gemeten en er was echt niks meer.
zo'n 20.000 tot 25.000 per jaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm. Hoeveel km rij jij?
Ik kom dit tegen op internet:
[..]
ah nee met hartig is dat niet lekker erbij maar voor zoete pannenkoeken (witte basterdsuiker met wat citroenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's goed hè, heb ik morgen een lekkere lunchVanille-extract doe ik niet - geen match met
spekpannekoeken
Dan zou je hooguit 2x per jaar olie hoeven bij te vullen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
zo'n 20.000 tot 25.000 per jaar
zal ik doen. maar ik was bij een echte dealer hoor, ik ging gewoon naar een Audi garage in Amsterdamquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat al eerder gezegd is: even kijken onder de auto als je hem ergens een tijd geparkeerd hebt staan. Lekkageplek is dan meestal wel zichtbaar.
Als jij inderdaad zoveel olie verstookt is dat meestal een teken dat er iets niet in orde is.
Dan zou ik er even een andere echte dealergarage naar laten kijken.
Nou, da's ongeveer hetzelfde als ik rijquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo'n 20.000 tot 25.000 per jaar
Ik bedoel een Opeldealer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
zal ik doen. maar ik was bij een echte dealer hoor, ik ging gewoon naar een Audi garage in Amsterdam
nah jah ik ga dat risico niet nemen. heb geen zin om stil te staan 's nachts ergens in Verweggistan vanwege mn oliequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan zou je hooguit 2x per jaar olie hoeven bij te vullen.
ligt eraan wat voor. van een koekenpan hier thuis lukt dat wel, bij een pannenkoekenboerderij red ik er geen 3quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het, golfer. Maar ik weiger, ik vind het zo lelijk staan
Pee, komaan, drie pannekoekjes stop ik in mijn holle kies man
Ik weet niet hoe oud je auto is, maar over het algemeen is om de 4 weken voor een vrij moderne auto flauwekul. Anders heb je een serieus lek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee duhquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ligt eraan wat voor. van een koekenpan hier thuis lukt dat wel, bij een pannenkoekenboerderij red ik er geen 3
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee duhMaar dit zijn gewoon huiselijke baksels.
Spek&stroop
Ik wel maar daar heb ik zelf voor gekozen toen ik de auto kochtquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef freecell het volgende:
Ik check nooit, dat doen ze bij mijn apk en dan is het altijd goed
Keversquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wel maar daar heb ik zelf voor gekozen toen ik de auto kocht.
Voor een barrel verbruikt dan wel heel netjes zijn oliequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Kevers
Maar ik heb echt een barrel verder
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef freecell het volgende:
Jajaja... Meestal wel
Toen TARA een keer héél hard (want het was toen even oprecht erg moeilijk om boven de herrie uit te komen) 'I LOVE my vehicle, because it takes me where I want to go!' riep hebben we wel gelachen ja
Werkzequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
zo... ik ga weg. op naar Dronten werken van 22u tot 2u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat ben ik meteen ff kwijt, en handig het even op een rijtje te zetten ivm de overdracht met mijn collega![]()
![]()
Ja, gelukkig zijn er ook ouders die realistisch zijn en waar je perfect mee samen kan werken. Wel heel erg belangrijk!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef LieLie het volgende:
Echt omgekeerde wereld met mijn ouders, die hebben ervoor groep 1 al op aangedrongen dat mijn broer getest werd en naar speciaal onderwijs zou gaan.
Heel erg jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef DarkElf het volgende:
wat een vreemde houding naar haar kinddie wordt daar lekker de dupe van. Kan me voorstellen dat dat al erg vervelend is, en dat is dus nog even zonder naar haar houding naar jou te kijken.
Lijkt me vreselijk frustrerend. Is het mogelijk dat je de situatie voorbespreekt met de intern begeleider zodat die goed beslagen op het ijs komt? Ook aansturen op onderzoek, rugzakje, speciaal voortgezet onderwijs enzo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Heel erg jaze weet niet eens de namen van mij en mijn collega.. als ze hem ziek meldt dan zegt ze 'groep 7, bij die dikke juf' (mijn duo is nogal fors, ik weet in dezen dat ze mij niet bedoelt gelukkig
) maar ik vind het schandalig!! Totaal geen betrokkenheid!
Dat laatste weet ze, zij zet dat soort dingen juist allemaal in beweging en vult samen met ons de aanmeldingen in. Helaas zie ik haar niet meer, maar ze weet genoeg door mijn briefje wat ik heb achter gelaten. Die gaat ook écht niet blij worden als ze dat leest!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk frustrerend. Is het mogelijk dat je de situatie voorbespreekt met de intern begeleider zodat die goed beslagen op het ijs komt? Ook aansturen op onderzoek, rugzakje, speciaal voortgezet onderwijs enzo?
Oke....rare ouders zijn er somsquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heel erg jaze weet niet eens de namen van mij en mijn collega..
Ohhh wat ergquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Heel erg jaze weet niet eens de namen van mij en mijn collega.. als ze hem ziek meldt dan zegt ze 'groep 7, bij die dikke juf' (mijn duo is nogal fors, ik weet in dezen dat ze mij niet bedoelt gelukkig
) maar ik vind het schandalig!! Totaal geen betrokkenheid!
Echt he.. Onze ex-TNT'er die bij ons conciërge is geworden nam die boodschap aan en durfde dat bijna niet tegen me te zeggen. Hij vond het zo'n rare opmerking, maar het was maar goed dat ik toen dus werkte anders had hij dat gewoon zo tegen mijn collega gezegd vrees ikquote:
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Die vertelt het niet uit zichzelf neeen briefjes gaan ook niet goed.. Maar ze vraagt er ook niet naar, anders zou hij dat namelijk best vertellen..
daar ben ik in dit geval van overtuigd.. al moet ik wel zeggen dat ze het ook niet makkelijk heeft, haar andere zoon heeft nog veel ergere verschijnselen en zit al op het SO..quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Javervelende situatie
Misschien zou het ook wel een stuk beter met het kind gaan als moeder anders was
Tja, dat is ook wel afhankelijk van de school, maar grotendeels te wijten aan het feit dat het onderscheid moeilijk leren of moeilijk opvoedbaar niet meer gemaakt wordt. Vroeger had je LOM-scholen (meer de pauperscholen zo te zeggen omdat daar de gedragsproblemen samen kwamen) en de MLK scholen (waar meer vooral de minder begaafde kinderen naar toe gingen). Nu zit dat allemaal bij elkaar en zijn de timide laag begaafde kinderen veelal de boksbal van de agressieve gedragsgestoorden.. (even gechargeerd uiteraardquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, om heel vervelend te doen: ik zou mijn kind ook niet op speciaal onderwijs willen hebbenMijn neefje zat daar en sorry dat ik het zeg hoor, maar wat een pauper kinderen en kamper ouders
Tokkie volk was het, serieus
Geweldige leraren overigens die heel erg hun best deden die kinderen toch iets te leren.
Alhoewel mijn neefje op zijn 13'e niet wist hoeveel 5+7 was want "plus is al zo lang geleden", geen idee had waar Nederland lag op een wereldkaart en hij kon niet klok kijken op een 24 uurs klok.
Nou wat personeelsmanagement dingetjes die bij een bedrijf al lang tot grote consequenties wegens wanbeleid had geleidquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:31 schreef ColdFeet het volgende:
Och hemel SunDat wordt natuurlijk alleen maar lastiger voor dat kind naarmate hij ouder wordt, zo'n moeder. Pff. Kan me voorstellen dat je kóókte! Maar wat was er dan met de directie?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef golfer het volgende:
Ach. Met de nieuwe plannen van de regering m.b.t. kinderen met een ''rugzakje'' (alleen die uitdrukking al.) verandert er zoveel dat het bijzonder onderwijs bijna helemaal verdwijnt.
Gisteren was toch ook die grote demonstratie daartegen?
Moeders kan wrs. over anderhalf jaar op zoek naar iets anders.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef golfer het volgende:
Ach. Met de nieuwe plannen van de regering m.b.t. kinderen met een ''rugzakje'' (alleen die uitdrukking al.) verandert er zoveel dat het bijzonder onderwijs bijna helemaal verdwijnt.
Gisteren was toch ook die grote demonstratie daartegen?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh my. Bij Olvarit denken ze dat Moussaka uit Marokko komtKeuringsdienst van Waarden
't s altijd lastig om de balans te vinden tussen 'iehhh, mijn kind mag geen label' en overbezorgde ouders (wat ik van mijn moeder hoor dan hè). De andere kant van het verhaal is dat ieder druk/vervelend kind tegenwoordig ADD of ADHD heeft, ieder einzelgängertje een labeltje PDD-NOS krijgt en ieder licht-obsessief nerdje Asperger. Of in ieder geval uitgebreid wordt getest. Op verzoek van de ouders. Even gechargeerd danquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, gelukkig zijn er ook ouders die realistisch zijn en waar je perfect mee samen kan werken. Wel heel erg belangrijk!
Dat was dus ook mijn reactie op diegene die me dit vertelde! Maar dat is dus wonderlijk genoeg niet zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:31 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, wordt dat niet mega-klonterig? Ik doe altijd eerst de helft van de melk, dan je een ongeluk kloppen, dan de eieren, dan de rest van de melk tot ik de dikte OK vind. Een pannekoekenoverschot is overigens geen enkel probleem
Hehe ook waar hoor. Al wordt een diagnose pas gesteld na uitvoerig psychologisch onderzoek wat niet zomaar afgenomen wordt, dus op zich valt dat allemaal nog wel mee in praktijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't s altijd lastig om de balans te vinden tussen 'iehhh, mijn kind mag geen label' en overbezorgde ouders (wat ik van mijn moeder hoor dan hè). De andere kant van het verhaal is dat ieder druk/vervelend kind tegenwoordig ADD of ADHD heeft, ieder einzelgängertje een labeltje PDD-NOS krijgt en ieder licht-obsessief nerdje Asperger. Of in ieder geval uitgebreid wordt getest. Op verzoek van de ouders. Even gechargeerd dan
ah handig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn reactie op diegene die me dit vertelde! Maar dat is dus wonderlijk genoeg niet zoJe hoeft je zo helemaal geen ongeluk te kloppen
Melk + zout + eieren kloppen en dan grote scheppen bloem er bij tot gewenste dikte.
Je bedoelt die plannen om de mensen die de economische crisis hebben veroorzaakt zoveel mogelijk te ontzien en de mensen die er niets mee te maken hadden zoveel mogelijk de dupe te laten zijn ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
lekker plannen hoor.. dan weet je zeker dan het onderwijs voor álle kinderen kwalitatief niet beter zal worden, eerder slechter! Lijkt me perfect passen in de andere plannen om onze maatschappij af te breken
![]()
Ja, precies! Die! Briljante plannen toch??quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt die plannen om de mensen die de economische crisis hebben veroorzaakt zoveel mogelijk te ontzien en de mensen die er niets mee te maken hadden zoveel mogelijk de dupe te laten zijn ?
Zéker Asperger is natuurlijk een zware diagnose, heb je gelijk in hoor. Moeders zat gewoon te klagen over die overbezorgde ouders waar ze helemaal spuugzat van wordt soms.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Hehe ook waar hoor. Al wordt een diagnose pas gesteld na uitvoerig psychologisch onderzoek wat niet zomaar afgenomen wordt, dus op zich valt dat allemaal nog wel mee in praktijk
Nouquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, precies! Die! Briljante plannen toch??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik kan me het helemaal voorstellen hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zéker Asperger is natuurlijk een zware diagnose, heb je gelijk in hoor. Moeders zat gewoon te klagen over die overbezorgde ouders waar ze helemaal spuugzat van wordt soms.
Dat vind ik toch wel een boude bewering. Er wordt overal bespaard, beknibbeld en extra belast. Alleen voel je dat in takken als het onderwijs het hardst. En is dat ook typisch best een mondige takquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:
Je bedoelt die plannen om de mensen die de economische crisis hebben veroorzaakt zoveel mogelijk te ontzien en de mensen die er niets mee te maken hadden zoveel mogelijk de dupe te laten zijn ?
Ah, die kontendraaiende partij die nu instemde met de missie naar Afghanistan terwijl het vorige kabinet daar op was gevallen. Zo was het toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik stem op de partij die het minst slecht is voor de zorgGroenLinks dit jaar.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Isabeau het volgende:
We hadden een jongetje op de lagere school in de klas die geen vriendjes had, liefst alleen speelde en liefst boekjes las. En heel erg gepest werd. Wat zou je nu met zo'n kind doen?Aanmelden voor sova training (sociale vaardigheid) zodat hij wat weerbaarder zou worden en de klas flink op z'n donder geven en daarna heel hard aan de groepsvorming werken. Daarnaast hebben we een methode voor de sociaal-emotionele ontwikkeling waar regelmatig lessen uit gegeven worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar alles wegpoetsen lukt helaas niet altijd![]()
Ja. Niet zo slim geweest. Had beter SP kunnen stemmenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef Isabeau het volgende:
Ah, die kontendraaiende partij die nu instemde met de missie naar Afghanistan terwijl het vorige kabinet daar op was gevallen. Zo was het toch?
Er wordt aan de onderkant heel veel beknibbeldquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
Dat vind ik toch wel een boude bewering. Er wordt overal bespaard, beknibbeld en extra belast. Alleen voel je dat in takken als het onderwijs het hardst. En is dat ook typisch best een mondige tak
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik de plannen met het onderwijs toejuich
Mwoah, zwakke groepen worden wel onevenredig hard geraakt imo. Ik blijf er bijvoorbeeld ontzettend veel moeite mee houden dat een huis van een miljoen hypotheekrenteaftrek kent terwijl er op de wajong gigantisch bezuinigd wordt. Ik snap wel dat het een niet direct verbonden is aan het ander, maar het signaal alleen al is zo ontzettend fout.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een boude bewering. Er wordt overal bespaard, beknibbeld en extra belast. Alleen voel je dat in takken als het onderwijs het hardst. En is dat ook typisch best een mondige tak
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik de plannen met het onderwijs toejuich
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef Isabeau het volgende:
Ah, die kontendraaiende partij die nu instemde met de missie naar Afghanistan terwijl het vorige kabinet daar op was gevallen. Zo was het toch?
Ik kan me niet herinneren dat de pesters ooit door een leraar oid zijn aangepakt. Achteraf vind ik dat heel erg voor hem. Het was namelijk een hele zachte en lieve jongen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Aanmelden voor sova training (sociale vaardigheid) zodat hij wat weerbaarder zou worden en de klas flink op z'n donder geven en daarna heel hard aan de groepsvorming werken. Daarnaast hebben we een methode voor de sociaal-emotionele ontwikkeling waar regelmatig lessen uit gegeven worden.
Maar alles wegpoetsen lukt helaas niet altijd
In hun voordeel: ze hadden al vaker aangegeven een dergelijk niet militaire missie te willen. De grote vraag is of dit in de praktijk wel zo niet-militair zal zijn uiteraardquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer. Wat me heel erg opvalt (en misschien voor mensen als golfer die al heel wat meer verkiezingen en kabinetten heeft gezien niets nieuws) is dat er van alles beloofd wordt in verkiezingen en heel veel niet gemeld en dat dan nadat iedereen zich in het pluche heeft geparkeerd er ineens allerlei nieuwe ideeën op tafel komen (boete voor langstudeerders bijv, hoorde je niemand over tijdens de verkiezingen of laten we weer terug gaan naar Afghanistan jongens!) en er van de plannen weinig tot niets terecht komt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
Maar eigenlijk heb ik nu bij iedere partij teveel bedenkingen om erop te stemmen. Ik zou het echt niet meer weten, ik ben een zwevende kiezer geworden.
Dat dus!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:46 schreef TAV74 het volgende:
Mwoah, zwakke groepen worden wel onevenredig hard geraakt imo. Ik blijf er bijvoorbeeld ontzettend veel moeite mee houden dat een huis van een miljoen hypotheekrenteaftrek kent terwijl er op de wajong gigantisch bezuinigd wordt. Ik snap wel dat het een niet direct verbonden is aan het ander, maar het signaal alleen al is zo ontzettend fout.
aan de andere kant; hij heeft er duidelijk zijn voordeel mee gedaan , bedacht dat dat niet werkte en zich hogerop gebuffelt..tis niet dat je zo'n functie krijgt als je een zacht ei bent wrsquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat de pesters ooit door een leraar oid zijn aangepakt. Achteraf vind ik dat heel erg voor hem. Het was namelijk een hele zachte en lieve jongen.
Dit is wel absoluut waar ja. En alle partijen maken zich hier aan schuldig. Ik let tegenwoordig ook alleen op de algehele toon in een programma, al die losse punten zijn toch boterzacht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer. Wat me heel erg opvalt (en misschien voor mensen als golfer die al heel wat meer verkiezingen en kabinetten heeft gezien niets nieuws) is dat er van alles beloofd wordt in verkiezingen en heel veel niet gemeld en dat dan nadat iedereen zich in het pluche heeft geparkeerd er ineens allerlei nieuwe ideeën op tafel komen (boete voor langstudeerders bijv, hoorde je niemand over tijdens de verkiezingen of laten we weer terug gaan naar Afghanistan jongens!) en er van de plannen weinig tot niets terecht komt.
En de volgende verkiezingen lezen we braaf weer de nietszeggende programma's.
Vreselijk slimme jongen, is natuurkunde èn bedrijfskunde gaan studeren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef DarkElf het volgende:
aan de andere kant; hij heeft er duidelijk zijn voordeel mee gedaan , bedacht dat dat niet werkte en zich hogerop gebuffelt..tis niet dat je zo'n functie krijgt als je een zacht ei bent wrs
dat is niets nieuws, daar mopperde onze ouders ook al over etc.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer. Wat me heel erg opvalt (en misschien voor mensen als golfer die al heel wat meer verkiezingen en kabinetten heeft gezien niets nieuws) is dat er van alles beloofd wordt in verkiezingen en heel veel niet gemeld en dat dan nadat iedereen zich in het pluche heeft geparkeerd er ineens allerlei nieuwe ideeën op tafel komen (boete voor langstudeerders bijv, hoorde je niemand over tijdens de verkiezingen of laten we weer terug gaan naar Afghanistan jongens!) en er van de plannen weinig tot niets terecht komt.
En de volgende verkiezingen lezen we braaf weer de nietszeggende programma's.
Ik vrees ook dat er niets nieuws aan isquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef DarkElf het volgende:
dat is niets nieuws, daar mopperde onze ouders ook al over etc.
In veel opzichten is het ook zo. Maar zo lang er toch een duidelijk verschil is in de linkse en rechtse koers blijf ik toch maar stemmenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje gevoel van: nieuwe regering, zelfde gezeik.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Isabeau het volgende:
We hadden een jongetje op de lagere school in de klas die geen vriendjes had, liefst alleen speelde en liefst boekjes las. En heel erg gepest werd. Wat zou je nu met zo'n kind doen?Er is hoop voor me dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Is er geen 'beste koers'quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:53 schreef TAV74 het volgende:
In veel opzichten is het ook zo. Maar zo lang er toch een duidelijk verschil is in de linkse en rechtse koers blijf ik toch maar stemmen
Ook natuurkunde gestudeerd?quote:
Jawel, maar de kans dat ze me als dictator aanstellen is vrij geringquote:
Je kan een eigen partij beginnen! Partij voor de Beste Koers: PvdBKquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef TAV74 het volgende:
Jawel, maar de kans dat ze me als dictator aanstellen is vrij gering
Een soort PvdA voor potten en pannenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Je kan een eigen partij beginnen! Partij voor de Beste Koers: PvdBK
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een soort PvdA voor potten en pannen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een soort PvdA voor potten en pannen
En daar is niets mis meequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Het heeft wel een hoog simplistisch verbond gehalte ook
Ik heb alleen het eerstequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh! Leuke opdracht in WIDM! Zou ik volgens mij ook wel goed in zijn al zeg ik het zelf.. ook lichtelijk neurotisch en dol op visuele ruimtelijke dingetjes..
Iets wat deze regering niet steunt, hoe minder steun die in de eerste kamer hebben hoe beterquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daar is niets mis mee
Boris, ik heb geen flauw idee wat ik voor de provincie moet stemmen
Ik stel voor dat de politie eens lekker gewoon gaat doen wat ze moet doen! Uitvoeren van het beleid en boeven vangen. En zich vooral niet bemoeien met beleidquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef ColdFeet het volgende:
Heb ik een enorme reactie getypt, zijn jullie alweer bij een volgend onderwerp
Anyway, ik las vanmorgen dit nieuwsbericht: dan raakt het iedereen. Maar ik vind het wel knap stom als je door rood rijdt terwijl je krap bij kas zit
Waterschappen vind ik helemaal rampzaligquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:59 schreef Isabeau het volgende:
En daar is niets mis mee
Dat dus! En vooral geen PVV in de 1e kamerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Iets wat deze regering niet steunt, hoe minder steun die in de eerste kamer hebben hoe beter
Stem je voor of tegen dit kabinet. Bij voorkeur tegenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daar is niets mis mee
Awel, ik reed vanmorgen over t Weena en werd bijna platgereden door een troela in een Audi; zij reed door rood. Ik was bijna morte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef ColdFeet het volgende:
Heb ik een enorme reactie getypt, zijn jullie alweer bij een volgend onderwerp
Anyway, ik las vanmorgen dit nieuwsbericht: dan raakt het iedereen. Maar ik vind het wel knap stom als je door rood rijdt terwijl je krap bij kas zit
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb alleen het eersteverder geen ruimtelijk inzicht dus dit zou niets worden
waterquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....ik moet nog foto's bewerken en ga wat te drinken pakken: de keuze bestaat uit koffie, spa appel of whiskyEnig advies?
Whiskey. Minstens een dubbele.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....ik moet nog foto's bewerken en ga wat te drinken pakken: de keuze bestaat uit koffie, spa appel of whiskyEnig advies?
Ja. Leek me de beste oplossingquote:
Die optie had ik ook nog jaquote:
Morgenavondquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Whiskey. Minstens een dubbele.
Waterschapsverkiezingen inderdaadquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waterschappen vind ik helemaal rampzaligEn dat vindt iedereen die in verstedelijkt gebied woont, geloof ik.
Ik zou weleens willen weten of dat staatsrechtelijk wel 'eerlijk' is; de enigen die met voorkennis stemmen zijn mensen met directe belangen (boeren, bosbeheerders).
Ja boeven vangen, hoe meer hoe beter.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stel voor dat de politie eens lekker gewoon gaat doen wat ze moet doen! Uitvoeren van het beleid en boeven vangen. En zich vooral niet bemoeien met beleid
Ik zou dit jaar bijna overslaan. Weinig goeds te kiezenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik stem op de partij die het minst slecht is voor de zorgGroenLinks dit jaar.
Je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja boeven vangen, hoe meer hoe beter.![]()
En mensen die door rood rijden bekeuren, en die te hard rijden al is het maar 5km/u.
En mensen die zonder licht fietsen.
I know. Ik stem ook op de minst slechte hehquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef Den_Haag het volgende:
Ik zou dit jaar bijna overslaan. Weinig goeds te kiezen
Ja, ik geloof 't wel. Al snap ik niet waarom mensen door rood rijden minder ernstig vinden dan winkeldiefstal.quote:
Nou ja, wat ik hierboven al zei, het lijkt niets uit te maken wat het programma is. Ze doen na de verkiezingen toch wel iets anders. Want als je eenmaal gekozen bent kan je hupla zo van ideeën veranderenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben eigenlijk gewoon te lui/het bij voorbaat al zat om al te veel te bestuderen iedere keer en stem altijd op de zelfde partij. Tot nu toe ook altijd de partij geweest waar ik het het meeste mee eens ben als ik het een keer check of tegen kom, dus dat komt goed uit
Bij dat eerste kunnen doden vallen, bij dat tweede niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:16 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, ik geloof 't wel. Al snap ik niet waarom mensen door rood rijden minder ernstig vinden dan winkeldiefstal.
Lijkt mij ook niet nee. Je ontkomt er ook bijna niet aan mee te doen met al die flauwekul oneliners want als je een beetje genuanceerd wil blijven word je weggezet als softe twijfelaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap ook wel dat zoveel 'oude bekende' politici er in het afgelopen jaar mee zijn opgehouden (Wouter Bos, Balkenende, Femke Halsema). Het is gewoon niet echt leuk meer, lijkt mij, de politiek.
In mijn ogen is dat eerste zelfs erger.. aangezien je het risico neemt iemand dood te rijden. Een simpele winkeldiefstal is fout, maar vaak alleen financiële schade.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik geloof 't wel. Al snap ik niet waarom mensen door rood rijden minder ernstig vinden dan winkeldiefstal.
Tsja, dat krijg je als de politiek duidelijk, helder en dicht bij het volk moet komen te staan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef TAV74 het volgende:
Lijkt mij ook niet nee. Je ontkomt er ook bijna niet aan mee te doen met al die flauwekul oneliners want als je een beetje genuanceerd wil blijven word je weggezet als softe twijfelaar.
Ik kies die mensen omdat ze verstand van zaken heb en ik er vertrouwen in heb dat ze hun werk goed doen. Niet omdat ze zich zo goed in debielentaal kunnen uitdrukken idd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als de politiek duidelijk, helder en dicht bij het volk moet komen te staan.
Wat ik dus onzin vindZolang zij maar verstand van zaken hebben, hoef ik het niet per se te begrijpen en ik hoef ook geen babbeltje met Mark Rutte op een skateboard omdat dat zo dicht bij het volk is.
maar ja, wat blijft er voor mij over om te stemmen....quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
I know. Ik stem ook op de minst slechte hehTriest, stemmen op de minst slechte. Er is geen partij die het het beste doet
Ik zou zeggen dat de VVD sowieso het meest in je straatje ligt toch? Zie daar niet echt een alternatief voor?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
maar ja, wat blijft er voor mij over om te stemmen....
Roep je dat niet al het hele seizoen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
Karin of Patrick, met een lichte neiging naar Karin als Mol.
Ah, ik weet het nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
Karin of Patrick, met een lichte neiging naar Karin als Mol.
Ik heb heel even een uitzending op Art gezeten, maar daar ben ik nu helemaal af.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Roep je dat niet al het hele seizoen?
Mark Rutte weet wel mensen in te pakken, geeft iedereen een hand, goede luisterhouding, is duidelijk. Maar goed als je daar doorheen prikt weet je dat hij ook niets zegt. Alleen tov Balkenende wordt nu alles gepikt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als de politiek duidelijk, helder en dicht bij het volk moet komen te staan.
Wat ik dus onzin vindZolang zij maar verstand van zaken hebben, hoef ik het niet per se te begrijpen en ik hoef ook geen babbeltje met Mark Rutte op een skateboard omdat dat zo dicht bij het volk is.
Noem me maar gek, maar ik ben altijd fan van Balkenende geweestquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef borisz het volgende:
Mark Rutte weet wel mensen in te pakken, geeft iedereen een hand, goede luisterhouding, is duidelijk. Maar goed als je daar doorheen prikt weet je dat hij ook niets zegt. Alleen tov Balkenende wordt nu alles gepikt.
Ten opzichte van Balkie zegt hij ook heel veel. Balkenende beantwoordt de vraag of hij koffie wil nog met 3 opsommingen en een vergelijking.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Mark Rutte weet wel mensen in te pakken, geeft iedereen een hand, goede luisterhouding, is duidelijk. Maar goed als je daar doorheen prikt weet je dat hij ook niets zegt. Alleen tov Balkenende wordt nu alles gepikt.
Karin is het, ik voelde het bij de eerste minuten van het programmaquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Roep je dat niet al het hele seizoen?
Ja maar het gaat niet om de poppetjesquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Noem me maar gek, maar ik ben altijd fan van Balkenende geweest![]()
Rutte is zo'n studentikoos type
Kreeg je de letter K door Jomanda?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Karin is het, ik voelde het bij de eerste minuten van het programma![]()
/blauwe jurk
Ja zegquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
Extra journaal op Ned 2 i.p.v. de Wilde Keuken.
Ik las i.v.m.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
Oh, is dat het, ik dacht dat het een Wilde keuken Egypte special wasquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
Nou, daar kan ik kort over zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef TAV74 het volgende:
Ten opzichte van Balkie zegt hij ook heel veel. Balkenende beantwoordt de vraag of hij koffie wil nog met 3 opsommingen en een vergelijking.
Bij jou heb ik sterk het gevoel dat je al bijna beter bentquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef TAV74 het volgende:
Oh, is dat het, ik dacht dat het een Wilde keuken Egypte special was
Klopt wel, die valt me vooral op zogenaamd blije en spannende momenten opquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haar overdreven mimiek. Let maar op
Ik ook niet! En daarom mogen ze van mij die boetes ook flink hoog houden. Net als de boetes voor te snel rijden. En fietsers mogen ze ook best eens aanpakken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Precies, uitzetten die fietsersquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ook niet! En daarom mogen ze van mij die boetes ook flink hoog houden. Net als de boetes voor te snel rijden. En fietsers mogen ze ook best eens aanpakken.
Jij bent een van de weinige mensen die te 'snel' rijden zegtquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ook niet! En daarom mogen ze van mij die boetes ook flink hoog houden. Net als de boetes voor te snel rijden. En fietsers mogen ze ook best eens aanpakken.
Wow, je bent echt fan, dat kan niet andersquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, daar kan ik kort over zijn.
Ten eerste graag hete koffie. Daarnaast niet te sterk, niet te slap en natuurlijk vers. En dan blijft de vraag wat voor suiker er hier gewenst is, maar daar zijn we nog over aan het debateren. Dat er geen melk in hoort is duidelijk, alhoewel niet iedereen in de partij zich daar in kan vinden. Daarnaast kan ik me ook heel goed voorstellen dat thee een goede keuze is in deze formatie.
En als ik nu kijk naar het kopje en de schotel, dan zien we dat ook daar de kwaliteit hoog van moet zijn en er moet worden gezorgd voor een verzorgde presentatie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, daar kan ik kort over zijn.
Ten eerste graag hete koffie. Daarnaast niet te sterk, niet te slap en natuurlijk vers. En dan blijft de vraag wat voor suiker er hier gewenst is, maar daar zijn we nog over aan het debateren. Dat er geen melk in hoort is duidelijk, alhoewel niet iedereen in de partij zich daar in kan vinden. Daarnaast kan ik me ook heel goed voorstellen dat thee een goede keuze is in deze formatie.
Nee. Dat doen we met die mensen die onze afvallige zuidelijke provincie hebben gekaapt!quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En als ik nu kijk naar het kopje en de schotel, dan zien we dat ook daar de kwaliteit hoog van moet zijn en er moet worden gezorgd voor een verzorgde presentatie.
En nóg geen antwoord gegeven he! Dat is de trucquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]Zie, zelfs over iets onbenulligs als koffie kan je héél lang praten hoor! Laat staan over belangrijke landelijke besluiten
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
En nóg geen antwoord gegeven he! Dat is de truc
Ja, ik wil de Wilde keuken zien. Geen kneus met een raar stemmetje die zijn mening geeft...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef TAV74 het volgende:
Allemaal wel leuk, dat Egypte, maar ik heb wel spectaculairdere wereldnieuws specials meegemaakt. Er gebeurd eigenlijk erg weinig.
Eens, trekken we af van de toeslag die we aan Volvo's gaan verstrekken voor het verfraaien van het straatbeeldquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Volvo-rijders torenhoge boetes moeten krijgen voor verkeersovertredingen. In zo'n boegbeeld van veiligheid en saaiheid is men een wolf in schaapskledij.
Ik ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, ik wil de Wilde keuken zien. Geen kneus met een raar stemmetje die zijn mening geeft...
te veel liefde voor het pluche en foute eikelsquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat de VVD sowieso het meest in je straatje ligt toch? Zie daar niet echt een alternatief voor?
Tja, als je de kerncompetenties al niet meer kunt waarderen houdt het opquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
te veel liefde voor het pluche en foute eikels
Die truc gaat op voor elke CDA-er.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
En nóg geen antwoord gegeven he! Dat is de truc
ik rij nooit te hard, ik rij doorquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige mensen die te 'snel' rijden zegt(ipv het foute te 'hard' )
van elke politicusquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, als je de kerncompetenties al niet meer kunt waarderen houdt het op
Het is toch een soort hele slechte en te lange voorbeschouwing op een nog onbekende sportwedstrijdquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik wil de Wilde keuken zien. Geen kneus met een raar stemmetje die zijn mening geeft...
Kunnen we stellen dat mensen die heel graag in de politiek carriere willen maken standaard al niet zo geschikt zijn om een land te leiden?quote:
Ja, waarom niet wat meer aandacht voor het WK-skiën.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:42 schreef TAV74 het volgende:
Het is toch een soort hele slechte en te lange voorbeschouwing op een nog onbekende sportwedstrijd
Zo cynisch ben ik er niet over, lopen capabele mensen genoeg, maar je moet het resultaat toch halen binnen de Haagse cultuur, dat maakt het wel erg lastig. Ik zou alleen niet weten hoe het beter zou kunnen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kunnen we stellen dat mensen die heel graag in de politiek carriere willen maken standaard al niet zo geschikt zijn om een land te leiden?
Die moeten dan verplicht eerst het Peters Principe boekje lezenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen we stellen dat mensen die heel graag in de politiek carriere willen maken standaard al niet zo geschikt zijn om een land te leiden?
Misschien moet er een nieuw soort democratie komen waarbij competente mensen kunnen worden aangewezen voor 4 jaar regeer-plicht
Wat mij betreft ook. De oorlog in Irak vond ik schokkenderquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:een samenvatting zou genoeg nieuwswaarde hebben wat mij betreft hoor NOS
Val van de Muur deed mij ook meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef Anthraxx het volgende:
Wat mij betreft ook. De oorlog in Irak vond ik schokkender.
Vind het nogal hypocriet ook dat iedereen zich hier ineens zo druk om lijkt te maken in 'het westen'.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook. De oorlog in Irak vond ik schokkender.
Dát was nog eens televisiequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Val van de Muur deed mij ook meer.
Was daar geen extra journaal voor dan?quote:
Jawelquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was daar geen extra journaal voor dan?
Je moet je natuurlijk wel druk maken over je vakantiebestemmingquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind het nogal hypocriet ook dat iedereen zich hier ineens zo druk om lijkt te maken in 'het westen'.
Ohja..quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je moet je natuurlijk wel druk maken over je vakantiebestemming.
Ik maak mij altijd al zorgen over Egypte, want belangrijk buurland van Israël en niet al te veel ge-Islamiseerd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind het nogal hypocriet ook dat iedereen zich hier ineens zo druk om lijkt te maken in 'het westen'.
voor!!!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moet er een nieuw soort democratie komen waarbij competente mensen kunnen worden aangewezen voor 4 jaar regeer-plicht
Nja ik snap het politieke belang van een stabiel Egypte wel, maar mensen uit de westerse politiek die nu roepen dat hij zo fout was en zo hebben natuurlijk boter op hun hoofd..quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik maak mij altijd al zorgen over Egypte, want belangrijk buurland van Israël en niet al te veel ge-Islamiseerd.
Ben bang dat er nu als reactie op Mubarak juist wel een erg Islamitisch regime komt (Moslim Broederschap) en dat is niet gunstig voor Israël.
Toch schijnt die kans erg klein te zijn als ik de deskundigen mag geloven. Beetje gevoed door propaganda van Mubarak zelf ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben bang dat er nu als reactie op Mubarak juist wel een erg Islamitisch regime komt (Moslim Broederschap) en dat is niet gunstig voor Israël.
Hij is natuurlijk wel jarenlang een pion van het Westen en met name de USA geweest.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja ik snap het politieke belang van een stabiel Egypte wel, maar mensen uit de westerse politiek die nu roepen dat hij zo fout was en zo hebben natuurlijk boter op hun hoofd..
Dat dus ja.. En het hele Israël vraagstuk hangt wat mij betreft ook van de tegenstrijdigheden en hypocrisie aan elkaar voor zover ik dat kan overzien.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk wel jarenlang een pion van het Westen en met name de USA geweest.
Zo te horen niet neequote:
lolquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef TAV74 het volgende:
Het nieuws:
"Mubarak kondigt geen aftreden af"
En verder:
Johan Cruijff niet overleden
Geen overstromingen in Bangladesh
![]()
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
hebben we daarvoor de Wilde keuken moeten missen?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef TAV74 het volgende:
Het nieuws:
En verder:
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef TAV74 het volgende:
Het nieuws:
En verder:
![]()
Kan ik me voorstellen! Geeft wel goed je betrokkenheid weer hoor, als ik dat stukje zo lees.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. glaasje port.. kwam niet uit mijn na-het-werk-stress-gevoel
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef Sarabi het volgende:
Morgen het gesprek op school waar ik al 3 weken tegen opkijk
Maar ben nu opvallend rustighopelijk kan ik goed slapen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef golfer het volgende:
Twitterbericht:
Het lijkt er op dat de uittocht uit #Egypte met Moses destijds sneller verliep dan het vertrek van #Mubarak nu.
Succes sarabi!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef Sarabi het volgende:
Wat een stomme opmerkingquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen! Geeft wel goed je betrokkenheid weer hoor, als ik dat stukje zo lees.
Ik had een prima dag tot ik naar huis ging, een kwartiertje te vroeg omdat ik de trein wilde halen, maar ik zat er dan ook een kwartier te vroeg vanochtend, en van de 1e medewerker secr. de opmerking kreeg : "Je werkt toch tot half 5"?Wáárom heb ik daar toch last van
![]()
Ik hoop met je mee en meestal vallend at soort gesprekken achteraf reuze mee. Maar daar heb je nu natuurlijk niet veel aan. In ieder geval succes gewenst!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef Sarabi het volgende:
Jawelquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Succes sarabi!
Weet je goed wat je wilt zeggen?
Ik ben niet zo goed in dat soort gesprekken, laat me te snel meeslepen waardoor ik niet alles zeg dat ik kwijt wil
Dankjewel!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee en meestal vallend at soort gesprekken achteraf reuze mee. Maar daar heb je nu natuurlijk niet veel aan. In ieder geval succes gewenst!
Bij ons gebeurt het heel vaak dat iemand wat eerder weggaat omdat diegene expres eerder is begonnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Kan ik me voorstellen! Geeft wel goed je betrokkenheid weer hoor, als ik dat stukje zo lees.
Ik had een prima dag tot ik naar huis ging, een kwartiertje te vroeg omdat ik de trein wilde halen, maar ik zat er dan ook een kwartier te vroeg vanochtend, en van de 1e medewerker secr. de opmerking kreeg : "Je werkt toch tot half 5"?Wáárom heb ik daar toch last van
![]()
Ja, en zo heeft ze ze regelmatig tegen iedereen. Punt is ook dat het sowieso altijd nogal rottig haar strotje uitkomt. Op zich is het een leuke, betrokken, hardwerkende, intelligente meid. Dit is haar eerste 'aansturende' functie, is ze al op cursus gestuurd om het beter te kunnen verwoorden allemaal, maar het helpt gewoon geen bal allemaalquote:
Dat er iets geniepigs en vals in doorklinkt? Dat valt moeilijk te veranderen als ze dat stiekem ook echt zo voelt.quote:
Jammer dat die cursus niet gewerkt heeft danquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en zo heeft ze ze regelmatig tegen iedereen. Punt is ook dat het sowieso altijd nogal rottig haar strotje uitkomt. Op zich is het een leuke, betrokken, hardwerkende, intelligente meid. Dit is haar eerste 'aansturende' functie, is ze al op cursus gestuurd om het beter te kunnen verwoorden allemaal, maar het helpt gewoon geen bal allemaalEn iedereen in het zkh loopt ertegenaan.
Er zal dus in haar bejegening niet veel veranderen ben ik bang, dus ik zal het bij mezelf moeten zoeken om er geen last van te krijgen. Bovendien stuurt ze ons balienezen niet aan, alleen het secr.
Ze heeft nog veel te leren, en dat is prima, maar ooooooh die toon
Oeh oeh! Kom dat ook even op mijn werk vertellen alsjeblieftquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jammer dat die cursus niet gewerkt heeft dan
Maar toch kan je het niet helemaal alleen bij jezelf zoeken, als aansturende functie moet je toch ook leren communiceren op een normale manier lijkt me
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh oeh! Kom dat ook even op mijn werk vertellen alsjeblieft![]()
![]()
Als je haar erop aanspreekt is haar standaard antwoord : maar ik zeg het je nu toch gewoon?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:24 schreef Sarabi het volgende:
Jammer dat die cursus niet gewerkt heeft dan
Maar toch kan je het niet helemaal alleen bij jezelf zoeken, als aansturende functie moet je toch ook leren communiceren op een normale manier lijkt me
Les 1: Ken je doelgroep.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je haar erop aanspreekt is haar standaard antwoord : maar ik zeg het je nu toch gewoon?
Ze is er trots op dat ze op een mannelijke directe manier kan communiceren zegt ze zelf....
We leven niet in een perfecte wereld?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh oeh! Kom dat ook even op mijn werk vertellen alsjeblieft![]()
![]()
Oke.....quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je haar erop aanspreekt is haar standaard antwoord : maar ik zeg het je nu toch gewoon?
Ze is er trots op dat ze op een mannelijke directe manier kan communiceren zegt ze zelf....
Hmm, toch is zo'n verpakt verwijtend toontje vrij vrouwelijk..quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, toch is zo'n verpakt verwijtend toontje vrij vrouwelijk..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, toch is zo'n verpakt verwijtend toontje vrij vrouwelijk..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Neuh, dat gaat meer zo: hmrpff *mompel* gromm *punt maakt* hmppff *mompeldemompel*quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo communiceren mannen niet echt
Ik lig er niet wakker van, maar het is een beetje een soort "en nu is het genoeg met die opmerkingen" gevoel wat ik hebquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
Bloesie, lig er maar niet wakker vanZe heeft het niet zo rot bedoeld dat jij je er nu nóg rot over moet voelen. Denk ik, afgaande op wat je schrijft.
Is dat erger dan? Verwijtender of directer?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens, als het om bitchin' communicatie gaat: probeer Vlamingen![]()
Nou. Die kan haar boeltje maar vast gaan pakken en op zoek gaan naar een nieuwe baan, want berg je als B. tijdens een werkoverleg even iemand te grazen gaat nemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Dinsdag is het eerste werkoverleg in de nieuwe situatie, ik ga het hier zeker over hebben
Irritant kindquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef TAV74 het volgende:
OMG, kan iemand Jordy van Loon afschieten?
Thank you, drive through
Maar hey, ik ga het op de mannelijke directe manier doen hequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef golfer het volgende:
Nou. Die kan haar boeltje maar vast gaan pakken en op zoek gaan naar een nieuwe baan, want berg je als B. tijdens een werkoverleg even iemand te grazen gaat nemen.
Ik probeer de naam niet eens te lezen, keek net op twitter ook al snel wegquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef TAV74 het volgende:
Thank you, drive through
Houden zo!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb godzijdank geen idee over welk liedje je het hebt, LieLie
Hij had nu een nieuwe, zo mogelijk nog slechterquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik probeer de naam niet eens te lezen, keek net op twitter ook al snel weg![]()
Ik krijg dat liedje dus echt bijna niet uit m'n hoofd![]()
![]()
Ik heb soms de neiging om mensen te slaan, ook al doen ze eigenlijk nog niks.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij had nu een nieuwe, zo mogelijk nog slechter
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb soms de neiging om mensen te slaan, ook al doen ze eigenlijk nog niks.
Hij is er absoluut één van
Zegt mij niets, die naam en dat wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef TAV74 het volgende:
Thank you, drive through
De naam ken ik dan helaas welquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
Zegt mij niets, die naam en dat wil ik graag zo houden.
verstandige manquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Zegt mij niets, die naam en dat wil ik graag zo houden.
quote:
Wij!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:39 schreef LieLie het volgende:
Wie gaat er nog iets leuks doen dit weekend?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoef het héle weekend niet te werken
Fijn en leuk!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij!Wij gaan naar onze lieve vrienden in Alkmaar, lunchen, whisky festival bezoeken, lekker eten, spelletje spelen, drankje drinken, slapen, ontbijten
Drankjes ga ik wel heeeeeeeel rustig mee aan doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij!Wij gaan naar onze lieve vrienden in Alkmaar, lunchen, whisky festival bezoeken, lekker eten, spelletje spelen, drankje drinken, slapen, ontbijten
Klinkt las een perfect weekendquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nog meubels nodig dit keer?quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef TAV74 het volgende:
Thank you, drive through
Overhuizenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:39 schreef LieLie het volgende:
Wie gaat er nog iets leuks doen dit weekend?
Ik las het..quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verliefdheid iiiiiis een toverbal met meeeer dan duizend smaken...
Wat een drek.
quote:
Waarom noem jij dat overhuizen? Dat heet toch gewoon verhuizen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Overhuizenen naar de verjaardag van mijn vriendinnetje
Ik weet niet of dat in het Een voor Bloemendaal assortiment zitquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neem maar een lekker voorjaarszonnetje mee
Ik had het nieuwe rooster gekregen voor april. Opeenvolgend:quote:
Hmmm goede vraag, in mijn hoofd heb ik zitten dat de laatste keer spullen wegbrengen pas echt verhuizen isquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waarom noem jij dat overhuizen? Dat heet toch gewoon verhuizen?
Wel leuk!
Rare jongensmeisjes die Barbo'squote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waarom noem jij dat overhuizen? Dat heet toch gewoon verhuizen?
Wel leuk!
Ik dacht even Wullie Wie? Maar van de Hielander dus en dat ken ik wel, leuk!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
is het 1e whiskyfestival die we bezoeken, en het is ook het 1e festival in Alkmaar, georganiseerd door de club waar Wullie McMorland (van de Hielander, restaurant) voorzitter en oprichter van is
![]()
En altijd fijn om bij mijn dinnetje te zijn (en haar vriend is ook een soort dinnetje van me![]()
)
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmmm goede vraag, in mijn hoofd heb ik zitten dat de laatste keer spullen wegbrengen pas echt verhuizen is
Maar dat is gewoon een raar iets van mij
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Rare jongensmeisjes die Barbo's
Oh, ja, zeg datquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had het nieuwe rooster gekregen voor april. Opeenvolgend:
Dagdiensten: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag
Nachtdiensten: zaterdag, zondag
Dagdiensten: maandag, dinsdag en woensdag
Dat heb ik dus even geblokkeerd hè
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht even Wullie Wie? Maar van de Hielander dus en dat ken ik wel, leuk!
Nou ja, het zijn twee verschillende banen, dus daar ging wat mis jaquote:
understatementquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn twee verschillende banen, dus daar ging wat mis ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |