Ingrediėnten voor 4 personenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef ColdFeet het volgende:
Hoeveel meel moet ik nou voor de pannekoeken, stelletje behulpzaampjes?
Als je een fatsoenlijke beurt uitvoert zorg je altijd voor verversen of minimaal bijvullen van de olie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien was het toen nog ok. heb de laatste weken veel gereden vanwege optredens ver weg.
je hoort je olie om de 4 weken bij te houden en voor mij met mijn rijafstanden zeker. ik stond erbij toen de olie werd gemeten en er was echt niks meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In 2,5 maand rij jij je olie er niet door hoor. Denk dat je mannetje zich er makkelijk vanaf gemaakt heeft of er is iets mis en je verbruikt veel te veel.
Ikweets niksquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
OK, die verhoudingen houd ik wel ongeveer aan, maar ik doe altijd minstens een pond. Grote eetlust, jeweets
Ben jij malquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hoort je olie om de 4 weken bij te houden en voor mij met mijn rijafstanden zeker.
Hmmm. Hoeveel km rij jij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hoort je olie om de 4 weken bij te houden en voor mij met mijn rijafstanden zeker. ik stond erbij toen de olie werd gemeten en er was echt niks meer.
quote:Bij een verbruik van meer dan een halve liter per 1.000 kilometer is er iets mis
Ik weet het, golfer. Maar ik weiger, ik vind het zo lelijk staanquote:
Nou, maak dan fatsoenlijk voerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, komaan, drie pannekoekjes stop ik in mijn holle kies man
ik heb het ook vroeger nooit gecheckt maar snap niet hoe ik het daarmee heb gered. het meetstokje gaat er echt helemaal in en komt er echt leeg uit... zonder truc. of het is Hans Klok die me helpt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben jij malIk check het nooit, en heb er nog nooit bijgehoeven. Rij met ververste olie gewoon 25k.
Da's goed hč, heb ik morgen een lekkere lunchquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef DarkElf het volgende:
500 gr volkorenmeel laatst gebruikt, zeker een liter ml magere melk, klein beetje zout , theelepeltje vanille extract en natuurlijk wat ei, 3 of 4 geloof ik..
was lekker,ik haalde daar echt veel pannenkoeken uit dus voor 2 is het wat veel, ik maakte dit voor 4 personen.
Wat al eerder gezegd is: even kijken onder de auto als je hem ergens een tijd geparkeerd hebt staan. Lekkageplek is dan meestal wel zichtbaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hoort je olie om de 4 weken bij te houden en voor mij met mijn rijafstanden zeker. ik stond erbij toen de olie werd gemeten en er was echt niks meer.
zo'n 20.000 tot 25.000 per jaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm. Hoeveel km rij jij?
Ik kom dit tegen op internet:
[..]
ah nee met hartig is dat niet lekker erbij maar voor zoete pannenkoeken (witte basterdsuiker met wat citroenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's goed hč, heb ik morgen een lekkere lunchVanille-extract doe ik niet - geen match met
spekpannekoeken
Dan zou je hooguit 2x per jaar olie hoeven bij te vullen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
zo'n 20.000 tot 25.000 per jaar
zal ik doen. maar ik was bij een echte dealer hoor, ik ging gewoon naar een Audi garage in Amsterdamquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat al eerder gezegd is: even kijken onder de auto als je hem ergens een tijd geparkeerd hebt staan. Lekkageplek is dan meestal wel zichtbaar.
Als jij inderdaad zoveel olie verstookt is dat meestal een teken dat er iets niet in orde is.
Dan zou ik er even een andere echte dealergarage naar laten kijken.
Nou, da's ongeveer hetzelfde als ik rijquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo'n 20.000 tot 25.000 per jaar
Ik bedoel een Opeldealer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
zal ik doen. maar ik was bij een echte dealer hoor, ik ging gewoon naar een Audi garage in Amsterdam
nah jah ik ga dat risico niet nemen. heb geen zin om stil te staan 's nachts ergens in Verweggistan vanwege mn oliequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan zou je hooguit 2x per jaar olie hoeven bij te vullen.
ligt eraan wat voor. van een koekenpan hier thuis lukt dat wel, bij een pannenkoekenboerderij red ik er geen 3quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het, golfer. Maar ik weiger, ik vind het zo lelijk staan
Pee, komaan, drie pannekoekjes stop ik in mijn holle kies man
Ik weet niet hoe oud je auto is, maar over het algemeen is om de 4 weken voor een vrij moderne auto flauwekul. Anders heb je een serieus lek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee duhquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ligt eraan wat voor. van een koekenpan hier thuis lukt dat wel, bij een pannenkoekenboerderij red ik er geen 3
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee duhMaar dit zijn gewoon huiselijke baksels.
Spek&stroop
Ik wel maar daar heb ik zelf voor gekozen toen ik de auto kochtquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef freecell het volgende:
Ik check nooit, dat doen ze bij mijn apk en dan is het altijd goed
Keversquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wel maar daar heb ik zelf voor gekozen toen ik de auto kocht.
Voor een barrel verbruikt dan wel heel netjes zijn oliequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Kevers
Maar ik heb echt een barrel verder
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef freecell het volgende:
Jajaja... Meestal wel
Toen TARA een keer héél hard (want het was toen even oprecht erg moeilijk om boven de herrie uit te komen) 'I LOVE my vehicle, because it takes me where I want to go!' riep hebben we wel gelachen ja
Werkzequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
zo... ik ga weg. op naar Dronten werken van 22u tot 2u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat ben ik meteen ff kwijt, en handig het even op een rijtje te zetten ivm de overdracht met mijn collega![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |